محبوب ترین های عطر لالیک که باید بدانیم

محبوب ترین های عطر لالیک که باید بدانیم

5,0 rating based on 1,234 ratings

1- Encre noire

 

محبوب ترین و پرفروشترین عطر لالیک، Encre noire است که رایحه ی آن را در جامعه به طور زیادی می توانید استشمام کنید. ما نویر را به عنوان لالیک مشکی می شناسیم.

این عطر لالیک چوبی و آروماتیکی است. مناسب فصول سرد سال است. ماندگاری و پخش مناسبی دارد و سرو، خس خس و مشک جزء نت های قابل استشمام آن است.

2-Lalique le parfum

 

مهم ترین عطر لالیک برای زنان  Lalique le parfum  است. با عطری زنانه و تند طرف هستیم که مناسب فصول سرد سال است.

اگر بخواهیم نت های له پارفوم را نام ببریم باید به وانیل، دانه های تونکا و فلفل قرمز  اشاره کنیم. این عطر جزء عطرهای شرقی دسته بندی می شود.

3-Hommage lhomme

 

لالیک هومیج لهوم عطری مردانه است. Hommage lhomme مناسب تمام فصول سال است و از آن به عنوان عطری معتدل یاد می شود.

ماندگاری آن از پخش آن بهتر است و در طول شبانه روز می توانید از آن استفاده کنید و لذت ببرید. از رایحه های غالب این عطر لالیک  بنفشه و برگ آن است.

4-Encre noire sport

 

Encre noire sport نیز جزء عطرهای چوبی و آروماتیک به حساب می آید.  وتیور در آن حرف اول را می زند و مرکبات و آب از دیگر رایحه های آن هستند.

این عطر لالیک را در زمستان نباید استفاده کرد و بیشتر مناسب فصول گرم تر سال از جمله پاییز و بهار و تابستان است.

5-Amethyst

 

Amethyst یک عطر زنانه دربین لیست محبوب ترین های عطر لالیک است. از رایحه های این عطر معتدل می توان به بلوبری و تمشک و شاتوت و توت فرنگی اشاره کرد.

این عطر که بیش از هر چیزی رایحه های میوه ای در آن خودنمایی میکند دارای ماندگاری و پخش متوسطی است و نباید انتظار زیادی از آن داشت.

6-Lamoure

 

خنک وشیرین چیزی است که از عطر لالیک لامور باید توقع داشت. Lamoure عطری با رایحه های گلی است که دارای بو و رایحه گلی است.

لامور در سال 2013 به بازار های جهانی معرفی شده است و با استقبال خوبی هم مواجه شده است. از رایحه های گلی آن می توان به یاس و رز اشاره کرد.

7-Pour homme

 

پورهوم عطری چوبی و معطر است که مناسب فصول گرم سال است. از رایحه های غالب آن زنبق، اسطوخودوس و سدر است.

Pour homme عطری مردانه است که در سال 1997 وارد عرصه ی جهانی شده است. این عطر را جزء عطرهای چوبی–آروماتیکی  از عطر لالیک می شناسیم.

8-Pour homme equus

 

آخرین عطری که در لیست محبوب ترین  های عطر لالیک مورد بررسی قرار می دهیم عطر Pour homme equus است.

این عطر شرقی ادویه ای  با نت های مرکباتی باز می شود و در بیس کار به رایحه های چرم وتیور و مشک می رسد .این عطر را بیش تر در بهار و پاییز استفاده کنید.

سخن پایانی

عطر لالیک دارای قیمتی زیر یک میلیون است که از نظر اقتصادی گزینه های مناسبی است. ما در این لیست  محبوب ترین های عطر لالیک را مورد بررسی قرار دادیم و شما را با این برند فرانسوی آشناتر کردیم.

Bestwiki وب‌سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.