قیمت جواهرات با سنگ زمرد

قیمت جواهرات با سنگ زمرد

5,0 rating based on 1,234 ratings

در این مقاله ابتدا به بررسی سنگ زمرد می پردازیم و در ادامه به محاسبه قیمت جواهرات با سنگ زمرد می پردازیم. زمرد به دلیل زیبایی خاصی که دارد، در صنعت طلا و جواهرسازی بسیار پرکاربرد است. معمولا دغدغه مردم در خرید جواهرات با سنگ زمرد، اصل و غیر اصل بودن آن است. معمولا قیمت جواهرات با سنگ زمرد نسبتا بالا است و شما برای خرید چنین جواهراتی باید هزینه زیادی پرداخت کنید. البته سعی ما این است که بازه های قیمتی متفاوتی را برای شما در نظر بگیریم. زمرد دارای سختی بین 7 تا 8 است. شما زمرد را به رنگ های سبز و سبز مایل به سیاه میشناسید.

مهم ترین کشور دارنده زمرد ، کلمبیا است. معتبرترین و شناخته شده ترین سنگ زمرد در دنیا متعلق به کلمبیا است. کلمبیا دارای معادن بسیار زیادی از سنگ زمرد است. زیباترین و در عین حال درخشان ترین  سنگ زمرد متعلق به کشور کلمبیا است. از کشورهای دیگری که دارای سنگ زمرد هستند، می توان به زامبیا و برزیل و زیمباوه اشاره کرد. معمولا زمرد هایی که از این کشورها بدست می آید دارای رنگ تیره تری هستند. تراش های سنگ زمرد در بازار به صورت های امرالد کات] مستطیل[، اوال ]بیضی[واشک است.

آشنایی با چیپسون برای محاسبه ی قیمت جواهرات با سنگ زمرد

برای آشنایی با قیمت جواهرات ساخته شده با سنگ زمرد، بهتر است ابتدا با جیپسون آشنا شوید. سنگ مصنوعی چیپسون، دارای شباهت بسیار زیادی به سنگ زمرد است و به نوعی زمرد مصنوعی حساب میشود. ناخالصی های موجود در این سنگ، سبب متمایز شدن آن با سنگ زمرد اصل میشود. قیمت سنگ چیپسون در مقایسه با سنگ زمرد بسیار متفاوت است. به طور مثال قیمت یک قیراط سنگ زمرد اصل در حدود 2 تا 3 میلیون تومان است و قیمت یک قیراط چیپسون در حدود 400 تا 500 هزار تومان است. پس تفاوت قیمت عامل اصلی شما در تشخیص سنگ زمرد اصل با سنگ مصنوعی چیپسون است.. عامل دیگر  ناخالصیهای موجود در سنگ اصل میباشد  که تشخیص آن کاملا تخصصی میباشد.

به محاسبه قیمت جواهرات با سنگ زمرد خواهیم پرداخت و در محاسبه قیمت، شما با تفاوت سنگ زمرد اصل با سنگ چیپسون آشنا خواهید شد. اولین کاری که ما برای شما انتخاب کرده ایم یک آویز بسیار زیبا است. معمولا آویزهای ساخته شده بوسیله سنگ زمرد دارای نمای بسیار زیبایی هستند. در ساخت این آویز زیبا، بیست و پنج سوت برلیان و یک قیراط زمرد اصل به کار خواهد رفت. وزن طلا به کار رفته در حدود 2 گرم است. قیمت این کار در حدود سیزده میلیون تومان است.

قیمت جواهرات با سنگ زمرد

دومین کاری که می خواهیم قیمت آن را برای شما محاسبه کنیم، یک انگشتر زیبا است. در ساخت انگشتر، کارگاه زرنه بنا به سلیقه شما می تواند پایه کار را تغییر دهد. ما برای شما بازه های قیمتی و کارهای متفاوتی را در نظر گرفته ایم. این عامل سبب میشود که شما یک انتخاب عالی و در عین حال یک کار دوست داشتنی داشته باشید. قیمت تما شده برای این انگشتر زیبا در حدود هشتاد میلیون تومان است. در ساخت این انگشتر، در حدود 2 قیراط مارکیز و 3 قیراط زمرد اصل و 5 گرم طلا به کار می رود.

قیمت جواهرات با سنگ زمرد

معمولا انگشتر های زمرد دارای نمایی زیبا بر روی انگشتان شما هستند. تمامی کارهایی که ما در این جا برای شما قرار داده ایم، قابل تغییر هستند. قیمت این انگشتر در حدود شصت و هشت میلیون تومان است. در ساخت این انگشتر 2 قیراط برلیان و 5 گرم طلا و 3 قیراط زمرد به کار می رود.

