انتخاب کادو تولد برای همه سنین و تمام بازه های قیمتی و همه ی سلیقه ها + 30 ایده جذاب در سال 2021

انتخاب کادو تولد برای همه سنین و تمام بازه های قیمتی و همه ی سلیقه ها + 30 ایده جذاب در سال 2021

5,0 rating based on 1,234 ratings

همه ی ما دوست داریم با دادن یک کادو عزیزانمان را شاد کنیم و لبخند را بر لبان آنها بنشانیم. مهم ترین اصل در انتخاب یک کادوی خوب این است که هدیه به کار طرف مقابل بیاید. برای انتخاب یک کادو تولد مناسب گزینه های زیادی پیش روی ما است، اما همه می دانیم که انتخاب هدیه ای که نیازهای فرد مورد علاقه ما را برطرف کند کار سختی است. ما در این مقاله پیشنهاد هایی از جمله طلا، لوازم دیجیتال و عطر را  برای خرید کادو تولد داریم.

انتخاب کادو تولد بین قیمت یک ونیم تا دو و نیم میلیون

علت انتخاب این بازه ی قیمتی گران بودن عطر های با کیفیت و لوازم دیجیتالی است که دارای کاربری مناسب باشد. البته در ادامه لیست کادو تولد ما به سراغ گزینه های ارزانتر خواهیم رفت.

انتخاب لوازم دیجیتال در بازه قیمتی یک ونیم تا دو و نیم میلیون

خیلی از افراد  گوشی موبایل را انتخاب مناسبی برای هدیه دادن می دانند. قبلا نوکیا گوشی های پایین رده خوبی به بازار ارائه می کرد، اما اکنون بهتر است گوشی  شیائومی و گوشی سامسونگ را به عنوان هدیه انتخاب کنیم. برای باز گذاشتن دست شما  در انتخاب کادو تولد، ما جوانان را هم در نظر گرفته ایم و به معرفی لوازم جانبی دیجیتال یعنی اسپیکر هم می پردازیم.

1- Sony srs-xb31

Xb31

اسپیکر های میان رده می توانند گزینه های مناسبی برای انتخاب کادو تولد برای پسرها باشند. اسپیکر ها ی زیبایی در دنیا وجود دارند که هرکدام دارای قابلیت های خاصی نیز هستند. یکی از انواع اسپیکرها srs-xb31 میباشد که بسیار شیک و باکلاس است و بازده ی 24 ساعتی را برای پخش موزیک آن ذکر کرده اند.از دیگر ویژگی های srs-xb31 می توان به قابلیت بلوتوثی آن اشاره کرد. نورهای چند رنگی از دیگر ویژگی های این اسپیکر دوست داشتنی است، که باعث متمایز شدن آن شده است.

مهمترین ویژگی Sony srs-xb31

  • پخش 24 ساعت صدا
  • قابلیت بلوتوث
  • قابل حمل بودن
  • ضد آب بودن

2- jbl flip 5

Filip5

دیگر اسپیکر مورد بررسی در لیست کادو تولد،  اسپیکر میان رده ی jbl flip 5 است. خوب خوشبختانه قیمت این اسپیکر هم به این رنج قیمتی می خورد. طراحی این اسپیکر شبیه دیگر اسپیکرهای جی بی ال است. توان این اسپیکر 20 وات است، که سبب عملکرد خوب این اسپیکر می شود. اسپیکر های جی بی ال کاملا جوان پسند هستند و گزینه مناسبی برای انتخاب کادو تولد برای پسرها هستند.

مهمترین ویژگی jbl flip 5

  • پخش 12 ساعت صدا
  • قابلیت بلوتوثی
  • قابل حمل بودن
  • ضدآب بودن

درست است که اسپیکرهای سونی مدت زمان پخش صدای بیشتری را دارا هستند اما بنا به گفته منابع خارجی زمانی که در  حالت نوری اسپیکرها را روشن و یا دکمه ی باس اضافی آن ها را روشن میکنید مدت زمان شارژ به مقدار پایین تری می رسد.

