بهترین فیلم های سینمایی 2021 + بهترین پیشنهادها در تمامی ژانرها

بهترین فیلم های سینمایی 2021 + بهترین پیشنهادها در تمامی ژانرها

5,0 rating based on 1,234 ratings

فیلم های زیادی هر ساله ساخته می شود که بازیگران توانمندی در آن ها به ایفای نقش می پردازند. در فیلم های سینمایی 2021 نیز بازیگران مطرح و مشهوری به ایفای نقش پرداخته اند. فیلم های سینمایی 2021 هم دارای گزینه های خوب و هم بد برای تماشا هستند. از بازیگران فیلم های سینمایی 2021، می توان به اسکارلت جوهانسون، جیسون استاتهام، وین دیزل، دواین جانسون، ساموئل ال جکسون را نام برد. فیلم هایی که تقریبا در تمام ژانرها ساخته شده اند. علاقه مندان به حوزه سینما، معمولا به دنبال فیلم های به روز و جذابی برای دیدن هستند. در این مقاله به بهترین فیلم های سینمایی 2021 می پردازیم و گزینه هایی را برای فیلم دیدن معرفی خواهیم کرد.

1-محافظ

 

فیلم محافظ، را با بازی زیبای ساموئل ال جکسون می شناسیم. داستان در مورد یک آدمکش حرفه ای است که به دنبال انتقام از شخصی خاص است. از دیگر بازیگران این فیلم اکشن و هیجان انگیز  باید به “مگی کیو” بازیگر فیلم های “جان سخت “4 و “ماموریت غیر ممکن 3”  اشاره کنیم. از “مگی کیو” به عنوان شاگرد جکی چان یاد می شود.

2-گشت و گذار در جنگل

قطعا اسم دواین جانسون، یکی از محبوب ترین بازیگران هالیوود در اینستاگرام، شما را به دیدن این فیلم وسوسه می کند. این فیلم در ژانر اکشن و ماجراجویی ساخته شده است. موضوع این فیلم در مورد دکتر هوتون است که به دنبال جست و جوی درختی کهنسال در دل آمازون برای درمان بیماری ها است. دواین جانسون در این فیلم با قایق کوچک خود” امیلی بلانت” بازیگر فیلم های  “سیکاریو”  و “دیوان محاسبات” را همراهی می کند. کارگردانی فیلم برعهده کارگردان فیلم های “یتیم” و “بدون توقف” است.

3- سریع و خشن 9

داستان فیلم سریع و خشن 9 در مورد دو برادر است که دچار اختلاف شده اند و فردی نیز از این موضوع بهره می برد. قسمت دیگری از فیلم سریع و خشن ساخته شده است و باز هم تماشاگران برای دیدن آن بی قراری می کنند. کارگردانی این قسمت از سریع و خشن بر عهده ی “جاستین لی” است. او کارگردانی قسمت های 3 و 4 و 5 و 6 را برعهده داشته است. از دیگر بازیگران این فیلم باید “میشل رودریگز” “جوردانا بروستر” “تایریس گیبسون” و لوداکریس را نام برد.

4-دختر شیرین

در فیلم دختر شیرین، “جیسون موموآ” بازیگر سریال دیدنی “دیدن” به ایفای نقش پرداخته است. موضوع این فیلم اکشن، مردی است که به دنبال انتقام از مسئولین مرگ همسرش است. موسیقی فیلم بر عهده ی یکی از تواناترین آهنگسازان هالیوود است. “استیون پرایس” که برنده ی چندین جایزه مهم در دوران کاری خود شده است، آهنگسازی فیلم را برعهده دارد.

5- بیوه سیاه

بیوه سیاه، دیگر فیلم زیبای لیست فیلم های 2021 است. از بازیگران مطرح این فیلم باید به “اسکارلت جوهانسون”  اشاره کنیم. ناتاشا که گذشته ای دردناک دارد باید با دشمن قسم خورده خود روبرو شود. مدت این فیلم اکشن دو ساعت است که قطعا جزو فیلم های جذاب 2021 خواهد بود. از دیگر بازیگران این فیلم باید “دیوید هاربر” را نام ببریم. دیوید هاربر را با فیلم پسر جهنمی باید بشناسید.

6- جاده یخی

اگر می خواهید فیلمی جدید از لیام نیسون در سال 2021 ببینید، جاده یخی گزینه مناسبی برای شما است. از دیگر بازیگران مطرح این فیلم هیجان انگیز باید به “لارنس فیشبرن” اشاره کنیم. جاده یخی را می توان جزو فیلم های سینمایی 2021 نامید که در ژانر اکشن است. داستان در مورد ماموریت غیر ممکن بر روی یک جاده یخی است که جان معدنچیان به این ماموریت وابسته است. در طی این داستان شاهد ماجراهای عجیب هستیم.

