خرید اینترنتی از فروشگاه هایی که در اولین خرید، تخفیف خواهند داد

خرید اینترنتی از فروشگاه هایی که در اولین خرید، تخفیف خواهند داد

5,0 rating based on 1,234 ratings

 

قرار است به معرفی فروشگاه های اینترنتی و سامانه های اشتراکی بپردازیم که در اولین خرید اینترنتی از آنها، تخفیف خواهید گرفت. بسیاری از فروشگاه های اینترنتی برای مشتریان جدید خود یک سری مزایا در نظر می گیرند. مزایایی که لذت بخش هستند. با معرفی چندین فروشگاه آنلاین، گزینه های جذابی را برای خرید اینترنتی  به شما معرفی خواهیم کرد. البته بیشتر این فروشگاه ها در تمام ایام سال و به منظور قدردانی و تشکر از همه ی مشتریان خود، اقدام به راه اندازی کمپین های مختلف با جوایز متعدد می کنند. مزه ی یک خرید دلچسب از تخفیفی است که میگیریم.

این تخفیف قطعا برای شما دارای اهمیت بسیاری است. در ادامه ی مطلب به بعضی از این فروشگاه های آنلاین اشاره خواهیم کرد. در زمانی که این مطلب نوشته می شود، این فروشگاه ها دارای تخفیف اولین خرید اینترنتی  هستند. حتما قبل از خرید، تمام موارد و نکات یک خرید اینترنتی را رعایت کنید تا دچار مشکل و دردسر نشوید. این مطلب تنها برای راهنمایی شما عزیزان آمده است و مسئولیت خرید برعهده ی خودتان است. اپلیکیشن ها و سامانه های اشتراکی دیگر مواردی هستند که در این مطلب گفته میشود.  با یک حساب ساده پی خواهید برد که تخفیفی که از این صفحه بدست می آید بیش از پانصد هزار تومان است. بعضی از این فروشگاه های اینترنتی برای خرید اول، ارسال رایگان دارند.

خرید اینترنتی

دیجی کالا

دیجی کالا یکی از بزرگترین فروشگاه های آنلاین در سطح کشور و خاورمیانه است. این فروشگاه دارای تنوع بسیار زیادی در محصولات و کالاهای خود است. علاوه بر مزیت تنوع، می توان به امکان بررسی محصولات و آشنایی با نقاط قوت و ضعف آنها اشاره کرد. نظرات مردم در مورد خرید و سفارش یک کالا بسیار مهم و حیاتی است. قطعا تجربه دیگران و کمک از آنها می تواند یک خرید اینترنتی را لذت بخش تر کند.

پیشنهادی: خرید هدیه تولد برای همه سنین

این فروشگاه برای خرید اول به شما تخفیف خواهد داد. یکی از مزیت های بسیار مهم دیجی کالا این است که شما به طور همزمان می توانید از دسته بندی های مختلف چندین کالا را با هم بخرید. در صورتی که دیگر فروشگاه ها تنها در یک زمینه خاص به فعالیت می پردازند. شاید تنها ایراد را بتوان به بازه طولانی برای آماده شدن محصول در نظر گرفت.

ورود به دیجی کالا

اسنپ

اسنپ، امروزه دارای خدمات بسیاری در حوزه حمل ونقل و مشاوره پزشکی و غذا و هتل است. بسیاری از سرویس های اسنپ در خرید اول به شما یک کد تخفیف ارائه می دهند. اگر دوست دارید که با تخفیف های اسنپ آشنا شوید و بتوانید خریدی دلچسب را داشته باشید، حتما اپلیکیشن اسنپ را نصب کنید تا در جریان تخفیف های آن قرار بگیرید. هرچیزی را که بخواهید به صورت اینترنتی سفارش بدهید، بوسیله اسنپ امکان پذیر است.

ورود به اسنپ

جین وست

اگر قصد خرید آنلاین کفش و پوشاک را دارید و می خواهید در اولین خرید خود از تخفیف ویژه بهره مند شوید، می توانید وارد سایت جین وست شوید و خرید خود را انجام دهید.  می توان جین وست را یکی از بزرگترین فروشگاه های زنجیره ای پوشاک دانست. جین وست  بسیاری از نیازهای شما را برطرف خواهد کرد. سبک و استایل خود را با تخفیف از جین وست انتخاب کنید.

ورود به جین وست

موتن رو

اگر قصد خرید لوازم آرایشی و بهداشتی را با تخفیف دارید، می توانید به سایت موتن رو مراجعه کنید. شما با مراجعه به سایت موتن رو می توانید بسیاری از نیازهای آرایشی و بهداشتی خود را با تخفیف ویژه تهیه کنید. اگرهم نیاز به مشاوره داشته باشید، موتن رو به شما کمک خواهد کرد. اگر قیمت خریداری محصولات از مقداری بیشتر شود، ارسال آن برای شما رایگان خواهد بود. شما خرید خود را از بسیاری از برندهای معتبر و شناخته شده انجام خواهید داد. تیم پشتیبانی موتن رو در کنار شما خواهد بود تا خریدی آسان و بدون دغدغه را انجام دهید. حتما قبل از خرید قوانین موتن رو را مطالعه بفرمایید.

