خرید اینترنتی بهترین گوشی شیائومی و سامسونگ با ارسال فوری و رایگان

خرید اینترنتی بهترین گوشی شیائومی و سامسونگ با ارسال فوری و رایگان

5,0 rating based on 1,234 ratings

بهترین گوشی‌ شیائومی به اندازه گوشی‌های اپل، سامسونگ یا حتی هوآوی مورد توجه رسانه‌ها قرار نمی‌گیرد. اما آنها ارزش بررسی را دارند، زیرا دوربین های عالی، پردازنده های سریع، صفحه نمایش های زیبا و اتصال چشمگیر را ارائه می دهند. انتخاب بهترین گوشی شیائومی چندان ساده نیست. می‌توانید مطمئن باشید که گوشی‌های موجود در این لیست واقعاً بهترین هستند، زیرا ما همه آنها را به طور کامل بررسی کرده‌ایم. این به معنای استفاده از آنها برای مدت طولانی و آزمایش تمام ویژگی های آنها از جمله دوربین، عمر باتری، عملکرد، صفحه نمایش و موارد دیگر است.

1.شیائومی 12 پرو

برای شروع، ما عاشق طراحی شیک، با منحنی های شیک و پوشش زیبا در پشت  گوشی هستیم. ما همچنین عاشق صفحه نمایش 6.73 اینچی هستیم. به همین علت به سراغ شیائومی 12 پرو در صدر لیست بهترین گوشی شیائومی آمده‌ایم. آخرین نسل پردازنده اسنپدراگون 8 زمانی که با 12 گیگابایت رم ترکیب می‌شود، همه چیز را بدون مشکل  اجرا می‌کند.

تنظیمات دوربین سه گانه نیز بسیار چشمگیر است، به ویژه سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی سونی که نور زیادی را به داخل می‌دهد. سنسورهای 50 مگاپیکسلی تله فوتو و 50 مگاپیکسلی فوق عریض چندان توانایی ندارند، که مایه شرمساری است، اما همچنان کیفیت مناسبی را انجام می دهند، و حالت های عکاسی زیادی برای انتخاب وجود دارد. دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی نیز یک پیشنهاد با کیفیت بالا است.  شیائومی 12 پرو یکی از بهترین گوشی شیائومی در لیست ما است.

عمر باتری شیائومی 12 پرو

 

12 پرو یک باتری 4600 میلی آمپر ساعتی دارد، مانند Mi 11 سال گذشته، اما کوچکتر از 5000 میلی آمپر ساعتی در 11 Pro است. در واقع، 12 Pro اعداد غیر قابل توجهی برای استقامت در همه زمینه ها منتشر کرد. پخش ویدیو (در فرکانس 60 هرتز) به ویژه در کمتر از 12 ساعت از واقعیت های مدرن خارج شد. مرور وب (با 120 هرتز ثابت) چندان بد نیست، اگرچه در کمتر از 11 ساعت.19 ساعت تماس صوتی، اگر برای برخی از کاربران کافی باشد، رقابتی نیز نیست. ما تست مرور را با نمایشگر تنظیم شده روی 60 هرتز تکرار کردیم و  با یک ساعت اضافی به 11:41 رسیدیم. تفاوت چندانی که بازی را تغییر نمی‌دهد.

شیائومی ادعا می‌کنند که زمان 0 تا 100 درصد 18 دقیقه است، اما در آزمایش ما، 21 دقیقه، زمان بسیار بیشتری را به گوشی اختصاص داد. شیائومی پس از انتشار این بررسی، جزئیات بیشتری از فرآیند شارژ را روشن کرد. ظاهراً حالت Boost وجود دارد که سریعترین زمان ممکن را برای 18 دقیقه شارژ می کند و به طور پیش فرض روشن نیست. می‌توانید با جستجوی «افزایش سرعت شارژ» در منوی تنظیمات، حالت را پیدا کنید. 12 Pro از شارژ بی سیم نیز پشتیبانی می کند.

تجربه باتری شیائومی 12 پرو یکی از موارد فوق العاده است. وقتی صحبت از شارژ به میان می‌آید، در میان بهترین دستگاه‌های پایگاه داده ما قرار می‌گیرد و نتایج بسیار خوبی دارد، به خصوص در بی‌سیم. اما وقتی صحبت از کارایی به میان آمد، دستگاه ضربه خورد.

 

شیائومی 12 پرو به عنوان یک دستگاه فوق‌العاده، در زمینه‌ کارایی، عملکرد کمتری نسبت به سایرین در این بخش داشت. اما 12 Pro به راحتی با سریع ترین زمان شارژ و راندمان شارژ بالا برای دستگاهی در این رنج قیمت، امتیاز برتر شارژ را به دست می آورد.

شیائومی 12 پرو

عملکرد Xiaomi 12 Pro

شیائومی 12 پرو به جدیدترین اسنپدراگون رده بالا مجهز شده است. با تست بنچمارک خود در GeekBench طبق معمول، در تست تک هسته‌ای، امتیازات کمی پایین‌تر در مقایسه با سایر مدل‌های Gen 1 مشاهده است. شیائومی نسبت به اگزینوس گلکسی اس 22 پلاس برتری کوچکی دارد، اما به طور کلی با Ultra گره خورده است.

 

 

لینک خرید گوشی موبایل شیائومی مدل 12 پرو از تکنولایف

 

 

خریدن گوشی موبایل شیائومی مدل 12 پرو از دیجی کالا

 

 

خرید  گوشی موبایل شیائومی مدل 12 پرو از کالاتیک

2 . شیائومی 12

اگر یک گوشی جمع و جورتر از شیائومی 12 پرو (شماره یک در لیست ما) می خواهید، برادرش، شیائومی 12، یک انتخاب عالی است. اندازه صفحه نمایش آن کوچکتر است (6.28 اینچ) و در کل کوچکتر و سبکتر است، اما همچنان عملکرد و مشخصات مشابهی دارد. تفاوت اصلی در رزولوشن صفحه نمایش و سنسورهای دوم و سوم دوربین (عدسی فوق عریض 13 مگاپیکسلی و ماکرو 5 مگاپیکسلی در مقایسه با تنظیمات 50 مگاپیکسلی + 50 مگاپیکسلی پرو) نهفته است. اما هر دو روی یک پردازنده کار می کنند، باتری ها تقریباً یکسان هستند و هر دو نمایشگر از HDR10+  پشتیبانی می کنند و نرخ به روز رسانی 120 هرتز دارند.

