کادوی روز مادر (خرید طلا)

کادوی روز مادر (خرید طلا)

5,0 rating based on 1,234 ratings

پیشنهادات عالی برای خرید طلا به عنوان کادو روز مادر

مادر عزیزترین فرد در زندگی هر انسانی است. مادری که لایق بهترین ها است و تمام زندگی خود را وقف فرزندانش می کند. پشتیبانی که در تمام مراحل زندگی خود وجود او را حس کرده اید. ما دوست داریم در روز تولد مادرمان، با خرید کادو تولد، قسمتی از زحمات او را جبران کنیم. از دیگر روزهایی که می تواند بهانه ای برای تشکر از زحمات مادران باشد، روز مادر است. مهر و عشق بین مادر و فرزند دو طرفه است. فرزندان معمولا قصد دارند به نوعی از زحمات مادر خود تشکر کنند. خرید طلا به عنوان کادو روز مادر، بهترین گزینه برای قدردانی از زحمات مادرانمان است. البته ما لیست های زیادی از خرید هدیه را در سایت بست ویکی منتشر کرده ایم که با مراجعه به آن ها می توانید با بهترین گزینه ها آشنا شوید.

بهتر است به سراغ پیشنهادات خود برای خرید طلا به عنوان کادو روز مادر برویم. البته ما گزینه های بسیاری از جمله، گل، لوازم خانه، کفش، کیف و ….. را می توانستیم داشته باشیم. طلا با ارزش بالایی که دارد می تواند به عنوان کادو روز مادر انتخاب شود. اگر قصد خرید طلا به عنوان کادو روز مادر را دارید حتما به گالری زرنه مراجعه کنید. این گالری در تمام بازه های قیمتی دارای کارهای زیبایی است.

1-انگشتر دو مربع

اولین گزینه ای که می خواهیم به عنوان کادو روز مادر به شما معرفی کنیم، انگشتر دو مربع است. انگشتر دو مربع یکی از زیباترین کارهای گالری زرنه است. قیمت این کار در حدود نه میلیون تومان است. انگشتر دو مربع را می توان با سنگ های عقیق، اونیکس و فیروزه سفارش داد. همین کار زیبا و دوست داشتنی  که علاقمندان بسیاری دارد را می توان به صورت النگو نیز سفارش دهید. النگو دو مربع، قیمتی در حدود ده میلیون دارد. این کار را با سنگ های عقیق، اونیکس و فیروزه می توان سفارش داد. وزن انگشتر دو مربع در حدود پنج و نیم گرم است.

2-انگشتر جانی و دلی

انگشتر جانی و دلی، یکی از دوست داشتنی ترین و پرفروشترین کارهای گالری زرنه است. این انگشتر زیبا را با سنگ های اونیکس، عقیق و فیروزه می توان سفارش داد. قیمت کار در حدود نه میلیون و سیصد خواهد بود. البته همانطور که میدانید قیمت طلا به صورت روزانه تغییر می کند. حتما برای سفارش انگشتر با گالری زرنه هماهنگ باشید. یکی از حسن هایی که گالری زرنه دارد، داشتن کارگاه است. داشتن کارگاه سبب می شود که شما هر گونه تغییری را در کار ایجاد کنید. وزن انگشتر جانی و دلی در حدو پنج و نیم گرم است. النگو جانی و دلی را با قیمت یازده میلیون تومان، می توانید سفارش دهید. سرویس جانی و دلی در حدود بیست و یک گرم است و قیمتی در حدود سی و پنج میلیون تومان خواهد داشت.

3-آویز دو مربع

به یک کار زیبای دیگر از گالری زرنه برای خرید طلا به عنوان کادو روز مادر میرسیم. این کار را با نام آویز دو مربع می شناسیم. آویز دو مربع به دلیل نمای زیبا و دوست داشتنی خود می تواند گزینه مناسبی برای هدیه دادن در روز مادر باشد. وزن تقریبی کار در حدود دو گرم است. این کار را با سنگ های اونیکس، عقیق و فیروزه می توان سفارش داد. قیمت کار در حدود سه میلیون و هفتصد هزار تومان است.

4-آویز مادر من

خوب به سراغ کارهای اختصاصی ساخته شده بوسیله گالری در روز مادر میرسیم. از این کارها نیز می توانید به عنوان طلا برای کادو روز مادر استفاده کنید. آویز مادر من را با سنگ های عقیق ارغوانی اشکی، عقیق سبز اشکی، صدف قرمز، صدف آبی و طلایی سفارش دهید. وزن این کار در حدود یک و نیم گرم خواهد بود و قیمتی در حدود دو میلیون و ششصد هزار تومان خواهد داشت.

