بهترین عطرهای تنباکویی و گلی و وانیلی و مرکباتی با لینک خرید و مقایسه

بهترین عطرهای تنباکویی و گلی و وانیلی و مرکباتی با لینک خرید و مقایسه

5,0 rating based on 1,234 ratings

بهترین عطرهای تنباکویی و گلی و وانیلی و مرکباتی، چه عطرهایی هستند؟ در این مقاله به بررسی عطرهای محبوب و پرطرفدار در دنیا می پردازیم. دنیای عطر، راز و رمز های خود را دارد. زمانی که قصد خرید یک عطر با کیفیت را دارید، باید با رایحه و ماندگاری و بسیاری از موارد دیگر آشنا باشید. عطرهایی که در این لیست قرار دارد، بیشتر عطرهای زنانه است. اما عطرهای مردانه در آن کم نیست. گزینه های جذابی را برای هدیه و کادو می توانید پیدا کنید. این مطلب به طور کامل از سایت Fragrancex برداشته شده است. دقت کنید که تمام مسئولیت خرید و استفاده از مطلب بر عهده شما عزیزان است. در هنگام خرید تمام نکات مهم یک خرید اینترنتی را رعایت کنید. این مطلب برای راهنمایی شما عزیزان آورده شده است. در هنگام خرید به حجم و مشخصات عطرها دقت کنید. ترجیحا قبل از خرید، رایحه ی عطرها را امتحان کنید. به بررسی بهترین عطرهای موجود در بازار می پردازیم.

به دنبال بهترین عطر چرمی هستید؟

عطرهای چرمی به اندازه رایحه های گلی، میوه ای و شیرین رایج نیستند، اما این باعث نمی شود که آنها از جذابیت کمتری برخوردار باشند. در واقع، نه تنها عطرهای چرمی انتخابی عالی در هنگام سرد بودن هوا هستند، بلکه عطرهای چرمی اغلب رایحه های فوق العاده ای دارند و به این رایحه ها اجازه می دهند تا مدت طولانی تری روی پوست شما باقی بمانند. عطرهای چرمی هم برای مردان و هم برای زنان طراحی می شوند. با توجه به روند رو به رشد زنانی که از عطرهای مردانه استفاده می کنند، عطرهای چرمی برای هر دو جنس جذابیت  یکسانی دارند.  در اینجا چندین  مورد از بهترین عطرهای چرمی را مشاهده می کنید.

بیشتر بخوانید: بهترین عطرهای زنانه و مردانه

Tuscan Leather

Tuscan Leather بهترین عطر چرمی تام فورد و بدون شک بهترین عطر چرمی موجود در بازار است. در ترکیبی جسورانه، چرم با رایحه های جیر، کهربا و چوب که با تمشک، زعفران، آویشن و یاس متعادل شده است و رایحه ای دوست داشتنی از چرم ایجاد کرده است. باید توجه داشته باشید که برخی فکر می‌کنند این عطر بوی کوکائین می‌دهد.

خرید عطر Tuscan Leather  از لیلیوم

 

 

خرید عطر Tuscan Leather  از عطرافشان

 

 

 

خرید عطر Tuscan Leather  از ریحا

 

 

Ralph Lauren Polo Supreme Leather

 

عسل در رایحه چرمی این عطر  به شدت وارد می شود و به زیبایی مرکز چرمی آن را متعادل می کند و به آن حالتی دوست داشتنی می بخشد. در واقع، چرم پولو سوپریم لدر را  به دلیل تعادل،  بسیار عالی و جذاب می کند. در حالی که این عطر برای مردان ساخته شده است، هنگامی که می خواهید تأثیر قدرتمندی داشته باشید، می توانید از آن به عنوان عطر زنانه نیز استفاده کنید.

 

خرید عطر Polo Supreme Leather از عطرافشان

 

 

 

 

خرید عطر Polo Supreme Leather از الیسا

 

 

 

 

خرید عطر Polo Supreme Leather از لیلیوم

 

 

 

 

 

 

Demeter Leather Perfume

مانند تمام عطرهای Demeter، این عطر هم ساده و مقرون به صرفه است. در اینجا تفاوت های ظریف و پیچیده ای  را پیدا نمی کنید. این عطر جذاب، با توجه به قیمت آن، یک رایحه عالی است. نت های چرم با کیفیت و ساده هستند و وقتی آن را می پاشید، حس فرو رفتن در یک مبل بزرگ و دنج را القا می کند.

 

 

Carolina Herrera Platinum Leather Perfume

کارولینا هررا مظهر کلاس و پیچیدگی است. با این حال این رایحه چرمی کاملاً فوق العاده است. نت‌های چرمی با رایحه‌های چوبی، مشکی، پودری تعادل برقرار می‌کند تا رایحه‌ای شیرین و اغواکننده داشته باشد که در تمام طول سال کار ‌کند.

 

 

خرید Platinum Leather Perfume از لیلیوم

 

 

 

 

خرید Platinum Leather Perfume از عطرافشان

 

 

 

 

 

خرید Platinum Leather Perfume از ریحا

 

 

 

 

 

خرید Platinum Leather Perfume از روشا

 

 

 

 

Acqua Di Parma Leather

نت های شدیداً زمستانی مانند چرم، چوب گایاک و سدر،  نت های بهاری و تابستانی مانند تمشک، پرتقال، لیمو، گل رز و پیچ امین الدوله را در بر می گیرد تا عطری با رایحه چرمی در تمام طول سال و از روز تا شب، برای شما به ارمغان بیاورد. مانند تمام عطرهای Acqua Di Parma پیچیده است.

