قیمت حلقه ازدواج 1401 (طلا و جواهر)

قیمت حلقه ازدواج 1401 (طلا و جواهر)

5,0 rating based on 1,234 ratings

در این مقاله قصد داریم شما را با قیمت حلقه ازدواج و گزینه هایی که برای خرید دارید، آشنا کنیم. حلقه، نماد عشق و تعهد بین زن و مرد است. انواع مختلفی از حلقه های ازدواج در طرح ها  و مدل های مختلفی در بازار موجود است. حلقه های نگین دار و حلقه های ساده متداول ترین نوع حلقه برای خرید است. برای یک خرید آسوده و مطمئن، بهتر است که با قیمت حلقه ازدواج آشنا شوید.

قبل از اینکه به بررسی قیمت حلقه ساده و حلقه های نگین دار بپردازیم، به مهم ترین نکاتی که باید در هنگام خرید دقت کنیم، اشاره  می کنیم. ابتدا باید تصمیم بگیرید که رنگ حلقه ی مورد نظر شما  سفید و یا زرد باشد. معمولا کسانی که پوست بدن آنها گرم است، حلقه زرد را انتخاب می کنند. کسانی که پوست بدن آنها سرد است  حلقه ی سفید انتخاب می کنند. و پوست های خنثی از هر دو نوع می توانند استفاده کنند. نکته دیگری که باید در هنگام خرید حلقه نامزدی در نظر گرفت، مات یا براق بودن حلقه است. فرم انگشت نکته مهم دیگری است که در هنگام خرید حلقه باید آن را در نظر گرفت.

اگر انگشت دست شما بلند است، بهتر است که از حلقه پهن استفاده کنید. برای انگشت پهن، معمولا از حلقه های قطور تر و ضخیم تر استفاده می کنند. معمولا برای مراسم ازدواج از حلقه های پرنگین استفاده نمی کنند و به دنبال حلقه های تک نگین و یا با نگین درشت هستند. ما در این مقاله به بررسی حلقه های پرنگین هم خواهیم پرداخت، تا بتوانیم تمام سلایق را پوشش دهیم.

قیمت حلقه ازدواج

سایز بندی حلقه ازدواج

امروزه ما تقریبا تمام خریدهای خود را به صورت اینترنتی انجام می دهیم. اگر قصد خرید حلقه را به صورت اینترنتی دارید و میخواهید یک حلقه را سفارش دهید، باید با سایز بندی حلقه آشنا باشید. در ادامه ی مطلب با چگونگی بدست آوردن سایز انگشت خود آشنا می شوید. سایز انگشتر خود را بوسیله یک کاغذ و حتی یک نخ می توان حساب کرد. معمولا ما حلقه هایی که به صورت آماده می خریم، هم نیاز به سایز شدن دارد. به طور خلاصه نحوه ی محاسبه ی سایز انگشت دست را توضیح می دهیم و شما برای آشنایی بهتر می توانید به مقالاتی که در این زمینه نوشته شده است رجوع کنید. برای بدست آوردن سایز حلقه ازدواج، نوار کاغذی یا نخ را به دور انگشت و برجستگی آن ببندید. محلی که دو سر کاغذ یا نخ به آن می رسد را علامت بزنید.

مقدار نخی که به دور قسمت برجستگی پیچیده شده است را با خط کش اندازه بگیرید. حواستان باشد که در هنگام بعد از ظهر انگشت خود را سایز کنید. در هنگام صبح و سردی هوا، سایز انگشت شما کوچکتر است. سایز انگشتان مشابه متفاوت است و حتما دقت کنید. اگر سایز انگشت شما بین دو عدد است، حتما عدد بزرگتر را انتخاب کنید. تقریبا و بنا به تجربه سایز انگشتان زنان 6  و مردان 9 است. تا به اینجای کار با نحوه سایز بندی حلقه و انتخاب رنگ حلقه ازدواج آشنا شده اید. در ادامه مطلب به بررسی تفاوت حلقه های نگین دار می پردازیم.

