بهترین عطر و ادکلن های مردانه برای فصل زمستان با ماندگاری عالی

بهترین عطر و ادکلن های مردانه برای فصل زمستان با ماندگاری عالی

5,0 rating based on 1,234 ratings

عطر و ادکلن سبب خوشبو به نظر رسیدن می شود و انتخاب بهترین بهترین عطر و ادکلن های مردانه برای فصل زمستان با ماندگاری عالی می تواند باعث متمایز شدن ما نسبت به دیگر افراد شود.

ما در زندگی روزمره به مکان های مختلف رفت و آمد می کنیم و با افراد زیادی معاشرت داریم.برای همین منظور و احترام به خود و دیگران از عطر و ادکلن استفاده می کنیم.

انتخاب عطر برای فصل سرد با تابستان فرق مهمی دارد و آن این است که پخش و ماندگاری آن اهمیت ویژه ای دارد.

اما سوال این است،از چه برند و عطری برای متمایز شدن و خوشبو به نظر رسیدن استفاده کنیم؟ آیا با تمام رایحه ها و نت های عطر آشنا هستیم؟ ازچه عطرهایی استفاده کنیم که پخش و ماندگاری بهتری داشته باشد؟

بهترین عطر و ادکلن های مردانه برای  فصل زمستان با ماندگاری عالی

پس از بررسی برندهای مختلف و بازخوردهای آن ها ما به این نتیجه رسیدیم که لیستی از بهترین عطر های مردانه را مورد بررسی قرار دهیم.

1- Dior Fahrenheit

Dior Fahrenheit

اگر بحث ریفورموله و عطر های تقلبی بازار را کنار بگذاریم باید بار دیگر نامی از کریستین دیور را در این مقاله به کار ببریم .

کلا بعضی از برندها متعلق به فصل خاصی هستن همان طور که برند بولگاری بیشتر در فصول خنک سال استفاده می شود برند دیور مناسب فصول سرد سال است.

فارنهایت یک عطر گرم است که عطری چوبی گلی به حساب می آید پخش و ماندگاری آن عالی است نت های غالب آن برگ بنفشه و چرم و جوز است.

در Fahrenheit  ترنج و لیمو ترش ، اسطوخودوس ، جوز و نارنگی ماندارین جز رایحه های اولیه آن به حساب می آید ، در میانه آن به یاس و چوب صندل و برگ بنفشه خواهیم رسید و در پایه ی کار شاهد ترکیب دانه های تونکا و چرم و مشک هستیم.

2- Dior homme intense

Dior homme intense

کریستین دیور نیز جز عطر های پرطرفدار فرانسوی به حساب می آید که دست شما را در انتخاب عطر به راحتی باز گذاشته است شما نام این برند را بارها در بازار می شنوید و ذهن کنجکاوتان دوست دارد با بهترین های این برند نیز آشنا شود.

به سراغ عطری گرم و عالی می رویم که پخش و ماندگاری آن شما را غافل گیر خواهد کرد این عطر به عنوان یک عطر چوبی گلی مشکی یاد می شود که نت غالب آن زنبق و  نوعی مشک است.

اگر هنوز برای پوشش زمستانی خود تصمیم نگرفته اید یکی از دم دست ترین انتخاب ها برای شما این عطر دلنشین و گرم است.

3-Tobacco vanille

Tobacco vanille

توباکو وانیل به جرات جزء ده عطر برتر مردانه به حساب می آید که علاقه مندان خاص خود را دارد. از رایحه ی مورد علاقه مردان یعنی تنباکو در آن استفاده شده است.

این عطر زمستانه در سال 2007 وارد بازار شده است.رایحه های دیگر آن میوه های خشک و وانیل است.ماندگاری و پخش عطر عالی است و آن را در شب های زمستانی نیز می توانید استفاده کنید.

4- A men mugler

A men mugler

می توان با وجود عسل در عطر نیز از آن لذت برد کاری که برند موگلر به راحتی از پس آن برامده است.

معمولا مردها از عطر های شیرین خوششان نمی آید و آن ها بیشتر عطر های چوبی و تنباکویی را می پسندند اما این عطر خلاف این نظریه را اثبات می کند.

