بهترین عطر های تابستانه مردانه

بهترین عطر های تابستانه مردانه

5,0 rating based on 1,234 ratings

دسته بندی عطرها شما را در انتخاب بهتر کمک خواهد کرد ما سعی کرده ایم تمام سلایق و بازخوردهای عطرها رانگاه کنیم و ماحصل ان را برای شما در این جا به نگارش در آوریم. بهترین عطر های تابستانه مردانه ماراباردیگربا دنیای زیبای عطر بیش تر آشنا می کند.

شما وقتی وارد بازار می شوید با اصطلاحات و کلماتی روبرو می شوید که اگر دانشی در این زمینه نداشته باشید دچار سردرگمی خاصی خواهید شدروی سخن من با تازه واردان این دنیای شگفت اور است.

وقتی شما میخواهید یه عطر مناسب و مورد علاقه خودرا پیداکنید قبل از خرید باید چندین عطر را در نظر خود داشته باشید تا بتونید همه ی ان ها را امتحان کنید واگر بار اول است که می خواهید خرید کنید به نظر من اصلا اینترنتی نخرید چون عطر یک کار سلیقه ای است.

مگر ان که بوی عطر مورد نظر را در جایی استشمام کرده اید و دوست دارید آن را داشته باشید عطرهای تابستانه معمولا عطر هایی با ماندگاری پایین هستند.

پس توقع زیادی در ماندگاری این عطرها نداشته باشید و هزینه عامل مهم دیگری است که در پخش و ماندگاری آن نقش کلیدی را ایفا می کند خوب همیشه مقالات دارای موافقان و مخالفان زیادی است ما در این جا به بهترین عطرهای تابستانه مردانه  اشاره خواهیم کرد.

بهترین عطرهای تابستانه مردانه که باید آن ها را در کلکسیون خود داشته باشیم

تا انتهای این مقاله باماهمراه باشید ،اگر که دوست دارید فردی متمایز نسبت به اطرافیان خود باشید.

1- Creed aventus

Aventus

بهترین عطر حال حاضر دنیا که قیمت بالایی را در بازار دارد کرید اونتوس است.از او به عنوان پادشاه عطرها یاد می شود. برند کرید جز برند های لوکس بازار به حساب می اید که عطر مورد علاقه بسیاری از پادشاهان و در حال حاضر رییس جمهور های دنیا است.

این عطر موافقان فراوان و مخالفان بسیار کمی را دارد.عطری که مناسب فصول گرم سال و فصل پاییز است. در این عطر میوه ی آناناس حرف اول را می زند.creed aventus از بهترین عطر های تابستانه مردانه از هر لحاظی که حساب کنید است.

از دیگر نت های آن می توان به مشک اشاره کرد. از رایحه سیب سبز گرفته تا وانیل و عنبر و خزه درخت بلوط که همگی در بیس کار قابل تشخیص میباشند همگی یه حرف برای گفتن دارند و ان این است که کرید اونتوس یک شاهکار به تمام عیار است.پس اگر هزینه برای شما مهم نیست حتما آن را در فصل تابستان امتحان کنید.

2-  acqua digio

کار خوب کاری است که همگان از ان تعریف و تمجید کنند و در حوزه عطر این مسیله به خوبی نمایان است.  شما به زور نمی توانید یک عطر را خوب و عطر دیگری را بد نشان دهید .

برند آرمانی جز برند های شناخته شده ی بازار است که طرفداران زیادی را دارد. یکی از بهترین و محبوبترین عطر های تابستانه آکوا دی جیو است که جدیدترین نسخه آن اسنزا میباشد.

ما در مقاله ای جدا تفاوت این دو عطر را بررسی خواهیم کرد. این عطر مرکباتی که در نت های اولیه ان مرکبات ودر میانه آن به ترکیب های آبی و گلی میرسیم یک عطر مردانه به حساب می اید.