3-گوشی A 02

گوشی A 02

گوشی A 02  را می توان یک گوشی با قابلیت های بهتر در نظر گرفت. باتری آن 5000 میلی آمپر ساعت است و صفحه نمایش آن 5/6 اینچی است. حافظه ِ داخلی آن  32 و 64 گیگابات است و رم آن 3 گیگابایت است. پردازنده استفاده شده در این گوشی مدیاتک  است. دوربین های آن به ترتیب 13 و  2   مگا پیکسل است.  دوربین سلفی آن یک دوربین 5 مگاپیکسلی است.

انتخاب عطر در بازه قیمتی یک و نیم تا دو نیم میلیون

یکی از راحت ترین انتخاب ها برای کادو تولد عطر است. اما برای انتخاب عطر باید بدانید که مردها در مقابل پسرها، از چه رایحه ای خوششان می آید. عطر شنل، عطر دیور، عطر ورساچه ، عطر ولنتینو و عطر ویکتور اند رالف دارای گزینه های جذابی برای انتخاب کادو تولد هستند.

ما در انتخاب عطر ها بهترین های هر برند را برگزیده ایم که براساس نظرات استفاده کنندگان است. توجه کنید که زیبایی شیشه را در انتخاب کادو تولد  مد نظر قرار داده ایم.

4-valentino uomo

Uomo

برای انتخاب عطر در لیست کادو تولد به سراغ عطر ولنتینو رفته ایم. عطر valentino uomo یک عطر گرم و شیرین است که قاعدتا باید آن را در فصول سرد سال استفاده کرد. این عطر مردانه یکی از برترین های  عطر ولنتینو است. اگر از نت های اولیه و میانی آن که ترنج،  فندق، شکلات و قهوه است بگذریم، در انتهای کار به چرم وسدر خواهیم رسید. در عطر valentino uomo رایحه های شکلات و فندق را بیشتر از دیگر رایحه ها حس خواهید کرد.

5-valentino Valentina

Valentina

اگر دوست دارید کادو تولد شما یک عطر باشد و دارای طراحی زیبایی نیز باشد، حتما نگاهی به عطرهای ولنتینو بندازید. عطر Valentina کاری معتدل و زنانه است که پخش و ماندگاری آن چندان مطلوب به نظر نمی رسد. این عطر گلی که در نت های غالب آن وانیل و توت فرنگی را استشمام خواهیم کرد، شما را وسوسه می کند که ترکیب توت فرنگی و گلی را حتما امتحان کنید.

6-Spice bomb

Spice bomb

عطر مورد بررسی اسپایس بمب است که یک عطر مردانه است.spicebomb  یک عطر ادویه ای با رایحه غالب دارچین است. از دیگر رایحه ها ی  این عطر باید به چرم و تنباکو اشاره کرد. این عطر دارای پخش و ماندگاری مناسبی است که شما را راضی خواهد کرد.

انتخاب لوازم دیجیتال در بازه قیمتی دو و نیم تا چهار میلیون

با توجه به توان مالی شما انتخاب های بهتری نیز برای هدیه دادن خواهید داشت. پس اولین نکته که شما باید در نظر بگیرید باید بدانید که تا چه قیمتی حاضر به هزینه هستید.

7- Sony srs-xb32

Sony srs-xb32

از دیگر اسپیکر های میان رده ی محبوب که می تواند جزو لیست کادو تولد ما باشد باید به اسپیکر زیبای سونی اشاره کنیم. اسپیکر Sony srs-xb 32 یک گزینه دیجیتال در لیست کادو تولد است.اگر بخواهیم  ویژگی های این اسپیکر نام ببریم باید به عمر باتری 24 ساعته و کیفیت خوب صدای آن اشاره کنیم.

