بهترین و خوشبوترین عطر و ادکلن های زنانه که مردان باید بدانند

بهترین و خوشبوترین عطر و ادکلن های زنانه که مردان باید بدانند

5,0 rating based on 1,234 ratings

بهترین و خوشبوترین عطر و ادکلن های زنانه که مردان باید بدانند و برای همسرانشان بخرند همواره دغدغه همیشگی مردها بوده است.

ما در مناسبت های مختلف قصد هدیه دادن به عزیزانمان را داریم و دوست داریم انتخابی که می کنیم مورد رضایت طرف مقابل قرار بگیرد.

اما سوال این است،از چه برند و عطری برای هدیه دادن استفاده کنیم؟ آیا با تمام رایحه ها و نت های عطر آشنا هستیم؟ برای ما رایحه ی عطر مهم تر است یا پخش و ماندگاری آن؟

بهترین  و خوشبوترین عطر و ادکلن زنانه های  که مردان باید بدانند چه عطرهایی هستند؟

پس از بررسی برندهای مختلف و بازخوردهای آن ها ما به این نتیجه رسیدیم که لیستی از بهترین عطر های زنانه را مورد بررسی قرار دهیم.

1-Co co mademoiselle

Co co mademoiselle

Co co mademoiselle عطری است معتدل که طرفداران زیادی در دنیا دارد و جزء بهترین عطرهای دنیا به حساب می آید.با یک عطر مرکباتی -گلی طرف هستیم که وانیل و دانه های تونکا و خس خس و نعناع هندی جزء نت های بیس این کار است.

Co co mademoiselle عطری معتدل و بیشتر جوان پسند است که ماندگاری و پخش عالی دارد .از نت های اصلی این عطر نعناع و پرتقال را باید نام برد.

2-Alien mugler

Alein

برند موگلر جزء بهترین برندهای دنیا است که در زمینه عطر کارهای خارق العاده ای از آن دیده ایم.اگر تا کنون از این برند استفاده نکرده اید حتما آن را امتحان کنید.

alien mugler یک کار گرم و گلی است که می توانید آن را در فصول سرد سال استفاده کنید.نت آغازین کار یاس و در میانه کار با روایح چوبی و دربیس کار کهربا را داریم.پخش و ماندگاری کار عالی است.

3-Christian hypnotic poison

Christian hypnotic poison

عطر گرم و پرطرفدار زنانه ی برند Dior یک کار قدیمی و وانیلی به حساب می آید.Christian hypnotic poison مناسب فصول سرد سال است.

از دیگر نت های آن باید به شکوفه بادام و نارگیل اشاره کنیم.در میانه کار به رایحه های گلی برمی خوریم که به زیبایی کار می افزاید.ماندگاری و پخش این کار قوی عالی است.

4- Shalimar eau de

Shalimar

Shalimar یکی از پرطرفدارترین عطر های دنیا است که تولید آن به قبل از سال 2000 بر می گردد.این عطر گرم دارای ماندگاری عالی و پخش مناسبی است.

شالیمار بیشتر مورد پسند خانم های مسن است.اگر بخواهیم نت های اولیه آن را نام ببریم باید به لیمو ترش،ترنج،نارنگی ماندارین اشاره کنیم.در نت های میانی آن با رز ،زنبق،یاس،خس خس و نعناع هندی طرف هستیم.

در پایه کار هم مثل همیشه با چرم ،مشک،چوب صندل سفید و روایح دودی،وانیل و تونکا طرف می شویم.رایحه های غالب این عطر روایح دودی و وانیل و چرم خواهد بود.

5- Black orchid

Black orchid

یکی از بهترین  و خوشبوترین عطر و ادکلن های زنانه که مردان باید بدانند عطر”بلک ارکید” است.که آن قدر دوست داشتنی است که توانسته مخالفان خودرا متقاعد به استفاده از آن کند.

Black orchid یک عطر گرم با پخش و ماندگاری عالی است و نسبت به هزینه ای که می کنید قطعا شما را راضی می کند.در نت های اولیه این عطر لوکس زنانه وانیل و شکلات و رایحه های دودی مشخص است و به نعناع ، ترفل و ارکیده می توان به عنوان دیگر نت های آن اشاره کرد.

6- Flower bomb

Flower bomb

فلاور بمب عطری گلی و زنانه به حساب می آید.این عطر ،به عنوان عطر امضای خیلی از دوستداران عطر قرار گرفته است.

Flower bomb دارای ماندگاری و پخش مناسبی برای فصول سرد است.در این عطر که رایحه های گلی میانه میدان را از آن خود کرده اند پاتچولی و چای از دیگر رایحه های برجسته آن به حساب می آیند.

7- Light blue dolce & gabbana

Light blue dolce & gabbana

Light blue dolce & gabbana عطری است که موافقان و مخالفان زیادی دارد و جزء عطرهای شناخته شده ی بازار به حساب می آید.با کار مرکباتی طرف هستیم.که در بیس کار به سدر می رسیم و لیمو و نعناع را به عنوان رایحه های برجسته آن می شناسیم.

این عطر در سال 2001 پا به دنیای عطرها گذاشته است.

8- Chanel chance eau tendre

Chanel chance eau tendre

شنل برندی نام آشنا در دنیای عطر به حساب می آید که علاقه مندان بسیاری را دارد.این عطر ،عطری گلی و خنک است که مناسب فصول گرم سال می باشد.

طرفداران بیشمار آن سبب شده است تا این عطر به خوبی جای خودرا در بازار پیدا کند.از نت های مشهود آن می توان گریپ فروت و به وسنبل و زنبق را نام برد.عطر ماندگاری و پخش قابل قبولی را دارا می باشد.

9- oud assoluto

oud assoluto

قابل توجه خانم هایی که به کارهای چرمی علاقه مند هستند حتما این کار را امتحان کنند.زیرا محصول 2013 این برند ایتالیایی یک کار عودی، چرمی است.

ماندگاری و پخش این کار زمستانه مناسب است و اگر بخواهیم رایحه های رایج آن را نام ببریم باید به عود و چرم اشاره کنیم.

10-La vie belle lancome

La vie belle lancome

لانکوم را به عنوان یک برند فرانسوی می شناسیم که در دنیای زیبای عطر فعالیت می کند.یکی از کار های پرطرفدار آن لاویست بله است.

La vie belle lancome عطری گرم و شیرین که پوشش مناسب شما در فصول سرد سال است.این عطر موافقان و مخالفان زیادی دارد اما نمی توان به راحتی از روی آن گذشت.

رایحه ی غالب آن وانیل است وماندگاری و پخش کار نیز خوب است.از دیگر رایحه های آن باید پرالین و نعناع و دانه های تونکا و زنبق را باید نام برد.

 

سخن پایانی

به بررسی بهترین  و خوشبوترین عطر و ادکلن های زنانه که مردان باید بدانند و با آن ها آشنا شوند پرداختیم و رایحه های آن را برای شما گفتیم.حتما قبل از خرید رایحه های عطر ها را امتحان و سپس اقدام به خرید کنید.

Bestwiki وب‌سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.