 

خرید عطرAcqua Di Parma Leather  از الیسا

 

 

 

خرید عطرAcqua Di Parma Leather  از تینو

 

 

 Moroccan Leather Perfume By Memo

اگر به دنبال یک عطر چرمی با نت های سبز قوی و رایحه های گلی هستید، Moroccan Leather by Memo را دوست خواهید داشت. گالبانوم، زنبق و خس خس قوی هستند، در حالی که چرم، مشک و دانه تونکا با نشستن روی پوست شما می درخشند. همچنین رایحه‌های قوی کهربا برای تکمیل نت‌های چرم وجود دارد و این رایحه‌ای دلپذیر را به وجود می‌آورد که در یک شب سرد احساس خوبی خواهید داشت. تعجب کمی وجود دارد که بسیاری در صنعت عطر، این عطر را بهترین عطر برای زمستان می دانند.

 

 

خرید عطر  Moroccan Leather Memo از تینو

 

 

خرید عطر  Moroccan Leather Memo از عطر افشان

 

 

 

خرید عطر  Moroccan Leather Memo از لیلیوم

 

 

 

 

خرید عطر  Moroccan Leather Memo از الیسا

 

 

 

 

Montale Aoud Leather Perfume By Montale

عود  و چرم  ترکیب یک رایحه زیبا با ماندگاری شگفت انگیز است. این عطر  از Montale دارای یک دهانه چرمی قوی است، اما خشک می شود تا سطحی ظریف و ظریف تر ایجاد  شود. با این حال برای شب مناسب تر از روز است. مطمئناً با توجه به ماهیت قوی رایحه، چیزی نیست که بخواهید در دفتر بپوشید. یکی از بهترین عطرهای چرمی برای مواقعی که باید جسورتر باشید.

 

 

خرید عطر Montale Aoud Leather از عطرافشان

 

 

 

خرید عطر Montale Aoud Leather از تینو

 

 

 

خرید عطر Montale Aoud Leather از لیلیوم

 

 

 

 

 Western Leather Perfume By Alexandre J

این عطر الکساندر جی آنقدرها هم که فکر می کنید تهاجمی نیست. در واقع، نت‌های نرم و لطیفی مانند کهربا، وانیل و اسطوخودوس دارد تا چرم را متعادل کند و آن را به همان اندازه که برای زنان شگفت‌انگیز است، برای مردان نیز  قابل قبول ‌سازد. با این حال، مطمئناً بهترین عملکرد را به عنوان یک عطر چرمی زمستانی دارد زیرا بیشتر افراد  آن را برای استفاده در بهار و تابستان بسیار سنگین می دانند.

 

 

 

خرید عطر Western Leather از عطرافشان

 

 

 

 

Western Leather

بهترین عطرهای دریایی

عطرهای دریایی در اوایل دهه 1990 معرفی شدند و به سرعت مورد قبول مردان و زنان قرار گرفتند. این عطرها  برای روزهای گرم تابستان عالی هستند. اما بهترین عطرهای دریایی کدامند و چه چیزی عطر دریایی را خاص می کند؟ هر آنچه را که باید بدانید و اینکه کدام عطر دریایی برای شما بهتر است را در زیر بیاموزید!

عطر دریایی چیست؟

عطرهای دریایی در فصل تابستان و  با ترکیبات خنک دریایی،  آفتاب داغ بیرون را تکمیل می کنند. آنها رایحه های گل و ساحل را تقویت می کنند.

Issey Miyake L’Eau d’Issey

Issey Miyake به‌خاطر سبک‌های خط‌دار و کم‌رنگ معروف است. عطر L’Eau d’Issey یک عطر دریایی موفق و کلاسیک است. به زنانه و مردانه بودن این عطر دریایی توجه کنید.

 

 

 

خرید عطر L’Eau d’Issey از الیسا

 

 

 

 

Davidoff Cool Water

این عطر دریایی دیویدوف به اندازه غوطه ور شدن در اقیانوس در یک روز گرم جولای،  جذاب و نشاط آور است. بدون شک یکی از بهترین عطرهای تابستانی با رایحه هایی است که بوی اقیانوس و ساحل  را  برای شما ارمغان می دهد.

 

 

 

 

خرید عطر Cool Water از الیسا

 

 

 

 

خرید عطر Cool Water از عطرافشان

 

 

 

 

خرید عطر Cool Water از لیلیوم

 

 

 

Acqua Di Gio

Acqua di Gio کاملاً با زیبایی آرمانی هماهنگ است، تمیز، شیک و مجلل با نت های تردی از لیمو ، نعناع معطر، خزه دریایی و یاس است که به نظر می رسد روی آب شناور هستند. تازه، گل‌دار و زنانه، Acqua di Gio جاودانه است و می‌توان آن را برای روز استفاده کرد، اما ماندگاری بالایی دارد که تا ساعتها بعد از ظهر دوام می‌آورد.

 

 

 

خرید عطر Acqua di Gio از عطرافشان

 

 

 

خرید عطر Acqua di Gio از لیلیوم

 

 

 

 

خرید عطر Acqua di Gio از ریحا

 

 

 

 

 

 Kenzo Parfum D’Été

این گل دریایی سبز، معادل حسی است که در تابستان دارید، زمانی که پس از یک صعود طولانی، در نزدیکی رودخانه کوهستانی توقف می کنید و ناگهان پاهای خود را در آب فرو می برید. اطراف رودخانه علف سبز و گلهای زیبایی مانند زنبق و گل رز است.

Martin Margiela Replica Beach Walk

این عطر دریایی مدرن از خانه طراحی Martin Margiela است. ترکیبی از نارگیل، یلانگ یلانگ را در Beach Walk  میبینیم. هنوز هم می‌توانید نسیم‌های تند را روی شن‌های دریایی احساس کنید.