نت های رایج آن لیمو، نارنج و آب دریا است، ماندگاری و پخش آن مناسب است و تنها موردی که شما را از خرید منع می کند سلیقه شما میباشد.

Chanel allure  homme sport -3

Chanel allure homme sport

خوب اگر جوانی در خانه دارید و میخواهید اور ا سوپرایز کنید یکی از بهترین گزینه های شما الورهوم اسپرت  است. عطری که خیلی از بازیگران جوان سینمای هند از ان استفاده می کنند.

دنیای عطر دنیای بزرگی است و به تلاش طراحان این دنیا دست شما کاملا باز است فقط شما باید با چشم و گوش باز عطر مورد علاقه ی خود را انتخاب کنید ،زیرا عطر کاملا سلیقه ای است.

در این عطر تابستانه که محبوبیت بالایی را دارد،  نت های دریایی و آلدهیدی غالب  است. ماندگاری و پخش ان چیزی است که شما از یک عطر تابستانه انتظار دارید.

4-  Carolina Herrera 212

212 Carolina-herrera-min

خوب عطرهای ابتدایی جز بهترین عطر های مردانه نیز به حساب می آیند و نمی شد به سادگی از روی نام ان ها رد شد اما  ما دست شما را در عین حال که با سایر برندهای دیگر این حوزه آشنا می کنیم باز گذاشته ایم.برند کارولینا هررا دیگر برند دوست داشتنیاین حوزه است.

عطر 212 آن از سایر عطر های آن محبوب تر است. با عطری خنک،معطر وتلخ روبرو ههستیم. این عطر را در فصول گرم سال باید استفاده کرد البته در فصول ابتدایی پاییز نیز قابل استفاده است.

قیمت آن معقول مناسب است. این عطر چوبی گلی مشکی در سال 1999 وارد بازار شده است. از رایح های غالب می توان نت های سبز و معطر را نام برد .

ماندگاری و پخش ان متوسط خواهد بود و نسبت به هزینه ای که می کنید شما را راضی خوهد کرد.

 با بهترین عطرهای تابستانه مردانه همراه باشید

5 -Terre d hermess parfum

Terre d hermess

حالا که به میانه کار بررسی بهترین عطرهای تابستانه  مردانه رسیدیم بگزارید در مورد برند هرمس صحبت کنیم و  بدانید که با برندی معتبر سرو کار خواهیم داشت .

این عطر یک عطر چایپر میوه ای است که عمری یازده ساله دارد. عطری معتدل که مناسب فصول بهار و پاییز است.

محصول 2009 یکی از بهتزین های این صنعت پر درآمد است. از نت های غالب ان پرتقال و نوت های چوبی خواهد بود .ماندگاری و پخش مناسبی را می توان برای این برند محبوب فرانسوی در نظر گرفت.

6- Versace pour homme

Versace pour homme

دیگر برند شناخته شده ی بازار ورساچه است که نه تنها در حوزه ی عطر بلکه در سایر زمینه هانیز به خوبی خود را در بازار جا انداخته است. زنانه و مردانه ندارد و در هر دو حوزه به خوبی نیاز مخاطب را شناسایی کرده است و از عهد ه ی آن بر امده است.

پور هوم یکی از بهترین عطرهای تابستانه مردانه است که مناسب فصول گرم سال است. اگر میخواهید بویی دلنشین داشته باشید حتما آن را امتحان کنید.

ماندگاری آن برای فصل تابستان و راضی کننده است به طوری که در اوایل پاییز هم قابل استفاده است.از رایحه های غالب آن می توان ترنج و لیمو را نام برد.

7 -Versace man eau fraiche

Versace man eau fraiche

بعضی از کارها را برای فصل خاصی طراحی می کنند و یکی از این کارها متعلق به برند ورساچه است که عطری کاملا تابستانه است. این عطر در بین جوانان بسیار محبوب و دوست داشتنی است و میتوان آن از ان به عنوان هدیه ای مناسب برای جوانان نام برد.