عمر باتری شیائومی 12

شیائومی 12، 4500 میلی آمپر ساعت باتری را در خود جای داده است.  با این حال، متأسفانه، استقامت کلی باتری چندان قابل توجه نیست. با این حال، زمان مکالمه و آماده به کار 3G بسیار ضعیف است، در حالی که امتیاز مرور وب به همان اندازه ناامید کننده است. پخش ویدیوی این گوشی احتمالاً تنها جزء رضایت بخش امتیاز کلی 82 ساعت است.

 

شیائومی 12

سرعت شارژ شیائومی 12

تا آنجا که به شارژ مربوط می شود، شیائومی 12 رقابتی است. شارژر 67 واتی ارائه شده می تواند 87 درصد باتری را در 30 دقیقه اول بازیابی کند، در حالی که شارژ کامل حدود 46 دقیقه طول می کشد. این تقریباً به 39 دقیقه اعلام شده نزدیک است، اما ما متوجه شدیم که باتری چند دقیقه پس از 39 دقیقه به حالت “کاملا شارژ” می رسد.

عملکرد شیائومی 12

به طور طبیعی، شیائومی 12 با جدیدترین و بهترین کوالکام عرضه می شود. اسنپدراگون 8. پردازنده گرافیکی Adren 730 کارهای گرافیکی فشرده را انجام می دهد. در جدول ما نتایج  تست‌های بنچمارک  آمده است تا ببینیم در برابر رقبا چگونه عمل می‌کند و بررسی کنیم که آیا ناهماهنگی‌های عملکردی در مقایسه با سایر پیاده‌سازی‌های Snapdragon 8 Gen 1 وجود دارد یا خیر.

 

خریدن گوشی موبایل شیائومی مدل 12 از تکنولایف

 

خرید گوشی موبایل شیائومی مدل 12 از اعتبار کالا

 

3. شیائومی می 11 اولترا

این گوشی کمی قدیمی‌تر از شیائومی 12 پرو است و چندان قدرتمند نیست، اما شیائومی می 11 اولترا همچنان یک گوشی بسیار دوست‌داشتنی است.

به همین علت است که در لیست بهترین گوشی شیائومی قرار گرفته است. این گوشی پریمیوم به زیبایی طراحی شده است و اندازه و وزن بسیار خوبی دارد. صفحه نمایش سخاوتمندانه 6.81 اینچی کمی بزرگتر از 12 Pro است. دوربین، ترکیبی از سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی، فوق عریض 48 مگاپیکسلی و زوم پریسکوپ 48 مگاپیکسلی، به سادگی فوق العاده است. دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی نیز بسیار عالی است. به طور خلاصه، این یکی از بهترین گوشی  شیائومی از لحاظ دوربین  است و به طور کلی یک گوشی برجسته است. تنها نقطه ضعف احتمالی، برآمدگی قابل توجه دوربین در پشت است، که اگر ترجیح می‌دهید گوشی‌های باریک و هندسی خود را داشته باشید، ممکن است شما را ناامید کند.

عمر باتری Xiaomi Mi 11 Ultra

 

Mi 11 Ultra دارای ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعتی است که نسبت به ظرفیت 4500 میلی آمپر ساعتی مدل سال گذشته ارتقا یافته است. Mi 11 Ultra از این نظر با Galaxy S21 Ultra مطابقت دارد. ما در Mi 11 Ultra حدود 11 ساعت وبگردی Wi-Fi داشتیم، تقریباً مشابه   Mi 11 همچنین طول عمر تماس صوتی مشابهی را در 28 ساعت داشتیم. در پخش ویدیوی آفلاین، Mi 11 Ultra به مدت 15 ساعت خوب بود.

Xiaomi Mi 11 Ultra

توجه: تست وب با نرخ رفرش 120 هرتز انجام شد، در حالی که پخش ویدئو با فرکانس 60 هرتز انجام شد، زیرا اکثر برنامه‌های ویدئویی، از جمله پخش‌کننده Mi Video، همیشه به‌طور پیش‌فرض روی 60 هرتز، هستند.  37 دقیقه طول کشید تا شارژ کامل انجام شود، در حالی که نشانگر باتری 89٪ را در  نیم ساعت نشان می دهد.

خریدن گوشی موبایل شیائومی مدل Mi 11 Ultra  از دیجی کالا

 

خرید گوشی موبایل شیائومی مدل Mi 11 Ultra  از کالا تیک

 

لینک خرید گوشی موبایل شیائومی مدل Mi 11 Ultra از مقداد آی تی

 

 

5. Poco X4 Pro 5G

علاوه بر اتصال 5G ، دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی، سنسورهای فوق عریض و ماکرو، و دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی  را دریافت خواهید کرد.  حالت‌های تصویربرداری فراتر از حالت‌های استاندارد هستند و شامل حالت‌های 108 مگاپیکسلی، ویدیوی کوتاه، پانوراما، حرکت آهسته، نوردهی طولانی و حالت‌های ویدیوی دوگانه می‌شوند. صفحه نمایش 6.67 اینچی نسبت به قیمت شگفت‌انگیز است.  یک پنل AMOLED ممتاز که نرخ تازه‌سازی 120 هرتزی را ارائه می‌دهد. اگر لیستی از بهترین گوشی شیائومی وجود داشته باشد قطعا این گوشی در آن قرار می‌گیرد.

عمر باتری pro  Poco x4 5G

 

Poco X4 Pro 5 از یک باتری بزرگ 5000 میلی‌آمپر ساعتی تغذیه می‌کند که ظرفیتی برابر با اکثر مدل‌های اخیر Redmi Note Pro دارد. این گوشی از شارژ سریع  67W پشتیبانی می کند. پوکو ایکس 4 پرو امتیاز استقامت 119 ساعت را با امتیازات عالی در کل کسب کرد. آداپتور برق 67 واتی باتری Poco X4 Pro را از 0٪ به 75٪ در 30 دقیقه شارژ کرد.  این عمل یک عملکرد فوق العاده سریع برای یک گوشی هوشمند میان رده اقتصادی به حساب می آید.