7- پدرانه

در فیلم پدرانه یکی از محبوب ترین بازیگران هالیوود در اینستاگرام به ایفای نقش پرداخته است. کوین هارت، بازیگر مطرح فیلم های کمدی در این فیلم به ایفای نقش پرداخته است. در این فیلم کوین هارت باید دخترش را به تنهایی و در غیاب مادرش بزرگ کند. از دیگر بازیگران این فیلم باید”الفری وودارد” بازیگر فیلم 12 سال بردگی و بازیگر نقش “پاریس” در سریال دیدن را نام برد.

8-محافظ همسر هیتمن

دومین فیلم از ساموئل ال جکسون در لیست فیلم های سینمایی 2021، محافظ همسر هیتمن است. از دیگر بازیگران این فیلم مهیج باید به “فرانک گریلو” و “رایان رینولدز” و “سلما هایک” اشاره کنیم. داستان فیلم در مورد همکاری مایکل برایس با داریوس کینسد برای نجات همسرش است. شرایط زمانی سخت تر می شود که آن ها دشمن دیگری نیز پیدا می کنند.

9-احضار

فیلم ترسناک لیست فیلم های سینمایی 2021 احضار است. فیلم احضار را با بازی زیبای “ورا فارمیگا” زن ترسناک فیلم های هالیوودی می شناسیم. داستان فیلم در مورد یک پرونده ی قتل است که به موجودی شیطانی ارتباط دارد. از دیگر بازیگران این فیلم وحشت باید به “پاتریک ویلسون” بازیگر آکوامن اشاره کنیم.

10-کروئلا

توصیه من به شما این است که فیلم کروئلا را حتما ببینید. هر چیزی که شما از یک فیلم انتظار دارید را در این فیلم کمدی-جنایی خواهید دید. از بازیگران این فیلم باید “اما استون”را نام برد. داستان در مورد طراح مد و لباس است. در دل فیلم کروئلا اتفاقات جالب و خنده آوری رخ می دهد.

11- خشم مردانه

جدیدترین فیلم جیسون استاتهام، خشم مردانه به کارگردانی “ایوان اتکینسون” است. داستان خشم مردانه در مورد شرکتی است که وظیفه حمل و نقل پول را بر عهده دارد. این شرکت هر هفته مبلغ بسیار زیادی پول را جابجا می کند. نام جیسون استاتهام  کافی است تا شما این فیلم را ببینید و به داستان جیسون استاتهام پی ببرید.

12-گاو صندوق

دوازدهمین فیلم در لیست فیلم های سینمایی 2021 مربوط به یک فیلم اسپانیایی است. وقتی اسم فیلم گاو صندوق است، قطعا با موضوع سرقت طرف هستیم. سرقت از گاوصندوق قرار است در حین فینال جام جهانی 2010 انجام شود. در این سرقت پای یک نابغه ریاضی در میان است. فیلم گاو صندوق در سال 2021 ساخته شده است و هوش و ذکاوت بالایی در ساخت آن به کار گرفته شده است.

13-ماتریکس 4

فیلم ماتریکس اثر کمپانی مطرح برادران وارنر است، که در آن ستاره ای چون کیانا ریوز قرار است به هنرنمایی بپردازد. چندگانه ی ماتریکس تحسین همگان را برانگیخت. این فیلم را باید جزو فیلم های برتر 2021 نامید که به زودی منتشر می شود. علاقه مندان زیادی منتظر انتشار این فیلم هستند.

14-جنگ فردا

دیگر فیلم لیست فیلم های سینمایی 2021 به فیلمی از “کریس پرت” اختصاص دارد. موضوع این فیلم اکشن که در ژانر علمی و تخیلی دسته بندی می شود، مردی است که آینده بشریت به توانایی های او بستگی دارد و باید برای جنگ آینده آماده شود. فیلم جنگ فردا را  یکی از پربازدید ترین فیلم های آمازون می دانند.

15-زمانی برای مردن نیست

فیلم دیگری که در سال 2021 باید ببینید، اثر جوجی فوکوناگا است. باز هم جیمز باند باید به تقابل با دشمنی مرموز و مسلح بپردازد. از بازیگران مطرح این فیلم باید به “دنیل کریگ” اشاره کرد. ژانر فیلم هیجان انگیز و اکشن است. گفته شده است که این قسمت از فیلم، آخرین قسمت از سری جیمز باند است.

