خرید نیم ست طلا

خرید نیم ست طلا

5,0 rating based on 1,234 ratings

اگر قصد هدیه دادن همان همیشگی را در اعیاد و مناسبت های خاص ندارید و میخواهید عزیزانتان را سوپرایز کنید، با مقاله خرید نیم ست طلا همراه باشید. معمولا ما برای هدیه دادن به عزیزانمان در اعیاد و مناسبت های خاص، به سراغ سکه و نیم سکه و ربع سکه می رویم. دلیل خاص و محکمی هم دارد، به مرور زمان ارزش خود را حفظ می کند و نوعی سرمایه به حساب می آید. اگر خرید سکه دارای یک سری مزایای عالی است، نمی توان از تکراری بودن آن سخنی به میان نیاورد. خرید نیم ست طلا، می تواند گزینه مناسبی برای جایگزینی خرید سکه و نیم سکه باشد. طلا هم نوعی سرمایه به حساب می آید و ارزش خود را حفظ می کند. با افزایش قیمت های جهانی، قیمت آن نیز دچار تغییر میشود. پس خرید سکه و نیم ست طلا تفاوت چندانی با یکدیگر ندارند. تنوع مدل های ساخته شده در صنعت طلا و جواهر باعث می شود که شما عزیزان بتوانید انتخاب های بسیاری داشته باشید. سعی ما این است که قیمت خرید نیم ست طلا را در محدوده قیمت های سکه و نیم سکه در نظر بگیریم. البته کارهای تک و زیبایی را هم در این مقاله آورده ایم که بتوانید آنها را جایگزین ربع سکه کنید.

خرید نیم ست طلا را از گالری زرنه می توانید انجام دهید.

برای آشنایی شما عزیزان با چندین نمونه کارهای طلا و جواهر به سراغ کارهای گالری زرنه میرویم. گالری زرنه دارای نیم ست های جذابی برای خرید و هدیه دادن است. مزیت کارهای ساخته شده بوسیله گالری زرنه، انتخاب بازه ی قیمتی مناسب است.

1-نیم ست گل صدف

خرید نیم ست طلا

اولین گزینه ای که می خواهیم قیمت و وزن آن را برای شما محاسبه کنیم، نیم ست گل صدف است. وزن این نیم ست در حدود چهار و نیم گرم است. قیمت این کار زیبا بین هفت و نیم تا هشت میلیون تومان است. قیمت کار بدون زنجیر محاسبه شده است. زیبایی و درخشندگی کار را به وضوح می توانید مشاهده کنید. استفاده از ایده گل در این کار سبب شده است که بتوانید یک کار با کیفیت و جذاب را داشته باشید.

2-نیم ست تورا چون جان خود میدانمت

خرید نیم ست طلا

خرید نیم ست تورا چون جان خود میدانمت، در حدود ده و نیم میلیون تومان است. وزن این کار در حدود شش گرم است. نیم ست(تورا چون جان خود میدانمت) یکی دیگر از کارهای ساخته شده بوسیله گالری زرنه است که در آن از قطعه ای زیبا استفاده شده است. این کار را با سنگ های عقیق سبز و شل سفید و عقیق ارغوانی می توانید سفارش دهید.

3-نیم ست بیضی اسلیمی

خرید نیم ست طلا

کارهای اسلیمی از دیگر کارهای پرطرفدار و مشتری پسند گالری زرنه است. قبلا و در مطالب دیگر با آویز مربع اسلیمی گالری آشنا شده اید. قیمت این نیم ست در حدود هفت و هفتصد است. وزن کار در حدود چهار و نیم گرم است. این کار را با سنگ عقیق سبز میتوان سفارش داد.

4- گردنبند زنجیری باران

خرید نیم ست طلا

 

اگر قصد خرید نیم ست را ندارید و بازه قیمتی چهار میلیون را برای کادوی عید انتخاب کرده اید، گردنبند زنجیری باران می تواند یکی از گزینه های خرید شما باشد. ایده کار از ابر و باران الهام گرفته شده است و زیبایی دو چندانی به کار داده است. سنگ به کار رفته در این کار زیبا گلس آبی است.

5-دستبند قفل با سکه

خرید نیم ست طلا

دیگر گزینه ی ما برای جایگزینی ربع سکه، دستبد قفل و سکه گالری زرنه است. امروزه استفاده از قفل و که در بسیاری از کارهای طلا و جواهر بسیار مرسوم است. رج را شما بنا به سلیقه خودتان می توانید انتخاب کنید. رج هایی که در این کار استفاده میشود،آماتیس، مروارید، انیکس و لاجورد است. قیمت این کار در حدود سه و نیم میلیون تومان است.