شما این عطر را باید در فصول سرد سال استفاده کنید و استفاده از آن در فصل های دیگر کاری اشتباه است.

در این عطر شیرین که کارامل و قهوه و نعناع و عسل جز نت های غالب آن است می توان سایر رایحه های دوست داشتنی دنیای عطر یعنی دانه های تونکا و اسطوخودوس را نیز نام برد .

این عطر که پخش و ماندگاری خوبی دارد و یک عطر شلوغ به حساب می آید.سرد

5-valentine uomo

valentine uomo

عطر valentino uomo یک عطر گرم و شیرین است که قاعدتا می تواند یکی از بهترین عطر و ادکلن های مردانه برای  فصل زمستان با ماندگاری عالی باشد. این عطر مردانه یکی از برترین عطرهای برند ولنتینو است.

اگر از نت های اولیه  ومیانی آن که ترنج و فندق و شکلات و قهوه است بگذریم ،در انتهای کار به چرم و سدر خواهیم رسید.در عطر valentine uomo رایحه های شکلات و فندق را بیشتر از دیگر رایحه ها حس خواهید کرد.

6- linstant de pour homme extreme

linstant de pour homme extreme

گرلن ال اینستنت پور هوم اکستریم عطری گرم و مردانه است که رایحه های چوبی و ادویه ای را در خود می بیند.

رایحه ی غالب آن کاکائو است که مطمئنا شما آن را دوست خواهید داشت. linstant de pour homme extreme دارای پخش و ماندگاری خوبی است و این عطر که بیشتر مورد پسند افراد مسن است محبوبیت بالایی را دارد.

7-La nuit de l homme

La nuit de l homme

ایو سن لورن دیگر برند معتبر و جهانی در حوزه عطر است.بهترین کار آن هم La nuit de l homme است.

در این کار ادویه ای که ماندگاری نسبتا مناسب و پخش نه چندان دل چسبی است ،هل و اسطو خودوس از رایحه های غالب این کار زمستانه به حساب می آید.

8-Parfums de marly herod

Parfums de marly herod

پارفومز دمارلی هرود دیگر کار زمستانه لیست ما است که همواره دوست و دشمن زیادی دارد.اگر رایحه ی غالب آن را بخواهیم نام ببریم باید به تنباکو اشاره کنیم.

از دیگر نت های parfums de marly herod وانیل و دارچین است.این کار را حتما امتحان و خرید کنید زیرا هرکسی به راحتی با آن جور نمی شود.

9- interlude man amouage

interlude man amouage

اگر دوست دارید تا مدت ها از حضور شما در یک مکان صحبت کنند با یکی از ماندگارترین عطرهای زمستانه طرف هستید.

در interlude روایح دودی و اوپوپوناکس حرف های زیادی برای گفتن دارند و به همین راحتی حذف شدنی نیستند.

این کار چوبی شرقی مناسب فضای باز است و در محیط بسته چندان با اقبال روبرو نمی شود ، زیرا ماندگاری بالایی دارد.از دیگر رایحه های آن باید به پونه کوهی و کهربا و چرم و عود اشاره کنیم.

 

10-xj 1861 naxos

xj 1861 naxos

آخرین عطر در لیست بهترین عطر و ادکلن های مردانه برای  فصل زمستان با ماندگاری عالی به برند xerjoff تعلق خواهد داشت.این کار هم دارای پخش و ماندگاری عالی برای شما است.

Naxos عطری شیرین می باشد که رایحه های غالب آن عسل و تنباکو و دانه های تونکا است.این کار با نت های سیتروسی و اسطوخودوس باز می شود و حرف های دل نشینی را برای شما دارد.

اگر قیمت برای شما مهم نیست حتما این کار را هم امتحان کنید و نگاه خودرا به عطرهایی که دارای رایحه عسل هستند را نیز تغییر دهید.

 

سخن پایانی

در این نوشته به بررسی بهترین عطر و ادکلن های مردانه برای  فصل زمستان با ماندگاری عالی پرداختیم و رایحه های آن را برای شما گفتیم.حتما قبل از خرید رایحه های عطر ها را امتحان و سپس اقدام به خرید کنید.

Bestwiki وب‌سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.