 

گوشی pro  Poco x4 5G

عملکرد Poco x4 5G

Poco X4 Pro 5G بر روی چیپست Snapdragon 695 5G اجرا می‌شود، که یک کاهش قابل توجه از Poco X3 Pro و Snapdragon 860 آن است. همچنین پردازنده گرافیکی Adreno 619 وجود دارد که از نظر عملکرد در رده میانی پایین‌تر قرار دارد.

 

خریدن گوشی موبایل شیائومی مدل Poco X4 Pro 5G  از دیجی کالا

 

خرید گوشی موبایل شیائومی مدل Poco X4 Pro 5G از تکنو لایف

 

خریدن گوشی موبایل شیائومی مدل Poco X4 Pro 5G از مقداد آی تی

 

خرید گوشی موبایل شیائومی مدل Poco X4 Pro 5G از مقداد آی تی

 

6.شیائومی بلک شارک 5 پرو

تلفنی می خواهید که در بازی خوب باشد؟ پس شیائومی نه تنها یک گوشی، بلکه یک خط کامل از آنها را در زیر پرچم “کوسه سیاه” دارد. اگر بخواهیم لیستی از بهترین گوشی شیائومی تهیه کنیم باید بلک شارک 5 پرو را در صدر آن قرار دهیم.  Black Shark 5 Pro همانی است که ما بیش از سایرین توصیه می‌کنیم، با سخت‌افزار و نرم‌افزاری که با هم کار می‌کنند تا تجربه بازی‌های موبایلی درجه یک را ارائه دهند.

برای عکاسی هم بد نیست، با یک دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی که با یک سنسور 13 مگاپیکسلی فوق عریض و یک لنز تشخیص عمق 5 مگاپیکسلی همراه شده است. در شب و روز تصاویر مناسبی می گیرد. باتری 4650 میلی‌آمپر ساعتی گوشی شما را نیز برای ساعت‌های زیادی روشن نگه می‌دارد.

 

خرید گوشی موبایل شیائومی مدل Black Shark 5 Pro از مقداد آی تی

 

خرید گوشی موبایل شیائومی مدل  Black Shark 5 pro از مقداد آی تی

 

7.Redmi Note 11 Pro

نمایشگر این گوشی  با نرخ رفرش 120 هرتز، روشنایی 700 نیت، پشتیبانی از HDR و محافظ گوریلا گلس 5 قابل استفاده است. دوربین دارای یک لنز اصلی 108 مگاپیکسلی با کیفیت بالا، یک سنسور فوق عریض 8 مگاپیکسلی، و یک سنسور عمق 2 مگاپیکسلی است. عمر باتری 5000 میلی آمپر ساعتی نیز عالی است. همه اینها با توجه به قیمت پایین Redmi Note 11 Pro باور نکردنی است.

ما گوشی شیائومی ردمی نوت 11 پرو 5G را از طریق مجموعه آزمایشات دقیق باتری DXOMARK بررسی کردیم. تا عملکرد آن را در شارژ و کارایی اندازه‌گیری کنیم.

Redmi Note 11 Pro

عملکرد Redmi Note 11 Pro 5G در طول آزمایش‌های ما، با کارایی قوی برای برنامه‌های اجتماعی است. شارژر 67 واتی باتری بزرگ 5000 میلی آمپر ساعتی را در 58 دقیقه و 58 ثانیه پر کرد.  این دستگاه کنترل خوبی بر جریان های تخلیه داشت و در اکثر موارد مصرف کمتر از حد متوسط ​​بود. در مقایسه با سایر دستگاه‌ها عملکرد کلی Redmi Note 11 Pro 5G در بین بهترین‌ها قرار گرفت، با شارژ و کارایی بالاتر از حد متوسط.

 

 

خریداری گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 11 pro 5G از دیجی کالا

 

 

خرید گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 11 pro 5G  از دیجی کالا

 

 

خرید گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 11 pro 5G از اعتبار کالا

 

خریدن گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 11 Pro 5G از تکنو لایف

 

خرید گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 11 Pro 5G از تکنولایف

 

خریداری گوشی موبایل شیائومی Redmi Note 11 Pro 5G ازتکنو لایف

 

خرید گوشی موبایل شیائومی Redmi Note 11 Pro 5G از کالا تیک

 

8. Poco X3 Pro

اگر به دنبال یک گوشی مقرون‌به‌صرفه هستید،  و در بین محصولات شیائومی نمی‌توانید انتخاب کنید،  یکی دیگر از گزینه های عالی را می توان در Poco X3 Pro یافت.

با قیمت پایین، یک تلفن هوشمند مدرن با آخرین نسخه اندروید، 128 یا 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی، باتری قدرتمند و صفحه نمایش IPS با کیفیت و  نرخ تازه سازی 120 هرتز دریافت می کنید. ماژول دوربین اصلی دارای سنسور 48 مگاپیکسلی، سنسور 8 مگاپیکسلی فوق عریض، سنسور ماکرو 2 مگاپیکسلی و سنسور عمق 2 مگاپیکسلی است.

عمر باتری  Poco x3 pro

Poco X3 Pro درست مانند Poco X3 NFC از یک باتری نسبتاً بزرگ 5160 میلی آمپر ساعتی تغذیه می کند. شارژ سریع سیمی پشتیبانی می‌شود و آداپتور 33 واتی همراه با تلفن است.

Poco X3 Pro جدید تست باتری ما را پشت سر گذاشت و امتیاز فوق العاده 112 ساعت را به دست آورد. می تواند نزدیک به 33 ساعت مکالمه انجام دهد، 17 ساعت به صورت آنلاین ادامه داشته باشد، یا نیمروز ویدیو پخش کند. این گوشی همچنین عملکرد آماده به کار خوبی را نشان داد. ما تست های روی صفحه را در فرکانس 60 هرتز و 120 هرتز انجام دادیم و تفاوت در امتیازات ناچیز بود.

 

گوشی Poco x3 pro

شارژ باتری Poco x3 pro

 

Poco X3 Pro با یک آداپتور 33 وات و یک کابل USB-C عرضه می‌شود. بیانیه رسمی شیائومی می گوید که شارژر 33 واتی باید در 30 دقیقه تا 59 درصد شارژ شود و در 59 دقیقه به 100 درصد برسد.

