بهترین های عطر تام فورد که باید بدانیم

بهترین های عطر تام فورد که باید بدانیم

5,0 rating based on 1,234 ratings

برند تام فورد یکی دیگر از شناخته شده ترین و محبوب ترین برندهای عطر است. قیمت بهترین های عطر تام فورد تقریبا گران قیمت هستند. انتخاب بهترین های عطر تام فورد بر اساس محبوبیت این عطرها انجام شده است.

بهترین های عطر تام فورد دارای پخش و ماندگاری بالایی هستند و خیال شما را از این بابت راحت خواهند کرد. اگر بخواهیم بهترین های عطر تام فورد را نام ببریم باید به” بلک ارکید” و” توباکو وانیل “و “توسکان” اشاره کنیم.

آشنایی با رایحه های بهترین های عطر تام فورد

می خواهیم مثل سایر مقالات شما را بهترین های دنیای عطر آشنا کنیم و آنها را از لحاظ رایحه، پخش بو و ماندگاری مورد بررسی قرار دهیم. در این لیست بهترین های عطر تام فورد مورد بررسی قرار گرفته است.

1-Black orchid

یکی از بهترین های عطر تام فورد “بلک ارکید” است. این عطر  آنقدر دوست داشتنی است که توانسته مخالفان خود را متقاعد به استفاده از آن کند.

Black orchid یک عطر گرم با پخش و ماندگاری عالی است و نسبت به هزینه ای که می کنید قطعا شما را راضی میکند.  نت های پایه این عطر لوکس زنانه وانیل، شکلات و رایحه های دودی است. نعناع و ترافل و ارکیده از دیگر نت های آن هستند.

2-Tobacco vanille

توباکو وانیل به جرات جزء ده عطر برتر مردانه به حساب می آید که علاقه مندان خاص خود را دارد. در این عطر از رایحه ی مورد علاقه مردان یعنی تنباکو، استفاده شده است.

این عطر زمستانه در سال 2007 وارد بازار شده است. رایحه های دیگر آن میوه های خشک و وانیل است. ماندگاری و پخش بوی این عطر عالی است و آن را در شب های زمستانی نیز می توانید استفاده کنید. توباکو وانیل علاوه بر اینکه جزء بهترین های عطر تام فورد است، جزء بهترین عطرهای مردانه نیز به حساب می آید.

3-Tuscan leather

ای کاش که قیمت دلار بالا نبود و ما می توانستیم تمام عطرهای تام فورد را بخریم. باز هم با رایحه ی دوست داشتنی دیگری در این عطر طرف هستیم و آن چیزی جز چرم نیست.

از دیگر نت های مشهود آن تمشک است. این عطر پخش و ماندگاری مناسبی دارد و انتخابی مناسب برای زنان و مردان در فصل زمستان است. توسکان جزء بهترین های عطر تام فورد است که هم زنان و هم مردان ازآن استفاده می کنند.

4-Oud wood

باید اذعان کنیم که  تام فورد بازار را به خوبی می شناسد و می داند که مصرف کننده عاشق عطرهای چرمی و تنباکویی و چوبی است.

پس به سراغ عطر دیگری از برند لوکس” تام فورد” یعنی Oud wood می پردازیم. این عطر دارای پخش و ماندگاری خوبی است اما به پای دو عطر قبلی نمی رسد. از دیگر نت های این عطر زمستانه دارچین و هل است.

5-Grey vetiver

این بار می خواهیم عطری برای فصل های گرم سال به شما معرفی کنیم. Grey vetiver برای فصل پاییز  نیز مناسب است، اما قاعدتا آن را در فصل های گرم استفاده کنید.

در این عطر وتیوری علاوه بر چوب می توان به وجود گریپ فروت پی برد. رایحه دلنشین آن را امتحان و پس از خرید لذت ببرید. عطر تابستانه لیست بهترین های عطر تام فورد Grey vetiver است.

6-Neroli Portofino

خانم های عزیز اگر به دنبال عطری از برند “تام فورد “برای فصل های گرم سال هستید، روی خوب عطری دست گذاشته اید.

عطر Neroli Portofino یک عطر گلی- مرکباتی است که نسبت به فصل تابستان ماندگاری خوبی دارد اما نسبت به دیگر عطرهای این برند راضی کننده نیست. این عطر یکی از بهترین های عطر تام فورد در فصل تابستان است.

7-Noir pour femme

با عطری گرم و زنانه از برند تام فورد مواجه هستیم. محصول سال 2012 است. دارای پخش و ماندگاری مطلوبی است.

از نت های اولیه آن باید نارنج، ترنج، زنجبیل و پرتقال را نام ببریم. قلب این عطر رایحه های گلی و کولفی است و پایه آن را وانیل و کهربا و چوب را داریم. رایحه ی غالب آن کولفی است. البته باید به نوعی آن را جزء لیست بهترین های عطر تام فورد به حساب آورد که شیرین است.

8-Omber leather

عطر 2018 تام فورد را نیز باید جز بهترین های عطر تام فورد به حساب آوریم. با این که عطر Omber leather در مدت زمان کمی به بازار عرضه شده است اما طرفداران زیادی پیدا کرده است.

ماندگاری این عطر چرمی از پخش آن بیشتر است، از نت های اولیه آن هل و در قلب آن شاهد حضور یاس و چرم هستیم و انتهای آن هم رایحه های نعنا و کهربا و خس خس است.

9-Tobacco oud

Tobacco oud یک عطر گرم و تنباکویی است که درآن نت های نوشیدنی و ادویه جات را می توان یافت. این عطر  مناسب زن و مرد است. در سال 2013 وارد بازار شده است.

عطر Tobacco oud یک عطر تند نیز به حساب می آید که رایحه آن را همگان نمی پسندند و حتما قبل از خرید آن را امتحان کنید.

10-Jasmin rouge

در آخرین عطر، به بررسی یک عطر زنانه می پردازیم. Jasmin rouge عطری گلی و معتدلی است که واضح ترین نت آن “یاس” است. این عطر زنانه هم جزء لیست بهترین های  عطر تام فورد قرار می گیرد.

از این عطر که ترنج، زنجبیل، فلفل، دارچین و هل را به عنوان نت های اولیه آن می شناسیم به عنوان عطری تند یاد می کنند.

 

سخن پایانی

در این مقاله از بست ویکی باز هم یکی دیگر از برندهای محبوب و البته گران قیمت بازار را بررسی کردیم و بهترین های عطر تام فورد را برای شما بازگو کردیم، امید است که قبل از خرید آن ها را امتحان و سپس خرید کنید. اما پیشنهاد من به شما خرید یکی از بهترین های عطر تام فورد است.

Bestwiki وب‌سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.