معرفی عطرهای ساواج و پویزن و فارنهایت و میس از برند دیور

معرفی عطرهای ساواج و پویزن و فارنهایت و میس از برند دیور

5,0 rating based on 1,234 ratings

در این مقاله سعی شده است که به معرفی عطرهای ساواج و پویزن و فارنهایت و میس از عطر دیور بپردازیم.

برند دیور جزء بهترین محبوبترین و پرفروشترین عطرهای دنیا است.

کم تر کسی در دنیای عطر است که Sauvage و Poison و Fahrenheit  را نشنیده باشد.عطرهایی که هرکدام می توانند یک برند را بر سر زبان ها بیاورند.

دیور را کشور فرانسه تولید و عرضه می کند.اولین عطر تولیدی این شرکت میس دیور بود که هنوز هم عطرهای میس در حال به روزآوری هستند.

اگر بخواهیم برترین و محبوبترین عطر های دنیا را نام ببریم دیور حتما نماینده ای در بین آن ها خواهد داشت.

معرفی بهترین عطرهای مردانه وزنانه دیور از جمله ساواج و پویزن و فارنهایت و میس

دوباره به دنیای زیبای رایحه ها بر می گردیم و شما را با بهترین و با کلاس ترین رایحه ها در این برند فرانسوی آشنا می کنیم.

1- Fahrenheit

Fahrenheit

کلا بعضی از برندها متعلق به فصل خاصی هستند همان طور که برند بولگاری بیشتر در فصول خنک سال استفاده می شود برند دیور مناسب فصول سرد سال است.

فارنهایت یک عطر گرم است که عطری چوبی گلی به حساب می آید پخش و ماندگاری آن عالی است نت های غالب آن برگ بنفشه و چرم و جوز است.

 در Fahrenheit  ترنج و لیمو ترش و اسطوخودوس و جوز و نارنگی ماندارین جز رایحه های اولیه آن به حساب می آید و در میانه آن به یاس و چوب صندل و برگ بنفشه خواهیم رسید و در پایه ی کار  شاهد ترکیب دانه های تونکا و چرم و مشک هستیم.

2-عطر 2011 Dior homme intense

2011 Dior homme intense

کریستین دیور نیز جز عطر های پرطرفدار فرانسوی به حساب می آید که دست شما را در انتخاب عطر به راحتی باز گذاشته است شما نام این برند را بارها در بازار می شنوید و ذهن کنجکاو تان دوست دارد با بهترین های این برند نیز آشنا شود.

 به سراغ عطری گرم و عالی می رویم که پخش و ماندگاری آن شما را غافل گیر خواهد کرد این عطر به عنوان یک عطر چوبی گلی مشکی یاد می شود که نت غالب آن زنبق است و رایحه های دیگر را نیز درآن مشاهده می کنید.

نسخه 2007 آن دارای رایحه وانیل است در حالی که نسخه 2011 آن دارای رایحه گلابی است.هر دو عطر طرفداران زیادی دارند.

 اگر هنوز برای پوشش زمستانی خود تصمیم نگرفته اید یکی از دم دست ترین انتخاب Dior homme intense است.

 

 

3- hypnotic poison

Christian hypnotic poison

Christian hypnotic poison عطر گرم و پرطرفدار زنانه ی برند Dior است و یک کار قدیمی و وانیلی به حساب می آید.این عطر مناسب فصول سرد سال است.

از دیگر نت های آن باید به شکوفه بادام و نارگیل اشاره کنیم.در میانه کار به رایحه های گلی برمی خوریم که به زیبایی کار می افزاید.ماندگاری و پخش این کار قوی عالی است.

 

4- Dior homme

Dior homme

محصول 2011 Dior یک کار گلی چوبی مشکی برای فصل های معتدل  است.رایحه غالب آن زنبق و کاکائو و چرم است و پخش و ماندگاری آن مناسب است.

در این نسخه خبری از چوب صندل و سدر نیست اما در نسخه  Homme parfum شاهد حضور چوب صندل و سدر و عود هستیم و حضوری از کاکائو نمی بینیم.

ماندگاری نسخه Homme parfum از نسخه Homme آن خیلی بهتر و راضی کننده تر است.و معمولا Homme parfum را در فصل زمستان بیشتر استفاده می کنند و homme را در فصل پاییز.

