بررسی بهترین فیلم های هیجان انگیز + پیشنهاد هایی برای فیلم دیدن در سال 2021

بررسی بهترین فیلم های هیجان انگیز + پیشنهاد هایی برای فیلم دیدن در سال 2021

5,0 rating based on 1,234 ratings

همان طور که در مقاله های قبلی به بررسی برترین آثار جهان در سینمای هالیوود پرداختیم، این بار می خواهیم بهترین فیلم های هیجان انگیز را مورد بررسی قرار دهیم. در نوشته های قبلی با بهترین فیلم های هندی و بهترین فیلم های کمدی آشنا شدیم. در دیگر مقالات سایت ، بهترین فیلم های هندی را بررسی کردیم. اکنون می خواهیم به بررسی بهترین فیلم های هیجان انگیز بپردازیم. فیلم های سینمایی زیادی در دنیا هر ساله ساخته می شود. ژانر فیلم ها متفاوت و تمام سلیقه ها را در بر می گیرد. فیلم هایی که قطعا با دیدن آن ها، حس و حال خوبی خواهیم داشت. این نوشته نیز بهانه ای است تا با یک سری فیلم جذاب و مهیج آشنا شویم. تا پایان مقاله با ما همراه باشید تا با بهترین فیلم های هیجان انگیز آشنا شوید و با گزینه هایی برای فیلم دیدن آشنا شوید.

1-اعصاب

 

اولین فیلم مورد بررسی در لیست فیلم های هیجان انگیز، فیلم اعصاب است. داستان فیلم در مورد یک بازی خطرناک است که دختری وارد آن می شود و  باید به بازی بپردازد. قطعا فیلم اعصاب شما را سوپرایز خواهد کرد و از دیدن آن لذت خواهید برد. از بازیگران فیلم اعصاب باید به “اما رابرتس”، “دیو فرانکو” و “امیلی مید” اشاره کرد.

2-اتاق فرار

 

فیلم دیگری که حتما باید ببینید، فیلم اتاق فرار است. موضوع این فیلم نیز انجام بازی است. تفاوت این است که بازیگران باید برای نجات جان خود بازی کنند. بازیگران فیلم، وارد یک اتاق می شوند و فرار از این اتاق غیر ممکن است. در تمام صحنه های فیلم شاهد یک حس هیجان انگیز هستیم و از دیدن آن لذت خواهیم برد. اخیرا قسمت دوم این فیلم نیز ساخته شده است و از دیدن آن لذت خواهید برد.

3-یتیم

 

فیلم دیگری که می تواند جزو لیست فیلم های هیجان انگیز قرار بگیرد، فیلمی به تهیه کنندگی دی کاپریو، به نام یتیم است. فیلم یتیم یک فیلم قدیمی است. داستان فیلم در مورد زوجی جوان است که سرپرستی دختری را برعهده دارند. در ادامه ی داستان با موضوعی روبرو خواهید شد که فکر آن را هم نمی کنید. این فیلم مناسب هر سن و سالی نیست و در دیدن آن دقت کنید. از بازیگران آن باید “ورا فارمیگا” بازیگر فیلم های “احضار” و” آنابل به خانه می آید” را نام برد. خیلی ها ژانر یتیم را ترسناک می دانند، اما نمی توان آن را در این لیست قرار نداد.

4-دونده مارپیچ

 

فیلم چند گانه دونده مارپیچ در مورد تعدادی نوجوان است که در مکانی عجیب از خواب بیدار می شوند و باید برای خروج از این مکان تلاش کنند. ژانر فیلم را باید علمی- تخیلی دانست، اما نمی توان از هیجان انگیز بودن آن گذشت. از بازیگران به نام آن باید به “پاتریشا کلارکسون” بازیگر، فیلم های “جزیره شاتر” و “مسیر سبز” اشاره کنیم. دیگر بازیگران این فیلم، دیلان اوبرین و توماس سنگستر هستند.

5- شیطان

 

شیطان را نیز باید جزء فیلم های هیجان انگیز هندی دانست. امیدوارم این فیلم را که قبلا در لیست بهترین فیلم های هندی بود، دیده باشید. نظرات در مورد این فیلم کاملا مثبت و تحسین برانگیز است. ژانر فیلم را می توان اکشن و پلیسی دانست. داستان در مورد مردی جوان است که در حال تهیه یک فیلمنامه است، اما سرنوشت و روزگار چیز دیگری را می خواهد.

6- فرار کن

 

فیلم فرار کن را حتما ببینید و از آن لذت ببرید. داستان در مورد نوجوانی است که مشکلات اساسی در راه رفتن دارد و با سوالات اساسی در مورد مادرش مواجه است و به دنبال پیدا کردن جواب است. از بازیگران آن باید به بازیگران فیلم های” 12 سال بردگی” و “هشت یار اوشن”، یعنی “سارا پلسون” اشاره کرد.

7- تماس

 

 

The call فیلم جذاب و هیجان انگیز دیگریست. داستان با 911 شروع می شود و اپراتور سعی می کند، که زندگی دختری را نجات دهد. فیلم در سال 2013 ساخته شده است. از بازیگران آن باید به “هلی بری” برنده جایزه امی و گلدن گلوب اشاره کرد. از دیگر فیلم های این بازیگر مردان ایکس است.

8-جسد

 

فیلم جسد گزینه دیگر فیلم های هیجان انگیز است. این فیلم هندی، بازسازی یک فیلم اسپانیایی است. داستان در مورد ناپدید شدن جسد یک زن موفق و پولدار است. راز هایی در دل این داستان هیجان انگیز نهفته است که باید تا پایان فیلم با آن همراه باشید.

9-ماموریت غیر ممکن

 

خوب به سراغ چندگانه ماموریت غیر ممکن می رویم. این فیلم را نیز در لیست فیلم های هیجان انگیز قرار می دهیم. غیر ممکن است که این فیلم را ندیده باشید و از آن لذت کافی را نبرده باشید. از بازیگران این فیلم باید به “تام کروز” اشاره کرد

10- جاده یخی

 

فیلم بعدی را از آثار “لیام نیسون” انتخاب کردیم. فیلم “جاده یخی” جدیدترین فیلم لیست فیلم های هیجان انگیز است. داستان در مورد تلاش یک راننده در جاده یخی است، که باید تجهیزات لازم برای نجات معدنچیان گرفتار در یک معدن را به آن ها برساند. برای رساندن تجهیزات لازم، راننده گرفتار یک سری مشکلات در راه می شود.

Bestwiki وب‌سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.