سفارش جواهر با سنگ فیروزه

سفارش جواهر با سنگ فیروزه

5,0 rating based on 1,234 ratings

یکی از سنگ های پرکاربرد در صنعت جواهر سازی سنگ فیروزه است. فیروزه به دلیل رنگ زیبایی که دارد، به جواهرات ما زیبایی خاصی می دهد. سفارش جواهر با سنگ فیروزه، هنگامی که با برلیان ترکیب می شود، نمایی خاص و زیبا به جواهرات می دهد. فیروزه اصل دارای رنگ و زیبایی خاصی در جواهرات است. می توان با سفارش جواهر با سنگ فیروزه، یک کادو تولد زیبا را تقدیم عزیزانمان کنیم. از سنگ فیروزه می توان در ساخت انگشتر و گوشواره و گردنبند استفاده کرد. فیروزه دارای انواع مختلفی است که برای سفارش جواهر با سنگ فیروزه، می توان از هر کدام از این ها استفاده کرد. فیروزه های موجود در بازار ایران معمولا فیروزه های آمریکا، نیشابور و کرمان است. قیمت هرکدام از این فیروزه ها بسیار متفاوت است و در محاسبه قیمت جواهرات بسیار متفاوت است. قیمت فیروزه نیشابور، چندین برابر فیروزه های آمریکایی است. در سفارش جواهر با سنگ فیروزه، هم می توان فیروزه نیشابور و هم فیروزه آمریکا را به کار برد. در هنگام خرید گوشواره و انگشتر فیروزه به اصل و تقلبی بودن آن توجه کنید.

تشخیص فیروزه اصل کاری سخت است و هر کسی قادر به تشخیص آن نیست. فیروزه اصل را از جاهای معتبر خرید کنید. یکی از راه های تشخیص فیروزه اصل از فیروزه تقلبی توجه به رنگ و قیمت فیروزه است. فیروزه اصل دارای قیمت بالایی است و همین امر سبب می شود که سفارش جواهر با سنگ فیروزه اصل، دارای قیمت بالایی شود. از نظر ظاهری می توان فیروزه ها را شجری و عجمی نامید. فیروزه های شجری دارای رگه های خاصی بر روی خود است. اکنون که با سنگ فیروزه آشنا شدیم، به بررسی چندین کار زیبا با سنگ فیروزه می پردازیم، تا شما برای سفارش جواهر با سنگ فیروزه کار  راحت تری داشته باشید. توجه داشته باشید که قیمت طلا، گرمی یک میلیون و سیصد هزار تومان و قیمت دلار سی هزار تومان در نظر گرفته شده است.

 

 

خرید و سفارش جواهرات

اولین کاری که می خواهیم به محاسبه قیمتی آن بپردازیم یک آویز زیبا است. شما این آویز را می توان با قیمت ده میلیون تومان خرید کنید. در ساخت این آویز مقدار دو گرم طلا و بیست سوت برلیان به کار خواهد رفت. البته قیمت کار با فیروزه آمریکایی محاسبه شده است.

خرید و سفارش جواهرات

دومین کاری که در لیست سفارش جواهر با سنگ فیروزه قرار داده ایم نیز یک آویز است. در ساخت این کار مقدار یک و نیم گرم طلا و سی سوت برلیان به کار می رود. قیمت تمام شده برای این کار سی میلیون تومان است. دقت کنید که همین کار را با قیمت حدود دوازده میلیون تومان نیز می توان سفارش داد. اما زمانی که میزان سوت برلیان بالا میرود ، قیمت بیش از آنچه که فکر می کنید گران تر خواهد شد. این کار نیز با فیروزه آمریکایی محاسبه قیمت شده است.  این آویز را می‌توانید به عنوان یک کادو تولد زیبا به آشنایان خودتان هدیه دهید.

بیشتر بخوانید:  دستبند تندیسی

خرید و سفارش جواهرات

فعلا به معرفی چندین آویز زیبا می پردازیم و در ادامه برای این که شما برای خرید و سفارش جواهر با سنگ فیروزه، گزینه های زیادی را داشته باشید، به معرفی انگشتر و گوشواره فیروزه نیز خواهیم پرداخت. در ساخت این کار مقدار سی سوت برلیان و چهار و نیم گرم طلا به کار خواهد رفت. قیمت تمام شده برای این کار هیجده میلیون تومان خواهد بود. توصیه من برای سفارش جواهر با سنگ فیروزه، همین کار زیبا است. قیمت زنجیر هم بر روی کار محاسبه شده است.

 بیشتر بخوانید: سنگ‌های ماه تولد

خرید و سفارش جواهرات

در ساخت آویز بعدی مقدار دو نیم گرم طلا و چهل و پنج سوت برلیان به کار خواهد رفت. این کار را با قیمت هفده میلیون تومان می توان سفارش داد. در ساخت این آویز هم فیروزه آمریکایی و هم فیروزه نیشابوری را می توان به کار برد، اما باید توجه کنید که قیمت تفاوت زیادی خواهد کرد.

