محبوبترین بازیگران هالیوود در اینستاگرام + مقایسه تعداد دنبال کنندگان آنها در سال های 2020-2021

محبوبترین بازیگران هالیوود در اینستاگرام + مقایسه تعداد دنبال کنندگان آنها در سال های 2020-2021

5,0 rating based on 1,234 ratings
امروزه دنیای مجازی با رشد چشمگیری که داشته است علاقه مندان بسیاری را نیز به خود جذب کرده است. یکی از این بستر ها اینستاگرام است که بوسیله ی این برنامه کاربردی می توانیم ویدیو ها و عکس های خود را به اشتراک بگذاریم.افزایش بازدید کننده و دنبال کننده یک امر بدیهی است که سبب برتری نسبی افراد مشهور به یکدیگر خواهد شد.در حال حاضر بازیگران سینما و ورزشکاران از بیشترین محبوبیت در صفحات مجازی برخوردار هستند که ما در این مقاله به محبوب ترین بازیگران هالیوود در اینستاگرام می پردازیم.

محبوب ترین بازیگران هالیوود در اینستاگرام کدام اند؟ مقایسه تعداد دنبال کنندگان آنها در سال های 2020-2021

همانطور که پیش از این گفته شد افزایش فالوور اینستاگرام باعث برتری نسبی افراد مشهور و از جمله آن ها بازیگران خواهد شد ، در ادامه به ده بازیگر محبوب هالیوود در اینستاگرام اشاره خواهیم کرد:

1-دواین جانسون

دواین جانسون بازیگر دوست داشتنی و محبوب سینمای هالیوود که به خاطر بدن فرم دیده و مناسبش در کانون توجه علاقه مندان قرار دارد. او برای رسیدن به جایگاه اولی در اینستاگرام وزنه های زیادی را لیفت کرده است و در فیلم های کمدی و اکشن زیادی به بازی پرداخته است. او با تلاش بسیار جایگاه اولی را از سلنا گومز ربوده است تا اکنون به دنبال زدن رکورد استثنایی در اینستاگرام باشد. او اکنون با 275 میلیون فالوور از محبوبترین بازیگر هالیوود در اینستاگرام است، شاید برایتان جالب باشد که او از مسی هم در اینستاگرام محبوبتر است. تعداد دنبال کنندگان  او در سال 2020 برابر با 182 میلیون نفر بوده است.

2-سلنا گومز

سلنا گومز جوان ترین هالیوودی اینستاگرام کسی نیست جز خواننده و بازیگر هالیوودی که اکنون دارای 269 میلیون فالوور است. او صدا پیشه ی انیمیشن هتل ترانسیلوانیا نیز است. او از سال 2010 سفیر یونیسف به حساب می آید و از این حیث هم جوانترین سفیر یونیسف است. نخستین نقش او در سال 2002 در یک سریال کودکانه است. تعداد دنبال کنندگان  او در سال 2020 برابر با 175 میلیون نفر بوده است.

3-جنیفر لوپز

جنیفر لوپز او که در سال های اخیر به بازیگری بیشتر روی آورده است، اکنون با 181 میلیون فالوور توانسته است مدال برنز را از آن خود کند. محبوب بودن امری انکار ناپذیر است که این خواننده، بازیگر آمریکایی به خوبی از عهده ی آن برآمده است. از فیلم های او می توان به” نقش دوم”،”سریال سایه های آبی” و “زندگی ناتمام” اشاره کرد. تعداد دنبال کنندگان  او در سال 2020 برابر با 120 میلیون نفر بوده است.

4-کوین هارت

کوین هارت اگر می خواهید در اینستاگرام محبوب باشید و راهی به نظرتان نمی رسد می توانید از کوین هارت 127 میلیونی کمک بگیرید. بله راه آن کمدین بودن است. او را بیشتر با نقش های خنده دار و دوست داشتنی اش می شناسیم. او با دواین جانسون دیگر محبوب اینستاگرام همکاری های زیادی داشته است. “فیلم جومانجی: مرحله بعدی” حاصل همکاری دو تن از محبوب ترین بازیگران هالیوود در اینستاگرام است. تعداد دنبال کنندگان  او در سال 2020 برابر با 90 میلیون نفر بوده است.