طول بر حسب میلیمتر سایز انگشتر
46.5 4
47.8 4.5
49 5
50.3 5.5
51.5 6
52.8 6.5
54 7
55.6 7.5
56.6 8
57.8 8.5
59.1 9
60.3 9.5
61.6 10
62.8 10.5
64.1 11
65.3 11.5
66.6 12

بیشتر بخوانید: سایزبندی انگشتر

خرید حلقه های نگین دار با سنگ زیرکونیا یا برلیان؟

امروزه به دلیل قیمت بسیار بالای الماس، مردم معمولا ترجیح می دهند که از سنگ زیرکونیا، در حلقه های ازدواج خود استفاده کنند. علت کاملا واضح است، این سنگ ها دارای قیمت بسیار پایین تری هستند. شما در خرید حلقه های نگین دار با دو نوع حلقه های با سنگ ریزه و حلقه های تخمه طرف هستید. در ابتدا تفاوت زیرکونیا و الماس را توضیح می دهیم و در مورد قیمت این دو سنگ با هم صحبت خواهیم کرد. الماس یکی از سخت ترین ماده ها در طبیعت با درجه 10 است، در حالی که سنگ زیرکونیا دارای سختی کمتری است. الماس ها به سختی خراش بر می دارند.  همین موضوع می‌تواند در قیمت حلقه ازدواج شما تاثیر بسیار زیادی را داشته باشد.

آسیب پذیری زیرکونیا نسبت به برلیان و الماس بیشتر است. رنگ عامل دیگری در تفاوت زیرکونیا و الماس است. شکست نور یکی دیگر از تفاوت های آشکار بین سنگ زیرکونیا و برلیان است. معمولا تخمه های سنگین و چند قیراطی، برلیان، دارای قیمت های بسیار زیادی هستند، که در هنگام خرید باید به آنها توجه کنید.

چطور حلقه نگین دار با سنگ زیرکونیا را به بهترین شکل به فروش برسانیم؟

اگر شما بخواهید که پس از مدتی انگشتر خود را بفروش برسانید، سنگ های زیرکونیا دارای ارزشی برای خریدار نیستند و معمولا طلافروشی ها قیمت نگین را حساب نمی کنند. تخمه ی برلیان دارای ارزش بسیار زیادی است و به مرور زمان بر ارزش آن افزوده می شود. در صنعت جواهرسازی مبحثی به نام مخراجی داریم که شما را با آن آشنا می کنیم تا بتوانید انتخاب بهتری داشته باشید. معمولا مخراج کارها برای سوار کردن تخمه های زیرکونیا و ریزه زیرکونیا، هزینه کمتری نسبت به سنگ های ریزه برلیان  و تخمه  برلیان می گیرند. پس برای سنگی پول پرداخت می کنید که در آینده تقریبا هیچ ارزشی ندارد و برای سوار شدن آن هزینه شده است.

قیمت حلقه ازدواج

البته باید در نظر گرفت که تفاوت زیرکونیا و برلیان خیلی زیاد است. اگر دوست دارید که هزینه زیادی نکنید و ترجیح می دهید که انگشتر شما دارای تخمه باشد و هزینه مخراجی آن هم برای شما مهم نیست، قطعا سنگ زیرکونیا مناسب ترین گزینه برای شما است. قبل از بررسی قیمت حلقه ازدواج در سال 1401 به بررسی درجه پاکی و خلوص برلیان می پردازیم. معمولا وقتی شما به یک جواهر فروشی مرا

جعه می کنید و قصد خرید یک انگشتر با برلیان را دارید، فروشنده با اطمینان به شما می گوید که پاک است. دوستان دقت کنید که از رده ی  Dتا j  تقریبا سفید است. شما در جدول زیر با پاکی و میزان درخشندگی برلیان آشنا می شوید. D  سفید ترین  نوع درجه در میان سنگ های برلیان است. j  هم همان طور که در عکس مشاهده می کنید دارای سفیدی  و درخشندگی زیادی است. در هنگام خرید دقت کنید که حتما از مغازه های معتبر و دارای استاندارد سفارش خود را انجام دهید. حالا که تقریبا تمام نکات خرید حلقه ازدواج را برای شما توضیح دادیم، قیمت حلقه ازدواج در سال 1401 را بررسی می کنیم.