خرید و سفارش جواهرات

خوب به سراغ یک کار زیبای دیگر می رویم و قیمت آن را برای شما محاسبه خواهیم کرد. در ساخت این آویز سه و نیم گرم طلا و سی سوت برلیان به کار می رود. قیمت تمام شده این کار پانزده میلیون تومان است. شما برای سفارش جواهر با سنگ فیروزه حتما به اصل و تقلبی بودن فیروزه توجه کنید. اگر متولد آذر ماه هستید و یا دوست دارید به یک آذر ماهی زیورآلات هدیه دهید. باید بدانید که سنگ ماه آذرماهی‌ها فیروزه است. برای فهمیدن سنگ‌های دیگر ماه‌ها و خرید و سفارش آن‌ها می‌توانید به لینک خرید و سفارش جواهر مراجعه کنید.

خرید و سفارش جواهرات

ششمین کار ما نیز به یک آویز زیبا اختصاص دارد. در ساخت این آویز زیبا مقدار هفتاد سوت برلیان و سه گرم طلا به کار می رود. قیمت تمام شده برای این کار بیست و پنج میلیون تومان است. البته با توجه به متغیر بودن قیمت دلار و طلا، برای سفارش کارهای مربوطه استعلام قیمت کنید.

بیشتر بخوانید: کادوی تولد برای همه سنین

خرید و سفارش جواهرات

آخرین آویزی که قیمت آن را برای شما محاسبه خواهیم کرد، یک کار زیبا و دوست داشتنی است. نمای زیبای آن را شما نیز دوست خواهید داشت و منتظر محاسبه قیمت آن هستید. قیمت این کار هم مانند سایر کار ها با فیروزه آمریکایی محاسبه شده است. قیمت تمام شده این کار بیست میلیون تومان است. سفارش جواهر با سنگ فیروزه با قیمت بیست میلیون تومان امکان پذیر است. در ساخت این کار مقدار سه و نیم گرم طلا و پنجاه سوت  برلیان به کار خواهد رفت.

خرید و سفارش جواهرات

البته برای سفارش جواهر با سنگ فیروزه، حتما نباید یک آویز زیبا را سفارش دهید و می توانید به کارهای دیگر هم نگاهی داشته باشید. این کار یک انگشتر زیبا با نگین فیروزه است. در ساخت این انگشتر مقدار یک و دو دهم قیراط برلیان و شش گرم طلا به کار می رود. قیمت این کار را می توانید بین سی و شش تا چهل میلیون تومان سفارش داد.

خرید و سفارش جواهرات

کاری بعدی یک گوشواره جمع و جور و زیبا است. قیمت تمام شده برای این کار بیست میلیون تومان است. در ساخت این کار مقدار پنجاه سوت برلیان و سه گرم طلا به کار خواهد رفت. برای سفارش جواهر با سنگ فیروزه، کارهای زیادی را می توان در نظر گرفت که ما تصمیم گرفتیم در تمام بازه های قیمتی، کارهای زیبایی برای شما داشته باشیم.

خرید و سفارش جواهرات

همانطور که مشاهده می کنید در ساخت این گوشواره زیبا مقدار زیادی برلیان به کار خواهد رفت. قیمت تمام شده برای این کار هشتاد میلیون تومان است. در ساخت این کار مقدار پنج گرم طلا و تقریبا دو نیم قیراط برلیان به کار خواهد رفت. مارکیز سبب زیباتر شدن این کار شده است.

در ساخت این انگشتر مقدار هشت گرم طلا و یک قیراط برلیان به کار خواهد رفت. قیمت تمام شده برای این کار مقدار چهل و دو میلیون تومان است. این انگشتر دارای نمای زیبایی بر روی دستان شما خواهد بود. برای سفارش جواهر با سنگ فیروزه، به معرفی کارهای زیبایی پرداختیم و تقریبا سعی کردیم از تمام مدل های موجود در بازار، لیستی داشته باشیم.

برای سفارش جواهرات با سنگ فیروزه چه کار کنیم؟

ما به بررسی قیمت جواهرات با سنگ فیروزه پرداختیم و در بازه های قیمتی متفاوت، کارهای با کیفیتی را انتخاب کردیم. ساخت کارها توسط گالری زرنه خواهد بود. . گالری هم برای کارگاه و هم برای مغازه خود از اتحادیه طلا و جواهرات خود دارای نشان استاندارد (T1790) و 750 است که در تمام کارهای گالری حک می شود. برای کارهای جواهرات، شناسنامه کار هم داده میشود.  مدت زمان آماده شدن کارها بین دو هفته تا یک ماه است. قیمت کارها حدودی است و بستگی به قیمت دلار و طلا دارد.  برای سوال در مورد کارها و یا تغییری که دوست دارید در کارها داده شود با شماره 09305655629 در واتس اپ در ارتباط باشید.

Bestwiki وب‌سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.