16- نابخشودنی

Nabakhshodani

به جرات می توان گفت که با یکی از بهترین آثار “ساندرا بولاک” طرف هستید. این فیلم حرف های زیادی برای گفتن دارد و اگر به قدرت سینما پی نبرده اید، حتما در این فیلم زیبا به قدرت آثار سینمایی و تاثیری که می تواند در جامعه داشته باشد، پی خواهید برد. کارگردانی و چینش صحنه ها در فیلم، فراتر از عالی است. کارگردانی فیلم بر عهده ی “نورا فینگشیت”، کارگردان و نویسنده آلمانی است. داستان فیلم در مورد بازگشت غریبانه یک خواهر از زندان است. او سعی دارد که زندگی جدیدی را برای خود شروع کند. اگر اهل فیلم های تخیلی و اکشن هستید، این فیلم گزینه مناسبی برای شما نیست،  اما دیدن آن به شدت توصیه میشود.

17- وضعیت قرمز

Vazeyat ghermez

قطعا عاشق این فیلم جذاب و دوست داشتنی خواهید شد. در این فیلم، ستارگان هالیوودی از جمله، ” دواین جانسون”، “گل گدوت”، و “رایان رینولدز” به هنرنمایی پرداخته اند. داستان فیلم وضعیت قرمز در مورد سرقت یک اثر مهم است. فیلم در ژانر اکشن-کمدی قرار می گیرد. کارگردانی فیلم بر عهده ی کارگردان فیلم”آسمان خراش” بوده است. فیلم وضعیت قرمز یکی از بهترین فیلم های 2021 است.

18- ونوم 2

Venom 2

همان طور که از قبل وعده داده شده بود و قرار به ساختن فیلم ونوم 2 بود، این اثر در سال 2021 ساخته و بر روی پرده ی سینما به نمایش درآمد. در داستان ونوم 2 خواهید دید که این بار یک قاتل سریالی، میزبان یک موجود بیگانه به نام کارنیج خواهد شد. از بازیگران مطرح آن باید به “تام هاردی” و “وودی هارلسون”، بازیگر فیلم مطرح اکنون مرا می بینی اشاره کرد. از دیگر بازیگران این فیلم باید به نائومی هریس، بازیگر فیلم های اسکای فال و رمپیج اشاره کرد.

19-جوخه انتحاری 2

امکان ندارد که بهترین فیلم های سینمایی 2021 را نام ببریم و نامی از مارگو رابی برده نشود. این بار نیز تعدادی از مجرمان گرد هم جمع شده اند تا ماموریتی دیگر در آمریکای جنوبی را به انجام برسانند. ماموریت این بار در جزیره ای دور افتاده انجام می شود. در جوخه انتحاری 2 شاهد حضور “ادریس البا” دیگر بازیگر توانمند سینمای هالیوود هستیم. از فیلم های ادریس البا می توان “انتقام جویان “و” تور “و “کوهستانی میان ما” را نام برد.

20-لوکا

در لیست بهترین فیلم های سینمایی 2021، باید انیمیشن لوکا را نام ببریم. این انیمیشن زیبا، محصول کمپانی های پیکسار و دیزنی است. داستان این انیمیشن در مورد یک هیولای دریایی است. این هیولا وارد جمع انسان ها می شود و ماجراهای جالبی در انیمیشن رخ می دهد.

21-هرج و مرج فضایی 2

یکی دیگر از انیمیشن های جذاب 2021 را باید هرج و مرج فضایی 2 نام ببریم. هرج و مرج فضایی 2 یک انیمیشن ماجراجویی و کمدی در سال 2021 است. داستان از جایی شروع می شود که لبران جیمز باید برای نجات پسرش در یک بازی بسکتبال شرکت کند. جدال ستاره ان بی ای با هوش مصنوعی را ببینید و از آن لذت ببرید.

22- آواز 2

Avaz2

یکی از زیباترین انیمیشن های ساخته شده در سال 2021، انیمیشن”آواز2″ است. یکی از ویژگی های این انیمیشن زیبا، ناامید نشدن و تلاش مستمر برای پیروزی است. کارگردانی فیلم بر عهده ی “گارث جنینگز” است. داستان در مورد اجرای جدید”باستر مون” و دوستانش است. این گروه موسیقی برای اجرای جدید خود باید سختی های زیادی را متحمل شوند. این اثر زیبا درس های زیادی را برای شما خواهد داشت. جالب است بدانید که “اسکارلت جوهانسون” در نقش “Ash” در فیلم ظاهر خواهد شد. نقش صدا پیشگی باستر مون به عهده ی ” متیو مک کانهی”است.

Bestwiki وب‌سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.