بیشتر بخوانید: قیمت دستبندهای تنیسی

1-حلقه ساده

متداول ترین و محبوب ترین نوع حلقه ها برای ازدواج، همین حلقه های ساده است. ما در این جا به بررسی حلقه های ازدواج با پهنای متفاوت می پردازیم. پهنای حلقه انتخابی بین 3 تا 8 میلی متر است. قبلا توضیح دادیم که برای انگشترهای پهن و نازک چه حلقه ای مناسب است. در ساخت انگشتر 3 میل مقدار دو و نیم گرم طلا به کار می رود. قیمت این انگشتر برابر با چهار میلیون تومان است. همچنین قیمت انگشتر 4 میل برابر با پنج و نیم میلیون تومان است و قیمت انگشتر 5 میل برابر با  هفت و نیم میلیون تومان و انگشتر شش میل برابر با نه میلیون و انگشتر 7 میل برابر با ده و نیم میلیون تومان است.

قیمت حلقه ازدواج حلقه انگشتر ساده

2-حلقه های طرح دار بدون نگین

برای مراسم ازدواج از حلقه های ساده استفاده می کنند. مردم علاقه زیادی به خرید  حلقه های طرح دار در روز ازدواج ندارند. تنوع سبب شده است که این کار هم در لیست قیمت حلقه ازدواج 1401 قرار بگیرد. وزن کار برابر با هشت گرم و قیمت آن برابر با سیزده و نیم میلیون تومان است. اگر قیمت حلقه ازدواج برایتان مهم است حلقه طرح دار بدون نگین می‌تواند بسیار مناسب باشد.

حلقه طرح دار بدون نگین

3- حلقه های تک نگین با تراش گرد(Rond)

نوع تراش برلیان میتواند گرد(Round)، مربع(Princess)، بیضی(Oval) باشد. سلیقه شما تعیین می کند که چه نوع حلقه ای را انتخاب کنید. معمولا میزان سوت برلیان به کار رفته در این نوع حلقه ها بسیار کم و قیمت آنها بسیار معقول است. در ساخت حلقه ساده مقدار هفت و نیم گرم طلا به کار می رود و قیمت آن برابر با دوازده میلیون تومان است. قیمت حلقه برلیان خور برابر با شانزده و نیم میلیون تومان است. در ساخت این انگشتر از یک عدد برلیان ده سوتی استفاده می شود.

حلقه های تک نگین با تراش گرد

4-حلقه های مات

مردها حلقه های مات را به دیگر حلقه ها ترجیح می دهند. حلقه های مات را هم بدون نگین و هم با نگین سفارش می دهند. در ساخت حلقه ساده مقدار پنج گرم طلا به کار می رود و قیمت آن برابر با هفت و نیم میلیون تومان است. قیمت حلقه برلیان خور برابر با دوازده میلیون تومان است.

حلقه مات

5- حلقه های تک نگین با تراش مربع(Princess)

تراش های برلیان بسیار متفاوت است و همین امر سبب شده است که دست شما در هنگام خرید بسیار باز باشد. اگر دوست دارید که حلقه ای با برش مربعی) (Princessداشته باشید، این حلقه میتواند گزینه مناسبی برای شما باشد. این نوع حلقه ها را هم در رنگ سفید و هم در رنگ زرد می توان سفارش داد. این حلقه دارای قیمت دوازده میلیونی است. در ساخت این حلقه مقدار پنج و نیم گرم طلا به کار می رود.

