بهترین عطر و ادکلن های زنانه برای فصل زمستان با ماندگاری عالی

بهترین عطر و ادکلن های زنانه برای فصل زمستان با ماندگاری عالی

5,0 rating based on 1,234 ratings

عطر و ادکلن سبب خوشبو به نظر رسیدن می شود و انتخاب بهترین بهترین عطر و ادکلن های زنانه برای فصل زمستان با ماندگاری عالی می تواند باعث متمایز شدن ما نسبت به دیگر افراد شود.

ما در زندگی روزمره به مکان های مختلف رفت و آمد می کنیم و با افراد زیادی معاشرت داریم.برای همین منظور و احترام به خود و دیگران از عطر و ادکلن استفاده می کنیم.

انتخاب عطر برای فصل سرد با تابستان فرق مهمی دارد و آن این است که پخش و ماندگاری آن اهمیت ویژه ای دارد.

اما سوال این است،از چه برند و عطری برای متمایز شدن و خوشبو به نظر رسیدن استفاده کنیم؟ آیا با تمام رایحه ها و نت های عطر آشنا هستیم؟ ازچه عطرهایی استفاده کنیم که پخش و ماندگاری بهتری داشته باشد؟

بهترین عطر و ادکلن های زنانه برای فصل زمستان با ماندگاری عالی کدامند؟

پس از بررسی برندهای مختلف و بازخوردهای آن ها ما به این نتیجه رسیدیم که لیستی از بهترین عطر های زنانه را مورد بررسی قرار دهیم.

1- Alien mugler

Alien mugler

برند موگلر جزء بهترین برندهای دنیا است که در زمینه عطر کارهای خارق العاده ای از این برند دیده ایم.اگر تا کنون از این برند استفاده نکرده اید حتما آن را امتحان کنید.

Alien mugler یک کار گرم و گلی است که می توانید آن را در فصول سرد سال استفاده کنید.نت آغازین کار یاس و در میانه کار روایح چوبی و در بیس کار کهربا را داریم.پخش و ماندگاری کار عالی است.

2-Christian hypnotic poison

Christian hypnotic poison

عطر گرم و پرطرفدار زنانه ی برند Dior یک کار قدیمی و وانیلی به حساب می آید.عطر Christian hypnotic poison مناسب فصول سرد سال است.

از دیگر نت های آن باید به شکوفه بادام و نارگیل اشاره کنیم.در میانه کار به رایحه های گلی برمی خوریم که به زیبایی کار می افزاید.ماندگاری و پخش این کار قوی عالی است.

3-Shalimar eau de

Shalimar

Shalimar یکی از پرطرفدارترین عطر های دنیا است که تولید آن به قبل از سال 2000 بر می گردد.این عطر گرم دارای ماندگاری عالی و پخش مناسبی است.

شالیمار بیشتر مورد پسند خانم های مسن است.اگر بخواهیم نت های اولیه آن را نام ببریم باید به لیمو ترش،ترنج،نارنگی ماندارین اشاره کنیم.در نت های میانی آن با رز ،زنبق،یاس،خس خس و نعناع هندی طرف هستیم.

در پایه کار هم مثل همیشه با چرم ،مشک،چوب صندل سفید و روایح دودی،وانیل و تونکا طرف می شویم.رایحه های غالب این عطر روایح دودی و وانیل و چرم خواهد بود.

4-Black orchid

Black orchid

یکی از محبوبترین عطرهای تام فورد “بلک ارکید” است.که آن قدر دوست داشتنی است که توانسته مخالفان خودرا متقاعد به استفاده از آن کند.

Black orchid یک عطر گرم با پخش و ماندگاری عالی است و نسبت به هزینه ای که می کنید قطعا شمارا راضی می کند.این عطر لوکس زنانه که در نت های اولیه آن وانیل و شکلات و رایحه های دودی مشخص است ،از نعناع و ترفل و ارکیده می توان به عنوان دیگر نت های آن اشاره کرد.

5- Flower bomb

Flower bomb

فلاور بمب عطری گلی و زنانه و جزء بهترین عطر و ادکلن های زنانه برای  فصل زمستان با ماندگاری عالی به حساب می آید.این عطر ،به عنوان عطر امضای خیلی از دوستداران عطر قرار گرفته است.

Flower bomb دارای ماندگاری و پخش مناسبی برای فصول سرد است.در این عطر که رایحه های گلی میانه میدان را از آن خود کرده اند پاتچولی و چای از دیگر رایحه های برجسته آن به حساب می آیند.

6-La vie belle lancome

La vie belle lancome

لانکوم را به عنوان یک برند فرانسوی می شناسیم که در دنیای زیبای عطر فعالیت می کند.یکی از کار های پرطرفدار آن لاویست بله است.

عطری گرم و شیرین که پوشش مناسب شما در فصول سرد سال است.این عطر موافقان و مخالفان زیادی دارد اما نمی توان به راحتی از روی آن گذشت.

رایحه ی غالب آن وانیل است و ماندگاری و پخش کار نیز خوب است.از دیگر رایحه های آن باید پرالین و نعناع و دانه های تونکا و زنبق را باید نام برد.

7-oud assoluto

Oud

خانم هایی که به کارهای چرمی علاقه مند هستند حتما این کار را امتحان کنند.زیرا محصول 2013 این برند ایتالیایی یک کار عودی، چرمی است.

ماندگاری و پخش این کار زمستانه مناسب است و اگر بخواهیم رایحه های رایج آن را نام ببریم باید به عود و چرم اشاره کنیم.

8-Black opium

Black opium

بازهم می خواهیم از ایو سن لورن برای شما صحبت کنیم  واین بار از Black opium تعریف کنیم.نباید فراموش کنیم که این کار بازخوردهای متفاوتی داشته است.

Black opium جزء کارهای پرسرو صدای دنیای عطر است که وانیل و قهوه رایحه ی غالب آن است.پخش و ماندگاری آن چیزی است که هنوز نتوانسته است بازار را راضی کند.

9- Versace crystal noir

Versace crystal noir

گرمی و زنانه بودن از ویژگی های بارز این عطر Versace است.اگر بخواهیم به رایحه های ابتدایی ان اشاره کنیم باید هل ،زنجبیل و فلفل را نامبرد.از رایحه های میانی این کار دوست داشتنی نارگیل،گل صد تومانی و شکوفه پرتقال است.

کم کم داریم به نت های پایانی آن می رسیم و باید از مشک،کهربا و چوب صندل نام ببریم.کار شرقی گلی این برند ایتالیایی کاری قدیمی و پرطرفدار است .در پایان اگر بخواهیم به رایحه ی غالب آن اشاره کنیم باید از نارگیل نام ببریم.

 

سخن پایانی

خوب به بررسی بهترین عطر و ادکلن های زنانه برای  فصل زمستان با ماندگاری عالی پرداختیم و رایحه های آن را برای شما گفتیم.حتما قبل از خرید رایحه های عطر ها را امتحان و سپس اقدام به خرید کنید.

Bestwiki وب‌سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.