مهمترین ویژگی srs-xb 32

  • پخش 24 ساعت صدا
  • قابلیت بلوتوثی
  • قابل حمل بودن
  • وضد آب بودن

8-گوشی A 10 S

گوشی A 10 S

سری های A سامسونگ گوشی های خوب و دارای عملکرد مناسب هستند. معمولا برای گوشی های پایین رده باتری بسیار مهم است. باتری این گوشی 4200 میلی آمپر است و حافظه داخلی آن 32 گیگابایت با رم 2 گیگ است. پردازنده به کار رفته در این گوشی 2/6 اینچی مدیاتک است. دوربین های آن به ترتیب 13 و 2 مگا پیکسل است.

9-Redmi 9 A

Redmi 9 A

شیاومی در گوشی های میان رده و پایین رده به خوبی در بازارهای داخلی شناخته شده است.

گوشی Redmi 9 A را با پردازنده مدیاتک به بازار معرفی کرده است. باتری این گوشی 5000 میلی آمپر است.

این گوشی با رم های 2 و 3 در بازار موجود است. از دوربین های آن باید به دوربین 13 مگاپیکسلی و دوربین 5 مگاپیکسلی سلفی آن اشاره کنیم. این گوشی شیائومی گزینه دیگری برای انتخاب کادو تولد است.

10- گوشی A 02 s

گوشی A 02 s

گوشی A 02 s را می توان یک گوشی با قابلیت های بهتر نسبت به A 02 در نظر گرفت. باتری آن 5000 میلی آمپر ساعت است و صفحه نمایش آن 5/6 اینچی است. حافظه ِ داخلی آن  32 و 64 گیگابایت است و رم آن 3 گیگابایت است. پردازنده استفاده شده در این گوشی اسنپ دراگون  است.

دوربین های آن به ترتیب 13و 2 و 2   و مگاپیکسل است.  دوربین سلفی آن یک دوربین 5 مگاپیکسلی است. نکته ای که با توجه به سایت GSM   بدست آمده است. این است  که مدت زمانی که طول می کشد تا این گوشی شارژ شود دو ساعت و سی و شش دقیقه است.

انتخاب عطردر بازه قیمتی دو و نیم  تا چهار میلیون

باز هم پیشنهاد ما به شما در بازه دو و  نیم تا سه میلیون عطر است. ما در انتخاب عطر ها بهترین های هر برند را برگزیده ایم که بر اساس نظرات استفاده کنندگان است. توجه کنید که زیبایی شیشه را نیز مد نظر قرار داده ایم.

11Black orchid

Black orchid

یکی از محبوبترین عطرهای تام فورد “بلک ارکید” است. که آنقدر دوست داشتنی است که توانسته مخالفان خود را متقاعد به استفاده از آن کند. بلک ارکید دارای طرفداران زیادی در سراسر دنیا است.

Black orchid یک عطر گرم با پخش و ماندگاری عالی است.  نسبت به هزینه ای که می کنید قطعا شما را راضی میکند. این عطر لوکس زنانه دارای رایحه های وانیل و شکلات و رایحه های دودی  است، از نعناع و ترافل و ارکیده می توان به عنوان دیگر نت های آن اشاره کرد.

12Flower bomb

Flower bomb

فلاور بمب عطری گلی و زنانه به حساب می آید، که انتخاب مناسبی برای کادو تولد است. این عطر، به عنوان عطر امضای خیلی از دوستداران عطر قرار گرفته است.

Flower bomb دارای ماندگاری و پخش مناسبی برای فصول سرد است. در این عطر که رایحه های گلی میانه میدان را از آن خود کرده اند پاتچولی و چای از دیگر رایحه های برجسته فلاور بمب  به حساب می آیند.

13Christian hypnotic poison

Christian hypnotic poison

برای انتخاب عطر های لیست کادو تولد، این بار به سراغ عطر دیور رفته ایم. این عطر گرم است و جزء کارهای وانیلی به حساب می آید. عطر Christian hypnotic poison مناسب فصول سرد سال است.