حلقه تک نگین با تراش مربع

6- حلقه های نگین دار چندتایی

اگر دوست دارید که حلقه های شما دارای بیش از یک سنگ ریزه باشد و دارای نما و جذابیت بیشتری باشد، این نوع حلقه ها می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. در ساخت حلقه ساده مقدار هفت و نیم گرم طلا به کار می رود و قیمت ان برابر با دوازده میلیون تومان است. قیمت حلقه برلیان خور برابر با چهارده میلیون تومان است.

حلقه نگین دار چند تایی

حلقه های نگین دار چندتایی را هم به صورت تک خطی و مورب در کارهای طلا و جواهر به کار می برند. اگر به نگین های مورب علاقه دارید می توانید به گزینه زیر فکر کنید. قیمت حلقه ساده برابر با نه میلیون تومان و حلقه برلیان خور برابر با یازده میلیون تومان است. در ساخت این حلقه پنج و نیم گرم طلا به کار می رود.

حلقه نگین دار چند تایی

7- حلقه های تک نگین طرح دار

کم کم داریم به سراغ حلقه های پرنگین و جذاب نزدیک می شویم و به سراغ کارهای گران تر می رویم. انگشتری که در شکل مورد نظر آمده است، یکی از حلقه های جذاب و پرطرفدار در بین مردها است. معمولا این حلقه ها دارای طرح های مردانه پسند و زیبایی است. قیمت این حلقه دارای قیمت بیست و چهار میلیونی است. وزن طلای این کار برابر با ده گرم و مقدار برلیان آن بیست سوت است.

حلقه تک نگین دار طرح دار

اگر دوست دارید که در ساخت انگشتر شما تخمه برلیان به کار رود و نمای آن هم زیبا و دوست داشتنی باشد، می توانید حلقه زیر را سفارش دهید. قیمت این انگشتر با برلیان پنجاه سوتی برابر با هفتاد و سه میلیون تومان است.

حلقه تک نگین دار طرح دار

8- حلقه های دارای تخمه

اگر هزینه برای شما مهم نیست و قصد دارید که حلقه های تخمه را سفارش دهید، با ادامه مطلب قیمت حلقه 1401 با ما همراه باشید. در ساخت حلقه باریک مقدار پنجاه سوت برلیان ریزه و یک تخمه پنجاه سوتی به کار می رود. قیمت این کار برابر با هشتاد میلیون تومان است. قیمت حلقه دارای تک تخمه برابر با ششصد و سی پنج میلیون تومان است. در ساخت این انگشتر از یک تخمه دو قیراطی استفاده میشود.

نمونه حلقه دارای تخمه

اگر از طرح و مدل انگشتر بالا راضی نیستید و قصد خرید مدل دیگری را دارید، توصیه ما به شما خرید انگشتر زیر است. قیمت انگشتر زیر برابر با هشتاد میلیون تومان است. در ساخت این انگشتر مقدار شش گرم طلا  و پنجاه سوت تخمه به کار می رود.

حلقه دارای تخمه

ما تمام سعی خود را کرده ایم که بتوانیم تمام مدل های موجود در بازار را پوشش دهیم. گزینه های زیادی را به شما معرفی می کنیم. اگر با مدل های بالا چندان وفق پیدا نکردید، به گزینه پایین دقت کنید. قیمت انگشتر رینگی برابر با چهل میلیون و انگشتر تخمه دارای قیمت هشتاد میلیونی است.

انگشتر رینگی

مدل دیگری که برای شما آورده شده است، در این مدل سعی شده است که تفاوت انگشتر پهن و باریک را در نظر بگیرید. انتخاب برای شما آسانتر می شود. قیمت انگشتر پشت حلقه برابر با پانزده میلیون و انگشتر دارای تخمه، هفتاد میلیون تومان است.

