انتخاب کادو تولد شیک و لاکچری در عطر و طلا در سال 2021

انتخاب کادو تولد شیک و لاکچری در عطر و طلا در سال 2021

5,0 rating based on 1,234 ratings

انتخاب کادو تولد شیک

ما در مقاله هایی به انتخاب کادو تولد برای مرد، هدیه تولد برای پسر، کادو تولد برای دختر پرداختیم. این بار می خواهیم به بررسی گزینه هایی برای انتخاب کادو شیک و خاص بپردازیم. وقتی صحبت از کادو شیک و خاص می کنیم، به دنبال کادویی میگردیم که به نوعی تک باشد. البته گاهی اوقات باید برای تهیه این نوع هدیه ها هزینه زیادی کرد. باز هم به سراغ عطر و طلا و دیگر گزینه ها خواهیم رفت

1-عطر 1861 Naxos Xerjoff

عطر 1861 Naxos Xerjoff

عطر های زرجف جزء عطر های خاص بازار هستند. این عطرها مشتریان خاص خود را دارند. عطر های این برند نسبت به سایر عطرها گران تر هستند. ما محبوب ترین عطر این برند را برای شما آورده ایم. یک عطر شیرین و تنباکویی است. پخش و ماندگاری این کار عالی است. این عطر با نت های سیتروسی باز می شود و در بیس کار وانیل و دانه های تونکا را خواهیم داشت.


خرید Naxos Xerjoff

2-عطر Midnight Poison

عطر Midnight Poison

عطر دیور را می توان جزء گزینه های عالی برای انتخاب کادو شیک و خاص به حساب آورد. ما در عطر دیور گزینه های بسیاری داریم که در یک مقاله جدا به بررسی عطرهای این برند پرداخته ایم. گزینه انتخابی ما عطر Midnight Poison است.


خرید Midnight Poison

3-ساخت سفارشی طلا و جواهر با سنگ تولد

طلا و جواهر را همواره می توان به عنوان کادو شیک و خاص به حساب آورد. زیبایی کارهای ساخته شده بوسیله طلا و سنگ را نمی توان کتمان کرد. برای سفارش این نوع کارها باید به سراغ گالری هایی بروید که خود دارای کارگاه هستند و هر کاری را می توانند بسازند.

4-ساخت جاسوئیچی طلا

اگر قصد سفارش جاسوئیچی طلا را دارید، یعنی می خواهید به صورت تمام عیار یک کادو خاص و شیک را به طرف مقابلتان هدیه دهید. ساخت جاسوئیچی به صورت طلا،  علاوه بر اینکه هزینه بر است، زمان زیادی را هم قاعدتا خواهد گرفت. سفارش خود را از چند روز جلوتر ثبت کنید.

5-تسبیح طلا

در لیست انتخاب کادو شیک و خاص هم برای زنان و هم مردان گزینه هایی را برشمردیم. تسبیح طلا نیز می تواند یک گزینه ایده آل باشد. تسبیح طلا، گزینه مناسبی برای هدیه دادن در روز مرد است. در بین مهره های تسبیح ما شاهد گوی های زیبایی از طلا هستیم. طرح های این مدل تسبیح ها را به راحتی می توان پیدا کرد و سفارش داد.

6-ساعت

ساعت

ساعت را می توان گزینه نخست خانم ها برای هدیه به آقایان دانست. امروزه ساعت های زیبایی در طرح ها و مدل های گوناگون در بازار موجود است. برند های معروفی در این صنعت در دنیا وجود دارند. ساعت های Citizen، Tissot،  Rolex را می توان به عنوان برترین ساعت های موجود در بازار دانست که گزینه های مناسب برای هدیه دادن هستند. یکی از زیباترین ساعت هایی که می توان برای خرید به شما پیشنهاد داد برند تیسوت است. تیسوت دارای ساعت های زیبایی در طرح های زیبا، با بند های چرمی و استیل در بازار موجود است. صفحه ی ساعت های تیسوت بسیار زیبا و دلنشین است. رنگ صفحه های تیسوت را می توان در رنگ های سبز، آبی، قهوه ای، سرمه ای در بازار پیدا کرد. حتما برای  خرید کادو شیک و خاص از مدل ها و طرح های ساعت تیسوت دیدن کنید. پیشنهاد بعدی ما برای خرید یک ساعت شیک و باکلاس از برند سیتیزن است. ساعت های سیتیزن هم دارای طرح های چشم نوازی هستند. ساعت های سیتیزن ضد آب هستند و مقاومت خوبی در مقابل آب دارند. این ساعت ها را هم به صورت چرمی و استیل می توانید در بازار پیدا کنید.


