انتخاب کادو تولد برای مرد در سال 2021

انتخاب کادو تولد برای مرد در سال 2021

5,0 rating based on 1,234 ratings
کادوی تولد مرد

انتخاب کادو تولد برای مرد از آنچه که شما فکر می کنید بسیار راحت تر است. اولین  و مهمترین چیزی که باید در نظر بگیرید مقدار بودجه مورد نظر برای انتخاب کادو تولد برای مرد است. معمولا ما کادو را برای ابراز علاقه به طرف مقابل می دهیم. ما در این مقاله انواع عطرهایی که مردها دوست دارند و مورد علاقه آن ها است را می آوریم و سپس سراغ گزینه های جذاب دیگری می رویم. خرید دستبند طلا و هدیه دادن آن به مردها امروز بسیار مرسوم است. در زیر با انواع هدیه ها آشنا می شویم.

1-عطر Uomo intense

مردها کاملا عطر های تنباکویی و چرمی را دوست دارند. اولین عطر مورد بررسی ما عطر uomo intense است. این عطر را از مجموعه عطر ولنتینو  برای شما انتخاب کرده ایم. علت انتخاب، ظاهر زیبا و بوی دوست داشتنی آن است. این عطر نسبت به عطر uomo کمی پودری تر است.

رایحه شکلات و فندق را در آن دیگر نمی بینیم. رایحه های این عطر گرم، زنبق، وانیل و چرم است.

Uomo-intense

2-عطر Tuscan Leather

درست است که عطر تام فورد گران است، اما رایحه های عطر های تام فورد بسیار محبوب  است. رایحه چرم را نیز در این عطر داریم. از دیگر نت های مشهود آن باید به تمشک اشاره کنیم. توسکان پخش و ماندگاری مناسبی در فصل زمستان دارد و هم مردان و هم زنان از آن استفاده می کنند. عطر توسکان گزینه مناسب کادو تولد برای مرد است.

Tuscan Leather

3-عطرArmani code

عطر دیگر را از برند آرمانی برای شما انتخاب کردیم. این عطر نیز جزء عطر های گرم به حساب می آید. عطر آرمانی گزینه  مناسب کادو تولد برای مرد است. چرم و تنباکو را در این عطر می توان یافت. نقطه ی ضعف این عطر ماندگاری و پخش بوی کم است.

3

4-عطر Ch Prive

کارولینا هررا یکی از مناسب ترین برند های عطر در زمینه کادو تولد برای مرد است. شیشه های این برند دارای زیبایی خاصی هستند. ما در انتخاب این عطر فقط به زیبایی شیشه توجه نکرده ایم و رایحه ی آن را نیز مد نظر قرار داده ایم. کارولینا هررا دارای دو کار به نام های ch و ch prive است. خیلی ها عقیده دارند که ch  دیگر بوی قدیمی خود را ندارد و ما به سراغ نسخه ی ch prive   رفته ایم. رایحه غالب این عطر چرم و دانه های تونکا است. پخش و ماندگاری کار قابل قبول است. در این کار خبری از رایحه های قند و وانیل نیست. ابتدا در انتخاب کادو تولد برای مرد به سراغ عطرهای چرمی و تنباکویی رفتیم و در ادامه به سراغ گوشی موبایل خواهیم رفت.

Ch Prive

5- گوشی A 02

گوشی A 02 یکی از گوشی های پایین رده و با ارزش سامسونگ است. اگر می خواهید برای خرید گوشی موبایل، چندان هزینه نکنید به سراغ این گوشی بروید. این گوشی می تواند گزینه مناسب کادو تولد برای مرد باشد. حافظه داخلی گوشی قابل قبول و در اندازه های 32 و 64 در بازار موجود است. دوربین های آن  13 و 2  مگا پیکسل است و دوربین سلفی آن 5 مگاپیکسل است.

6-گوشی Redmi 9A

کمتر کسی است که برای خرید گوشی میان رده و پایین رده به سراغ شیائومی نرود. پردازنده این گوشی نیز مدیاتک است. باتری آن نیز 5000 میلی آمپری است. از دوربین های آن می توانیم به دوربین های 13 و 5 مگاپیکسلی اشاره کنیم. شیائومی دارای رابط کاربری مناسبی است که شما را نسبت به خرید ترغیب می کند. معمولا در این نوع گوشی های میان رده نباید انتظار بالایی از عملکرد دوربین داشته باشیم و بهتر است باتری و پردازنده را مورد بررسی قرار دهیم. از دنیای دیجیتال در انتخاب کادو تولد برای مرد به همین دو مورد اکتفا می کنیم و به سراغ سایر گزینه ها می رویم.

7- دستبند چرمی طلا

دستبند چرمی مردانه یکی دیگر از گزینه های  عالی و جذاب انتخاب کادو تولد برای مرد است. دستبند های چرم مردانه در طرح ها و مدل های متفاوتی ساخته می شوند. خوبی انتخاب دستبند چرمی مردانه این است که شما می توانید با یک تیر دو نشان بزنید. علت انتخاب طلا با ارزش بودن آن است. پس دستبند طلا را هم جزء گزینه های انتخابی کادو برای مرد داشته باشید.

8-دستبند رجی

دستبند های رجی، یکی از زیباترین و بروزترین نوع هدیه برای کادو تولد برای مرد است. رج مورد علاقه مردان انیکس است. استفاده از گوی در بین رج ها بسیار مرسوم است. انتخاب دستبند سبب می شود که شما کادوی داده شده را هر روز بر دستان فرد مورد علاقه خود ببینید. دستبند رجی طلا را نیز به لیست کادو تولد برای مرد اضافه کنید.

9- طراحی اسم بر روی طلا و جاسوئیچی

یکی دیگر از هدیه هایی که بوسیله ی آن می توانیم عزیزانمان را خوشحال کنیم طراحی اسم بر روی طلا است. طراحی اسم بر روی طلا آنقدر پر هزینه نیست و شما با همان مقدار پول که قصد خرید عطر را دارید می توانید این طلا ی با ارزش را به عنوان کادو برای مرد انتخاب کنید.

10-تابلو خطاطی

ما ایرانیان علاقه زیادی به خوشنویسی  و خرید تابلو های زیبا داریم. تابلو هایی که دارای جملات زیبا و دلنشین هستند. شما می توانید با مراجعه به وب سایت های مختلف این آثار با ارزش را ببینید و به عنوان کادو برای مرد استفاد کنید. تابلو های خطاطی گزینه دیگری برای هدیه برای مرد بود. قیمت تابلو ها در بازه های متفاوتی است که قطعا کار خرید را برای شما آسان می کنند.

ما لیستی از کادو  تولد برای مرد انتخاب کردیم و در هر حوزه ای حداقل دو مورد را برای شما نام بردیم. سعی کردیم قیمت کالاهای انتخابی نزدیک به هم باشد. امید است که با انتخاب کادویی مناسب بتوانید عزیزانتان را خوشحال کنید.

Bestwiki وب‌سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.