طراحی اسم با طلا و سفارش گردنبند اسم طلا

طراحی اسم با طلا و سفارش گردنبند اسم طلا

5,0 rating based on 1,234 ratings

طراحی اسم با طلا هدیه ای مناسب و با ارزش است

انتخاب کادو تولد برای عزیزانمان همواره کار دشواری بوده است. انتخاب هدیه می تواند شامل طراحی اسم با طلا، عطر و یا یک وسیله دیجیتال باشد.

شما برای انتخاب هدیه ی تولد، گزینه های دلچسب و متفاوتی را دارید. طلا قاعدتا انتخاب مناسبی است. انتخاب طلا به نوعی سرمایه گذاری نیز به حساب می آید.

در این مقالهطراحی اسم با طلا را  کامل توضیح خواهیم داد و هدیه های دیگری را هم شرح خواهیم داد.

اولین چیزی که در مورد طراحی اسم با طلا باید در نظر بگیرید قیمتی است که شما برای آن می توانید هزینه کنید. مقدار گرم طلای استفاده شده بر روی کیف پول یا جاسوئیچی متفاوت است. هزینه ای که شما برای چرم و رج انتخابی نیز پرداخت خواهید کرد حائز اهمیت است.

انواع هدیه های طراحی اسم  که باید بدانیم

شما می توانید اسم عزیزان خود را بر روی طلا داشته باشید و به آن ها هدیه بدهید. هرکدام از این گزینه ها دارای ظرافت و طراحی های خاصی است که در هدیه دادن شما تاثیرگذار است. طراحی اسم به صورت منحصر به فرد برای شما انجام می شود و به جرات می توان گفت که نمونه ای دیگر مانند آن در بازار وجود ندارد. دلیل آن هم طراحی اولیه اسم و انتخاب طرح توسط شما است.

الف)طراحی اسم روی چرم یا فندک یا جاسوئیچی

پس از انتخاب طرح اولیه توسط مشتری و ثبت شدن آن در سیستم و پرداخت بیعانه مورد نظر، گالری های طلا شروع به ساخت کار مورد نظر خواهند کرد. طراحی اسم با طلا روی چرم یا جاسوئیچی، یک هدیه جذاب و متفاوت است که می تواند سوپرایز بزرگی در روز تولد عزیزانمان باشد. معمولا وزن طلا در این نوع کارها باید یک گرم با ابعاد خاص باشد، که بتواند روی جاسوئیچی بنشیند. معمولا وزن طلا را نمی توان بیش از حد کم کرد. طراحی اسم با طلا بر روی چرم و جا سوئیچی  جزء هدیه های بروز به حساب می آید.

طراحی اسم با طلا روی چرم

ب)طراحی اسم بین رجی

امروزه شاهد دستبندها و گردنبند های زیبایی از جنس مروارید هستیم. قرارگیری اسم در بین رج ها به زیبایی آن ها خواهد افزود. معمولا رج های دستبندی به دلیل استفاده کمتر از متریال، قیمت به نسبت ارزان تری نسبت به رج های گردنبندی دارند. مدل های زیبایی از این نوع طراحی های اسم با طلا در بازار وجود دارد که شما می توانید نمونه ی تک و منحصر بفرد خود را از گالری های طلا سفارش بدهید.

پ)طراحی  با طلا و نگین خاص

ماه های تولد دارای سنگ های مخصوص به خود هستند. وجود نگین در طلا علاوه بر زیبایی می‌تواند آن را نسبت به دیگر کارها زیباتر کند. اگر بخواهیم به سنگ های ماه تولد اشاره کنیم، می توانیم مروارید را برای خرداد، یاقوت سرخ را برای تیر، یاقوت کبود برای شهریور، و فیروزه را برای آذر و آمیتیست را برای بهمن نام ببریم.

شما نیز میتوانید طرح مورد نظر خود را با نگین خاص سفارش دهید. طراحی اسم با طلا و نگین، زیبایی خاصی به هدیه شما می دهد.

د)گوشواره

آیا سفارش گوشواره به صورت طراحی اسم با طلا امکان پذیر است؟ در جواب باید گفت که امروز ساختن هر کاری با طلا امکان پذیر شده است. خیلی از افراد که دارای فرزند دوقلو هستند نام های فرزندان خود را به صورت گوشواره سفارش می دهند. نکته ی مهم این است که باید این کارها را از گالری هایی سفارش دهید که دارای کارگاه هستند. ساختن این گوشواره های زیبا با سنگ نیز امکان پذیر است. طرح این نوع مدل کارها، کاملا منحصر بفرد و زیبا هستند. خرید طلا به عنوان هدیه همواره توصیه می شود. برای اینکه چرا باید طلا بخریم، کافی است به نمودار قیمت ده ساله طلا و جواهرات نگاهی بیندازیم. بزرگترین مزیت خرید طلا، سرمایه گزاری با آن به حساب می آید. اجرتی که شما می پردازید، در مقابل قیمت چندین سال دیگر آن بسیار ناچیز است.

طراحی اسم با طلا

مدت زمان آماده شدن طراحی اسم چقدر است؟

هدف ما از این مقاله آشنایی شما با انتخاب هدیه ای در بازه یک میلیون تا دو میلیون است. طراحی اسم با طلا معمولا در همین قیمت ها قرار می گیرد. معمولا در طلا مشتری وزن را خودش انتخاب می کند.

برای آگاهی از مدت زمان لازم، باید بدانید ابتدا باید اسم طراحی شود و پس از طراحی اولیه، نوبت به طراحی به وسیله کامپیوتر و نرم افزار های مربوط به آن میرسد. پس از برش دستگاه لیزر و آماده شدن اسم مورد نظر نوبت به پرداخت و آبکاری کار مورد نظر می رسد. طراحی اسم با طلا می تواند مات یا براق باشد. انتخاب مات یا براق بودن طلا به انتخاب مشتری عزیز در هنگام سفارش ثبت می شود.

مزیت سفارش گردنبند و پلاک اسم  طلا از گالری زرنه چیست؟

سفارش گردنبند و پلاک اسم  طلا از گالری زرنه دارای چندین دلیل است. اولین و مهم ترین ویژگی کارهای ساخته شده توسط گالری این است که شما بسته به نوع و سلیقه خود می توانید وزن و سنگ به کار رفته در کارها را تغییر بدهید. البته وزن کارها را تا حدودی که به زیبایی و طراحی آن آسیب نزند می توانید تغییر دهید. اطمینان از خرید، دیگر مزیت مهم گالری است. گالری هم برای کارگاه و هم برای مغازه خود از اتحادیه طلا و جواهرات خود دارای نشان استاندارد (T1790) و 750 است که در تمام کارهای گالری حک می شود.  مزیت دیگر خرید از گالری زرنه، سفارش خرید به صورت غیر حضوری است.

شما برای خرید حضوری باید به مرکز خرید اپال واقع در سعادت آباد مراجعه کنید. گالری در طبقه دوم و واحد 277 است. شماره تماس گالری 26350768 است. اگر دوست دارید با نمونه کارهای ساخته شده بوسیله گالری زرنه آشنا شوید می توانید به آدرس پیج اینستاگرام گالریzarnehgallery  مراجعه کنید. اگر قصد خرید یک کادوی ویژه برای عزیزانتان دارید، و قصد سفارش پلاک اسم طلا را دارید و می خواهید از قیمت پلاک اسم طلا آگاهی پیدا کنید با گالری در ارتباط باشید.

Bestwiki وب‌سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.