فیلم های سینمایی خارجی که باید ببینیم

فیلم های سینمایی خارجی که باید ببینیم

5,0 rating based on 1,234 ratings

ادامه لیست فیلم های سینمایی خارجی، اختصاص به ده فیلم آموزنده و معنادار دیگر دارد. این فیلم ها هر کدام روایتگر ماجراهای جالبی هستند که ما درس های زیادی را از این فیلم ها یاد خواهیم گرفت. با بعضی از این فیلم های سینمایی خارجی گریه و با بعضی دیگر خواهیم خندید. سعی ما این است که شما را با جنبه های دیگر این فیلم های سینمایی خارجی آشنا کنیم. اگر هم دوست دارید که با بهترین فیلم های کمدی، فیلم های عاشقانه، فیلم های 2022 آشنا شوید، می توانید به سایر مقالات بست ویکی مراجعه کنید. به معرفی فیلم های سینمایی خارجی می پردازیم که باید آنها را ببینید. در بسیاری از این فیلم های سینمایی خارجی، بازیگران مطرح و مشهوری به بازی پرداخته اند.

فهرست شیندلر

هرکسی جانی را نجات دهد، کل دنیا را نجات داده است. قدرت یعنی این که ما همیشه دلیلی برای کشتن داشته باشیم. به بعضی از جملات فیلم فهرست شیندلر با بازی لیام نیسون اشاره کردیم. قطعا فهرست شیندلر یکی از بهترین آثار سینمایی هالیوود و شاهکار استیون اسپیلبرگ است. (تو مگو همه به جنگند و ز صلح من چه آید، تو یکی نه ای هزاری، تو چراغ خود برافروز) کلیت ماجرا را در نظر بگیرید و به بحث های دیگر کاری نداشته باشید. داستان فیلم در مورد اسکار شیندلر است که در طول جنگ جهانی دوم و با استخدام هزاران یهودی در کارخانه ی خود، جان انسان های زیادی را نجات می دهد. فروش فیلم فوق العاده بود و بیش از پانزده برابر هزینه ی ساختش فروخت. این فیلم در بخش های زیادی نامزد دریافت اسکار شد. از دیگر فیلم های اسپیلبرگ می توان به ایندیانا جونز و معبد مرگ، نجات سرباز رایان و اگه می تونی منو بگیر اشاره کرد. از فیلم های بن کینگزلی می توان به گاندی، جزیره شاتر و شکارچی شب اشاره کرد.

فیلم های سینمایی خارجی

نیک بدنام

فیلم نیک بدنام در مورد پسری جوان به نام نیک است که به مبارزه در mma با یک دست می پردازد. بله درست خواندید. او با یک دست با رقیبان خود به مبارزه می پردازد. فیلم در ژانر ورزشی است. تلاش و پشتکار و ناامید نشدن تنها راه غلبه بر مشکلات و بدست آوردن موفقیت های متوالی در زندگی است. شکرگزار نعمت های خداوند باشیم واز نعمت های او در راه درست استفاده کنیم. فیلم های نیک بدنام و نظریه همه چیز حرف های زیادی برای گفتن دارند و فقط نیاز به یک گوش شنوا دارند. داستان فیلم نیک بدنام واقعی است و جزو فیلم های انگیزشی به حساب می آید. اگر هنوزم فکر می کنید که موفقیت شانسی است، حتما این فیلم را ببینید.

فیلم های سینمایی خارجی

خدمتکار

گزینه سوم لیست فیلم های سینمایی خارجی هم برنده اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل زن شده است. از بازیگران فیلم خدمتکار می توان به جسیکا چستین، اما استون، وایولا دیویس و اکتاویا اسپنسر اشاره کرد. داستان فیلم در مورد سرگذشت زنان خدمتکار سیاه پوستی است که برای سفیدپوستان کار می کنند. فیلم خدمتکار در جشنواره های مختلف جوایز بسیاری را آن خود کرده است. تبعیض نژادی موضوعی است که در این فیلم به نمایش در می آید و روزگار دردناک سیاه پوستان را در آمریکا نشان می دهد. شما غم و اندوه سنگینی را در دل این فیلم حس خواهید کرد. از فیلم های دیگر اما استون باید به کروئلا اشاره کنیم.