5-گوشواره مادر من

اگر علاقه به خرید گوشواره در روز مادر دارید، می توانید گوشواره مادر من را با قیمت پنج میلیون و دویست هزار تومان سفارش دهید. وزن این کار در حدود سه گرم است. خرید گوشواره می تواند گزینه مناسبی برای خرید طلا به عنوان  کادو روز مادر باشد.

6-آویز مادر با پرنده و قلب

گزینه بعدی ما برای خرید طلا به عنوان کادو روز مادر، آویز مادر با پرنده و قلب است. سنگ سنتتیک، نمای خاصی را به این کار داده است. این کار سبک و شیک در حدود یک و نیم گرم است. این کار را با سنگ های سنتتیک آبی، قرمز و سبز می توان سفارش داد. قیمت کار در حدود دو میلیون و ششصد هزار تومان است.

7-انگشتر مادر

سومین انگشتری که می خواهیم به عنوان خرید طلا برای کادو روز مادر به شما معرفی کنیم، انگشتر مادر است. وزن تقریبی انگشتر مادر در حدود چهار گرم و هفتصد سوت است. قیمت کار در حدود هفت میلیون و ششصد هزار تومان است. دستبند مادر را با قیمت در حدود دو میلیون تومان می توان سفارش داد. وزن کار در حدود یک گرم و صد سوت است و از رج مروارید در آن استفاده شده است. البته این کار را با زنجیر طلا می توان سفارش داد. این کار با زنجیر طلا در حدود دو گرم خواهد شد و قیمت کار در حدود سه میلیون و دویست هزار تومان خواهد شد. قبلا هم گفتم که گالری زرنه دارای کارگاه است و شما هرگونه تغییری را بر روی کار می توانید ایجاد کنید. به طور نمونه، همین کار طلا را می توان هم به صورت رجی و هم به صورت طلا خالص سفارش داد.

کالکشن زرنه برای خرید کادوی روز مادر در سال 1400

به سراغ کارهای دوست داشتنی گالری زرنه در سال 1400 خواهیم رفت. به چند نمونه ازاین کارهای زیبا اشاره خواهیم کرد. گالری زرنه مطابق معمول به طراحی آویز، دستبند و انگشتر برای کادو روز مادر در سال 1400 پرداخته است. اولین کاری که می توانید برای کادو روز مادر سفارش بدهید، انگشتر خدای دل و جان من تویی مادر است. قیمت این کار برابر با هشت میلیون تومان است.

دومین کاری که می خواهیم قیمت آن را برای شما در لیست کادو روز مادر در سال 1400 قرار دهیم، دستبند رجی خدای دل و جان من تویی مادر است. قیمت حدودی این کار زیبا برابر با چهار میلیون تومان است.

گوشواره زیبایی که گالری زرنه برای طلای روز مادر در نظر گرفته و به طراحی آن با سنگ سنتتیک قرمز پرداخته است، قیمتی در حدود چهار میلیون و ششصد هزار تومان دارد. این کارهای زیبا را هم به صورت حضوری و هم به صورت غیر حضوری می توانید خرید کنید.

از دیگر آویزهای گالری زرنه برای خرید کادو روز مادر در سال 1400، آویزهای مادر و فرزند است. در طراحی این آویزهای زیبا نهایت دقت به کار گرفته شده است. آویزهای مادر و فرزند را به قیمت های سه میلیون و سه میلیون و سیصد هزار تومان می توانید سفارش دهید. حتما به اینستاگرام زرنه سر بزنید و با خرید یک کادوی مناسب برای روز مادر از هدایای این گالری نیز بهره مند شوید.

تاریخ روز مادر برای خرید طلا به عنوان کادو روز مادر چه روزی است؟

روز مادر در تاریخ سوم بهمن 1400 است و گالری زرنه هم مانند سال های قبل، گزینه های زیبایی را برای سال 1400 در نظر گرفته است. شما می توانید اینستاگرام گالری را دنبال کنید تا با جدیدترین کارها آشنا شوید.

محاسبه قیمت کارها چگونه بوده است؟

همه شما با اخبار روزانه طلا و جواهرات آشنا شده اید و یا در جریان قیمت گذاری آن قرار گرفته اید. از تاریخ سیزدهم برج ده سال 1400، طبق قانون اداره مالیات  و اتحادیه طلا و جواهر، نه درصد مالیات بر ارزش افزوده فقط بر روی سود صنفی و اجرت ساخت محاسبه می گردد. شما خرید از گالری زرنه را به صورت حضوری و غیر حضوری می توانید انجام دهید. برای خرید حضوری باید به سعادت آباد و مرکز خرید اپال مراجعه کنید. گالری در طبقه دوم و واحد 277 است. اما برای خرید غیر حضوری می توانید به پیج zarnehgallery مراجعه و یا با شماره 26350768 تماس حاصل نمایید.
Bestwiki وب‌سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.