 

 

خرید عطر Beach Walk از ریحا

 

 

 

 

خرید عطر Beach Walk از عطرافشان

 

 

 

 

 

Diptyque FloraBellio

فلورابلیو از برند Diptyque، عطری استوایی برای زنان است که میتواند  خشکی و دریا را با طراوت امواج اقیانوس و گیاهان دریایی در معرض آفتاب تداعی  کند. کمی نمک دریایی و گل‌های فریبنده از شکوفه‌های سیب و گل‌های اسمانتوس وجود دارد. شگفت‌انگیز است، رایحه دانه‌های قهوه بو داده به فلورابلیو گرمای آرامش‌بخش غیرمنتظره‌ای می‌دهد. قابل استفاده در تمام فصول سال و برای هر موقعیتی مناسب است.

 Montale Sandflowers

بله، Pierre Montale به خاطر عطرهای عودش معروف است، اما Sandflowers یک عطر فوق العاده است. نت‌های معطر چوبی از جمله چوب صندل با نت‌های دریایی ترکیب شده‌اند و مانند اکثر عطرهای Montale حال و هوای شرقی دارد.

بهترین عطرهای مشکی

هنگامی که به محبوب ترین ترکیبات عطر فکر می کنید، مشک مطمئناً در بالای لیست قرار دارد. با این حال، در حالی که اغلب از آن به عنوان یک عنصر حمایتی یاد می کنند، عطرهای مشک دسته ای هستند که به تنهایی ارزش بررسی دارند. در اینجا لیستی از بهترین عطرهای مشک برای زنان در تمام دوران آورده شده است.

Sarah Jessica Parker Lovely

دوست داشتنی، ساده و خوش نام است. مشک و اسطوخودوس تنها با اندکی از ماندارین و ترنج برجسته هستند. شیرینی رویایی وجود دارد که انرژی خوبی را ساطع می کند. این عطر، مشک تازه ای است که به همان اندازه  نیز دلپذیر است. زنان در هر سنی مطمئنا عاشق این عطر زیبا خواهند شد.

 

 

 

 

خرید عطر Parker Lovelyاز الیسا

 

 

 

خرید عطر Parker Lovelyاز عطرافشان

 

 

 

 

خرید عطر Parker Lovelyاز لیلیوم

 

 

 

 

 

First by Van Cleef & Arpels

این عطر،  مشک -گلی مجلل است که مانند روز تابستان لطیف و درخشان است. با دهانه ای درخشان از آلدئیدها که مانند حباب به دسته گل نرگس و ارکیده می رسد و درخشش طلایی کهربا و عسل آنها را خاص میکند. وتیور و چوب، سبزی به این عطر  می بخشد.

 

 

 

خرید عطر First از الیسا

 

 

 

 

خرید عطر First از عطرافشان

 

 

بهترین عطرهای شیرین

عطرهای شیرین ممکن است تصاویری از آب نبات و شربت های مصنوعی را تداعی کنند، اما همیشه بوی یک عطر شیرین اینطور نیست. در واقع، عطرهای شیرین امروزه می توانند پیچیده شوند. به همین دلیل است که نت های قندی در مرکز توجه قرار گرفته اند.

یکی دیگر از مزایای عمده رایحه های شیرین چیست؟ آنها همه کاره هستند.  شما می توانید بسیاری از آنها را در طول سال و شبانه روز استفاده کنید.

با در نظر گرفتن این موضوع، لیستی از برترین رایحه های شیرین پیچیده را جمع آوری کرده ایم. بسیاری از نت های شیرین با رایحه های پایه تر ترکیب می شوند و عطرهایی را ایجاد می کنند که برای طیف وسیعی از سلیقه ها جذاب است.

در اینجا نگاهی به  بهترین عطر شیرین برای سال 2021 می اندازیم.

Dolce & Gabbana Dolce Garden

این عطر دلچسب و شیرین دولچه و گابانا با رایحه های میوه ای و گلی ترکیب شده است. دولچه اند گابانا به خاطر طرح‌های گلی پر جنب و جوش خود شناخته شده است. جسورانه است و در عین حال تجملاتی از مگنولیا، پرتقال ماندارین ، نارگیل، یلانگ یلانگ، وانیل ، بادام، و چوب صندل به چشم می‌خورد. این رایحه تقویت‌کننده جنسی، استوایی و نسبتا قوی است، بنابراین بهتر است بعد از تاریکی یا آخر هفته استفاده شود.

 

 

 

خرید عطر Dolce Garden از عطرافشان

 

 

 

 

خرید عطر Dolce Garden از لیلیوم

 

 

 

 

خرید عطر Dolce Garden از ریحا

 

 

 

 

خرید عطر Dolce Garden از الیسا

 

 

 

 

 Chanel Coco Mademoiselle

Chanel این رایحه را «تازه، شیک و اسپرت» توصیف میکند. Coco Mademoiselle یک عطر همه کاره است که آن را به یک گزینه هدیه فوق العاده تبدیل می کند. این یک محصول با کیفیت است که در آزمون زمان مقاومت می کند (دو دهه است که محبوب بوده است!). نت های پرتقال، ترنج، رز، یاس،  نعناع هندی، مشک، وانیل، به این عطر معروف کوکو شانل جذایتی خاص میدهد  و در عین حال آن را بازیگوش میکند. این عطر شیرین و تازه را هر زمان آماده بودید اسپری کنید.