عملکرد  Poco x3 pro

پوکو ایکس 3 پرو اولین گوشی هوشمندی است که از چیپست اسنپدراگون 860 استفاده می کند. پردازنده گرافیکی Adreno 640 است. حتی این پردازنده گرافیکی دو نسل قدیمی است، اما هنوز از هر میان رده ای قدرتمندتر است و باید بازی ها را بدون دردسر اجرا کند. خب، پردازنده اسنپدراگون 860، سریعتر از هر پردازنده میان رده دیگری که تاکنون آزمایش کرده ایم، ظاهر شده است.

 

9. شیائومی می 11

شیائومی Mi 11 بزرگ است اما به لطف عمق باریک 8.1 میلی متری و منحنی های مخروطی آن، برتری دارد. صفحه نمایش 6.81 اینچی گسترده  و حداکثر روشنایی 1500 نیت را ارائه می دهد. دوربین اصلی دارای سنسور 108 مگاپیکسلی، سنسور 13 مگاپیکسلی فوق عریض و سنسور 5 مگاپیکسلی همراه با لنز ماکرو است.

عمر باتری شیائومی Mi 11

شیائومی Mi 11 از یک باتری بزرگ با ظرفیت 4600 میلی آمپر ساعت تغذیه می کند، که کمی کمتر از باتری 4780 میلی آمپر ساعتی Mi 10 است. باتری به دو سلول 2300 میلی آمپر ساعتی تقسیم می شود که به صورت سری به هم متصل شده اند که برای فناوری های شارژ سریع سیمی و بی سیم ضروری است.

Mi 11 از سخت افزار پیشرفته استفاده می کند. از جدیدترین چیپست اسنپدراگون 888 استفاده می کند.  در واقع، Mi 11 نمره کلی خوب 89 ساعت را در مجموعه آزمایش‌های ما به دست آورد. در تست‌های روی صفحه‌نمایش عملکرد خوبی داشت، اما در مورد تماس‌ها و عملکرد آماده به کار، الهام‌بخش نبود.

گوشی شیائومی Mi 11

 

توجه: تست وب با نرخ رفرش 120 هرتز انجام شد، در حالی که پخش ویدیو با فرکانس 60 هرتز انجام شد، زیرا اکثر برنامه‌های ویدیویی، از جمله پخش‌کننده Mi Video، همیشه در فرکانس 60 هرتز پیش‌فرض هستند.

شارژ و سرعت باتری شیائومی Mi 11

باتری Mi 11 از شارژ سیمی 55 واتی و شارژ بی سیم 50 واتی پشتیبانی می کند. باتری در داخل به دو سلول تقسیم شده است که امکان شارژ با سرعت بالا را فراهم می کند.

ظرفیت باتری شارژ صد درصدی (dxomark) شارژ 80 در صدی
(dxomark)
عمر باتری گوشی
4600 29 min 21 min 1 day
10 h
Xiaomi 12 pro
5000 59 min 38 min 2 day
14 h
Note 11 pro 5G
5000 44 min 28 min 2 day
2 h
Mi 11 ultra
4352 2:11 h 1 h 2 day
20 h
Iphone 13 pro max
7000 2:25 h 1:23 h 3 day
1 h
Galaxy m 51
4500 1:59 1:15 h 2 day
8 h
Galaxy A52 s  5G
5000 1:23 h 40 min 1 day
20 h
S 22 ultra
(Exynos)
5000 1:43 h 57 min 2 day
1 h
Galaxy A 53 5G
5020 1:32 h 55 min 2 day
19 h
Note 10 pro
4600 56 min 31 min 1 day
12 h
Mi 11
3700 1:39 h 51 min 1 day
11 h
S 22
(Exynos)
4500 1:22 h 37 min 1 day
16 h
S 22+
(Exynos)

 

بررسی بهترین گوشی شیائومی از نظر باتری  Gsm

 

 

ظرفیت میزان شارژ کامل میزان شارژ در min 30 نتایج (GSM) گوشی
5160 1:8 h %50 112 h Poco x3 pro
  1:21 h %50 118 h Note 10 pro
  1:11 h %63 123 h Note 9 pro
  1:15 h %55   Poco x3 nfc
5000 49 min %75 119 h Poco x4  5G

 

  1:28 h %53 113 h A 52 s  5G
5000 45 min %74 115 h Note 11 pro  5G
4500 46 min %87 82 h Xiaomi 12
4600 50 min %83 89 h Mi 11

سوالات متداول گوشی شیائومی

 

آیا گوشی های شیائومی بهتر از گوشی های سامسونگ هستند؟

هر سال، گوشی های پرچمدار شیائومی بیشتر و بیشتر شبیه رقبای سامسونگ می شوند. شیائومی 12 بهترین نمونه تا به حال است، زیرا یک پرچمدار قابل حمل مانند گلکسی S22 است. اگرچه پرچمداران سامسونگ و شیائومی تفاوت های جزئی با هم دارند، اما شیائومی شارژ سریع تری را ارائه می دهد، اما سامسونگ دوربین بهتری دارد، بنابراین ترجیحات شما به آنچه به دنبال آن هستید بستگی دارد. بهترین گوشی شیائومی از نظر باتری را در جدول های مربوطه می توان دید.

این مورد در مورد گوشی های ارزان قیمت نیز صدق می کند. در حالی که گوشی‌های گلکسی A سامسونگ نمایشگرهای عالی را با بودجه کم به شما ارائه می‌دهند، می‌توان گفت دستگاه‌های Poco قدرتمندتر هستند و گوشی‌های Redmi برای عکاسی بهتر هستند.

آیا شیائومی برند خوبی برای خرید است؟

از زمانی که این برند شروع به فروش گوشی‌های شیائومی در غرب کرد، ما طرفداران پر و پا قرص گوشی‌های شیائومی بوده‌ایم، و اگر به‌دنبال یک گوشی جدید هستید، قطعاً پیشنهاد می‌کنیم که محصولات آن‌ها را بررسی کنید.

مانند همه برندها، شیائومی هم امتیازات و هم موفقیت‌هایی دارد و همه دستگاه‌های آن‌ عالی نیستند. گاهی اوقات گوشی‌هایی در خط پرچم‌دار وجود دارند، با  وجود اینکه گوشی‌هایی  بسیار گران هستند، یا در مدل‌های پایین‌رده با ویژگی‌هایی که کاملاً کار نمی‌کنند.