قیمت جواهرات با سنگ زمرد

به یک کار تمام عیار و زیبا می رسیم. اگر قصد خرید این کار زیبا و دوست داشتنی را دارید، باید در حدود نود و شش میلیون تومان هزینه کنید. در ساخت این کار 16 گرم طلا و 4 قیراط زمرد به کار می رود. در ساخت گردنبند تنیسی مقدار یک قیراط برلیان به کار میرود. وزن طلای به کار رفته در شکوفه ی اطراف زمرد 3 گرم است.

قیمت جواهرات با سنگ زمرد

برای تنوع بخشیدن به لیست خود به سراغ یک گوشواره زیبا میرویم. معمولا تمام کارهای ساخته شده بوسیله زمرد دارای نمایی عالی و جذاب هستند. در ساخت این کار در حدود دو قیراط و هفتاد سوت برلیان به کار می رود. وزن طلا در حدود شش گرم است و قیمت کار با سنگ چیپسون در حدود نود و چهار میلیون تومان است.

قیمت جواهرات با سنگ زمرد

تا حالا به بررسی قیمت جواهرات با سنگ زمرد پرداخته ایم و با کارهای متفاوتی آشنا شده اید. دومین گوشواره انتخابی برای شما قیمتی در حدود شصت میلیون با سنگ چیپون و قیمت هشتاد و هفت میلیون تومان با سنگ زمرد اصل خواهد داشت. در ساخت این کار مقدار شش گرم طلا و دو قیراط برلیان ریزه به کار می رود.

قیمت جواهرات با سنگ زمرد

از آخرین کارهایی که قیمت آن را برای شما در نظر گرفته ایم، یک انگشتر زیبا است. این انگشتر دارای یاقوت کبود است اما نمای زیبای این کار سبب شده است که ما آن را جزء لیست جواهرتمان قرار دهیم. تمام کارهایی که ما در این لیست قرار داده ایم را با سنگ های دیگر نیز می توانید سفارش دهید. در ساخت این انگشتر در حدود 2 قیراط برلیان و 6 گرم طلا به کار میرود. قیمت کار با سنگ زمرد اصل در حدود صد و بیست و با سنگ چیپسون در حدود نود و هفت میلیون تومان است.

قیمت جواهرات با سنگ زمرد

به محاسبه قیمت یک گردنبند زیبای دیگر رسیدیم و قیمت گردنبند زمرد اشکی  را برای شما محاسبه خواهیم کرد. در ساخت این کار مقدار 3 قیراط زمرد و 30 گرم طلا و 10 قیراط برلیان به کار می رود. قیمت تمام شده برای این کار سیصد و هفتاد میلیون تومان است.

قیمت جواهرات با سنگ زمرد

گزینه های نه و ده لیست ما متعلق به دو انگشتر زیبا و دوست داشتنی با سنگ زمرد است. در ساخت نهمین کار لیست ما، مقدار شش گرم طلا و هفتاد سوت برلیان به کار میرود. قیمت این کار با سنگ چیپسون در حدود سی میلیون تومان است.

قیمت جواهرات با سنگ زمرد

انتخاب گزینه های متفاوت و بازه های قیمتی متفاوت، کار خرید را برای شما آسانتر خواهد کرد. معمولا کارهای ساخته شده بوسیله مارکیز دارای طرفداران بیشتری است. در ساخت این انگشتر مقدار پنج گرم طلا و یک و نیم قیراط برلیان به کار خواهد رفت. بهای تمام شده ی این کار با سنگ چیپسون در حدود شصت و پنج میلیون تومان است.

قیمت جواهرات با سنگ زمرد

برای سفارش جواهرات با سنگ زمرد چه کار کنیم؟

ما به بررسی قیمت جواهرات با سنگ زمرد پرداختیم و در بازه های قیمتی متفاوت، کارهای با کیفیتی را انتخاب کردیم. ساخت کارها توسط گالری زرنه خواهد بود. . گالری هم برای کارگاه و هم برای مغازه خود از اتحادیه طلا و جواهرات خود دارای نشان استاندارد (T1790) و 750 است که در تمام کارهای گالری حک می شود. برای کارهای جواهرات، شناسنامه کار هم داده میشود.  مدت زمان آماده شدن کارها بین دو هفته تا یک ماه است. برای سوال در مورد کارها و یا تغییری که دوست دارید در کارها داده شود با شماره 09305655629 در واتس اپ در ارتباط باشید.

Bestwiki وب‌سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.