6-مادرم آرام جانم

خرید نیم ست طلا

اگر می خواهید سفارشی با سنگ سنتتیک داشته باشید و قصد هدیه دادن به مادرتان را دارید، پیشنهاد ما به شما خرید نیم ست طلای (مادرم آرام جانم) است. حتما به گالری زرنه سر بزنید و از نزدیک دیگر کارهای ساخته شده ی آن را ببینید. وزن این نیم ست در حدود شش گرم و هفتصد و قیمت آن در حدود ده و نیم میلیون تومان است.

7-نیم ست عشق

خرید نیم ست طلا

نیم ست عشق را در مناسبت های مختلف می توان به عزیزان خود هدیه داد. وزن نیم ست عشق در حدود سه گرم و هفتصد و قیمت آن برابر با شش و نیم میلیون تومان است. سنگ عقیق ارغوانی در این کار استفاده شده است. ست عشق را با سنگ های عقیق سبز و شل سفید نیز می توان سفارش داد.

8-انگشتر اشک و لوزی

خرید نیم ست طلا

 

انگشتر اشک و لوزی را می توان یکی از کارهای زیبا با سنگ دوست داشتنی ما ایرانیان، یعنی فیروزه دانست. همه ما ایرانیان دوست داریم که در کلکسیون کارهای طلا و جواهر خود، حتما فیروزه به کار رفته باشد. در مورد سنگ فیروزه و کارهایی که بوسیله آن می توان سفارش داد، به طور کامل توضیح داده شد. وزن انگشتر در حدود شش و نیم گرم و قیمت آن برابر با نه و نیم میلیون تومان است.

9-انگشتر خوش می روی

خرید نیم ست طلا

 

به سراغ یک کار زیبا و دوست داشتنی دیگر با سنگ فیروزه می رویم. اگر قصد خرید گوشواره و گردنبند را دارید، کارهای جانی و دلی را به شما توصیه میکنم.  انگشتر خوش می روی در حدود هفت و نیم گرم است و قیمت آن برابر با ده میلیون تومان است.

10-نیم ست گیاه

خرید نیم ست طلا

کارهای گالری هر کدام از چیزهای گوناگونی الهام گرفته اند. یکی دیگر از کارهای زیبا و در عین حال خوش نقش گالری کار گیاه است. وزن این کار در حدود پنج گرم و دویست است. قیمت سرویس در حدود هشت و نیم میلیون تومان است. این نیم ست را با سنگ های صدف و انیکس میتوان سفارش داد.

11-نیم ست بته جقه

خرید نیم ست طلا

به سراغ یکی دیگر از کارهای گالری میرویم و قیمت و وزن آن را برای شما محاسبه خواهیم کرد. تنوع زیادی را در طرح ها و مدل های ساخته شده در گالری می بینیم. برای خرید این نیم ست باید در حدود شش میلیون تومان هزینه کنید. وزن آن در حدود سه و نیم گرم است.

12-نیم ست فرفورژه

خرید نیم ست طلا

آخرین نیم ست، قیمتی در حدود هفت میلیون تومان دارد. وزن این کار برابر با سه گرم است. قیمت این کار که در ساخت آن از مروارید هم استفاده شده در حدود قیمت نیم سکه است. اگر دوست دارید که کاری متمایز را به عزیزانتان هدیه دهید، نیم ست فرفورژه  میتواند گزینه مناسبی باشد.

پیشنهادی: خرید اینترنتی سرویس طلا — کلیک کنید

مزیت خرید نیم ست طلا از گالری زرنه چیست؟

علت این که ما کارهای گالری زرنه را برای شما در لیست کارهایمان قرار دادیم، دارای چندین دلیل است. اولین و مهم ترین ویژگی کارهای ساخته شده توسط گالری این است که شما بسته به نوع و سلیقه خود می توانید وزن و سنگ به کار رفته در کارها را تغییر بدهید. تمام این کارها را با سنگ های متفاوتی می توان سفارش داد. البته وزن کارها را تا حدودی که به زیبایی و طراحی آن آسیب نزند می توانید تغییر دهید. اطمینان از خرید، دیگر مزیت مهم گالری است. گالری هم برای کارگاه و هم برای مغازه خود از اتحادیه طلا و جواهرات خود دارای نشان استاندارد (T1790) و 750 است که در تمام کارهای گالری حک می شود. مزیت دیگر خرید از گالری زرنه، سفارش خرید به صورت غیر حضوری است. شما برای خرید حضوری باید به مرکز خرید اپال واقع در سعادت آباد مراجعه کنید. گالری در طبقه دوم و واحد 277 است. شماره تماس گالری 26350768 است. آدرس پیج اینستاگرام گالریzarnehgallery  است.

Bestwiki وب‌سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.