عملکرد دوربین گوشی شیاومی رد می نوت 8 پرو

عملکرد دوربین گوشی شیاومی رد می نوت 8 پرو

5,0 rating based on 1,234 ratings

خیلی از مادوست داریم عملکرد گوشی شیاومی رد می نوت 8 پرو را مورد بررسی قرار دهیم.گوشی میان رده و باارزشی  که دارای صفحه ی نمایش 6/5 اینچی است،از رزولیشن خوبی برخوردار است.

دارای چهار دوربین در پشت گوشی است که باعث متمایز شدنش نسبت به سایر هم رده هایش می شود.ردمی نوت 8 پرودارای دوربین تله فوتو نیست و این را جز معایب آن می توان به حساب آورد.

دوربین اصلی آن 64 مگاپیکسل و دوربین اولترا واید آن 8 مگا پیکسل است.دو دوربین دیگر آن هرکدام دو مگا پیکسل است.

امتیاز های گرفته شده در سایت Dxomar به صورت زیر است. با ما همراه باشید تا در ادامه ی مقاله گوشی رد می نوت 8 پرو را بررسی کنیم.

انتظار شما از عملکرد دوربین گوشی شیاومی رد می نوت 8 پرو چیست؟

حالت هایی که برای گوشی شیاومی رد می نوت 8 پرو بررسی شده است ،دقیقا حالت های مورد بررسی در مورد سایر گوشی ها است.سایت مرجع عملکردگوشی را از جنبه های نوردهی،رنگ،فوکوس خودکار ،بافت،نویزو حالت شب بررسی کرده است.

در حالی که شیاومی رد می نوت 8 پرو عملکرد نسبتا خوبی را در عکس های گرفته شده از خود بروز می دهدودر حالت فوکوس خودکار و استفاده از فلش و هم چنین در معرض هدف به خوبی عمل می کند،اما جزئیات در عکس به خوبی نشان داده نمی شود.

دامنه ی دینامیکی نیز در این دوربین محدود است و هم چنین تغییر رنگ در بعضی از نقاط عکس دیده می شود.جزئیات عکس هم به خوبی نمایش داده نمیشود اما نوردهی عکس خوب است.

در حالی که دوربین اولترا واید رد می نوت 8 پرو باید روی کاغذ بهتر عمل کند اما آن انتظاری که ما از آن در گرفتن عمق تصاویر داریم ماراراضی نخواهد کرد.

فیلمبرداری 

تقریبا مشکلاتی که در گرفتن عکس داشتیم،در ضبط فیلم هم مشاهده خواهیم کرد.در حالی که در هنگام فیلم نوردهی تقریبا خوشایند است و لرزش دوربین هم در حین ضبط موثر است،اما در تغییر شرایط نور تعادل رنگ سفید و نا پایداری را مشاهده خواهیم کرد.

با بررسی عملکرد دوربین گوشی شیاومی رد می نوت 8 پرو فهمیدیم که این گوشی نمی تواند با بهترین  مدل های کلاس خود رقابت کندوباید بیشتر روی دوربین آن کار شود.

با توجه به بودجه و هزینه ای که شما پرداخت خواهید کرد،دستگاه عملکرد مناسب و قابل تقدیری از خود ارائه می دهد.و باید آن را با هم رده های خود بررسی کرد.

در حالت کلی امتیاز کسب شده برای شیاومی رد می نوت 8 پرو 84 است و امتیاز گرفته شده برای گوشی های گلکسی a 50 و a 71 به ترتیب 85 و 84 است که ما در مقاله های بعدی عملکرد هر سه گوشی را با هم مقایسه می کنیم.اعداد در فیلمبرداری و عکس اندکی باهم متفاوت هستند.

نکات مثبت

  • فوکوس دقیق در نور مناسب
  • نوردهی خوب بافلش
  • قرار گرفتن در معرض شفاف در نور کم وشب

نکات منفی

  • محدوده دینامیکی محدود و قطع برجسته
  • کمبود جزئیات و آثار با کیفیت در عکس های زوم
  • تغییر رنگ در گوشه های تصویر
  • کمبود جزئیات در عکس های داخلی
Bestwiki وب‌سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.