5-Sauvage

sauvage

به عطر مورد علاقه دزدان دریای کارائیب می رسیم که تبلیغ آن بر عهده ی جانی دپ است.عطر sauvage عطری معتدل به حساب می آید که در تمام فصول سال می توان استفاده کرد.

پخش و ماندگاری ساواج راضی کننده است و هم در طول شب و هم روز می توانید از رایحه های آن لذت ببرید.

در این عطر اسپایسی ،آمبروکسان و ترنج و فلفل به صورت بارزی مشخص هستند.ساواج مخالفان و موافقان زیادی دارد و اگر تصمیم به خریدش گرفته اید حتما امتحانش کنید.

 

6- Pure poison

Pure poison

ششمین عطر از لیست معرفی عطرهای ساواج و پویزن و فارنهایت و میس از برند دیور متعلق به پیور پویزن است.ما pure poison را به عنوان عطر گلی می شناسیم.

رایحه ی غالب آن یاس و شکوفه پرتقال است که از سال 2004 تا به حال با شما همراه بوده است.ماندگای و پخش خوبی دارد و عملکرد آن خوب می باشد.

عطر با رایحه های مرکباتی باز می شود و در بیس کار کهربا ،صندل سفید و سدر از رایحه های آن است.

7- Midnight poison

Midnight poison

عطر دوست داشتنی و گران قیمت مید نایت دارای رایحه های مرکباتی و وانیل و کهربا و وانیل است.رایحه ی غالب این عطر رز و نعناع هندی است.

Midnight poison در فصل زمستان دارای پخش و ماندگاری عالی خواهد بود و می ماند رایحه ی آن که شما بهتر است حتما آن را امتحان کنید زیرا پول زیادی را برای آن می پردازید.

8-Miss Dior 2012

Miss Dior 2012

در خرید عطر های دیور دقت لازم را داشته باشید زیرا تفاوت برخی از نسخه ها در سال تولید آن ها است.یکی از عطرها همین میس دیور است .

عطری معتدل و زنانه که غالبا در تابستان استفاده نمی شود و پاتچولی و ماندارین از رایحه های غالب آن هستند.ماندگاری و پخش کار خوب است.

9-sauvage eau de parfum

sauvage eau de parfum

در موقع خرید عطر حواستان به خریدی که انجام می دهید باشد. نسخه های sauvage و  sauvage eau de parfum و sauvage parfum دارای تفاوت هستند.

نسخه sauvage parfum دارای رایحه غالب چوب صندل است در حالی که در دو نسخه دیگر آمبروکسان حرف اول را می زند.

این عطر به شلوغی مدل  sauvage نیست و محبوبیت آن را نیز ندارد اما دارای پخش و ماندگاری مناسبی است.از سدر در آن خبری نیست و رایحه ی فلفل آن نیز متفاوت است.

10-Miss blooming bouquet

Miss blooming bouquet

به سراغ یک عطر خنک و گلی برای فصل تابستان می رویم که رایحه غالب آن گل رز و گل صد تومنی به حساب می آید.

توجه داشته باشید که نباید آن انتظاری که از عطرهای زمستانی دیور دارید از blooming bouquet داشته باشید و پخش و ماندگاری آن مناسب تابستان است.

 

11- Dior addict

Dior addict 

دیور در زمینه عطر دارای کارهای خوبی هم برای زنان و هم برای مردان است. Addict عطری گرم و گلی است که از نت های غالب آن باید به وانیل و دانه های تونکا و چوب صندل اشاره کنیم.

پخش و ماندگاری خوبی از این عطر خواهید دید و مدت طولانی با شما خواهد بود.محصول 2002 را می توان یک کار شیرین نیز به حساب آورد.

بیشتر بخوانید : برند ولنتینو

سخن پایانی

 به معرفی عطرهای ساواج و پویزن و فارنهایت و میس از برند دیوردر کنار سایر عطرهای این برند پرداختیم و سعی کردیم هم برخی نسخه ها را با هم مقایسه و هم برای تمام سلایق عطر ها را بازگو کنیم.

باردیگر تاکید می کنم که نسخه های تولیدی این عطر با هم متفاوت هستند به طور مثال  homme intense  دارای نسخه های 2007 و 2011 است.

 

Bestwiki وب‌سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.