ده فیلم عاشقانه هالیوود

ده فیلم عاشقانه هالیوود

5,0 rating based on 1,234 ratings

فیلم های عاشقانه دارای طرفداران زیادی هستند. جدیدا هم که فیلم های عاشقانه کره ای و ترکی به این فهرست اضافه شده اند. ده فیلم عاشقانه هالیوود، فیلم هایی پر مخاطب است.

بازیگران مطرح هالیوودی چون رایان گاسلینگ و بردلی کوپر از جمله بازیگرانی هستند که در  ده فیلم عاشقانه هالیوود  به ایفای نقش پرداخته اند.

ده فیلم برتر عاشقانه هالیوود که باید ببینیم

فیلم های زیادی چه در کشور خودمان و یا سینمای جهان ساخته شده است که با محوریت عشق و فقر  است. عشق هایی  که معمولا خانواده ها مخالف هستند. .به بررسی ده فیلم عاشقانه هالیوود می پردازیم که بازخوردهای خوبی داشته اند.

1-تایتانیک

 

کمتر کسی را در دنیا پیدا خواهید کرد که این فیلم را ندیده باشد. فیلمی که فروش بسیار بالایی را تجربه کرد و همگان به تحسین این اثر سینمایی پرداختند.

فقیر و غنی، بازی دوباره عشق، که اکنون با هم همسفر هستند. به یکدیگر عشق می بندند و ما را نیز با خود همراه می کنند.

اثر “جیمز کامرون” جزء پنج فیلم پرفروش دنیا به حساب می آید که در آن از بازیگرانی چون “دی کاپریو” و “کیت وینسلت” استفاده شده است. این فیلم 11 اسکار را ازآن خود کرد. تایتانیک یکی از ده فیلم عاشقانه هالیوود است که باید آن را ببینیم.

2-دفترچه خاطرات

 

“نوآ”و”الی” بار دیگر داستان فقیر و غنی را در فیلمی از سینمای هالیوود نمایش می دهند. روایت ماجرا بسیار دلنشین و مورد توجه مخاطب است.

از بازیگران فیلم دفترچه خاطرات میتوان به “رایان گاسلینگ” و “ریچل آدامز” اشاره کرد. ریچل آدامز بازیگر فیلم های عاشقانه “چپ دست “و “سوگند” و” نیمه شب درپاریس” نیز است.

3-برباد رفته

 

محصول عاشقانه 1939  جزء ده فیلم عاشقانه هالیوود جای می گیرد. فیلم برباد رفته برنده ی چهار جایزه اسکار شده است.

داستان در مورد عشق یک دختر در خلال جنگ داخلی آمریکا است. از بازیگران آن می توان به “کلارک” و “ویوین لی” اشاره کرد.

4-ستاره ای متولد می شود

 

 

فیلم ستاره ای متولد می شود یکی از آثار جدید و به روز سینمای هالیوود است که در سال 2018 ساخته شده است.

داستان فیلم در مورد دو خواننده سرشناس و گمنام است که عاشق یکدیگر می شوند. فیلم پرفروش 2018 از بازیگران محبوبی چون “بردلی کوپر” و خواننده ی محبوبی چون “لیدی گاگا “بهره برده است. ستاره ای متولد میشود جزء ده فیلم عاشقانه لیست ما است.

5- فارست گامپ

 

تام هنکس این بار عاشق جنی می شود. او به طور مادرزاد در راه رفتن مشکل دارد. تام هنکس از پس مشکلاتش بر می آید و به موفقیت های بزرگی نیز دست پیدا می کند.

در این فیلم عاشقانه” تام هنکس “بار دیگر هنر بازیگری خود را به شما نشان می دهد. تام هنکس یکی از بهترین بازیگران هالیوود است.

6-مسافران

 

فضاپیمایی که دارای هزاران مسافر به سوی سیاره ای دور دست است دارای مسافرانی است که همگی به جز دو نفر در خواب هستند. مسافران قرار است یکی از ده فیلم عاشقانه هالیوود باشد.

بازیگران این فیلم “کریس پرت “بازیگر فیلم انتقام جویان و “جنیفر لارنس “هستند. کارگردانی این فیلم به عهده ی کارگردان فیلم بازی تقلید سپرده شده است.

7-لالالند

 

انگار نقش های” رایان گاسلینگ” در فیلم های عاشقانه تمام شدنی نیست. سومین همکاری” استون” و “گاسلینک “یک فیلم عاشقانه را برای ما رقم زده است. لالا لند یکی از زیباترین فیلم هایی است که جزء ده فیلم عاشقانه هالیوود قرار می گیرد.

موضوع در مورد یک عاشق سینما و یک موزیسین است که به صورت اتفاقی با هم آشنا می شوند.”میا”عاشق آهنگ های “گاسلینگ “می شود اما این پایان ماجرا نیست و این بار عشق لبه ی دیگر چاقو را نشان می دهد.

8-او

 

واکین فینیکس بازیگر  فیلم جوکر، قبل از آن که جایزه ی اسکار را به خاطر فیلم دیدنی” جوکر” از آن خود کند، در فیلم “او” در کنار “اسکارلت جوهانسون” و” ایمی آدامز” به خلق فیلمی عاشقانه پرداخت.

داستان فیلم Her” “در مورد یک نویسنده است که او کتاب نمی نویسد بلکه نامه های عاشقانه را برای دیگران به نگارش در می آورد.

9-کازابلانکا

 

فیلم 1942 که از موضوع جنگ برای این فیلم استفاده شده است در مورد مردی است که باید در مورد عشق به زن مورد علاقه اش در قدیم و کمک به یک مبارز فراری تصمیم بگیرد.

از بازیگران فیلم” کازابلانکا” که ما آن را در ده فیلم عاشقانه هالیوود قرار دادیم باید به” هامفری بوگارت “اشاره کرد.

10-زنان کوچک

 

فیلم 2019 که یک فیلم درام است از بازیگران محبوب سینمای هالیوود یعنی “مریل استریپ” و “اما واتسون” برای ایفای نقش کمک گرفته است.

فروش فیلم قابل توجه و تحسین برانگیز بود. فیلم در مورد چهار خواهر است که پس از جنگ داخلی آمریکا بزرگ شده اند و باید به فکر زندگی خودشان باشند.

خوب به بررسی ده فیلم عاشقانه هالیوود پرداختیم. با ساخت آثار جدید و تماشاگر پسند لیست ما نیز به روز خواهد شد.

Bestwiki وب‌سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.