اما در این لیست از بهترین گوشی  شیائومی، بدیهی است که بهترین گوشی هایی را که ما آزمایش کرده ایم پیدا خواهید کرد.

 

بیشتر بخوانید: خرید اینترنتی اول با تخفیف

 

آیا گوشی های شیائومی دارای اپلیکیشن گوگل هستند؟

سوال خوبی است بله، همه گوشی‌های شیائومی با خدمات Google Mobile عرضه می‌شوند، بنابراین نقشه‌ها، پرداخت، فروشگاه Play و غیره را نصب کرده‌اند. این همچنین به این معنی است که می‌توانید برنامه‌های بسیار بیشتری را دانلود کنید. شما در اینجا تجربه خوبی از Android دریافت می‌کنید.

در واقع، هواوی و اپل تنها شرکت‌هایی هستند که تلفن‌های بدون Play Store را می‌فروشند. و بدیهی است که اپل،  اپ استور را دارد، بنابراین خوب است. با این حال، یک نکته قابل توجه است: حتی تلفن های اندرویدی از برنامه های Google در چین استفاده نمی کنند، جایی که گزینه های دیگر توسط مصرف کنندگان ترجیح داده می شود.

بنابراین، اگر یک گوشی شیائومی را از چین وارد می‌کنید، ممکن است متوجه شوید که این گوشی خدمات تلفن همراه گوگل را ندارد.  برای ارائه این لیست از  گوشی های شیائومی، ما هر مدل ارائه شده را آزمایش کردیم و در بیشتر موارد از آنها برای یک هفته یا بیشتر استفاده کردیم. این آزمایش شامل استفاده از دوربین، بررسی پردازنده با بازی‌های سطح بالا، چندوظیفگی، دیدن مدت زمان ماندگاری باتری  و سرعت شارژ آن  و زندگی با هر تلفن به عنوان گوشی اصلی ما در طول دوره آزمایشی است.

به طوری که ما را با ایده ای عالی از عملکرد دقیق هر گوشی شیائومی مواجه می کند و به ما امکان می دهد هر مدل را با سایر گوشی های شیائومی و بازار گسترده تر گوشی های هوشمند مقایسه کنیم.

با استفاده از این اطلاعات  و در نظر گرفتن قیمت  ما  بررسی کردیم که کدام تلفن‌ها شایسته گنجاندن هستند و چگونه باید رتبه‌بندی شوند. همین اطلاعات لیستی از بهترین گوشی شیائومی را ایجاد کرده‌اند.

 

بهترین گوشی سامسونگ

تا این بخش از این مقاله یک لیست مناسب از بهترین گوشی شیائومی آشنا شدیم. اگر بهترین گوشی های سامسونگ را می خواهید، بیشتر از مدل های جدید گلکسی S22  حرف خواهیم زد. هر سه، ویژگی‌های جدید و عالی را معرفی می‌کنند. نمایشگرها ، عملکرد و دوربین‌ها بهبود یافته است.  در حالی که محدوده قیمتی مشابه مدل‌های گلکسی S21  است که سامسونگ در سال 2021 معرفی کرد.

اما گوشی های پرچمدار گران هستند. اگر این مقدار برای بودجه شما زیاد است، ناامید نشوید. سامسونگ دستگاه‌های برتر دیگری را ارائه می‌کند که در بین بهترین گوشی‌ها قرار می‌گیرند و می‌توان آن‌ها را با قیمت کمتری خریداری کرد. این به ویژه در صورتی صادق است که بخواهید مدل‌های مقرون به صرفه‌تر Galaxy A را در نظر بگیرید. اگر می‌خواهید در میان پرچم‌داران سامسونگ تصمیم بگیرید، فهرستی از دلایل خرید و حذف گلکسی S22 و همچنین اینکه چرا ممکن است بخواهید گلکسی  S22 اولترا  را بخرید، داریم. مهم نیست که چه مدلی توجه شما را جلب کرده است، انتخاب بهترین گوشی سامسونگ برای شما به این بستگی دارد که بفهمید به دنبال چه نوع گوشی هستید و چقدر حاضرید بپردازید. احتمالاً دستگاهی برای نیازهای شما در میان بهترین تلفن های سامسونگ وجود دارد.

بهترین گوشی های سامسونگ کدامند؟

Ultra پرچمدار نهایی سامسونگ است و انتخاب ما برای بهترین گوشی سامسونگ در حال حاضر است. گلکسی اس 22 پلاس دستگاهی با صفحه‌نمایش بزرگ و ارزان‌تر از اولترا در اختیار شما قرار می‌دهد و گلکسی اس 22 به شما این امکان  را می‌دهد تا بیشتر صرفه‌جویی کنید، با پایین‌ترین قیمت در میان پرچمداران سامسونگ است.

گزینه های ارزان تری نسبت به S22 وجود دارد. یک انتخاب بهتر گلکسی A53 است. در مورد گوشی های تاشو سامسونگ، گلکسی زد فولد 3 به لطف صفحه نمایش غول پیکری که نرخ رفرش 120 هرتز را ارائه می دهد. گزینه مناسبی برای خرید میتواند باشد.

1. Galaxy S22 Ultra

به دنبال بهترین گوشی سامسونگ هستید؟ پس به گلکسی اس 22 اولترا، جواهری که در سری جدید گوشی های پرچمدار سامسونگ است، نگاه کنید. S22 Ultra با استفاده از یک تلفن آشنای قدیمی برای طرفداران سامسونگ به بالای لیست ما می رسد. طراحی شبیه مدل گلکسی نوت است. این چیزی بیش از یک بازی مجدد از گلکسی نوت است، زیرا گلکسی اس 22 اولترا درخشان ترین صفحه نمایشی را که تاکنون آزمایش کرده ایم، ارائه داده است.

بهبودهای فوق العاده دوربین را ارائه می دهد. سنسور بزرگتر در دوربین اصلی Ultra جدید اجازه می دهد تا نور بیشتری برای عکاسی در نور کم وارد شود، و همچنین از پیشرفت های نرم افزاری مانند حالت پیشرفته تر پرتره، قدردانی می کنیم. سامسونگ حتی شروع به ارائه به‌روزرسانی‌هایی برای دوربین سامسونگ گلکسی اس 22 اولترا کرده است، از جمله ارتقای عملکرد به حالت پرتره را می توان اشاره کرد.

