محاسبه قیمت دستبندهای تنیسی برلیان و انگشتر و گوشواره های ساخته شده با برلیان

محاسبه قیمت دستبندهای تنیسی برلیان و انگشتر و گوشواره های ساخته شده با برلیان

5,0 rating based on 1,234 ratings

خرید  و سفارش جواهر، با شناخت و آشنایی با مدل‌های جواهر کاری آسان است. قیمت همیشه اصلی‌ترین نقش را در خرید هر محصولی از جمله جواهرات دارد. سعی ما این است که شما را با قیمت دستبندهای تنیسی برلیان، گردنبندهای تنیسی برلیان و گوشواره های زیبای ساخته شده با برلیان آشنا کنیم. کارهای شیک و زیبایی بوسیله برلیان ساخته شده و هر کدام دارای زیبایی مخصوص به خود هستند. اگر به یاد داشته باشید، الماس سنگ ماه تولد فروردینی‌ها است. یکی از زیباترین کارهای ساخته شده بوسیله برلیان، دستبندهای تنیسی است. ما در این مقاله به بررسی قیمت دستبندهای تنیسی خواهیم پرداخت. قیمت دستبندهای تنیسی به میزان قیراط برلیان به کار رفته در آن ها متفاوت است.

الماس ها به دلیل انکسار نور بالایی که دارند دارای درخشندگی بسیار بالایی هستند. بیشتر الماس های دنیا را در کشور های آفریقایی می توان بدست آورد. الماس ها دارای فرم های متفاوتی هستند، که اگر بخواهیم به آن ها اشاره کنیم، باید الماس گرد، پرنس، مارکیز، امرالد و قلب را نام ببریم. الماس ها دارای درجه کیفی متفاوتی هستند. همین عامل در تعیین قیمت دستبندهای تنیسی بسیار تاثیرگذار است. به طور معمول در ساخت دستبند های تنیسی از الماس گرد استفاده می شود. با توجه به میزان قیراط الماس، قیمت دستبندهای تنیسی متفاوت است. هر چه قدر الماس دارای وزن بیشتری باشد و درجه پاکی آن بالاتر باشد، قیمت آن بالاتر خواهد رفت. الماس ها در رنگ های متفاوتی در بازار هستند. الماس هرچه سفیدتر و پاک تر باشد دارای قیمت بالاتری است. درج بندی رنگ الماس ها از D شروع و به Z ختم می شود. رنگ D به معنای کاملا بی رنگ بودن الماس و درجه Z به معنای زرد بودن الماس است.

برای خرید دستبند با سنگ فیروزه می‌توانید به مقاله سفارش جواهر با سنگ فیروزه مراجعه نمایید.

باید توجه کنید که الماس ها از نظر پاکی هم دسته بندی می شوند. الماس هرچه دارای ناخالصی بیشتری باشد دارای ارزش بالاتری است. الماس ها از نظر پاکی هم رتبه بندی می شوند. در هنگام خرید جواهرات باید به تمام این نکات توجه کنید. در مورد وزن الماس هم باید بگوییم که هر گرم، معادل پنج قیراط و هر قیراط معادل صد سوت است. حالا که با درجه بندی درخشندگی برلیان و میزان پاکی آن ها آشنا شدید به بررسی قیمت دستبندهای تنیسی و گوشواره های برلیان و گردنبندهای تنیسی خواهیم رفت. توجه داشته باشید که قیمت طلا، گرمی یک میلیون و سیصد هزار تومان و قیمت دلار سی هزار تومان در نظر گرفته شده است.

خرید و سفارش جواهر

اولین کاری که می خواهیم به بررسی قیمتی آن بپردازیم، انگشتر شکوفه است. انگشتر شکوفه فلاور، یکی از زیباترین کارهای ساخته شده بوسیله برلیان است. چینش زیبای برلیان را در این کار زیبا می بینیم. شما در کنار محاسبه قیمت دستبندهای تنیسی، می توانید با قیمت این کار نیز آشنا شوید. در ساخت این انگشتر مقدار چهار گرم طلا و هشتاد سوت برلیان به کار خواهد رفت. انگشتر شکوفه دارای نمای زیبایی برای انگشتان دست است. این کار را می توان یکی از کار های محبوب زنانه دانست. قیمت تمام شده این کار برابر با سی و پنج میلیون تومان است.

