بهترین فیلم های 2022

بهترین فیلم های 2022

5,0 rating based on 1,234 ratings

به بررسی بهترین فیلم های 2022 می پردازیم. سعی می کنیم که بهترین فیلم های سینمایی 2022 را در این مقاله بیاوریم. این مطلب با استفاده از نظرات و استقبال مردم از فیلم های 2022 است. قاعدتا فیلم های دیگری هم می تواند در این لیست باشد. سعی شده است که تمام جوانب و سلیقه ها رعایت شود. در این لیست انیمیشن های جذاب و دوست داشتنی 2022 هم قرار دارد. از سینمای هند هم فیلم کی جی اف 2 قرار دارد. از بازیگرانی که در این فیلم های هالیوودی به بازی پرداخته اند، می توان به مارک والبرگ، رایان رینولدز، لیام نیسون و کوین هارت اشاره کرد.

در زمانی که این لیست نوشته می شود، قاعدتا فیلم های دیگری وارد بازارهای جهانی می شوند که قاعدتا این لیست به روز خواهد شد. با ادامه مقاله همراه باشید تا با بهترین فیلم های 2022 آشنا شوید و بتوانید لحظاتی شاد و دلنشین را در کنار سایر اعضای خانواده داشته باشید.

آمبولانس

یکی از جذاب ترین و مهیج ترین فیلم های 2022، فیلم آمبولانس با بازی جیک جیلنهال، بازیگر فیلم های چپ دست و زودیاک است. کارگردانی فیلم برعهده ی مایکل بی است. داستان در مورد دو برادر است که دست به سرقت از بانکی در لس آنجلس می زنند، اما داستان مطابق با میل آنها پیش نمی رود و آنها  ناچار می شوند که یک آمبولانس را به همراه تکنسین آن بربایند.

بهترین فیلم های 2022

آنچارتد

پدر روحانی استو، اینبار جوینده گنج می شود. مارک والبرگ و تام هالند اینبار باید گنجی که توسط فردیناند مگلان در جایی مخفی شده است، را پیدا کنند. فیلم با استقبال خوب مخاطبان مواجه شده است و عملکرد راضی کننده ای در گیشه داشته است. فیلم آنچارتد را می توان یکی از بهترین فیلم های 2022 با بازی مارک والبرگ، تام هالند، سوفیا تیلور، آنتونیو باندراس و تاتی گابریل دانست.

بچه های بد

کمی هم از انیمیشن های موفق در سال 2022 صحبت کنیم. بچه های بد را می توان یکی از انیمیشن های جذاب و پر مخاطب سال 2022 معرفی کرد. داستان در مورد آقایان مار و گرگ و کوسه است که به همراه  خانم عنکبوت می خواهند دست از اعمال شرارت انگیز گذشته خود بردارند و به شهروندانی نمونه تبدیل شوند. این مجرمان بدنام گرفتار داستان دیگری میشوند.

پروژه آدام

فیلم پروژه آدام دارای ایده ای جذاب و نو است که قطعا برای شما هم دلنشین خواهد بود. از بازیگران این فیلم باید به بازیگر فیلم های وضعیت قرمز، محافظ همسر هیتمن و مرد آزاد، یعنی رایان رینولدز اشاره کرد. داستان فیلم در مورد یک خلبان جنگنده مسافر زمان است که به طور اشتباه به سال 2022 باز می گردد. او اکنون باید آینده ی جهان را به کمک خودش نجات دهد.