انگشتر پشت حلقه

داریم به کارهای گرانتر و پر زرق و برق تر می رسیم. قصد ما این است که در تمام بازه های قیمتی کارهای شیک و زیبایی را به شما معرفی کنیم. قیمت انگشتر پشت حلقه برابر با پانزده میلیون تومان و انگشتر دارای تخمه برابر با دویست و هفتاد و پنج میلیون تومان است. انگشتر تخمه دارای یک تخمه یک قیراطی است. وزن طلا برابر با پنج گرم است . وزن به کار رفته در پشت حلقه برابر با سه گرم و مقدار برلیان برابر با پنجاه سوت است.

حلقه دارای تخمه یک قیراطی

علاوه بر طلای سفید، شما می توانید انگشتر خود را با طلای زرد سفارش دهید.

قیمت حلقه ازدواج

9-حلقه های تمام برلیان

حلقه های تمام برلیان امروزه دارای طرفداران بسیار زیادی است. این کارها به دلیل نمای زیبای خود دارای جذابیت خاصی است. قیمت حلقه های تمام برلیان با برلیان های ده سوتی برابر با شصت و شش میلیون تومان است . در ساخت انگشتر ده سوتی مقدار دو قیراط برلیان به کار میرود. در ساخت انگشتر تمام برلیان با سنگ های پانزده سوتی مقدار دو نیم قیراط برلیان به کار می رود. و قیمت آن برابر با هشتاد میلیون تومان است. در ساخت انگشتر با برلیان های سی سوتی مقدار سه قیراط برلیان به کار میرود و قیمت آن برابر با صد میلیون تومان است. در ساخت انگشتر با برلیان های سی سوتی مقدار چهار قیراط و بیست سوت برلیان به کار می رود و قیمت آن برابر با سیصد و سی میلیون تومان است.

انگشتر ده سوتی

10- حلقه های پرنگین

معمولا از حلقه های بسیار پر نگین در مراسم ازدواج استفاده نمی کنند. اما زیبایی و جذابیت کارهای برلیان سبب شده است که ما آنها را در لیست خود قرار دهیم. تراش های برلیان متفاوت و در اندازه های متفاوت است. قیمت حلقه پرنس خور برابر با صد و سیزده میلیون تومان است. مقدار برلیان ریزه و درشت آن برابر با سه و نیم قیراط است و مقدار طلا برابر با هفت گرم است.

حلقه پرنس خور

در ساخت انگشتر زیر مقدار دو قیراط برلیان و ده گرم طلا به کار می رود. قیمت این کار زیبا و دوست داشتنی برابر با شصت و چهار میلیون تومان است.

انگشتر دو قیراطی بلریان

در ساخت انگشتر زیبا و دوست داشتنی زیر مقدار ده گرم طلا و سه قیراط برلیان به کار می رود. تخمه ی این کار پنجاه سوتی محاسبه شده است. اندازه تخمه را بنا به سلیقه مشتری می توان تغییر داد.

انگشتر تخمه دار

قیمت انگشتر فلاور برابر با شصت میلیون تومان است. در ساخت این انگشتر مقدار دو قیراط برلیان به کار می رود. وزن این کار برابر با ده گرم است.

انگشتر فلاور

برای سفارش حلقه ازدواج چه کار کنیم؟

ساخت کارها توسط گالری زرنه خواهد بود. . گالری هم برای کارگاه و هم برای مغازه خود از اتحادیه طلا و جواهرات  دارای نشان استاندارد (T1790) و 750 است که در تمام کارهای گالری حک می شود. برای کارهای جواهرات، شناسنامه کار هم داده میشود.  مدت زمان آماده شدن کارها جواهر زمانبر و برای اطلاع دقیق با گالری در ارتباط باشید. قیمت کارها حدودی است و بستگی به قیمت دلار و طلا دارد.  دوستانی که قصد دارند نام و تاریخ عقدشان بر روی کارها حک شود، می توانند در هنگام سفارش، درخواست خود را بیان کنند. آدرس پیج گالری zarnehgallery  است. قیمت کارها با دلار بیست و پنج هزار تومانی و طلای یک میلیون و دویست هزار تومانی محاسبه شده است.

 

Bestwiki وب‌سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.