 

 

 

خرید عطر Coco Mademoiselle از تینو

 

 

 

 

خرید عطر Coco Mademoiselle از عطرافشان

 

 

 

 

خرید عطر Coco Mademoiselle از لیلیوم

 

 

 

 

 

خرید عطر Coco Mademoiselle از الیسا

 

 

 

 

 

 

 Maison Francis Kurkdjian Baccarat Rouge 540

Rouge 540 مطمئناً یکی از بهترین عطرهای شیرین موجود در قفسه است، باکارات رژ 540 دارای دوز سنگینی از رایحه های چوبی است. یکی دیگر از ویژگی های جذاب این عطر این است که به همان اندازه که برای مردان مناسب است برای خانم ها نیز مفید است.

 

 

 

 

خرید عطر Baccarat Rouge 540 از عطرافشان

 

 

 

 

خرید عطر Baccarat Rouge 540 از الیسا

 

 

 

 

خرید عطر Baccarat Rouge 540 از لیلیوم

 

 

 

 

Marc Jacobs Daisy Love Eau So Sweet

این رایحه شیرین با ترکیب نت‌های گلی و میوه‌ای مارک جاکوبز کامل می‌شود. نت‌های ترنج، تمشک، مشک، شکر، یاس و  زنبق  آن را متعادل می‌کند. رایحه بسیار جوان پسند  و دلنشین است، زمانی که به دنبال چیزی سبک هستید یا برای یک زن جوان به دنبال خرید هدیه هستید، آن را به یک انتخاب عالی برای تابستان تبدیل می کند.

 

 

 

 

خرید عطر Daisy Love Eau So Sweet از عطرافشان

 

 

 

 

خرید عطر Daisy Love Eau So Sweet از لیلیوم

 

 

 

 

 

خرید عطر Daisy Love Eau So Sweet از ریحا

 

 

 

 

Victoria’s Secret Pink Sweet Summer

ویکتوریا سکرت معمولا قبل از هر چیز با جذابیت همراه است، این عطر در واقع جوان‌پسند و شیرین است. می‌توانید تابستان شیرین و صورتی را روی پوست خود اسپری کنید و از آن به عنوان یک انتخاب عالی در روزی  پر استرس استفاده کنید. برای عطری که بوی شیرینی می دهد، این عطر به طرز شگفت آوری پیچیده است.

Vera Wang Princess

اگر کسی می تواند به شما احساس یک شاهزاده خانم را بدهد، ورا وانگ است. وانگ که به عنوان طراح عروس برای افراد ثروتمند و مشهور شناخته می شود، جوهر جادویی خود را برای تجمل و زرق و برق در عطر خود،  یعنی پرنسس، به تصویر می کشد. این یکی از بهترین عطرهای شیرین برای مناسبت های خاص مانند عروسی و فارغ التحصیلی است، یا هر زمانی که می خواهید اعتماد به نفس خود را افزایش دهید.

Lancome La Vie Est Belle

زنبق، شکوفه پرتقال و نعناع هندی این عطر خوشبو را متعادل می کند. آنطور که لانکوم می گوید ساخت آن سه سال طول کشیده است. این رایحه لذیذ در طول روز باقی خواهد ماند. این عطر کلاسیک در تمام طول سال، یک هدیه عالی نیز خواهد بود.

 

 

 

 

خرید عطر La Vie Est Belle از عطرافشان

 

 

 

 

خرید عطر La Vie Est Belle از تینو

 

 

 

 

خرید عطر La Vie Est Belle از لیلیوم

 

 

 

 

 

 

بهترین عطرهای گلی

بهار یک زمان جادویی از سال است. هوا گرم میشود و بالاخره می توانید آن سارافونی را که در کمد خود پنهان کرده اید بیرون بیاورید. همچنین بهترین زمان برای بوییدن یک دسته گل در طول روز است. استفاده از عطرهای گلدار در ماه های گرم تقریباً یک سبک است. مشک های چوبی خود را کنار بگذارید و مقداری زنبق و گاردنیا را جدا کنید. این کلیشه ای نیست،کلاسیک است. از آنجایی که بهار راه را برای تابستان باز می کند، وقت آن است که روی یک عطر مفرح و گلی سرمایه گذاری کنید. حتی در روزها و شب‌های گرم سال، گل‌ها بهترین بو را برای شما حفظ می‌کنند.

Versace Yellow Diamond Eau de Toilette

اگر آب و هوای هشتاد درجه  ای را در تعطیلات مدیترانه ای هوس کرده اید، این عطر گلی تنها چیزی است که می خواهید. این یک جایگزین زیبا برای آن بلیط هواپیما یا یک چمدان عالی برای مسافرت است. الماس زرد برای ماجراجویی های ما ساخته شده است. نت‌های یاس و فریزیا با جرقه‌های مرکبات و گلی دریایی ترکیب می‌شوند تا تعطیلات واقعی را در یک بطری ایجاد کنند. اگر به یک برند برای درک عطرهای گلی تابستانی اعتماد دارید، آن برند ورساچه است. در میان عطرهای میوه ای گلی، این عطر تاج را به خود اختصاص می دهد.

 

 

 

 

خرید عطر Diamond Eau de Toilette از لیلیوم

 

 

 

 

خرید عطر Diamond Eau de Toilette از عطرافشان

 

 

 

 

 

خرید عطر Diamond Eau de Toilette از الیسا

 

 

 

 

 

Atelier Cologne Jasmin Angelique Cologne

به دنبال حس دور دنیا در شیشه عطر هستید؟ این عطر گلی مجموعه ای از نت هایی است که از هر گوشه زمین برداشت شده است. با یاس مصر، گالبانوم از ایران، و لیموهای سیسیلی، بویی از چندین منطقه عجیب و غریب را بدون ترک خانه خود حس خواهید کرد. اگر هوای گرم باعث می‌شود که احساس بدی، را داشته باشید، این رایحه گلی خلق و خوی شما را به خوبی بالا می‌برد.