فیلم های سینمایی خارجی

شلاق

داستان فیلم شلاق در مورد موسیق دان جوانی است که می خواهد خود را به بهترین فرد در موسیقی تبدیل کند. اگر می خواهید ببینید که پیشرفت در زندگی چگونه بدست می آید، حتما اثر دیمین چزل را ببینید. از بازیگران فیلم باید به مایلز تلر، بازیگر فیلم سنت شکن اشاره کنیم.

فیلم شلاق قطعا شما را تحت تاثیر قرار می دهد و درس های زیادی را به ما یاد می دهد و سوالاتی را در ذهن ما ایجاد می کند. قطعا شما به این فکر خواهید کرد که موفقیت اندرو ارزش این همه سختی را داشت؟ شاید شما هم به موسیقی علاقه مند شدید و تصمیم گرفتید که اصلا یک موسیقی دان شوید. اما قطعا به این نتیجه خواهید رسید که موفقیت اتفاقی نیست و برای رسیدن به رویاهایمان باید زحمت زیادی بکشیم. فلچر فردی بی رحم و جدی است که برای او هیچ چیز مهم تر از موفقیت نیست. او برای کار دارای اصولی است که حتی خشونت و فحش دادن هم به جز جدایی ناپذیر او تبدیل شده اند. بازی جی. کی. سیمونز در این فیلم فوق العاده جذاب و مهیج است.

فیلم های سینمایی خارجی

همهمه

یک ذره از خشونت فاصله بگیریم و به سراغ یکی از جدیدترین آثار آدام سندلر برویم. باید قبول کنیم که آدام سندلر یکی از بهترین کمدین های سینمای هالیوود است که لحظات خوش و شیرینی را برای ما خلق کرده است. داستان در مورد یک استعدادیاب است که این بار می خواهد دنیای بسکتبال را با نابغه ای جدید مواجه کند. اینبار بن فاستر، آدام سندلر را همراهی نمی کند تا او تصمیم بزرگی را برای آینده یک نابغه بسکتبال بگیرد. در بعضی از مواقع ما به حس خود اعتماد می کنیم و به حرف های دیگران توجه نمی کنیم و از نظر ما حرف های آنها دارای ارزشی نیستند. این حس را در فیلم همهمه، به درستی می توان درک کرد. اگر به آثار ورزشی علاقه دارید این فیلم گزینه مناسبی برای شما می تواند باشد.

فیلم های سینمایی خارجی

نظریه همه چیز

در ادامه بررسی فیلم های سینمایی خارجی به فیلم استیون هاوکینگ خواهیم پرداخت. شما چه فکر می کنید، آیا نظریه همه چیز فقط یک فیلم انگیزشی است؟ ژانر فیلم عاشقانه است. هوش و ذکاوت و لجاجت استیون هاوکینگ را در فیلم نظریه همه چیز می بینیم. نظریه همه چیز، همه چیز یک زندگی را در خود جای داده است. ما قدرت عشق را در این فیلم حس خواهیم کرد. سکانس های فیلم معنادار هستند و شما را به فکر فرو خواهند برد. قطعا اولین کلمه ای که در اینترنت سرچ خواهید کرد، استیون هاوکینگ خواهد بود.