خرید و سفارش جواهر

سومین کاری که می خواهیم قیمت آن را برای شما محاسبه کنیم، یک دستبند زیبا است. ما این دستبند را با سنگ های ده سوتی و بیست سوتی حساب خواهیم کرد. اگر قصد خرید یک کار با شکوه را دارید با ما همراه باشید. در ساخت این دستبند با سنگ های ده سوتی، دوازده قیراط الماس و چهل گرم طلا به کار می رود. قیمت تمام شده برابر با چهار صد و بیست و هفت میلیون تومان خواهد بود. اگر بخواهید این کار را با سنگ های بیست سوتی سفارش دهید، باید در حدود هشتصد و هشتاد میلیون تومان هزینه کنید. در ساخت دستبند بیست سوتی، مقدار پنجاه گرم طلا و بیست و دو قیراط برلیان به کار خواهد رفت. تا اینجای کار به محاسبه دو کار زیبا پرداخته ایم و به بررسی قیمت دستبندهای تنیسی می پردازیم.

 بیشتر بخوانید: کادوی تولد برای همه سنین

خرید و سفارش جواهرات

برای محاسبه قیمت دستبندهای تنیسی، باید بدانید که آن ها را با چه سنگی می خواهید سفارش دهید.  برای خرید دستبندهای تنیسی  به عنوان هدیه تولد باید بین چهل و چهار میلیون تا سیصد و هفتاد میلیون هزینه کنید. قیمت دستبندهای تنیسی بستگی به طلای بکار رفته و مقدار برلیان متفاوت است. دستبند تنیسی اول که با سنگ دو سوتی ساخته شده است، مقدار هشت گرم طلا در آن بکار رفته است. مقدار برلیان آن یک و نیم قیراط است. هزینه تمام شده آن چهل و چهار میلیون تومان است. در دستبند دوم که با سنگ سه سوتی و و هشت گرم طلا ساخته می شود مقدار شصت میلیون تومان هزینه باید صورت بگیرد. مقدار الماس به کار رفته در دستبند چهار سوتی، دو و سه دهم قیراط است.

هزینه این دستبند هشتاد میلیون تومان است. در تعیین قیمت دستبندهای تنیسی باید دقت کنید که هر چه مقدار وزن برلیان بیشتر شود، قیمت تمام شده کار نیز بالاتر می رود. دستبند پنج سوتی را با ده گرم طلا می سازند و هزینه نود و دو میلیونی  برای خرید آن باید انجام دهید. برای ساخت دستبند هفت سوتی نیاز به یازده گرم طلا و سه و هفت دهم قیراط الماس است. این دستبند را با قیمت صد و هیجده میلیون تومان می توانید سفارش دهید. برای ساخت دستبند ده سوتی چیزی در حدود صد و هفتاد میلیون تومان هزینه خواهید کرد. در ساخت این دستبند سیزده گرم طلا و پنج قیراط الماس به کار می رود. در ساخت دستبند بیست سوتی، هشت قیراط برلیان و پانزده گرم طلا به کار می رود. هزینه ساخت این دستبند سیصدو هفتاد میلیون تومان است. همان طور که توجه کردید بسته به مقدار برلیان و درجه برلیان و مقدار طلای به کار رفته هزینه ها متفاوت است. به بررسی قیمت دستبندهای تنیسی در سایزها و وزن های متفاوت پرداختیم.

خرید و سفارش جواهرات

چهارمین کار ساخته شده با برلیان، یک آویز زیبا است. در ساخت این آویز شکوفه مقدار چهار گرم طلا و تقریبا یک و نیم قیراط الماس به کار می رود.  این آویز زیبا می تواند گزینه مناسبی برای انتخاب یک کادو شیک و خاص باشد. قیمت حدودی که برای این آویز محاسبه شده است برابر با پنجاه و پنج میلیون تومان است.

خرید و سفارش جواهرات

پنجمین کار زیبایی که برای شما انتخاب کردیم، قیمتی در حدود شصت میلیون تومان خواهد داشت. در ساخت این کار مقدار چهار گرم طلا و یک قیراط و شصت سوت برلیان به کار می رود. این نوع گوشواره ها امروزه بسیار متداول و مورد پسند خانم ها است.