بهترین فیلم های 2022

همهمه

به سراغ جدیدترین فیلم آدام سندلر، فیلم همهمه میرویم. داستان در مورد یک بسکتبالیست قدیمی است که اکنون به عنوان یک استعداد یاب در باشگاهی در ان بی ای مشغول به کاراست. او دائما در حال مسافرت است و وقت کمی را در کنار خانواده ی خود می گذراند. اینبار او دنیا را با استعدادی جوان و ناشناخته آشنا می کند که می تواند یکی از بهترین بازیکنان بسکتبال در دنیا شود. فیلم های آدام سندلر همواره جزو گزینه های خوبی برای فیلم دیدن هستند. اینبار خبری از فیلم های کمدی آدام سندلر نیست. اگر دوست دارید که با بهترین بازیگران کمدی در دنیا آشنا شوید می توانید به مقاله نوشته شده در سایت رجوع کنید.

بهترین فیلم های 2022

بیشتر بخوانید: آشنایی با بهترین بازیگران کمدی در دنیا

حافظه

فیلم حافظه هم از بازیگر نام آشنای سینمای هالیوود، لیام نیسون بهره برده است. لیام نیسون که سابقه بازی در فیلم های جاده یخی، ربوده شده، و بیوه ها و بدون توقف را دارد، اینبار در فیلم حافظه به ایفای نقش پرداخته است. از دیگر بازیگران فیلم می توان به مونیکا بلوچی اشاره کرد. داستان در مورد قاتلی اجیر شده است که اینبار نمی خواهد ماموریت خود را به پایان برساند و خود را دچار مشکلات بسیاری می کند.

بهترین فیلم های 2022

سونیک خار پشت 2

سونیک خارپشت 2 یکی از انیمیشن های موفق و دوست داشتنی در سال 2022 است. همان طور که قسمت اول این انیمیشن مورد استقبال عموم مردم قرار گرفت، قسمت دوم هم چیزی کمتر از قسمت اول آن ندارد. این بار داستان در مورد یک زمرد گران بها است که سرنوشت دنیا به آن رقم خورده است. سونیک نقش مهمی در حفاظت از دنیا و زمرد برعهده دارد.

بهترین فیلم های 2022

کی جی اف 2

به سراغ هند برای بیان هشتمین فیلم لیست بهترین فیلم های 2022 می رویم. حتما ابتدا قسمت اول این فیلم را ببینید. در قسمت اول دیدیم که چگونه پسر بچه ای قدرت را به دست می گیرد و به فردی قدرتمند در هند تبدیل می شود. اینبار دولت و دشمنان او سعی در گرفتن قدرت و ثروت و نفوذ او دارند. فیلمسازان هندی سعی کرده اند که ماهیت و ذات سینمای هند را با تکنیک های سینمای هالیوود در هم آمیزند. فروش فیلم فوق العاده بود و مخاطبان بسیاری را در دنیا به خود جذب کرد. پیشرفت در سینمای هند به طور کامل قابل لمس است. اگر دوست دارید که با بهترین فیلم های هندی آشنا شوید، می توانید به مقالات دیگر سایت بروید.

بهترین فیلم های 2022

بیشتر بخوانید: آشنایی با بهترین فیلم های هندی

دکتر استرنج در مولتی ورس

فیلم در ادامه داستان دکتر استرنج در سال 2016 است. استیون استرنج اینبار دری را به مولتی ورس باز می کند که می تواند تهدیدی جدی برای بشریت باشد. از بازیگران فیلم باید به بندیکت کامبربچ، الیزابت اولسن و ریچل آدامز، بازیگر فیلم وضعیت بازی اشاره کنیم.

بهترین فیلم های 2022

تاپ گان(ماوریک)

همه ی ما بی صبرانه منتظر جدیدترین اثر تام کروز، تاپ گان هستیم. فیلمی که خیلی از آن تعریف میشود و احتمالا به پرفروشترین فیلم 2022 هم تبدیل خواهد شد. داستان فیلم در مورد خلبان آزمایشی است که این بار مسئولیت آموزش گروهی از فارغ التحصیلان را بر عهده گرفته است.

