انگشتر زنانه طلا با سنگ فیروزه ( آشنایی با قیمت 15 مدل انگشتر فیروزه )

انگشتر زنانه طلا با سنگ فیروزه ( آشنایی با قیمت 15 مدل انگشتر فیروزه )

5,0 rating based on 1,234 ratings

انگشتر زنانه طلا با فیروزه، یکی از زیبا ترین جواهراتی است که یک خانم میتواند داشته باشد. وقتی نوبت به انتخاب یک قطعه استثنایی میرسد، طبیعتا موارد مختلفی وجود دارد که باید در نظر گرفته شود. فرقی نمیکند که کار شما ساده و یا دارای پیچیدگی خاص است، حتما در انتخاب انگشتر زنانه طلا با فیروزه باید مواردی را در نظر بگیرید. طلای زرد یا رزگلد به جواهرات فیروزه ای، رنگی با کلاس و قدیمی می بخشد، در حالی که فلزات سفید، ظاهری مدرن به آن میدهد. حلقه های فیروزه بسیار زیاد هستند و از آن ها به عنوان حلقه ی ازدواج نیز می توانید استفاده کنید. ابتدا با سنگ فیروزه و نحوه ست کردن لباس با سنگ فیروزه آشنا می شویم و در انتها به بررسی مدل های جذاب طلا و جواهر با سنگ فیروزه خواهیم پرداخت.

سنگ فیروزه

فیروزه در طی میلیون ها سال تشکیل می شود و زمانی اتفاق می افتد که آب از میان سنگ هایی که حاوی مواد معدنی خاصی مانند مس و آلومینیوم هستند، تراوش میکند. وقتی این اتفاق می افتد، یک واکنش شیمیایی شروع میشود و رگه هایی تشکیل میشود که بعدا در کنار مهم فیروزه را ایجاد می کنند. انواع فیروزه به طور کلی با مکانی که در آن یافت می شوند شناخته می شوند.

هریک از این گونه ها دارای فاکتورهای متمایز کننده هستند. به عنوان مثال فیروزه ایرانی به اندازه دیگر فیروزه ها متخلخل نیست. در حالی که فیروزه های آمریکایی و مکزیکی کاملا متخلخل هستند و رنگ های سبز و آبی روشن تری دارند. فیروزه ها را به اشکال مختلفی برش می دهند. فیروزه به طور کلی مات است. اگرچه می توانید فیروزه شفاف هم پیدا کنید. به طور معمول، سنگ ظاهری مات با درخشندگی کمی دارد. فیروزه اغلب از صفحات بزرگ استخراج میشود. و سپس برای ساخت جواهرات به قطعات کوچکتر خرد میشود. شما میتوانید فیروزه را در اندازه های مختلف پیدا کنید.

سنگ فیروزه یکی از سنگ های ماه تولد برای ماه دسامبر است. جواهرات فیروزه میتواند هدایای عالی برای متولدین ماه دسامبر باشد.  فیروزه دارای ارزش درمانی نیز است. خیلی از افراد به آرامش و خوش شانسی با این سنگ اعتقاد دارند. بسیاری از فرهنگ ها اعتقاد دارند که این سنگ، قدرت غیر عادی برای صاحبش به ارمغان می آورد. سنگ فیروزه در مقایسه با الماس و یاقوت نرم تر است. قیمت فیروزه بسته به درجه و کیفیت آن می تواند بسیار متفاوت باشد و قیمت انگشتر فیروزه زنانه را تغییر دهد. فیروزه واقعی به ندرت دارای رنگ یکنواختی است.

 

 

نکات مهم که در مورد انگشتر زنانه طلا با فیروزه باید بدانیم

رنگ سنگ در هنگام انتخاب انگشتر بسیار مهم است. هر چه سنگ منحصر به فرد تر باشد انگشتر کمیاب تر و خاص تر می شود و معمولا قیمت آن افزایش پیدا میکند. این مهم است که رنگ سنگ به مرور زمان دچار تغییر نشود. وجود برخی مواد معدنی باعث ایجاد رنگ خاصی در سنگ های فیروزه میشود. همچنین این مواد معدنی می توانند سختی و کیفیت آن را تغییر دهند.

 

ممکن است برخی از سنگ‌های کلکسیونی گران قیمت‌تر به جای رنگ آبی به رنگ سبز تیره و یا آبی کم رنگ باشند. کیفیت فیروزه با درجه آن تعیین می‌شود. با کیفیت‌ترین سنگ‌ها از مکان‌های خاصی می‌آیند. از این رو تفاوت بین سنگ طبیعی و سنگ تثبت شده به درستی مشخص است. سنگ تثبیت شده کمی سخت‌تر است در حالی که سنگ طبیعی در طول زمان تغییر رنگ می‌دهد. همچنین سنگ طبیعی متخخل است و رطوبت و روغن را به خود جذب می‌کند.