از دیگر نت های آن باید به شکوفه بادام و نارگیل اشاره کنیم. در میانه کار به رایحه های گلی برمی خوریم که به زیبایی کار می افزاید. ماندگاری و پخش این کار قوی عالی است.

14Dior homme intense

Dior homme intense

اگر قصد خرید کادو تولد دارید حتما به لیست عطر دیور در قسمت برندها مراجعه کنید. عطر دیور، دارای گزینه های بسیار مناسبی برای انتخاب کادوی شیک و خاص است . کریستین دیور  جز عطر های پرطرفدار فرانسوی به حساب می آید که دست شما را در انتخاب عطر به راحتی باز گذاشته است شما نام این برند را بارها در بازار می شنوید و ذهن کنجکاو تان دوست دارد با بهترین های این برند نیز آشنا شود.

 به سراغ عطری گرم و عالی می رویم که پخش و ماندگاری آن شما را غافلگیر خواهد کرد این عطر به عنوان یک عطر چوبی گلی مشکی یاد می شود که نت غالب آن زنبق و  نوعی مشک است. این عطر گرم می تواند پوشش زمستانی مناسبی برای عزیزانتان باشد. خیلی از ما  این عطر را به عنوان کادو تولد تقدیم عزیزانمان می کنیم.

انتخاب کادو  تولد زیر پانصد هزار تومن

15 -ساعت

ساعت

 

ساعت را می توان مانند طلا جزء هدیه های با ارزش و مناسب دانست. ساعت ها در طرح ها و مدل های مختلف ساخته می شوند. دلیل دیگری که شما می توانید ساعت را به عنوان هدیه برای دختر و پسر انتخاب کنید، بازه قیمتی متفاوت و مناسب آن است. برندهای زیادی مانند omega و Seiko و swatch و Rolex در بازار هستند که ساعت های زیبایی را ساخته و روانه بازار می کنند. ساعت های دیجیتال نیز کاملا در بازار جا افتاده اند و علاقه مندان بسیاری را پیدا کرده اند. پس با مراجعه به وب سایت های خرید ساعت، می توانید هدیه ای ارزشمند را به عزیزانتان تقدیم کنید. پس ساعت هم گزینه مناسب دیگری برای کادو تولد است.

16- ست چرم

ست چرم

انتخاب هدیه برای مرد می تواند شامل یک ست چرم باشد. ست های چرم در رنگ ها ی زیبا و مدل های مختلف در بازار موجود است. قیمت  ست های چرم نیز کاملا معقول و اصطلاحا با بودجه سازگار است. بسته بندی نیز به شیک تر شدن کارهای چرم کمک می کند. برندهای شناخته شده ای در حوزه چرم فعالیت می کنند و ما آنها را سالیان سال می شناسیم. ست چرم گزینه ی دیگری برای انتخاب کادو تولد برای مرد است.

17-چاپ عکس روی قاب گوشی

چاپ عکس روی گوشی

سراغ یک گزینه جذاب برای دادن کادو تولد می رویم. شما می توانید با چاپ عکس روی قاب گوشی، هدیه ای زیبا را به آشنایانتان تقدیم کنید. برای چاپ عکس حتما باید از چند روز جلوتر اقدام به خرید کنید. توجه داشته باشید از جایی که خرید می کنید، حتما باید قاب گوشی را موجود داشته باشند. قیمت این هدیه جذاب معمولا خیلی کمتر از هدیه های دیگر لیست ما است.

18-بالبینگ

بالبینگ

بالبینگ ها، تندیس های نوری هستند که شامل یک صفحه اکریلیک می باشند. شما هر چیزی را می توانید روی این صفحات اکریلیک حکاکی کنید. شاید اگر قصد هدیه به یک زوج را دارید، می توانید روی این هدیه حساب ویژه ای باز کنید. چهره ها را با زیبایی تمام می توان روی این صفحات اکریلیک پیاده سازی کرد. ویژگی مناسب بالبینگ ها، قیمت عالی آن ها در عین زیبایی است. شما حتی جملات زیبا و شاعرانه را نیز می توانید بر روی این صفحات درخشان داشته باشید. بالبینگ ها گزینه جذاب و در عین حال دوست داشتنی لیست کادو تولد هستند.