بهترین فیلم های 2022

پدر روحانی استو

به سراغ یکی از جدیدترین فیلم های مارک والبرگ، پدر روحانی استو می رویم. فیلم در مورد یک بوکسور بی رحم است که  قرار است کشیش شود. گذشتن از لذت های دنیا و قبول کردن فانی بودن آن در فیلم، به طور کامل قابل لمس است.

بهترین فیلم های 2022

اوتفیت

به سراغ یکی دیگر از فیلم های 2022 می رویم که دیدن آن خالی از لطف نیست. فیلم اوتفیت در مورد یک خیاط مسن است که دچار ماجرایی خطرناک میشود. این فیلم درام جنایی به موضوع یک خیاط و مشتریان شرور او می پردازد. فیلم از نور و رنگ بندی برای بیان محتوای مطلب خود استفاده کرده است و ساختار منظمی را دل فیلم شکل داده است.

بهترین فیلم های 2022

قرمز شدن

انیمیشن قرمز شدن دیگر گزینه لیست بهترین فیلم های 2022 است. داستان در مورد نوجوان 13 ساله است،زمانی که  او هیجان زده می شود، به یک پاندای قرمز تبدیل می شود. کارگردانی این انیمیشن بر عهده دومی شی است. قرمز شدن و سونیک خارپشت و بچه های بد  جزو بهترین انیمیشن های 2022 هستند.

بهترین فیلم های 2022

رهگیر

داستان فیلم رهگیر در مورد یک کاپیتان زن است که باید حمله ای سازماندهی شده علیه یک ایستگاه رهگیری موشک را خنثی کند. فیلم در مورد تهدیدی است که میتواند تمام شهرهای آمریکا را نابود کند. در این فیلم نقش اصلی و حیاتی را یک زن انجام می دهد و قهرمان داستان است.

بهترین فیلم های 2022

بیشتر بخوانید: فیلم هایی که زن ها باید ببینند.

مردی از تورنتو

به یکی دیگر از فیلم های کوین هارت رسیدیم. اگر دوست دارید با گزینه کمدی ما در سال2022 آشنا شوید، مردی از تورنتو گزینه مناسبی است. از دیگر بازیگران این فیلم وودی هارلسون است. وودی هارلسون را با فیلم های چون ونوم و اکنون مرا میبینی و نبرد در سیاتل می شناسیم. اگر دوست دارید که با روش های اعتراف گیری کوین هارت آشنا شوید، مردی از تورنتو پیشنهاد ما به شما است. قطعا لحظات شادی را با این فیلم خواهید داشت.

بهترین فیلم های 2022

 

جانوران شگفت انگیز: دامبلدور

در سومین قسمت از سری فیلم های جانوران شگفت انگیز، گرینوالد قصد دارد کنترل دنیای جادو را در دست بگیرد. برای جلوگیری از قدرت گرفتن گرینوالد، گروهی از جادوگران وظیفه دارند تا در مقابل گرینوالد بایستند. از بازیگران این فیلم می توان به مدسن میکلسن دانمارکی و جود لا و ادی ردمین، بازیگر نقش استیون هاوکینگ اشاره کرد.

بهترین فیلم های 2022

بتمن

اینبار بتمن باید پرده از راز قتل های شخصیت های سیاسی بردارد. مدت زمان این فیلم تقریبا سه ساعت است. کارگردانی فیلم برعهده مت ریوز است. فیلم بتمن همیشه جذابیت های خاص خودش را داشته است. اینبار بیشتر باید معمایی را در دل فیلم ببینیم.

بهترین فیلم های 2022

موربیوس

جرد لتو اینبار نقش یک بیوشیمیست را برعهده دارد. او دارای یک بیماری خونی نادر است. او مصمم است که این بیماری را درمان کند. روش درمانی که او انتخاب می کند باعث ایجاد مشکلات بسیاری برای خوش می شود. از دیگر فیلم های جرد لتو می توان به فیلم گوچی و بازی در کنار لیدی گاگا اشاره کرد.

 

Bestwiki وب‌سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.