آشنایی با بهترین عطر های زنانه و مردانه در عطر ورساچه

آشنایی با بهترین عطر های زنانه و مردانه در عطر ورساچه

5,0 rating based on 1,234 ratings

Versace برند مشهور ایتالیایی است. ورساچه  ابتدا در لباس به شهرت رسید. سپس قلمرو های کاری خود را گسترش داد. عطر ورساچه یکی از محبوب ترین و دوست داشتنی ترین برند  های عطر است. عطر ورساچه،  اکنون به عنوان یکی از بزرگترین برندهای عطر در دنیا شناخته شود. آنچه که بیشتر از همه ورساچه را تامل برانگیز میکند نماد آن است. نماد آن تصویر الهه ی یونان است.

در زمینه عطر، Versace کارهای پرطرفداری دارد.  می توان پورهوم، کریستال نویر، برایت کریستال و اروس را جزء محبوبترین های عطر ورساچه دانست. از طراحان آن می توان “آنتونی لی” طراح عطرهای کریستال نویر و آرمانی کد را نام برد. طراحان زیادی برای این عطر ورساچه به طراحی پرداخته اند که می توان از “الیور کرست” و “آلبرتو موریلاس”  نیز نام برد.

از اولیور کرست و آلبرت موریلاس نام برد.

ده عطر ورساچه که جزو بهترین های این برند است

ویژگی برتر عطر ورساچه قیمت مناسب اما کیفیت مناسب عطرهای آن است. بررسی عطرهای ورساچه بر اساس محبوبیت و بازخورد آن ها انجام شده است. ما در این مقاله به ده عطر برتر ورساچه اشاره خواهیم کرد.

آشنایی با بهترین عطر های زنانه  و مردانه در عطر ورساچه

ویژگی برتر عطر های ورساچه قیمت مناسب در کنار کیفیت مناسب عطرهای آن است.بررسی عطرهای ورساچه بر اساس محبوبیت و بازخورد آن انجام شده است که ما در این مقاله به ده عطر برتر ورساچه اشاره خواهیم کرد.

1-Versace pour homme

Versace pour homme

Versace pour homme  عطری  است که باید در فصل تابستان و بهار از آن استفاده کنید. با یکی از پرطرفدارترین  کارهای عطر ورساچه طرف هستیم. ماندگاری آن برای فصل تابستان خوب و پخش قابل قبولی هم دارد و به طور کلی در اوایل فصل پاییز نیز قابل استفاده است.

از رایحه های غالب آن لیمو و ترنج را باید نام برد. این عطر ورساچه  یک کار معطر است که بیش از هر چیزی مرکبات در آن خودنمایی می کند. پور هوم علاقه مندان زیادی در ایران و سایر کشورهای جهان دارد.

2-Versace crystal noir

Versace crystal noir

گرمی و زنانه بودن از ویژگی های بارز این عطر ورساچه است. اگر بخواهیم به رایحه های ابتدایی آن اشاره کنیم باید هل، زنجبیل و فلفل را نام برد. از رایحه های میانی این کار دوست داشتنی نارگیل، گل صد تومانی و شکوفه پرتقال است.

خوب کم کم داریم به نت های پایانی کریستال نویر می رسیم و باید از مشک، کهربا و چوب صندل نام ببریم. کار شرقی گلی این برند ایتالیایی کاری قدیمی و پرطرفدار است. در پایان اگر بخواهیم به رایحه ی غالب کریستال نویر اشاره کنیم باید از نارگیل نام ببریم.

3- bright crystal Versace

bright crystal Versace

برایت کریستال،کاری گلی میوه ای و زنانه برای فصول گرم است. در این کار خنک تقریبا ما تمام نت ها را استشمام خواهیم کرد. رایحه غالب آن گل است. ماندگاری آن نسبت به پخشش بهتر است اما نمی توان انتظار عطری با ماندگاری عالی داشت.

بوی این عطر  را خیلی ها استشمام کرده اند و از کارهای قدیمی و مورد علاقه ی بسیاری از بانوان است.