19-طراحی چهره

نقاشی چهره یک هدیه جذاب است که می تواند طرف مقابل شما را سوپرایز کند و سیاه قلم آن را جاهای مختلفی برای شما انجام می دهند. نقاشی ها در سایز های مختلفی انجام می شود. شما برای سفارش طراحی چهره  باید دو نکته را در نظر داشته باشید، که اولا این کار زمان بر است و اگر می خواهید آن را در روز تولد به کسی کادو تولد  دهید حتما چندین روز قبل سفارش خود را ثبت کنید. ثانیا حتما باید یک عکس با کیفیت از طرف مقابل  داشته باشید. هزینه قاب معمولا جدا محاسبه خواهد شد. هزینه طراحی بستگی به سایز انتخابی شما بین چهارصد تا چهار میلیون تومان است. انتخاب طراحی چهره و طراحی اسم با طلا جزء گزینه های زمانبر لیست ما هستند.، اما هردو جزء گزینه های شیک برای کادو تولد هستند.

20-جعبه کادویی آجیل

جعبه آجیل

برای تنوع بخشیدن به سبد خریدتان، به سراغ گزینه دیگری  برای انتخاب کادو تولد  می رویم. شما علاوه بر طراحی اسم با طلا، خرید عطر و طراحی چهره می توانید از پک آجیل به عنوان کادو تولد استفاده کنید.

جعبه های کادویی آجیل دارای تنوع بسیاری هستند و دارای بسته بندی های شیک و زیبایی نیز هستند و در جعبه های چوبی، خاتم و ترمه بسته بندی می شوند. قیمت های جعبه های کادویی دارای تنوع بسیاری است و در یک بازه دویست تا دو میلیون تومانی قرار می گیرند. جعبه ها بر اساس بسته بندی و مقدار آجیلی که در آن قرار می گیرد قیمت گذاری میشوند.

تمام گزینه های مورد نظر و طراحی اسم با طلا دارای زیبایی های مخصوص به خود هستند که سلیقه فرد مقابل هم بسیار مهم است.

21-رز جاودان

رز جاودان

اگر به دنبال یک هدیه جذاب هستید، پس رز جاودان را انتخاب کنید. رز جاودان را معمولا همه سلیقه ها می پسندند. رز جاودان در رنگ های متفاوتی در بازار موجود است.

گل های رز جاودان دارای عمر زیادی هستند. خیلی از کشور های دنیا گل رز را پرورش می دهند. پیشرفت علم سبب شده است که عمر گل های رز به شدت افزایش پیدا کند. گل رز جاودان را می توانید به عنوان کادو در روز ولنتاین و روز مادر به عزیزانتان تقدیم کنید. عمر رز جاودان در باکس شیشه ای بین یک تا سه سال است. سایز گل های رز جاودان بسیار متفاوت است.

در مورد نگهداری گل رز جاودان دقت کنید که آن ها را در دمای معمولی نگهداری کنید و آن ها را در معرض نور خورشید و محیط مرطوب قرار ندهید. در هنگام خرید حتما دقت کنید که این گل را از برندی مشهور خرید کنید و از خرید برندهای متفرقه بپرهیزید.

22-کیف چرم

کیف چرم

کیف پول، کیف دستی کیف رودوشی، گزینه های شما در انتخاب چرم و کادو تولد است. معمولا در انتخاب چرم کیفیت محصول بسیار مهم است. هرچه محصول دارای کیفیت بالاتری باشد، قیمت آن نیز بالاتر میرود. طرح ها و مدل های زیبایی را تولید  کنندگان داخل کشور می سازنند. باز هم در انتخاب کیف چرم بازه قیمتی بسیار متفاوت است و شما می توانید در قیمت های مناسب یک کادو تولد خوب را پیدا کنید.