 

 

 

 

خرید عطر Angelique Cologne از لیلیوم

 

 

 

 

خرید عطر Angelique Cologne از عطرافشان

 

 

 

 

 

 

Gucci Bloom Eau de Parfum

گوچی بلوم طرفدارانی در میان عطرها دارد و فهمیدن دلیل آن کار سختی نیست. این بطری نه تنها به اندازه کافی زیبا است بلکه اگر برای مهمانان شام تابستان نمایش داده شود، به طرز درخشانی نت های گل را در یک دسته گل چشمگیر ترکیب می کند. با رایحه گل یاس، گل سرخ و گل پیچ امین الدوله، یکی از بهترین عطرهای گلی که ما پیدا کردیم.

 

 

 

 

خرید Bloom Eau de Parfum از عطرافشان

 

 

 

 

خرید Bloom Eau de Parfum از لیلیوم

 

 

 

خرید Bloom Eau de Parfum از تینو

 

 

 

 

Marc Jacobs Daisy So Fresh Eau de Parfum

همه عطرهای مارک جاکوبز دیزی را دوست دارند. اما این یکی دارای پیچ و تاب خاصی است که آن را جذاب تر می کند. نه فقط یک رایحه گلی ساده، بلکه فصل بهار است. شکوفه را با آلو و تمشک جمع می‌کند تا حس میوه‌ای را به اندازه کافی داشته باشد. این رایحه عالی برای تازه واردان به دنیای عطر است که می خواهند بویی لذیذ اما نه خیلی تند و جدی داشته باشند. این عطر یک فضای نشاط آور  بوجود میاورد  که به بهترین وجه با یک سارافان و یک مرد خشن ترکیب می شود. در میان عطرهای بهاری برجسته است.

 

 

 

 

خرید Daisy So Fresh Eau de Parfum از عطرافشان

 

 

 

 

خرید Daisy So Fresh Eau de Parfum از لیلیوم

 

 

 

 

 

خرید Daisy So Fresh Eau de Parfum از الیسا

 

 

 

 

 

Calvin Klein Eternity Eau de Parfum

این عطر با الهام از عاشقانه های تابستانی، در هنگام قرار کلاسیک، یک  عطر گلی شیرین است که می توان آن را با یک لیوان نوشیدنی و یک بوسه عصرانه ترکیب کرد. با نت‌های گل‌های تازه مانند فریزیا، رز و گل یاس، که در برابر نعناع هندی ، چوب صندل و کهربا قرار گرفته‌اند، غیرممکن است که از پوشیدن آن احساس اطمینان نکنید. رایحه های گلی با نت های احساسی تر ترکیب می شوند تا عاشقانه واقعی را تقلید کنند.

 

 

 

 

خرید Eternity Eau de Parfum از عطرافشان

 

 

 

 

 

خرید Eternity Eau de Parfum از الیسا

 

 

 

 

 

خرید Eternity Eau de Parfum از لیلیوم

 

 

 

 

Burberry Brit Eau de Parfum

برای دختر شهری که ترجیح می‌دهد چکمه بپوشد تا صندل، این عطر دارای نت‌های شیرین زنانه است. این عطر از برند بریتانیایی باربری، برداشتی جدید از بهترین عطرهای گلی، با گل صد تومانی، بادام، وانیل و گلی دریایی برای تجربه ای شیرین و در عین حال جسورانه است. بنابراین پرواز خود را به لندن رزرو کنید، لباس خود را عوض کنید و به بازار گل بروید تا یک دسته گل بردارید و شاید مردی با لهجه زیبا نصیب شما شود.

 

 

 

 

خرید Brit Eau de Parfum از عطرافشان

 

 

 

 

خرید Brit Eau de Parfum از الیسا

 

 

 

 

Dolce & Gabbana Dolce Peony Eau de Parfum

می‌دانید که گل صد تومانی یکی از محبوب‌ترین و مجلل‌ترین گل‌هایی است که می‌توانید به یک زن هدیه  بدهید. پس چرا آن هوای ظرافت فوق العاده زنانه را نگیریم و آن را به شکل عطر منتقل نکنیم؟ این عطر الهام گرفته از گل صد تومانی نه تنها حاوی نت‌های رایحه‌ای از آن گل دست‌نیافتنی است، بلکه ادویه‌ای به شکل فلفل و نعناع هندی به آن اضافه می‌کند تا نت‌های شیرین گلی را جبران کند. برای افزایش طراوت، نت هایی از ترنج و فریزیا نیز وجود دارد تا عطر را بالا ببرد. به هر حال، گل‌ها بعد از چند روز پژمرده می‌شوند، اما این عطر گلی با ماندگاری و گرما، بوی دلپذیری را برای ماه‌ها و حتی سال‌ها  حفظ می‌کند.

 

 

 

خرید Dolce Peony Eau de Parfum از عطرافشان

 

 

 

 

خرید Dolce Peony Eau de Parfum از لیلیوم

 

 

 

Dior Joy Eau de Parfum

 

رایحه، قوی ترین پیوند با حافظه است، پس چرا روی بویی سرمایه گذاری نکنید که عطرهای مورد علاقه شما را به یاد بیاورد؟ با عطری به این خوشمزگی، سخت است که احساسات خود را دوباره زنده نکنید. این عطر گلی شیرین دارای نت هایی از گل رز و یاس است  و دارای  رایحه هایی از چوب صندل و مشک است. همچنین کمی ترنج و ماندارین وجود دارد که فوراً احساس سبکی را به شما اضافه می کند. آن را با یک کیف دستی دیور یا چند جواهرات لباس قدیمی ست کنید تا احساس خوبی را از آن دریافت کنید.