ما آرزو می کنیم که عمر باتری کمی بهتر باشد. از اینکه سامسونگ برای این مدل به شارژ 45 واتی بازگشته است قدردانی می کنیم. در مجموع، این یک گوشی خوب است که باید برای هر طرفدار سامسونگ که خواهان بهترین گوشی ممکن است، جذاب باشد.

عمر باتری Galaxy S22 Ultra

 

Galaxy S22 Ultra از یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی تغذیه می کند که نسبت به ظرفیت 4500 میلی آمپر ساعتی Note20 Ultra  افزایش یافته است. آخرین Ultra در آزمایش ما بسیار خوب عمل کرد. ما 18 ساعت کامل پخش ویدیو با نمایشگر قفل شده در 60 هرتز داشتیم (همانطور که روش استاندارد ما است) در حالی که تغییر آن به Adaptive سودمند نبود، حتی باعث شد گوشی برای ویدیوی آزمایشی ما با فرکانس 24 هرتز کار کند.

 

گوشی Galaxy S22 Ultra

در مرور وب از طریق Wi-Fi، S22 Ultra به مدت 17 ساعت در حالت تطبیقی خوب بود. حالت استاندارد با نرخ رفرش 60 هرتز، افزایشی دو ساعته را به ُزمان (18:55 ساعت) رساند. طول عمر تماس صوتی بسیار خوب بود و ما 32 ساعت زمان مکالمه داشتیم، در حالی که عملکرد آماده به کار به بهترین وجه متوسط توصیف می شود.

سرعت شارژ   Galaxy S22 Ultra

شارژ سریع پیشرو در صنعت هرگز چیزی نبوده است که سامسونگ انجام دهد. آنها با Note10+  و S20 Ultra و پشتیبانی 45 واتی آنها وارد حوزه شارژ پرقدرت شدند که در مقایسه با آداپتورهای معمولی 25 واتی تفاوتی در سرعت شارژ واقعی نداشت. مدل‌های بعدی آن را رها کردند، اما به S22+  و S22 Ultra بازگشته است.

ما به نوعی تغییر جادویی امیدوار بودیم که تفاوت قابل توجهی ایجاد کند، اما همانطور که در حال حاضر وجود دارد، اینطور نیست. با این حال، 60 درصد در نیم ساعت و صفر تا صد در حدود یک ساعت، اصلاً بد نیست. S22 Ultra از شارژ بی سیم پشتیبانی می کند. اما با این حال این گوشی هم چنان در لیست بهترین گوشی شیائومی قرار دارد.

نرم افزار Galaxy S22 Ultra

نسل گلکسی اس 22 همان دوگانگی را در پیکربندی چیپست حفظ می‌کند که سال‌ها منبع بحث‌های آکادمیک بوده است. گوشی‌ها در برخی مناطق دارای Snapdragon هستند و برخی دیگر به Exynos داخلی مجهز هستند. با این حال، امسال به نظر می‌رسد تغییراتی در مورد افرادی که چه چیزی را دریافت می‌کنند، وجود دارد که بارزترین تغییر آن حرکت از Exynos به Snapdragon برای بازار هند است.

ما هنوز دستگاه‌های اسنپدراگون 8 نسل 1 را آزمایش نکرده‌ایم، بنابراین فعلاً S22 Ultra و Exynos 2200 را مقایسه می‌کنیم. وقتی صحبت از عملکرد CPU اندازه گیری شده در GeekBench به میان می آید، 2200 یک جهش بزرگ به جلو نیست، اما در تست تک هسته ای و چند هسته ای چند امتیاز به نتایج S21 Ultra اضافه می کند.  S22+ نیز کاملاً در سطح Ultra نیست.

 

خرید گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy S22 Ultra 5G از دیجی کالا

 

خریدن گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy S22 Ultra 5G از دیجی کالا

 

خرید گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy S22 Ultra 5G از اعتبار کالا

 

خریدن گوشی موبايل سامسونگ مدل گلکسی S22 Ultra 5G از تکنو لایف

 

خرید گوشی موبايل سامسونگ مدل گلکسی S22 Ultra 5G از تکنولایف

 

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy S22 Ultra 5G از کالا تیک

 

خرید گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy S22 Ultra 5G از کالا تیک

 

خریداری گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy S22 Ultra 5G از مقداد آی تی

 

خرید گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy S22 Ultra 5G از مقداد آی تی

 

2.سامسونگ گلکسی اس 22

 

گلکسی S22 دارای همان چیپست موجود در مدل‌های گران‌تر S22 است و همچنین صفحه نمایش روشن‌تری نسبت به مدل قبلی خود دارد، حتی اگر S22 Ultra و S22 Plus نسبت به  آن برتری داشته باشند. سامسونگ همچنین دوربین‌های گلکسی S22 را بهبود بخشیده است که عکس‌های عالی در نور کم و عکس‌های پرتره جذاب می‌گیرد.

خریدن گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy S22 5G از دیجی کالا

 

 

خرید گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy S22 5G از مقداد آی تی 

 

 

گوشی گلکسی اس 22

3.سامسونگ گلکسی اس 22 پلاس

نادیده گرفتن سامسونگ گلکسی اس 22 پلاس وسوسه انگیز است، زیرا بین گلکسی اس 22 ارزان قیمت و گلکسی اس 22 اولترا قرار گرفته است. اما اشتباه نکنید. گلکسی اس 22 پلاس در نوع خود یک گوشی هوشمند سامسونگ است. دارندگان S21 Plus سال گذشته ممکن است تفاوت چندانی را متوجه نشوند، اما اگر بیش از دو سال است که یک گوشی مشابه دارید، Galaxy S22 Plus میتواند تجربه‌ای عالی به شما ارائه دهد.   Galaxy S22 Plus می تواند خودش را حفظ کند، به خصوص در مورد عکاسی در نور کم. همچنین می توانید از همان صفحه نمایش روشن و شارژ سریع 45 واتی موجود در گلکسی اس 22 اولترا لذت ببرید.