23-ساعت دیواری قاب عکسی

ساعت دیواری قاب عکسی

چاپ عکس خود و عزیزانمان بر روی ساعت، یکی دیگر از گزینه های جذاب کادو تولد است. نگاه به ساعت، علاوه بر نمایش زمان، می تواند یاد آور لحظات خوش زندگی ما باشد. این نوع هدیه ها امروزه بسیار متداول است.

ساعت قاب عکسی دارای  12 جای خالی است و در هر کدام از این خانه ها، می تواند یک عکس قرار بگیرد. از نوزادی تا بزرگسالی، مدت زمان زیادی طی می شود و هر کدام از ما در هر سن و سالی یک عکس از خود گرفته ایم. شما می توانید 12 و یا 1 عکس از خود را در این قاب عکس بگنجانید.

ایده های جالبی در مورد تهیه این ساعت دیواری قاب عکسی، وجود دارد که می توانید از آن ها بهره ببرید. ایده ی دیگر، تصاویر تمام اعضای خانواده مان است. نکته ای که در هنگام خرید این نوع کادو تولد باید در نظر بگیرید، توجه به مدت آماده شدن این سفارش است. معمولا بین 4 تا 5 روز جلوتر اقدام به سفارش کنید.

24-کارت هدیه

انتخاب دیگری برای کادو دادن، کارت هدیه است. کارت های هدیه را در مبلغ های متفاوتی  می توانید تهیه کنید. یکی از بهترین گزینه ها برای هدیه دادن در مناسبت های مختلف کارت هدیه است. علت دیگری که مردم از کارت هدیه استفاده می کنند، احترام به سلیقه و علایق عزیزانمان است. نکته ی دیگری که باید به آن توجه کنید، تهیه آسان و سریع آن است. شما به راحتی و در عرض چند دقیقه می توانید یک کارت هدیه سفارش دهید. کارت هدیه، گزینه ای است که شرکت ها برای تقدیر از کارمندان و کارکنان خود انجام می دهند.

انتخاب کادوی تولد از جنس طلا

25-طراحی اسم با طلا

ما در یک مقاله کامل، طراحی اسم با طلا را توضیح دادیم. شما می توانید این گزینه را جزء لیست کادو تولد داشته باشید. طراحی اسم با طلا را می توان یک هدیه کاملا خاص و ویژه دانست. ویژگی ممتاز آن که به سفارش شما کمک می کند، یکتا بودن آن است. علت کاملا واضح است، این طرح به صورت سفارشی برای شما ساخته شده است. قیمت این نوع هدیه در مقابل خدمتی که دریافت می کنید، بسیار توجیه پذیر است. باز هم تاکید میکنم که این سفارش برای کادو تولد را از چند روز جلوتر انجام دهید. طراحی اسم می تواند روی چرم و یا به صورت رجی باشد. قیمت طراحی اسم در گالری زرنه، حدود دو میلیون و دویست و وزن طلا در حدود 1.2 گرم میباشد.

طراحی اسم با طلا
طراحی اسم با طلا

26-دستبند طلا

طلا یکی از زیباترین و با ارزش ترین هدیه هایی است که ما می توانیم آن را تقدیم عزیزانمان کنیم. مدل ها و طرح های زیبایی بوسیله طلا ساخته می شود. با پیشرفت تکنولوژی و ورود دستگاه های مجهز به این صنعت، شاهد رشد روز افزون طرح ها و مدل های طلا و جواهرات هستیم. یکی دیگر از گزینه های خرید کادو تولد برای همسر یا نزدیکان خود دستبند طلا است. دستبند های طلا در وزن های مختلفی در بازار موجود است. شما با مراجعه به گالری های طلا، می توانید هدیه ای ارزشمنر را خریداری کنید.