 

 

 

خرید عطر Joy Eau de Parfum از لیلیوم

 

 

 

 

خرید عطر Joy Eau de Parfum از ریحا

 

 

 

 

خرید عطر Joy Eau de Parfum از عطرافشان

 

 

 Joy Eau de Parfum

بهترین عطرهای وانیلی

بیشتر سال‌های اولیه کاری ام را با اشتیاق در هزینه ام صرفه جویی کردم تا بتوانم عطر وانیلی Juicy Couture را بخرم و پسرها را شگفت‌زده کنم. خوشبختانه برای همه ما، همه چیز از آن زمان به بعد بسیار پیشرفت کرده است. در سال 2021، بسیاری از عطرهای وانیلی به جای بوی ارزان اکنون بی نهایت شیک و جذاب هستند. رایحه‌های وانیلی اکنون شامل نت‌های جذاب و تازه‌ای هستند که به شما بازگشتی به اوایل دهه 2000 نمی‌دهند. عطرهای وانیلی نه تنها بوی دلپذیری دارند، بلکه در سطح جهانی نیز جذاب هستند

Atelier Cologne Vanille Insensée Pure Perfume

آتلیه کلون بهترین رایحه های طبیعی را به تصویر میکشد. سازندگان آن،  مواد تشکیل دهنده  این عطر را از گوشه های دوردست جهان، جایی که عناصر شکل  می گیرند، تهیه می کنند. این محصول رایحه‌های لیموترش مکزیکی و گشنیز روسیه را ترکیب می‌کند تا شیرینی وانیل ماداگاسکار را جبران کند. نتیجه عطری تند و الهام گرفته از جنگل است که هنوز هم جوهر زیبای وانیل را دارد، بدون اینکه زیاده روی کند.

 

 

خرید Vanille Insensée Pure از تینو

 

 

 

Yves Saint Laurent Black Opium Eau de Parfum

آیا به خوردن یک لاته وانیلی خوب در صبح وسواس دارید؟ این عطر شیک از برند معروف فرانسوی نام شما را صدا می کند. این عطر علاوه بر وانیل، نت هایی از قهوه و گل های سفید شیرین دارد که اینقدر خوشمزه است که ممکن است وسوسه شوید کمی در لاته خود بپاشید. آنقدر خوشمزه است که پیروان خاص خود را از زنان دارد که زیبایی عمیق و حسی بودن آن را تایید می کند. دلیلی وجود دارد که این عطر برنده جایزه جذاب Allure Best of Beauty شد. واقعا یکی از بهترین عطرهای وانیلی موجود در بازار است.

 

 

 

 

خرید Black Opium Eau de Parfum از لیلیوم

 

 

 

 

خرید Black Opium Eau de Parfum از عطرافشان

 

 

 

 

خرید Black Opium Eau de Parfum از ریحا

 

 

 

خرید Black Opium Eau de Parfum از الیسا

 

 

 

 

Maison Margiela ‘REPLICA’ By the Fireplace

اگرچه ممکن است بدیهی به نظر نرسد، اما پوشیدن یک عطر سنگین‌تر و گرم‌تر زمانی که دیگران سبکی  را انتخاب می‌کنند، چیزی مرموز است. این عطر از Maison Margiela حال و هوای پاییزی را با رایحه ای از میخک و شاه بلوط  به ارمغان می آورد تا نت های شیرین تر وانیل آن را متعادل کند. این یک هدیه کریسمس عالی برای یک دوست خاص یا یکی از عزیزان است.

CHANEL Coco Noir Eau de Parfum

هر خانمی می داند که شنل مظهر کلاس و ظرافت است و این رایحه نمونه فوق العاده ای از این کلاس است. این عطر وانیلی زنانه برای استفاده در شب و در یک مهمانی شام  ساخته شده است. این عطر قوی تر و ماندگارتر برای رقص های شبانه و ملاقات های مخفیانه است. برای افزایش نت‌های جذاب، نتهای عمیق‌تری از گیاه پاتچولی به آن افزوده شده  است،  که کاملاً در برابر نت‌های درخشان گل‌ها قرار گرفته است. آن را با یک کیف یا رشته مروارید زیبا ست کنید تا از بین مردم متمایز شوید.

 

 

 

 

خرید Coco Noir Eau de Parfum از عطرافشان

 

 

 

 

خرید Coco Noir Eau de Parfum از لیلیوم

 

 

 

 

خرید Coco Noir Eau de Parfum از ریحا

 

 

 

Dolce & Gabbana The One Eau de Parfum

اگر به دنبال عطری شیرین هستید، این عطر شیک برای شما ساخته شده است. نه تنها بوی وانیل خوشمزه ای دارد، بلکه نت هایی از گل یاس و  هلو به آن اضافه شده است که به اندازه کافی تازه هستند. این عطر برای استفاده در یک قرار پارک، با یک سبد میوه و یک کروسان است. آن را مانند دسری در نظر بگیرید که به اندازه غذاهایی که می خورید خوشمزه است.

خرید The One Eau de Parfum از الیسا

 

 

 

خرید The One Eau de Parfum از عطرافشان

 

 

 

 

خرید The One Eau de Parfum از ریحا

 

 

 

 

 Tom Ford Tobacco Vanille Eau de Parfum

دلیلی وجود دارد که عطرهای تام فورد یکی از محبوب ترین عطرهای مورد علاقه در بازار هستند. برای دوستداران عطرهای وانیلی، این عطر دارای یک پیچ و تاب خلاقانه با ادویه اضافه است. با تنباکو و زنجبیل، در  اوج جذابیت است، به هر زنی که آن را می پوشد گرما می بخشد. این بهترین انتخاب برای زنان با اعتماد به نفس  بالا است که آن قدرت درونی ویژه را به نمایش می گذارند و از نشان دادن آن به دنیا نمی ترسند.