ورود به موتن رو

افق کوروش

یکی دیگر از گزینه های جذاب برای خرید اینترنتی با تخفیف ویژه افق کوروش است. قطعا شما خریدی ویژه را با افق کوروش تجربه خواهید کرد. فروشگاه های زنجیره ای دارای جشنواره های متعدد در تمام ایام سال هستند. شما با مراجعه به این فروشگاه های آنلاین می توانید در جریان این تخفیف ها قرار بگیرید. افق کوروش هم برای خرید اول به شما تخفیف خواهد داد. شما مایحتاج روزانه خود را می توانید از فروشگاه های افق کوروش تهیه کنید.

ورود به افق کوروش

خرید اینترنتی

فیلیمو

علاوه بر فروشگاه های آنلاین به بررسی سامانه های اشتراکی از جمله فیلیمو خواهیم پرداخت. فیلیمو به مشتریان جدید خود در تهیه اشتراک ها تخفیف خواهد داد. شما با تهیه اشتراک های فیلیمو به جدیدترین آثار سینمایی دنیا و ایران دسترسی خواهید داشت. فیلیمو یک سامانه نمایشی است که آرشیوی از بهترین آثار جهانی و ایرانی را به شما ارائه می دهد. این پلتفرم امروزه با مشارکت در ساخت بعضی از آثار سینمایی، نقش پررنگی در جامعه سینمایی ایران دارد. شما با تهیه اشتراک های یک و سه ماهه فیلیمو میتوانید از تخفیف های ویژه فیلیمو برای کاربران جدید بهره مند شوید.

خرید اشتراک فیلیمو

لوناتو

شما خرید عینک طبی و آفتابی را می توانید با تخفیف ویژه از لوناتو سفارش دهید. اگر دوست دارید که با برندهای شناخته شده ی این حوزه آشنا شوید و قیمت های آنها را با هم مقایسه کنید و در عین حال در خرید اول خود یک تخفیف ویژه بگیرید، لوناتو گزینه مناسبی برای شما است. برای آشنایی با نحوه ارسال و خدمات لوناتو و خرید کالاهای مربوط به این حوزه، می توانید به وب سایت لوناتو مراجعه کنید.

خرید از لوناتو

خواب شاپ

می خواهیم به معرفی فروشگاه اینترنتی خواب شاپ بپردازیم. اگر قصد خرید تشک و روتختی و لوازم اتاق خواب را دارید و می خواهید خرید خود را با تخفیفی لذت بخش انجام دهید، به سایت خواب شاپ بروید. این فروشگاه اینترنتی به مشتریان جدید خود  یک کد تخفیف میدهد. برای آشنایی با چگونگی هزینه ی ارسال و آگاهی از قیمت تشک های ایرانی و خارجی و نحوه تعمیر و بازسازی این تشک ها، از سایت خواب شاپ دیدن کنید.

خرید از خواب شاپ

گل ستان

گل ستان، گزینه مناسبی برای خرید هدیه و گل و تقدیم آن به عزیزانتان است. با مراجعه به این وب سایت می توانید با انواع گل های آپارتمانی و نحوه خرید و سفارش آن ها آشنا شوید. گل ستان به مشتریان جدید خود یک کد تخفیف خرید ارائه میدهد. اگر قصد خرید گل برای مناسبت های مختلف را دارید و میخواهید سفارش خود را انجام دهید، گل ستان گزینه مناسبی است.

خرید از گل ستان

مدیسه

فروشگاه اینترنتی مدیسه دارای طیف گسترده ای از خدمات و محصولات در دسته بندی های گوناگون است. شما خرید پوشاک و کیف و کفش و سیسمونی  و لوازم خانگی و آرایشی را می توانید از طریق مدیسه انجام دهید. شما ضمن آشنایی با محصولاتی که در وب سایت قرار دارند، با جدیدترین مقالات حوزه مد و پوشاک آشنا می شوید. مدیسه برای اولین خرید به شما یک کد تخفیف ارائه خواهد داد.

خرید از مدیسه

جمع بندی

به بررسی فروشگاه های آنلاین برای گرفتن تخفیف در اولین خرید اینترنتی پرداختیم. خرید اینترنتی و آنلاین همیشه جذابیت های خاص خود را دارد و چه بهتر که این خرید اینترنتی با تخفیف ویژه همراه باشد.

Bestwiki وب‌سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.