پیشنهاد ما برای خرید دستبند طلا به عنوان کادو تولد، دستبند قطره تویی است. دستبند قطره تویی که دارای شعری بسیار زیبا بر روی خود است را با قیمت حدود دوازده میلیون تومان میتوان سفارش داد. وزن کار در حدود هفت گرم و دویست خواهد بود. قیمت کار با سنگ اونیکس محاسبه شده است. شما این کار را با سنگ های مروارید پرورشی و اصل می توانید سفارش دهید.

27-آویز طلا

آویز های طلا، دیگر گزینه جذاب برای هدیه دادن به خانم ها است. امروزه برای مناسبت های خاص، آویز های زیادی ساخته و پرداخته می شود. استفاده از اشعار و جملات زیبا در ساختن آویزها، بسیار رایج شده است. آویز ها به صورت رجی نیز ساخته می شوند. رج استفاده شده در آویزها، معمولا مروارید است. البته مشتری به دلخواه خود می تواند رج مورد نظر را انتخاب کند. اگر تصمیم به خرید آویز طلا دارید حتما به گالری هایی سر یزنید که دارای کارگاه هستند و هر مدل و طرحی را می توانند پیاده سازی کنند. آویز طلا میتواند گزینه مناسبی برای انتخاب کادوی تولد برای دختر باشد.

آویز پیشنهادی ما برای کادو تولد، آویز دو مربع به قیمت سه میلیون و هفتصد هزار تومان است. وزن کار در حدود دو گرم و صد سوت است. آویز دو مربع را با سنگ های اونیکس، عقیق و فیروزه می توان سفارش داد. آویز دو مربع یکی از زیباترین کارهای گالری و کارهای پر فروش آن به حساب می آید.

آویز دو مربع

28-گوشواره طلا

گزینه دیگر برای انتخاب کادوی تولد، گوشواره طلا است. معمولا خانم ها علاقه زیادی به تهیه النگو و گوشواره دارند. گوشواره ها دارای طرح های کلاسیک، اشعار و ماه های سال هستند. شما با انتخاب طلا، می توانید  هدیه ای ارزشمند و با کیفیت را تقدیم عزیزانتان کنید. استفاده از اشعار در ساخت گوشواره ها، به زیبایی آنها افزوده است. دیگر طرح استفاده شده در گوشواره ها، استفاده از اسم های عزیزانمان است. شما با سفارش، طراحی اسم با طلا می توانید یک سوپرایزه ویژه برای عزیزانتان داشته باشید. اگر قصد خرید گوشواره طلا را دارید، بهتر است کار شما دارای سنگ نیز باشد تا در زیبایی کار تاثیر دو چندان بگذارد.

اگر قصد خرید گوشواره را به عنوان کادو تولد دارید، پیشنهاد ما به شما خرید گوشواره جانی و دلی است. وزن گوشواره جانی و دلی در حدود شش گرم و قیمت آن در حدود ده و نیم میلیون تومان است. سرویس جانی و دلی، که صورت انگشتر و النگو و آویز و گوشواره است، قیمتی در حدود سی و پنج میلیون تومان خواهد داشت. وزن سرویس جانی و دلی در حدود بیست و یک گرم است. این کار را با فیروزه، عقیق و اونیکس می توان سفارش داد.

29- انگشتر طلا

انگشتری که که ما برای شما به عنوان هدیه ای مناسب برای کادو تولد انتخاب کرده ایم، انگشتر دو مربع است. وزن انگشتر دو مربع در حدود پنج ونیم گرم است. این انگشتر با سنگ های عقیق، اونیکس و فیروزه قابل سفارش است. قیمت انگشتر دو مربع در حدود نه میلیون و دویست هزار تومان است.

شما خرید از گالری زرنه، را به صورت حضوری و غیر حضوری می توانید انجام دهید. گالری زرنه در مرکز خرید اوپال و پلاک 277 است. شماره تماس با گالری 26350768 است.