 

 

 

 

خرید عطر Tobacco Vanille از عطرافشان

 

 

 

 

خرید عطر Tobacco Vanille از لیلیوم

 

 

 

خرید عطر Tobacco Vanille از الیسا

 

 

 

 

خرید عطر Tobacco Vanille از تینو

 

 

 

 

Jo Malone London Vetiver & Golden Vanilla Cologne Intense

برای نگاهی تازه به وانیل، به Jo Malone، مراجعه کنید. عطر وتیور و گلدن وانیل آنها تفسیری گرم از رایحه ی کلاسیک وانیل است که ترکیبی با  وتیور، هل تند و گریپ فروت پررنگ  را برای ایجاد عطری تند و تیره وانیلی همراه دارد. اگر نگران هستید که این صدا خیلی شدید باشد، نفس عمیق بکشید. این یک گزینه فوق العاده سبک است که غلبه نمی کند، اما بوی پیچیده و گرمی دارد.

بهترین عطرهای مرکباتی

باز کردن پنجره ها در روزهای تابستان و بیرون آمدن در آفتاب باشکوه و  خیره شدن به آسمان در هجوم شدید گرما، توصیفی برای عطرهای مرکباتی است.

عطرهایی با بوی مرکبات پاسپورت شما برای خوشبختی با رایحه تابستانی است، روشن، با طراوت و خوش طعم.  بهترین عطر زنانه مرکباتی به طوفان های بیرون اهمیتی نمی دهد. برخی از عطرهای مرکباتی مورد علاقه ما را بخوانید.

عطرهای  مرکبات چه هستند؟

عطرهای  مرکباتی تازه، شفاف و خوش بو هستند. با رایحه هایی مانند پرتقال ماندارین، لیمو، ترنج و لیموترش مشخص می شوند و به دلیل جذابیت، معمولا در ماه های گرمتر استفاده می شوند.

لیستی از بهترین عطرهای مرکباتی

Guerlain Aqua Allegoria Bergamote Calabria

عطر Guerlain’s Aqua Allegoria Bergamote Calabria ممکن است یک عطر مرکباتی باشد، اما عطری است که مانند یک لیوان داغ لیمو و چای زنجبیل شما را از درون گرم می کند و آن را به یکی از بهترین عطرهای مرکبات برای زمستان تبدیل می کند.

نشاط و ماندگاری، را مدتها پس از اسپری کردن، این عطر را روی پوست خود استشمام خواهید کرد، به عنوان یادآوری آرامش بخش با گذشت ساعت ها.

Jo Malone Lime Basil & Mandarin

کلاسیک و معطر است و با لباس های سفید همخوانی دارد. در حالی که اولین رایحه مرکباتی است، که به خوبی از نت های معطر استفاده می کند و ریحان و آویشن به طور آزاد در رایحه ها  ترکیب  شده اند. رایحه ای مردانه تر از عطر مرکبات معمولی شما دارد و رایحه ای مطمئن و غرورآمیز، ظریف و هماهنگ، و تند و پایه دارد. این عطر مرکباتی تازه در صبح های بهاری بهترین اثر را دارد.

 

 

 

خرید عطر Lime Basil & Mandarin از ریحا

 

 

 

Atelier Cologne Orange Sanguine Cologne

Orange Sanguine Atelier Cologne’s Orange Sanguine مرکباتی است. مانند یک لیوان تازه آب پرتقال که با کمی ادویه همراه است. ترکیب درخشان آن از پرتقال قرمز، نارنج و شمعدانی  باعث ایجاد یک اثر هنری در یک بطری شده است. به اندازه یک پرتقال خونی واقع بینانه و پر جنب و جوش است. مانند قدم زدن در میان باغ پرتقال کالیفرنیا، در این عطر نفس می کشید و گرمای آفتاب را روی شانه هایتان احساس می کنید. یکی از بهترین عطرهای مرکبات برای یک سفر عجیب و غریب است.

 

 

 

خرید عطر Orange Sanguine Cologne از عطرافشان

 

 

 

 

 

 Acqua Di Parma Blu Mediterraneo Arancia Di Capri

Acqua Di Parma’s Blu Mediterraneo Arancia Di Capri بطری تضاد است. این بطری دریایی پر جنب و جوش، دارای بوی نارنجی است  که شما را در بر می گیرد. این حس تا ترکیب آبدار و دلگرم کننده هل و کارامل ادامه پیدا می کند که به طرز ماهرانه ای در پس زمینه منتظر میمانند تا بدرخشند.

این عطری  است که برای یادآوری سفرهای قبلی اسپری می کنید. این بطری میلیون ها خاطره را باز می کند، آنقدر واقع بینانه که انگار دقیقاً در مقابل شما بازی می کند. گفته می شود رایحه قوی ترین حس حافظه است و توانایی جادویی Blu Mediterraneo Arancia Di Capri نزدیک ترین چیز به ماشین زمان است. زمانی بپوشید که برای تعطیلات بعدی خود شمارش معکوس می کنید.

 

 

خرید عطر Blu Mediterraneo Arancia Di Capri از عطرافشان

 

 

 

 

Tom Ford Mandarino Di Amalfi Acqua Perfume

عطر تام فورد بسیار خوش طعم است. رایحه ای که برای ساعت ها نوید آرامشی را می دهد، این عطر مرکباتی تند است و چیزی برای تفسیر باقی نمی گذارد.

تازه و ظریف در حالی که سبز باقی می ماند و همیشه کمی گیاهی است، مانند یک کاسه پرتقال ماندارین تازه بریده شده، گریپ فروت و ترنج، با پاشیدن نعناع روی آن است.