ماندگاری و پخش آن مانند ورساچه کریستال میباشد و تفاوت ان با ورساچه پورهوم جوان پسند تر بودن آن است. در این کار نیز مرکبات حرف اول را می زند کلا برای کارهای تابستانه رایحه های دریایی و مرکباتی و سبز را بیشتر از رایه های دیگر میتوان یافت .

8- X j 1861 renaissance

Xj 1861 renaissance

یکی دیگر از بهترین عطرهای تابستانه مردانه و محبوب بازار که البته گران قیمت، زرجوف است. از بهترین عطرهای تابستانه مردانه است .طراحی شیشه های آن به صورت زیبایی صورت گرفته است و می توان از به عنوان کادویی مناسب استفاده کرد.

1861 عطری خنک و مردانه جز کارهای مرکباتی معطر به حساب می آید. نت های ابتدایی آن لیمو ترش ترنج و نارنگی است ودر میانه ی کا ربا رز گل برف و نعناع طرف خواهیم بود واگر بخواهیم نت های بیس کار را نام ببریم باید از مشک کهربا سدر و نعناع هندی یاد کنیم .

ماندگاری و پخش آن مناسب فصل بهار است اگر بخواهیم رایحه ی غالب این عطر خوب رانام ببریم باید به نعناع اشاره کرد.

9 -Light blue eau intense

Light blue eau intense

دولچه اند گابانا یکی دیگر از برند های بازار عطر است. خرید عطر در حال حاضر کاری دشوار است. علت این امر گرانتر شدن عطرها هست در گذشته ما چندین عطر را می خریدیم اما در حال حاضر باید اتنخاب محدودی داشته باشیم و نمی توانیم یک عطر بخریم و ان را در گوشه ای رها کنیم .

پس در خرید عطر همه جوانب را رعایت کنید این کار یک کار تابستانه است که میتوان آن را کاری چوبی آبزی نام برد. وقتی عطر را باز می کنیم باید انتظار رایحه های مرکباتی را در ابتدای کار داشته باشیم. از نت های اولیه ی آن گریپ فروت و نارنگی ماندارین است در نت های میانی ان آب دریا و سرو کوهی رااستشمام خواهید کرد و در انتهای کار مشک حرف های زیادی برای گفتن خواهد داشت.

10- Aqva pour homme marine

aqva pour homme marine bvl

زمانی که برند بولگاری را بررسی می کنیم تفاوت نسخه های آکوا را برای شما توضیح خواهیم داد اما در اینجابرترین ادکلن بولگاری را معرفی خواهیم کرد .این عطر یک کار خنک و آبزی است. معرفی بهترین عطر های تابستانه مردانه به aqva pour homme رسید.

رایحه های دریایی را در آن نسبت به دیگر کارهای آکوا بیشتر حس خواهید کرد اگر بخواهیم دیگر نت های غالب آن رانام ببریم باید به جلبک دریایی و گریپ فروت  اشاره کرد. شاید این کار را بتوان دریایی ترین کار آکوا  دانست.

بیشتر بخوانید:محل مناسب اسپری عطر در بدن

سخن پایانی

در پایان باید دوباره اشاره کنم که شما در دنیای عطر با گزینه های زیادی روهستیدو عطر یک مساله سلیقه ای است. بوی خیلی از عطر ها ما را اذیت و دیگران را خوشحال می کند پس حتما عطر را قبل از خرید تست نمایید.

بهترین عطرهای تابستانه مردانه گزینه هایی دیگری را هم می توانست شامل شود. همیشه هم از کار های یکنواخت استفاده نکنید و به اصلاح خودر ا محدود نکنید .در مقاله های دیگر ما عطر های زنانه را نیز برررسی خواهیم کرد و شما را با این دنیای جذاب بیشتر اشنا خواهیم کرد.

 

Bestwiki وب‌سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.