4.سامسونگ گلکسی A53

سامسونگ همچنان با گلکسی A53 نشان می دهد که در مورد گوشی های میان رده جدی است. می‌توانید دستگاهی با صفحه‌نمایش با فرکانس 120 هرتز به‌روزرسانی و عملکرد معقول را با قیمتی کمتر از آنچه سامسونگ برای یکی از پرچم‌دارانش می‌گیرد، تهیه کنید. اگر از طرفداران سامسونگ هستید که در جستجوی قیمت‌ها هستید، گلکسی A53 بهترین گوشی است.

عمر باتری گلکسی A53 5G

گلکسی A53 5G در تست استاندارد ما توانست 113 ساعت استقامت کامل باتری را پشت سر بگذارد. دقیقاً مشابه نسخه قبلی خود، اما با امتیازهای فردی کمی متفاوت است.

A53 5G توانست با یک بار شارژ چند ساعت بیشتر در حالت آماده به کار بماند. در حالی که به طور کلی، ما به هیچ وجه نمی‌توانیم از استقامت باتری شکایت کنیم، A53 5G دارای باتری 5000  میلی‌آمپر ساعت است، که به وضوح به امتیازات بهتری تبدیل نمی‌شود. البته، برخی از این ممکن است به تنظیم و بهینه سازی خلاصه شود. اگزینوس 1280 یک تراشه کاملاً جدید است.

سرعت شارژ گلکسی A53 5G

گلکسی A53 5G از شارژ سریع 25 واتی پشتیبانی می کند، درست مانند نسل قبلی خود و چند دستگاه اخیر سامسونگ. در واقع، اخیراً به نوعی استاندارد واقعی برای غول کره ای  تبدیل شده است. این 25 وات با استفاده از USB Power Delivery به دست می آید، که به دلیل ماهیت جهانی آن عالی است.

گلکسی A53 5G

عملکرد گلکسی A53 5G

گلکسی A53 5G به چیپست جدید اگزینوس 1280 سامسونگ مجهز شده است. در حال جایگزینی اسنپدراگون 778G در گلکسی A52s 5G سال گذشته است.بنابراین، به طور کلی، در سطوح مختلف بسیار جالب است. حداقل ما اینطور فکر می کنیم، اگرچه به نظر نمی رسد که غول کره ای شور و شوقی مشابه داشته باشد. برای مثال، در مشخصات رسمی A53 5G حتی شماره قطعه خاصی ذکر نشده است. حتی پس از اینکه ما آن را بررسی کردیم. تقریباً مانند این است که سامسونگ دوست ندارد توجهات را به هیچ یک از چیپست های اگزینوس خود جلب کند، چیپست هایی که کمتر از یک پرچمدار هستند. قطعا به این معنی نیست که Exynos 1280 به هیچ وجه بد است.

خرید گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A53 5G  از دیجی کالا

 

خریدن گوشی موبایل سامسونگ مدل GALAXY A53 5G  از دیجی کالا

 

لینک خرید گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A53 5G  از دیجی کالا

 

خریدن گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A53 5G از اعتبار کالا

 

خریداری گوشی موبايل سامسونگ مدل گلکسی A53 5G از تکنولایف

 

خرید گوشی موبايل سامسونگ مدل گلکسی A53 5G از تکنولایف

 

خریدن گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A53 5G از کالا تیک

 

خرید گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A53 5G از کالا تیک

 

خریدن گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A53 5G از مقداد آی تی

 

خرید گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A53 5G از مقداد آی تی

 

خریدن گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A53 5G از مقداد آی تی

 

5. Samsung Galaxy Z Fold 3

گوشی تاشو ممتاز سامسونگ گلکسی زد فولد 3 باقی می ماند، به خصوص اکنون که نسخه جدید نمایشگرهای 120 هرتزی را اضافه کرده است. علاوه بر این، گلکسی زد فولد 3 جدید از همیشه بادوام تر است، به لطف رتبه بندی مقاوم در برابر آب IPX8، بدنه آلومینیومی قوی تر از قبل است، در حالی که استفاده از صفحه نمایش گوریلا گلس Victus در این گوشی احتمال خراش و آسیب های دیگر را کاهش می دهد.

یکی از بهترین کارهایی که سامسونگ انجام داد این بود که برنامه‌سازان بیشتری را متقاعد کرد تا نرم‌افزار خود را برای کار با نمایشگر تاشو Galaxy Z Fold 3 بهینه کنند. عمر باتری گلکسی زد فولد 3 می تواند بهتر باشد، و در حالی که قیمت اولیه آن کمتر از قیمت گلکسی زد فولد 2 است. با این وجود، اگر دستگاهی درجه یک می خواهید که صفحه نمایش زیادی برای کار با آن در اختیار شما قرار دهد، Galaxy Z Fold 3 بهترین گوشی سامسونگ است. گفته می‌شود که گلکسی زد فولد 4 احتمالا تا چند ماه دیگر ظاهر می‌شود و شایعات برتر گلکسی زد فولد 4 حاکی از طراحی بهبود یافته و پردازنده بهتر در تاشو جدید است.

 

خرید گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy Z Fold3 5G از دیجی کالا

 

خرید گوشی موبایل سامسونگ مدل GALAXY Z FOLD3  5G از دیجی کالا

6. Galaxy A32 5G

گلکسی A53 ارزان‌ترین گوشی 5G سامسونگ نیست. بزرگترین نقطه ضعف، صفحه نمایش ضعیف است. با این حال، اگر در بند پول نقد هستید و میخواهید تلفنی با دوربین های مناسب داشته باشید، Galaxy A32 5G یکی از مواردی است که باید در نظر بگیرید. باتری 5000 میلی آمپر ساعتی دارد که مدت زمان زیادی دوام می آورد.  همچنین می‌توانید انتظار داشته باشید که گلکسی A32 بیشتر از بسیاری از گزینه‌های مقرون‌به‌صرفه دیگر کار کند. این گوشی همواره در لیست بهترین گوشی شیائومی و سامسونگ قرار دارد.

عمر باتری گلکسی A32 5G

گلکسی A32 5G مانند برادر وانیلی خود یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی دارد. از نظر ظرفیت خام بسیار خوب است، اما نه کاملا ایده آل، با توجه به اینکه A32 5G به طور قابل توجهی ضخیم تر، سنگین تر و در کل از هر نظر بزرگتر است، بدون اینکه ظرفیت باتری بیشتری را ارائه دهد.