5-ریحانا

ریحانا نباید او را تنها یک خواننده دانست،زیرا او در هالیوود هم به ایفای نقش پرداخته است. راه های رسیدن به افزایش فالوور زیاد است و هر کسی باید با توجه به استعداد خود آن را کسب کند. از راه های همیشگی که خوب جواب میدهد خوانندگی است، وسطای آن به سینمای هالیوود هم سری بزنید و جزء یاران اوشن هم قرار بگیرید تا به 110 میلیون فالوور برسید. تعداد دنبال کنندگان  او در سال 2020 برابر با 83 میلیون نفر بوده است.

6-وین دیزل

وین دیزل واقعا بی انصافی است که این همه در قسمت های سریع و خشن حضور داشته باشید اما در اینستاگرام محبوب نباشید. او اکنون با 75 میلیون فالوور رتبه ششم را از آن خودکرده است. خودتان علت محبوبیت وین دیزل را می دانید و به توضیح بیشتری نیاز نیست. تعداد دنبال کنندگان  او در سال 2020 برابر با 63 میلیون نفر بوده است.

7-اما واتسون

اما واتسون راه دیگر چهره ی پر طرفدار شدن در دنیا حمایت از حقوق زنان است. کلا راهی است که همه جا جواب می دهد و بوسیله ی آن می توان به منافع زیادی دست پیدا کرد. بازیگر فیلم هری پاتر دارای 61 میلیون فالوور ناقابل در اینستاگرام است. تعداد دنبال کنندگان  او در سال 2020 برابر با 57 میلیون نفر بوده است.

8-ویل اسمیت

ویل اسمیت کلا کمدین بودن یک ویژگی منحصر به فرد است که خداوند هم روی خنداندن مردم به شیوه ای درست تاکید کرده است. دلی را شاد کردن امری پسندیده می باشد که اثرات آن را به خوبی می توانیم ببینیم. او با 55 میلیون فالوور از انتهای جدول سومین چهره ی محبوب ترین بازیگران هالیوود در اینستاگرام است. تعداد دنبال کنندگان  او در سال 2020 برابر با 44 میلیون نفر بوده است.

9-رابرت دونی جونیور

رابرت دونی جونیور همه ی فرستادگان خداوند هم هرکدام یک ویژگی خاص داشتند تا از سایر افراد جامعه متمایز شوند. اگر بازیگری و خوانندگی را نپسندید با دانستن زبان حیوانات می توانید به  51 میلیون فالوور برسید. دکتر دولیتل ما که از بازیگران انتقامجویان نیز می باشد و بارها سر زبان ها افتاده است دارای محبوبیت بالایی است. رابرت داونی جونیور یکی از محبوب ترین بازیگران هالیوود در اینستاگرام است. تعداد دنبال کنندگان  او در سال 2020 برابر با 47 میلیون نفر بوده است.

10-دی کاپریو

دی کاپریو میبینیم که تنها را ه موفقیت استعداد های خداوندی نیست و همه چیز به تلاش و کارهای ما بستگی دارد. اما در مورد دی کاپریو قضیه فرق میکند و او دارای چهره ای جذاب است. البته نمی توان از بازی های خارق العاده او چشم پوشی کرد. او که موفق به دریافت اسکار بهترین بازیگر مرد شده است با 50 میلیون فالوور از محبوب ترین بازیگران هالیوود در اینستاگرام  به حساب می آید. تعداد دنبال کنندگان  او در سال 2020 برابر با 43 میلیون نفر بوده است.

سخن پایانی

در این نوشته محبوب ترین بازیگران هالیوود در اینستاگرام را مورد بررسی قرار دادیم . پس برای محبوب شدن در اینستاگرام را ه های زیادی پیش روی ما می باشد و بیشتر از همه خودباوری و اعتماد به داشته هایی که خداوند مهربان در وجود ما قرار داده است نکته ی اساسی آن است. تلاش روز افزون کلید اصلی موفقیت در هرکاری  که ما با نگاه کردن به پیشینه ی این بازیگران به خوبی می توانیم آن ها را پیدا کنیم.
بیشتر بخوانید: بهترین فیلم های سینمایی 2021 +18 پیشنهاد جذاب برای تماشای فیلم در تمام ژانر
Bestwiki وب‌سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.