 

مهم‌ترین نکته در انتخاب انگشتر زنانه طلا با فیزوه شیوه مراقبت از آن است. بعد از خرید حلقه باید به درستی از آن مراقبت کنید. از سنگ فیروزه باید در مقابل سرما و گرما مواظبت شود. کارهای سنگین ممکن است به نگین این انگشتر آسیب بزند. برای جلوگیری از خراشیدگی آن را از دیگر جواهرات خودتان جدا کنید. همیشه جواهرات خودتان را با یک پارچه نرم و آب گرم تمیز کنید. دقت داشته باشید که مواد شیمیایی ممکن است به این نوع انگشترها آسیب بزند.

 

حتما انگشتر را هنگام انجام کارهای خانه از دست خودتان در بیاورید. مایعات و گازها ممکن است به سطح بیرونی انگشتر آسیب بزنند و نباید مواد شیمیایی مانند شامپو و صابون به آن برخورد کند. حتی کلر موجود در آب استخر هم می‌تواند رنگ آن را تغییر دهد پس حتما توجه ویژه‌ای به این مدل انگشتر داشته باشید.

ست کردن لباس با جواهرات فیروزه ای

خیلی از بازیگران محبوب دنیا از جواهرات فیروزه برای زیبا تر به نظر رسیدن استفاده می کنند. کیت بلانشت برای ست کردن لباس مشکی خود در یکی از مراسم اسکار از گردنبند فیروزه ای استفاده کرد. همچنین سوفیا ورگارا در گلدن گلوب  لباس ساده و مشکی کوچک خود را با شلوار جین و لباس سفید ست کرد. شما وقتی از جواهرات فیروزه استفاده می کنید، زرق و برق دار و قدرتمند می شوید. انتخاب لباس و پوشش کاملا به سبک و استایل شما بستگی دارد. آیا دوست دارید که کاملا برجسته باشید و یا ظاهر شیک و ساده داشته باشید؟ اگر عاشق سبک های ساده و ملایم هستید، میتوانید از قطعات کوچکتر و جواهرات ساده تر در لباس خود استفاده کنید. میتوانید در هنگام رفتن به محل کار خود، از یک گردنبند با سنگ فیروزه کوچک با شلوار جین و لباس سفید استفاده  کنید.

در نوع رنگ لباس، می توان به ست کردن فیروزه با لباس های مشکی و سفید و جین اشاره کرد. خیلی از خانم های جوان برای ست کردن لباس خود با سنگ فیروزه از جین استفاده میکنند. ست کردن فیروزه زیاد با جین می تواند نتیجه معکوس داشته باشد.

اگر دوست دارید که پوشش جسورانه داشته باشید، میتوانید گردنبند خود را با لباس هایی به رنگ مرجانی و زرد ست کنید تا پوشش جذاب و بولد داشته باشید. این  شما هستید که در نهایت انتخاب می کنید که چگونه باشید.

آیا می توانید در زمستان جواهرات فیروزه ای بپوشید؟

در زمستان رنگ فیروزه ای را می توان با چکمه های بلند و شلوارک ست کرد. فیروزه رنگی روشن و دلپذیر دارد که آرامش را منتقل میکند. و ما را به طبیعت نزدیک تر میکند. معمولا کمد لباس شما دارای لباس های خاکستری و مشکی زیادی است که این لباس ها با سنگ فیروزه به راحتی ست میشوند. جواهرات فیروزه ای یکی از قدیمی ترین جواهرات به حساب می آید که به شیک تر شدن شما در هر فصلی کمک میکند.

قیمت انگشتر زنانه طلا فیروزه در مدل های مختلف

قبل از خرید انگشتر فیروزه مهم است که در مورد انواع مختلف  مدل حلقه های انگشتر تحقیق کنید تا مطمئن شوید که بهترین انتخاب را از بین گزینه های موجود، برای انگشتانتان انجام می دهید. طیف وسیعی از سبک های حلقه های سنتی و جدید در بازار موجود است. انگشترهای فیروزه دارای سبک ها مختلفی هستند. سبکی را انتخاب کنید که به آن علاقه مند هستید.

به بررسی کارهای ساخته شده با فیروزه می پردازیم و قیمت آن ها را برای شما در اینجا قرار می دهیم. خیلی از افراد تصور می کنند که حلقه های نامزدی آن ها باید دارای برلیان باشد، اما با نگاهی جدید و زیبا می توانید فیروزه را به عنوان سنگ محبوب خود برای مراسم عروسی استفاده کنید. در ابتدا به بررسی کارهایی می پردازیم که در ساخت آنها فقط از سنگ فیروزه استفاده شده است و در ادامه به سراغ کارهایی می رویم که دارای ترکیب برلیان و فیروزه است.

انگشتر نیم‌دایره جانی و دلی

انگشتر نیم دایره جانی و دلی جزو محبوب ترین و زیباترین کارهای ساخته شده بوسیله گالری زرنه است. این انگشتر قیمتی در حدود یازده میلیون تومان و وزنی برابر با شش گرم دارد.

 

انگشتر خوش می روی

دومین کار به انگشتر خوش می روی معروف است. این کار وزنی در حدود پنج و نیم گرم دارد. قیمت انگشتر زیبای خوش می روی در حدود ده میلیون تومان است.