بیشتر بخوانید: سنگ‌های ماه تولد

خرید و سفارش جواهرات

برای ساخت گوشواره های شکوفه باید چیزی در حدود بیست و هفت میلیون تومان هزینه کنید. در ساخت این گوشواره ها مقدار دو نیم گرم طلا و هشتاد سوت برلیان به کار می رود. گوشواره های شکوفه نمای بسیار زیبایی بر روی گوش های شما خواهند داشت. حتما در هنگام خرید به درجه پاکی و خلوص برلیان دقت کنید.

خرید و سفارش جواهرات

تاکنون شما با قیمت دستبندهای تنیسی و انواع مدل کارهای ساخته شده با برلیان آشنا شده اید، در ادامه قصد داریم شما را با انواع دیگر مدل های گوشواره و گردنبند آشنا کنیم. در گوشواره بعدی که در مورد آن می خواهیم توضیح دهیم مقدار هفت گرم طلا و سه و نیم قیراط برلیان به کار می رود. قیمت تمام شده برای این کار نود و دو میلیون تومان است.

خرید و سفارش جواهرات

در ادامه محاسبه کارهای ساخته بوسیله برلیان، به محاسبه قیمتی یک انگشتر ساخته شده با مارکیز می رویم. قیمت این انگشتر با تقریبا یک و نیم قیراط برلیان و پنج گرم طلا در حدود پنجاه میلیون تومان است. در مورد این انگشتر باید توجه کنید که اگر میزان برلیان تغییر کنید، میزان قیمت آن نیز تغییر می کند. میزان برلیان کار شده بر روی این کار را می توان در سوت های متفاوتی در نظر گرفت.

خرید و سفارش جواهرات

انگشتر بعدی که یکی از کارهای زیبا و محبوب در بازار طلا است را با قیمت هشتاد میلیون تومان می توانید تهیه کنید. در محاسبه قیمتی این انگشتر، باید توجه کنید که قیمت برلیان پاک و تمیز برای ساخت آن در نظر گرفته شده است. در ساخت این انگشتر مقدار سه قیراط برلیان و پنج گرم طلا به کار می رود.

خرید و سفارش جواهرات

این کار را با قیمت هفتاد میلیون تومان می توان سفارش داد. البته باید توجه داشت که سایز عکس انتخابی با کار ساخته شده متفاوت خواهد بود.  در ساخت این کار دو نیم قیراط برلیان و شش گرم طلا به کار می رود.

خرید و سفارش جواهرات

در ادامه کارهای ساخته شده با برلیان به سراغ یک گردنبند زیبا و دوست داشتنی می رویم. در ساخت این آویز مقدار سه گرم طلا و دو دو دهم قیراط برلیان به کار خواهد رفت. قیمت محاسبه شده برای این کار در حدود شصت و پنج میلیون تومان است.

خرید و سفارش جواهرات

از زیورآلات معرفی شده در این مقاله می‌توانید به عنوان کادوی تولد برای دوستان و آشنایان خودتان استفاده کنید. آخرین کاری که به محاسبه قیمتی آن خواهیم پرداخت، یک دستبند زیبا است. قیمت این دستبند مانند قیمت دستبند های تنیسی بالا است اما باید توجه کنید که برای کار با ارزشی دارید هزینه می کنید. این کار را می توان یکی از کارای زیبای لیست ما دانست. در ساخت این کار مقدار هفت و نیم قیراط برلیان و دوازده گرم طلا به کار می رود. قیمت تمام شده برای این کار دویست و بیست میلیون تومان است.

برای سفارش دستبند تنیسی چه کار کنیم؟

ما به بررسی قیمت انواع دستبندهای تنیسی پرداختیم و در بازه های قیمتی متفاوت، کارهای با کیفیتی را انتخاب کردیم. ساخت کارها توسط گالری زرنه خواهد بود. . گالری هم برای کارگاه و هم برای مغازه خود از اتحادیه طلا و جواهرات خود دارای نشان استاندارد (T1790) و 750 است که در تمام کارهای گالری حک می شود. برای کارهای جواهرات، شناسنامه کار هم داده میشود.  مدت زمان آماده شدن کارها بین دو هفته تا یک ماه است. قیمت کارها حدودی است و بستگی به قیمت دلار و طلا دارد. برای سوال در مورد کارها و یا تغییری که دوست دارید در کارها داده شود با شماره 09305655629 در واتس اپ در ارتباط باشید.

Bestwiki وب‌سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.