4-Eau fraiche for men

Eau fraiche for men

این کار کاملا برای تابستان و فصل های گرم تر سال به بازار ارائه شده است. یکی دیگر از کار  های محبوب عطر ورساچه،  که ماندگاری و پخش آن مانند کریستال برایت است، Eau Fraiche for men است.

تفاوت آن با پورهوم جوان پسندتر بودن این عطر است. در این کار مرکبات را به خوبی می شود حس کرد و از آن در گرمای تابستان به عنوان عطری شیک استفاده کرد.

5-Pour homme oud noir

Pour homme oud noir

خوب به  کار مورد علاقه مردان از مجموعه عطر ورساچه رسیدیم که یک کار کاملا عودی و مناسب فصول سرد سال است. این عطر در سال 2013 وارد بازار شد.

اگر بخواهیم نت های این کار شرقی چوبی نام ببریم باید به هل و فلفل سیاه اشاره کنیم. پخش و ماندگاری آن مناسب فصل پاییز است.

6-Versace versense women

Versace versense women

کاری خنک و زنانه، که رایحه های مدیترانه ای و گلی آن را به کاری تمام عیار تبدیل کرده است. این کار عطر ورساچه بو و رایحه دلنشینی دارد که باعث شده است به محبوبیت آن افزوده گردد.

اگر بخواهیم از ماندگاری و پخش آن صحبت کنیم باید بگوییم که در این زمینه هم عملکرد مناسبی می بینیم. هل و مرکبات از  رایحه های غالب آن هستند،که بیش از هر چیز دیگری خودنمایی می کنند.

7-Pour homme Dylan blue

Pour homme Dylan blue

با کاری معتدل و آروماتیک در هفتمین عطر ورساچه روبرو هستیم که مناسب فصول معتدل سال است. آمبروکسان و ترنج جزء نت های غالب این کار است. برند محبوب ما روی این کار تبلیغات زیادی انجام داده است و امیدوار است که  بتواند جای خود را در بازار پیدا کند.

8-Pour femme for women

Pour femme for women

عطری خنک و زنانه که رایحه های گلی بیش از هر چیز دیگری در آن خودنمایی میکند. از رایحه های آن می توان به یاس و بنفشه اشاره کرد. پخش و ماندگاری آن مناسب فصول گرم سال است و به نظر من باید رایحه ی آن را حتما امتحان کنید.

9-Versace man Versace for men

Versace man Versace for men

خوب بهتر است به فصل زمستان برگردیم و یک عطر گرم و مردانه را برای شما نام ببریم. Versace man Versace for men ماندگاری و پخش مناسبی دارد و جز معدود کارهای ورساچه است که پخش خوبی دارد.

رایحه ی تنباکویی  در آن غالب است و باعث مردانه تر شدن آن گردیده است. البته زعفران را هم باید در این کار در نظر بگیرید. از دیگر رایحه های آن فلفل و هل است.

10-Time for pleasure women

Time for pleasure women

کاری بسیار خنک و زنانه که در سال 2003 به بازار های جهانی راه یافته است. پخش و ماندگاری آن دقیقا برای فصل تابستان است. رایحه های آن به ظاهر دلنشین می آید و انسان را به استفاده از آن وسوسه می کند.

اگر بخواهیم به این رایحه ها ی آن اشاره کنیم باید از توت فرنگی، شاتوت، تمشک، بلوبری،  هلو، زردآلو نام ببریم. در بیس این کار هم مانند هر کار دیگری از وانیل و مشک استفاده شده است.

بیشتر بخوانید : برند ولنتینو

سخن آخر

ما در اینجا به بررسی و آشنایی با بهترین عطر های زنانه  و مردانه در عطر ورساچه پرداختیم. شما هم میتوانید نظرات خود را با ما درمیان بگذارید. فقط توجه کنید که برای بعضی افراد رایحه از ماندگاری خیلی مهم تر است.  پس عطر خود را براساس آن چه که می پسندید انتخاب کنید.

Bestwiki وب‌سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.