انگشتر دو مربع

30-سکه طلا

به سراغ گزینه جذاب مراسم عروسی می رویم. البته سکه طلا، به دلیل ارزش بالایی که دارد همواره مورد توجه مردم برای هدیه دادن است. چون سکه های طلا در گذر زمان با افزایش قیمت جهانی دلار و طلا رشد می کنند، پس می توان از آن ها به عنوان بهترین نوع هدیه در لیست کادو تولد نام ببریم. البته امروزه خرید سکه طلا، به نوعی سرمایه گذاری به حساب می آید. انتخاب سکه طلا می تواند یک هدیه شیک و مناسب در بین تمام گزینه ها برای هدیه دادن باشد. قیمت روزانه انواع سکه های طلا را هم می دانید و نیازی به نوشتن قیمت آن ها نیست. پس خودتان تمام گزینه های لیست کادو تولد را با هم مقایسه کنید و انتخابی عالی داشته باشید.

31- تفنگ اسباب بازی

قدیمی همیشه جذاب که خاطرات زیبایی با آن داریم. محال است که همه ی ما حتی یک بار هم از تفنگ اسباب بازی ترقه ای استفاده نکرده باشیم. البته شما در کنار خرید تفنگ اسباب بازی، میتوانید ترقه های آن را نیز خریداری کنید. طرح ها و مدل های جدید تری از این اسباب بازی زیبا ساخته شده است. معمولا همراه این تفنگ ها یک بسته تیر هم موجود است. در صورت نیاز می توانید تعداد بیشتری را خرید کنید. البته سعی کنید که جنس با کیفیتی را خریداری کنید. معمولا ماشه های این تفنگ ها، بعد از مدتی دچار مشکل میشود و فنرهای آن قابلیت خود را از دست می دهند. با یک اسباب بازی سرگرم کننده طرف هستید و به علت صدایی که دارد، پسربچه ها عاشق آن هستند.

32- ماشین بازی

گزینه دیگری که از قدیم، ابزار بسیار سرگرم کننده ای برای بچه ها بوده، ماشین بازی است. بازه قیمتی بسیار متفاوت است و شما قدرت خرید خوبی در این نوع ماشین ها خواهید داشت. کلا در خرید این چنین اسباب بازی هایی سعی کنید که جنس با کیفیتی را انتخاب کنید. نکته ی مهم دیگر در انتخاب این نوع اسباب بازی ها، توجه به اندازه و سایز ماشین اسباب بازی است. اگر قصد خرید کادو تولد برای فرزندانتان را دارید، با گزینه های بسیاری روبرو هستید. اگر هم دوست دارید که یک کادو شیک و ویژه را برای فرزندانتان خرید کنید، به ماشین های کنترلی هم میتوانید نگاهی بیندازید.

33- پازل سه بعدی

به سراغ دیگر گزینه ی خرید کادو برای فرزندانمان میرویم. پازل های چوبی، میتواند گزینه ی مناسبی برای خرید یک هدیه باشد. البته رده سنی این نوع پازل ها را حتما در نظر بگیرید. از این نوع پازل ها میتوان به عنوان یک دکور زیبا استفاده کرد. معمولا لبه های قطعات پازل به سختی در هم فرو می روند و نیاز به تراشیدن دارند. پس باز هم در هنگام خرید، سعی کنید که کالای با کیفیتی را انتخاب کنید. برای ساخت پازل های چوبی، نیاز به کمک بزرگترها است. پازل های چوبی را در طرح های متفاوتی می سازند که میتواند دست شما را در هنگام خرید باز نگه دارد.

سخن پایانی

در این نوشته ما گزینه هایی را برای انتخاب هدیه تولد برای همسر و عزیزان خود در سال 2021 به شما پیشنهاد کردیم،امیدواریم که کمک کوچکی به شما کرده باشیم.

توجه کنید که قیمت ها دایما در حال تغییر است و در فروشگاه های مختلف به قیمت های متفاوتی به فروش می سد اما ما سعی کرده ایم که به بازه مورد نظر نزدیک باشد.

بیشتر بخوانید: دستبند طلا و هدیه هایی که ما می توانیم به عزیزانمان تقدیم کنیم

Bestwiki وب‌سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.