 

 

خرید عطر Di Amalfi Acqua از ریحا

 

 

 

خرید عطر Di Amalfi Acqua از عطر افشان

 

 

 

خرید عطر Di Amalfi Acqua از لیلیوم

 

 

Hermès Eau d’Orange Verte

 

Spritzing Hermès’s Eau d’Orange Verte مانند پیاده شدن از هواپیما و خیره شدن به آسمان یک دریای عمیق است. شادی و  آزادی در بطری ترکیب می‌شوند و دست شما  را می‌گیرند و از میان حیاط‌های غرق آفتاب با برگ‌های انگور  عبور می دهند.

این رایحه مملو از سرگرمی شیرین و در عین حال تلخ با کمی سنگینی است تا شما را ثابت نگه دارد. پرانرژی و طولانی برای شب های ملاقات جدید است. Eau d’Orange Verte یکی از بهترین عطرهای مرکباتی برای یک شب سرگرم کننده با دوستان است.

Giorgio Armani Acqua Di Gioia

جورجیو آرمانی آکوا دی جویا، یک عطر مرکباتی برای کسانی است که رایحه های کم رنگ را ترجیح می دهند. عطری عالی برای  یک هفته کاری طبیعی است و در طول روز ثابت می ماند.

آکوا دی جیوا زاویه دیگری نسبت به رایحه مرکبات سنتی دارد، بی سر و صدا و  با وقار است. آن را اسپری کنید و احساس اطمینانی  حس خواهید کرد که بدون حتی یک کلمه به اتاق فرمان می دهد. طراوت نعناع با نت های پیچیده لیمو و  جریان های ملایم فلفل صورتی، گل صد تومانی ترکیب می شود.

 

 

 

خرید عطر Acqua Di Gioia از عطرافشان

 

 

 

 

خرید عطر Acqua Di Gioia از لیلیوم

 

 

 

 

Marc Jacobs Daisy Eau So Fresh

Daisy Eau So Fresh یک انتظار است. ساعت شماری معکوس تا تعطیلات بعدی یا استفاده از ضد آفتاب خنک کننده روی پوست شما. نشاط آور است. نبض تمشک و گریپ فروت مانند برق در بدن شما جاری است.

این عطر پررنگ و زنانه است، چیزی که می‌تواند تازه، گل‌دار و میوه‌ای باشد این را به عنوان زنگ بیدار شدن قبل از پرواز صبحگاهی بعدی خود بپوشید تا انرژی هیجان انگیزی داشته باشید.

 

 

 

 

خرید عطر Daisy Eau So Fresh از عطرافشان

 

 

 

خرید عطر Daisy Eau So Fresh از لیلیوم

 

 

 

خرید عطر Daisy Eau So Fresh از الیسا

 

 

Daisy Eau So Fresh

بهترین عطرهای شکلاتی

جای تعجب نیست که عطرهای شکلاتی یکی از پرطرفدارترین عطرها هستند. همانطور که گفته شد، برخی از عطرهای شکلاتی بوی بهتری نسبت به بقیه دارند. بهترین عطرهای شکلاتی را دنبال کنید و رایحه مشخص خود را پیدا کنید که می تواند بوی ملایم و شیرین، تیره و خوشمزه باشد.

 

Thierry Mugler Angel

 

در سال 1992 Olivier Cresp و Yves de Chiris در یک همکاری با یکدیگر عطری طراحی کردند که به یکی از پرفروش ترین عطرهای جهان تبدیل شد. سلیقه ها در مورد این عطر متفاوت است. حتما قبل از خرید این عطر را امتحان کنید.

 

 

 

 

خرید عطر Angel از عطرافشان

 

 

 

خرید عطر Angel از لیلیوم

 

 

 

خرید عطر Angel از الیسا

 

 

 

خرید عطر Angel از ریحا

 

 

 

Montale Chocolate Greedy

 

Montale Chocolate Greedy یکی از پر بحث عطرهای شکلاتی در اینستاگرام و انجمن‌های عطر است، زیرا بوی فوق‌العاده‌ای مانند کیک شکلاتی دارد. آنقدر غنی است که فکر می‌کنید باید تمام آن را خورده باشید، اما معده درد ندارید. Montale Chocolate Greedy با وانیل غنی شروع میشود. Montale Chocolate Greedy گرم و دنج است و زنان و مردان را به خصوص در ماه های زمستان راضی می کند.

Tom Ford Noir de Noir

عطر Tom Ford Noir de Noir بهترین عطر نعناع هندی شکلاتی در بازار است. در حالی که بسیاری از عطرهای پاتچولی خشک، گیاهی و حتی تلخ هستند، Tom Ford Noir de Noir شیرین، شکلاتی و خوش طعم است. گل رز، زعفران و ترافل این ترکیب را تقویت کرده و در عین حال به شخصیت عطر می‌افزاید.  در هر زمان و مکان برای خانم ها و آقایان قابل پوشیدن است.

 

 

 

 

خرید عطر Noir de Noir از عطرافشان

 

 

 

خرید عطر Noir de Noir از لیلیوم

 

 

 

خرید عطر Noir de Noir از تینو

 

 

 

 

خرید عطر Noir de Noir از الیسا

 

 

Guerlain’s L’Instant de Guerlain 

L’Instant Pour Homme گرلن ترکیبی استادانه از کاکائو، نعناع هندی و بادیان است. طبیعت چوبی ترکیب مردانه ادکلن را حفظ می کند.

 

 

 

خرید عطر L’Instant Pour Homme از عطرافشان

 

 

 

 

Bestwiki وب‌سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.