انیمیشن های برتر جهان

انیمیشن های برتر جهان

5,0 rating based on 1,234 ratings

 انیمیشن های برتر جهان

زمانی که اولین انیمیشن ها با دانش آن زمان ساخته می شد کم تر کسی فکرش را می کرد که امروزه انیمیشن ها جزء بهترین آثار دنیا قرار بگیرد.در این زمینه آثار زیادی ساخته شده است که ما به بررسی انیمیشن های برتر جهان می پردازیم.

به نظر شما انیمیشن های برتر جهان کدام ها هستند؟

بررسی بهترین های هر حوزه نیازمند تحقیق و بررسی آثار مختلف با یکدیگر است.اما بدون داشتن یک مرجع معتبر بررسی کار درستی نیست.مقاله ما براساس فروش و جوایز کسب شده ی هر اثر است.

1-داستان اسباب بازی ها 4

داستان اسباب بازی

انیمیشن سال 2019 که جز پنجاه فیلم پرفروش دنیا است ودر ای ام دی بی یکی از بهترین فیلم ها به حساب می آید و اثر جاش کولی کارگردان اثر ماشین ها است.

جزآثار مهم در این شاخص به حساب می آید .داستان در مورد بازیگر تازه وارد انیمیشن یعنی فورگی است که توسط بانی ساخته می شود ودر ادامه دردسرهایی برای وودی و سایر اسباب بازی ها ایجاد می کند.

2- رنگو

رنگو

رنگو

اولین بار که تلویزیون آن را نمایش داد این انیمیشن همگان را به تحسین وا داشت .انیمیشنی که به زیبایی آب را مایه ی حیات می داند و فساد کلانتر یک شهر را در دنیای انیمیشنی به تصویر می کشد.

 این انیمیشن که اسکار را هم جز افتخارات خود می بیند از بازیگران به نامی چون جانی دپ به عنوان صدا پیشه ی خود استفاده کرده است.

3- انیمیشن کلاوس

کلاوس

کلاوس

کلاوس که با وجود داستان اسباب بازی ها نتوانست اسکار را از ان خود کند اما جایزه ی گلدن گلوپ را به راحتی از آن خود کرد. باید بگوییم نت فیلیکس کاری کرد کارستان که همگان را به تحسین واداشت .داستان در مورد بابانوئل است اما به زیبایی داستان یک پستچی را روایت می کند که باید شغل آبا و اجدادی اش را در سرزمینی پی بگیرد که مردم این سرزمین علاقه ای به نامه ندارند.

4- کوکو

کوکو

کوکو

کوکو انیمیشنی موزیکال و جذاب است و انگار برای ما ایرانی ها ساخته شده است .داستان در مورد ارنستو دلا کروز که یک خواننده قدیمی میباشد و حالا یک پسر بچه می خواهد راه او را در پیش بگیرد.خانواده اش مخالف این کار است و موسیقی را راهی تباه می دانندکوکو بهتیرن انیمیشن 2017 از نگاه داوران اسکار است.

5-  انیمیشن زاتوپیا

زاتوپیا

جز پنج فیلم پر فروش دنیا در سال 2016 می باشد که واقعا حس خوبی را در شما ایجاد خواهد کرد شاید خانم ها این انیمیشن را بیش تربپسندند. داستان در مورد خرگوشی است که می خواهد برخلاف پیشینیان خود عمل کند .به جای کار در مزرعه به حرفه پلیس بپیوندد و دنیا را به جای بهتری برای زندگی تبدیل کند.

6-شگفت انگیزان

شگفت انگیزان

شگفت انگیزان

مگر می شود بهترین فیلم های 2018 را نام ببریم اما از شگبفت انگیزان نامی نیاوریم. فیلمی ابر قهرمانی در دنیای انیمیشن که از خیلی از فیلم های تخیلی بیش تر فروخت. شگفت انگیزان را باید فقط به خاطر جک جک کوچولوی نامریی ببینید.

7- چگونه اژدهای خود را تربیت کنیم

چگونه اژدهای خودراتربیت کنیم

یکی از بهترین انیمیشن های دنیا که به صورت قسمت های مختلف ساخته شده است .عملکرد آن در گیشه نسبت به دیگر آثاراین بخش پایین تر بود، اما جز بهترین فیلم های ای ام دی بی به حساب می آید. داستان در مورد پیدا کردن مکانی پنهان است.

8-من نفرت انگیز 3

من نفرت انگیز

فروش یک میلیارد دلاری را تجربه کرداما خیلی ها دو قسمت قبلی آن را جذاب تر و بهتر توصیف می کنند.در قسمت سوم این انیمیشن دوست داشتنی گرو برادر دوقلویش را پیدا می کند.

9- پیدا کردن دوری

پیداکردن دوری

شاید پیدا کردن دوری را بتوان یک اثر احساسی دانست . سبک و ساخت آن نسبت یه دیگر آثار متفاوت است. در مورد یک ماهی با حافظه ی کوتاه مدت است، که پدر و مادر خودرا گم کرده است. پیدا کردن دوری جز ده فیلم پرفروش انیمیشن در دنیا است.او با کمک دوستان خود باید وارد دنیایی ماجراجو شود.

سخن آخر

ما در این مقاله به بررسی انیمیشن های برتر جهانپرداختیم البته هر مطلبی هم دارای نقض هایی است.اما بررسی براساس جوایز و نظرات مردم بوده است.شاید خیلی از آثار دنیا هم می توانست در این لیست قرار بگیرد اما ترجیح داده شده است از نظرات شما هم استفاده شود.

Bestwiki وب‌سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.