فیلم های سینمایی خارجی

در جست و جوی خوشبختی

فیلم های بنیان گذار و در جست و جوی خوشبختی ما را متقاعد خواهند کرد که دستفروشی و دوره گردی می توانند سرآغاز یک ماجراجویی بزرگ برای ما باشند. داستان در مورد دستفروشی است که سختی های زیادی را متحمل می شود تا به موفقیت های بزرگی در زندگی خود دست یابد. باز هم با یک فیلم جذاب و دوست داشتنی دیگر از ویل اسمیت طرف هستیم. انگار بعضی از افراد خلق شده اند تا زندگی دیگران را تغییر بدهند. ویل اسمیت با بازی در فیلم های شاه ریچارد و در جست و جوی خوشبختی، جزو همین افراد به حساب می آید. فیلم قطعا تاثیر مثبتی را بر روی شما خواهد گذاشت. سختی ها و مشکلات زندگی، هرگز نمی توانند آقای سیلی را از گردونه رقابت حذف کنند. البته دور از انصاف است که نقش پدرانه ویل اسمیت را در نظر نگیریم.

فیلم های سینمایی خارجی

پدر روحانی استو

فیلم پدر روحانی استو به موضوع بوکسوری می پردازد که می خواهد کشیش شود. از بازیگران این فیلم باید به مارک والبرگ، بازیگر فیلم های دو اسلحه، شغل ایتالیایی و ترنسفورمر اشاره کرد. از دیگر بازیگران فیلم پدر روحانی استو باید به مل گیبسون اشاره کرد.

فیلم های سینمایی خارجی

127 ساعت

فیلم 127 ساعت در مورد کوهنوردی است که به مدت پنج روز در کوهستانی زندان شده است. و دست او زیر یک تخته سنگ گیر کرده است. فروش فیلم نسبت به هزینه ساخت آن سه برابر بوده است. انسان نعمت های بسیاری دارد که تا آن ها را از دست ندهد به ارزش آنها پی نخواهد برد. همانند آزادی پرنده ای که بر بالای سر کوهنورد داستان در پرواز است و آزادی اش را به رخ او می کشد. جالب است بدانید که میلیونر زاغه نشین جزو آثار دنی بویل کارگردان 127 ساعت است.

فیلم های سینمایی خارجی

از گور بازگشته

آخرین گزینه لیست فیلم های سینمایی خارجی از گور بازگشته است. فیلم حاصل چندین سال تجربه لئوناردو دی کاپریو است. از گور بازگشته در اسکار هم عملکرد درخشانی داشت و در بیشتر بخش های اسکار نامزد شد. از دیگر بازیگران فیلم از گور بازگشته می توان به تام هاردی اشاره کرد. فیلم در مورد گروهی شکارچی است که مطابق معمول به شکار میروند، اما لئوناردو توسط یک خرس به شدت زخمی میشود و امید به زنده ماندن او تقریبا صفر است. با داستان همراه شوید و یکی از بهترین فیلم های لئوناردو را ببینید. بعضی از صحنه های فیلم مهیج و به یاد ماندنی است. صحنه هایی از شرارت انسانی، امید و رفاقت را در فیلم الخاندرو گونسالس می توان دید. از نکات برجسته فیلم باید به فیلمبرداری فوق العاده آن اشاره کرد. البته بعضی از دوستان روند فیلم را تا حدی کند می دانند، اما بدانید که با یکی از چالش برانگیزترین فیلم های دی کاپریو طرف هستید. دی کاپریو یکی از محبوب ترین بازیگران هالیوود در اینستاگرام است.

فیلم های سینمایی خارجی

بیشتر بخوانید: محبوب ترین بازیگران هالیوود در اینستاگرام

جمع بندی

به پایان لیست فیلم های سینمایی خارجی رسیدیم و بیشتر از نکات مثبت آنها صحبت کردیم و وارد نکات منفی نشدیم. به رده سنی فیلم های سینمایی خارجی توجه داشته باشید. اگر هم دوست دارید که با بهترین فیلم های 2022، فیلم های هندی و عاشقانه، فیلم هایی با موضوع قتل های زنجیره ای آشنا شوید می توانید به سایر مقالات بست ویکی مراجعه کنید.

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم های 2022

Bestwiki وب‌سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.