خرید ساعت Tissot


خرید ساعت Citizen

7-گوشی آیفون

گوشی آیفون

یکی دیگر از انتخاب های شما برای کادو شیک و خاص  گوشی آیفون 13 پرومکس است. گوشی های آیفون جزو گوشی های محبوب بازار هستند. برای شناخت ویژگی های برتر این گوشی، به مقایسه آن با مدل قدیمی ترش می پردازیم. گوشی جدید آیفون دارای باتری قوی تری نسبت به مدل قدیمی اش است. باتری آیفون 13 پرومکس  دارای قدرت 4352 میلی آمپری در مقایسه با 3687 میلی آمپری 12 پرومکس است. گوشی جدید آیفون دارای پردازنده قوی تری در مقایسه با 12 پرومکس است. این نتایج به طور واضح کاملا مشخص است. در قسمت دوربین هم نتایج Dxomark کاملا به برتری آیفون 13 رای می دهد. این عملکرد بیشتر خود را در هنگام عکس گرفتن در شب نشان می دهد.  در حالت ویدیو نیز نوردهی آیفون 13 پرومکس از 12 پرومکس بهتر است. کلا از لحاظ نوردهی، رنگ و بافت تصویر شاهد عملکرد بهتری هستیم.


خرید آیفون 13 پرومکس

8-اسکیت

اسکیت را میتوان در بازه های قیمتی متفاوتی خرید کرد. سعی کنید که در هنگام خرید، تجهیزات جانبی آن را هم سفارش دهید تا دچار دردسر نشوید. اسکیت ها هم برای دختر بچه ها و هم برای پسربچه ها، گزینه ی مناسبی برای خرید یک کادو شیک و خاص به حساب می آید. طرح ها و مدل های زیبایی را در بازار میتوان پیدا کرد.

اسکیت

9- میز فوتبال دستی

به معرفی گزینه دیگری برای خرید کادو شیک و لاکچری میپردازیم. اگر دوست دارید که فرزندان و عزیزان خود را سوپرایز کنید، قطعا میز فوتبال دستی، یکی از گزینه های جذاب و دوست داشتنی برای خرید هدیه تولد است. با مراجعه به وب سایت های مورد نظر، میتوانید در جریان قیمت و مدل های مختلف میز فوتبال دستی قرار بگیرید. میز فوتبال دستی دارای انواع مختلفی از جمله میزهای استاندارد، رومیزی و سکه ای و… است. حتما به این نکته توجه داشته باشید که برای چه سنی و چه فضایی و چند نفر این میز را می خواهید. نکته ی مهم دیگری که در هنگام خرید میز فوتبال دستی مهم است، توجه به موادی است که در ساخت میز فوتبال دستی بکار میرود. معمولا اگر جنس میز از چوب طبیعی باشد، عمر و دوام میز بیشتر خواهد بود. از دیگر موارد مهم در خرید میز فوتبال دستی، جنس میله های آن است. البته اگر قصد خریدی کاملا حرفه ای دارید، حتما به موارد مهم دیگری در هنگام خرید باید توجه کنید.

فوتبال دستی

10- پلی استیشن

Ps5 یکی دیگر از گزینه های جذاب و مهیج برای خرید کادو تولد برای هر سن و سالی است. سعی کردیم که گزینه های جذابی را برای هر سن و سالی به شما عزیزان معرفی کنیم. البته ps5 را از فروشگاه های اینترنتی می توانید به صورت قسطی خرید کنید. قاعدتا ps5 دارای کیفیف بالاتر و پیشرفته تری نسبت به نسخه قدیمی خود است. در هنگام خرید ps5 هر حرفی را باور نکنید و خرید خود را با رعایت تمام جوانب انجام دهید.

قبل از خرید ps5 باید به این سوال جواب دهید که پلی استیشن5   را بخرم یا کامپیوتر شخصی برای بازی؟ معمولا قیمت حرف اول را در یک خرید میزند.  شما برای جواب به این سوال باید ببینید که یک سیستم گیمینگ با همین کیفیت را با چه قیمتی می توانید جمع کنید؟ قاعدتا قیمت بالاتری را باید هزینه کنید. مهم ترین مزیت در خرید کامپیوتر شخصی را می توان به قابلیت ارتقای بالای آن دانست. اگر بودجه محدودی ندارید و قصد خرید یک هدیه ویژه را دارید، رایانه شخصی گزینه مناسبی برای شما است. چه pc یا ps هرکدام دارای یک سری معایب و مزایا هستند. حتما قبل از خرید با آگاهی کامل، انتخاب خود را انجام دهید. شما علاوه بر قیمت و ارتقای سیستم باید به حجم بازی های موجود در هر دو توجه کنید. راحتی و حمل و نقل آسان از نکات دیگری است که می توان در هنگام خرید به آن اشاره کرد. بودجه و سلیقه شما برای یک خرید دلچسب بسیار تعیین کننده است.

ps5

11- دستبند کارتیه

یکی از با ارزش ترین و مناسب ترین هدیه ها برای سالگرد ازدواج  و مناسبت های خاص و جشن های تولد، دستبند کارتیه است. معمولا خانم ها عاشق طلا هستند و طلا را با هیچ گزینه دیگری عوض نمی کنند. اگر قصد خرید یک هدیه لوکس و لاکچری را دارید و آن را برای همسر خود می خواهید خرید کنید، دستبند کارتیه توصیه ما به شما است. این کالای با ارزش گران بهایی و قیمت خود را در طول سالیان متمادی حفظ خواهد کرد و بر ارزش آن افزوده میشود.  مقالات زیادی در اینترنت موجود است که می توانید سایز دست عزیزان خود را بدست آورید و از خرید خود لذت ببرید.

 

Bestwiki وب‌سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.