بیشتر بخوانید: خرید اینترنتی سرویس طلا

انگشتر هیچ

انگشتر هیچ

انگشتر هیچ، دیگر کار معرفی شده در لیست انگشتر زنانه طلا با فیروزه است. شما این کار را با قیمت نه میلیون تومان میتوانید تهیه کنید. وزن کار در حدود پنج گرم است.

انگشتر لوزی با اشک فیروزه

انگشتر لوزی با اشک فیروزه

آخرین کاری که فقط در ساخت آن از سنگ فیروزه استفاده شده است، انگشتر لوزی با اشک فیروزه است که قیمتی در حدود ده میلیون تومان دارد.

انگشتر فیزوه بیست میلیونی

 

از برش های مختلف فیروزه در کارهای زرنه استفاده شده است و این سبب آسانتر شدن خرید برای شما عزیزان شده است. تمام این کارها در گالری موجود است و با استعلام قیمت روز آن، می توانید آنها را تهیه کنید. در ادامه به بررسی کارهای جواهر با سنگ فیروزه برای خرید انگشتر زنانه طلا خواهیم پرداخت. کارهای جواهر در این لیست را باید سفارش دهید تا برای شما ساخته شود.

انگشترهای دارای برلیان

 

کار زیبایی که در تصویر زیر میبینید دارای وزنی در حدود پنج گرم و دارای چهل سوت برلیان است. قیمت کار در حدود بیست میلیون تومان است.

انگشتر زنانه فیروزه

 

کار بعدی دارای قیمتی در حدود بیست و پنج میلیون تومان است. وزن کار در حدود هفت گرم و میزان برلیان آن چهل سوت است. تمام سعی این است که زیباترین و جذابترین کارها را در لیست خرید انگشتر زنانه فیروزه طلا قرار دهیم.

انگشتر فیروزه

به سراغ کار دیگری می رویم . قیمت آن را برای شما محاسبه خواهیم کرد. این کار دارای وزنی در حدود هفت گرم است. و سی سوت برلیان در ساخت آن به کار میرود. قیمت کار در حدود بیست و دو میلیون تومان است.

انگشتر برلیان بیست و هشت میلیونی

کاری که در تصویر زیر میبینید، قیمتی در حدود بیست و هشت میلیون تومان دارد. در ساخت این انگشتر پنج گرم طلا و هشتاد سوت برلیان به کار می رود.

انگشتر فیروزه بیست و هشت میلیونی

در ساخت انگشتر فیروزه زیر مقدار شش گرم طلا و شصت سوت برلیان به کار میرود. قیمت این کار در حدود بیست و شش میلیون تومان است.

انگشتر فیروزه زنانه

قیمت انگشتر فیروزه زنانه زیر در حدود سی و شش میلیون تومان است. در ساخت این انگشتر مقدار هفت گرم طلا و هشتاد سوت برلیان به کار میرود.

انگشتر یک قیراط و سه سوت

سعی شده است که در تمام بازه های قیمتی کارهای زیبا و پرطرفداری را در لیست خرید انگشتر زنانه طلا با فیروزه قرار دهیم. قیمت کار بعدی در حدود چهل و دو میلیون تومان است. در ساخت این انگشتر یک قیراط و سی سوت برلیان  و هفت گرم به کار میرود.

انگشتر چهل و دو میلیونی

قیمت کار بعدی در حدود سی و شش میلیون تومان است. در ساخت این انگشتر زیبا مقدار هفت گرم طلا و یک قیراط برلیان به کار میرود.

انگشتر سی و شش میلیونی

انگشتر برلیانی برای هدیه روز مادر

اگر قصد خرید هدیه به مادرتان را دارید و به دنبال یک کار شیک و مناسب می کردید، می توانید کار سی میلیونی زیر را انتخاب کنید. در ساخت این کار مقدار هفت گرم طلا و شصت سوت برلیان به کار میرود.

انگشتر سی میلیونی

دو کار بعدی دارای قیمت های بیست و هشت و چهل میلیون تومانی است. در کار اول مقدار شش گرم طلا و هفتاد و پنج سوت برلیان به کار میرود. در کار دیگر مقدار شش گرم طلا و یک قیراط و بیست سوت برلیان به کار میرود.

برای سفارش انگشتر زنانه طلا با فیروزه  چه کار کنیم؟

ساخت کارها توسط گالری زرنه خواهد بود. گالری هم برای کارگاه و هم برای مغازه خود از اتحادیه طلا و جواهرات  دارای نشان استاندارد (T1790) و 750 است که در تمام کارهای گالری حک می شود. برای کارهای جواهرات، شناسنامه کار هم داده میشود.  مدت زمان آماده شدن کارها جواهر زمانبر و برای اطلاع دقیق با گالری در ارتباط باشید. قیمت کارها حدودی است و بستگی به قیمت دلار و طلا دارد. آدرس پیج گالری zarnehgallery  است.

 

اینستاگرام Zarnehgallery

Bestwiki وب‌سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.