گلکسی A32 5G

 

عملکرد  گلکسی A32 5G

گلکسی A32 دارای تراشه Mediatek  در داخل است، عملکرد خوبی دارد اما برای رقابت با رقبا در این گروه قیمتی کار سختی خواهد داشت. نتایج گلکسی A32 نشان می‌دهد که با نتایج رقبا در GeekBench، کاملاً آن‌جا نیست. این یک پیشرفت ناچیز نسبت به گلکسی A31 و به ویژه پس از A52 و اکثر تلفن‌های دیگری است که می‌توانید با این پول تهیه کنید.

 

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A32 5G  از دیجی کالا

 

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A32 5G  از دیجی کالا

 

خرید گوشی موبايل سامسونگ مدل گلکسی A32 5G از تکنولایف

 

چگونه بهترین گوشی های سامسونگ را انتخاب کنیم?

 

انتخاب گوشی سامسونگ برای خرید در درجه اول با ملاحظات بودجه انجام می شود. شما با لیستی از بهترین گوشی شیائومی و سامسونگ آشنایی دارید. پس  با نحوه استفاده از گوشی هوشمند خود شروع کنید. اگر در درجه اول یک دستگاه بهره ور را مد نظر قرار می دهید، گلکسی اس 22 اولترا و گلکسی زد فولد 3 علیرغم قیمت بالایشان جذاب هستند، زیرا هر دو از قلم S پشتیبانی می کنند. (در واقع S22 Ultra اکنون با قلم S عرضه می شود.) اگر برای عکاسی به گوشی خود مراجعه می کنید، سری Galaxy S معمولاً در ردیف اول نوآوری های دوربین سامسونگ قرار می گیرند و هر سه مدل S22 ویژگی های دوربین چشمگیری را ارائه می دهند.

با عرضه گلکسی S22، توجه ما می تواند به گوشی های آینده سامسونگ معطوف شود. همانطور که اشاره شد، ما به عرضه احتمالی Galaxy Z Fold 4 و Galaxy Z Flip 4 نزدیک‌تر می‌شویم.

 

عملکرد دوربین بهترین گوشی شیائومی و سامسونگ Dxomark

 

واید تله شب مصنوعات نویز بافت فوکوس رنگ نوردهی گوشی
54

 

131

 

77

 

67

 

98

 

106

 

103

 

103

 

105

 

MI 11 Ultra

 

44

 

97

 

72

 

67

 

74

 

104

 

106

 

107

 

101

 

13 pro max
36

 

62

 

34

 

69

 

67

 

85 93 85

 

80

 

Note 10 pro
44

 

79

 

78

 

63

 

80

 

106

 

102

 

103

 

98

 

 

12 pro
47

 

79

 

49

 

71

 

80

 

99

 

96

 

105

 

97

 

Z fold 3
47

 

49

 

34

 

64

 

66

 

94

 

79

 

91

 

87

 

Galaxy A53 5G
43

 

64

 

21

 

63

 

55

 

85

 

81

 

93

 

88

 

Galaxy A52 5G
39

 

58

 

53

 

66

 

80

 

102

 

94

 

99

 

99

 

Xiaomi 12
48

 

112

 

65

 

62

 

72

 

98

 

94

 

105

 

99

 

 S22 Ultra (Exynos)

 

 

مقایسه نرم افزاری  GSM

AnTuTu 8

 

GeekBench 5 (single-core)

 

GeekBench 5 (multi-core)

 

گوشی
453223 735 2574 Poco x3 pro
295442 569 1780 Redmi note 10 pro
261282 525 1577 Galaxy A 52
288914 688 2063 Redmi note 11 pro 5G
261309 511 1729 Redmi note 11 pro
  1187 3652 Xiaomi 12
  1180 3657 S 22 ultra(1440p)
  1095 3239 Z fold 3  5G

 

324686 643 1910 A 42  5G
226561 1169 3682 Xiaomi 12 pro
  1126 3191 Mi 11 ultra
226561 505 1673 A 32 5G

 

 

سخن پایانی

 

دقت کنید که این مطلب با استفاده از منابع خارجی از جمله GSM ، dxomark  ،techradar ،tomsguide و… نوشته شده است. ما سعی کرده ایم که بهترین گوشی شیائومی و سامسونگ را انتخاب و در این مقاله قرار دهیم. تغییرات زیادی را در اصل مطلب ایجاد نکردیم. این مطلب برای راهنمایی شما عزیزان نوشته شده است و مسئولیت خرید و رعایت تمام نکات مربوط به آن و استفاده از مطلب بر عهده شما است. گوشی های دیگری از جمله، A 73 5G، A 52 5G، poco F4، Redmi k 50i، دیگر گوشی های محبوب بازار هستند که میتوانند دراین لیست باشند. برای اینکه در مطالب منابع ما تغییر زیادی ایجاد نشود، به بررسی این گوشی ها نپرداختیم.

در هنگام خرید بهترین گوشی شیائومی و سامسونگ، به چندین نکته توجه کنید. بعضی از این گوشی ها با دو نوع چیپست در بازارهای جهانی موجود هستند. به طور مثال، گوشی S22 ultra هم با اسنپدراگون و هم با اگزینوس، در بازارهای جهانی موجود است. بعضی از این گوشی ها، هم با تکنولوژی 4G و هم تکنولوژی 5G  در بازار بفروش می رسند. گوشی Redmi note 11 pro  را می توان از جمله این گوشی ها دانست.

در هنگام خرید به حافظه ی گوشی مورد نظر کاملا دقت کنید. مدل های 128 و 256   گیگا بایتی  با هم دارای تفاوت قیمتی هستند. فروشگاه های اینترنتی که در این لیست قرار داده ایم دارای ارسال فوری و رایگان هستند. حتما قبل از خرید شرایط و ضوابط این فروشگاه ها را مطالعه فرمایید تا در هنگام خرید دچار مشکل نشوید. توان شارژرهایی که برای شارژ این گوشی ها استفاده میشود متفاوت است. امیدوارم بتوانید بهترین گوشی شیائومی یا سامسونگ را خریداری کنید و از استفاده از ‌آن‌ها لذت ببرید.

 

 

 

 

 

Bestwiki وب‌سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.