برترین گوشی های سامسونگ از لحاظ باتری

برترین گوشی های سامسونگ از لحاظ باتری

5,0 rating based on 1,234 ratings

گوشی های موبایل را معمولا از جهات مختلفی بررسی می‌کنند که یکی از مهم ترین آن ها عملکرد باتری آن ها است.زیرا تا انرژی در کار نباشد چیز دیگری هم وجود نخواهد داشت. در این مقاله برترین گوشی های سامسونگ از لحاظ باتری بررسی شده اند.

شاید به جرات هم بتوان گفت که باتری مهم ترین قسمت یک موبایل است این را زمانی خواهیم فهمید که به خاطر یک در صد شارژ کم تر یک تماس اساسی را از دست بدهید.

معمولا وقتی می خواهند مدت زمان نگه داری شارز یک گوشی را بسنجند در مدت زمان معین با آن در شبکه های اجتماعی به جستجو می پردازند ، مدت زمانی را با آن صحبت می‌کنند ، یک ساعت هم با آن به بازی می پردازند و یک ساعت هم با ان به تماشای ویدیو با کیفیت بالا می نشینند و مجموع این ها عملکرد گوشی را نشان میدهد.

این که ظرفیت باتری هرچه بالاتر باشد مدت زمان نگه داری شارژ آن بیشتر است حرفی اشتباه است زیرا عملکرد باتری به سایر عوامل چون صفحه ی نمایش و کیفیت آن و پردازشگر و سیستم عامل و رزولوشن آن بستگی دارد.

اگر دوام باتری برای شما خیلی مهم است با این مقاله با ما همراه باشید .نتایجی که در این مقاله به آن اشاره شده است  براساس سایت gsm است.( وب سایت های مختلفی عملکرد موبایل را مورد بررسی قرار می‌دهند که از مهم ترین آن ها gsm است. )

گوشی های برند سامسونگ جز پرفروشترین و بهترین گوشی های حال حاضر دنیا هستندکه طرفداران بسیاری را دارند. ارزش این برند بر همگان آشکار شده است و نیازی به توضیح خاص در این مورد نیست.

به نظر شما برترین گوشی سامسونگ از لحاظ باتری کدام است؟

1-Galaxy A42 5G

Galaxy A42 5G

گوشی Galaxy A42 5G دارای باتری 5000 میلی آمپری است. نتایجی که این گوشی در آزمایشات به جای می گذارد، قابل تحسین است. می توان گوشی Galaxy A42 5G را یکی از بهترین تولیدات سامسونگ دانست. در مدت نیم ساعت این گوشی به شارژ 27 درصدی و در مدت 2 ساعت به طور کامل شارژ می شود.

2-Galaxy A12

Galaxy A12

می خواهیم نتایج آزمایشگاهی را در مورد این گوشی مورد بررسی قرار دهیم. گوشی Galaxy A12 دارای باتری 5000 میلی آمپری است. شما به مدت 16 ساعت می توانید با این گوشی به وبگردی بپردازید. در مدت زمان نیم ساعت به شارژ بیست درصدی و در مدت زمان سه ساعت، به طور کامل شارژ میشود. البته همانطور که مشاهده میکنید این زمان، نسبت به سایر گوشی ها کمی طولانی تر است.

3-Galaxy A32Galaxy A32

گوشی Galaxy A32 همانند گوشی Galaxy A72 دارای یک باتری 5000 میلی آمپری است. عملکرد گوشی را در فرکانس های 60 و 90 هرتز مورد بررسی قرار داده اند. گوشی Galaxy A32 در مدت نیم ساعت به شارژ 25 در صدی میرسد.  مدت زمان 2:19 طول میشکد تا این گوشی به طور کامل شارژ شود. عملکرد گوشی قابل قبول و تحسین برانگیز است و انتظاری که از یک گوشی میان رده را دارید، برآورده میکند.

 

4- Galaxy A72Galaxy A72

گوشی Galaxy A72 دارای یک باتری 5000 میلی آمپری است. البته اگر شما تصمیم به پخش با فرکانس 60 هرتزی بگیرید، عملکرد گوشی به میزان قابل قبولی تغییر می کند. و مدت 121 ساعت عملکرد گوشی خواهد شد. گوشی Galaxy A72 در مدت نیم ساعت به شارژ 54 درصدی می رسد و در مدت 1:15 طول می کشد تا این گوشی به طور کامل شارژ شود. لازم به توضیح است که نتایج آزمایشگاهی با توجه به شارژ های 25 واتی و یا 15 واتی با هم فرق میکند.

5-Galaxy A 02 S

Galaxy A 02 S

Galaxy A 02 S  دارای یک باتری 5000 میلی آمپری است. عملکرد گوشی در زمینه وب گردی و پخش ویدئو قابل قبول است. معمولا گوشی های سامسونگ عملکرد خوبی در زمینه باتری دارند. گوشی Galaxy A 02 S در مدت زمان نیم ساعت به شارژ سی درصدی می رسد. 2:36 طول میکشد تا این گوشی به طور کامل شارژ شود. گوشی Galaxy A02 S دارای قیمت مناسبی در بازار است. شما می توانید از این گوشی به عنوان یک کادو تولد برای عزیزانتان استفاده کنید.

بیشتر بخوانید : بررسی دوربین گوشی گلکسی A 50

6- Galaxy S21 Ultra

Galaxy S21 Ultra

نوبت به بررسی گوشی محبوب Galaxy S21 Ultra رسید و ما عملکرد این غول کره ای را در دو نوع چیپست بررسی می کنیم. گوشی Galaxy S21 Ultra با اسنپدراگون 888 و اگزینوس 2100 در بازار به فروش میرسد. البته عملکرد Galaxy S21 Ultra با هر دو چیپست تقریبا مانند هم است. باتری استفاده شده در این گوشی یک باتری 5000 میلی آمپری است.

7-Galaxy A52 5G

Galaxy A52 5G

گوشی A52 5G  دارای باتری 4500 میلی آمپری است. نتایج و آماری که با کارکرد این گوشی سامسونگ، بدست آمده است، گویای همه چیز است. در مدت زمان نیم ساعت این گوشی به شارژ 34 درصدی و در مدت 1:40 به شارژ کامل میرسد. بنا به گفته GSM، این گوشی با شارژر 15 واتی بفروش میرسد. و برای شارژ سریع این گوشی باید شارژر 25 واتی را به صورت جداگانه تهیه کنید.

8-Galaxy a 70

باتری Galaxy A70

گوشی a70 سامسونگ یک گوشی میان رده با امکانات خوب به حساب می آید.باتری 4500 میلی آمپری آن مدت زمان زیادی را برای ما شارژ خواهد داشت.

صفحه ی نمایش آن 6.7 اینچ است که از نوع super amoled است.

9- Galaxy a 30

A30

تقریبا اگر گوشی با قیمت مناسب و امکانات در حد نیاز روزمره ی خودرا می خواهید a 30 گزینه خوبی برای شما خواهد بود.

ظرفیت باتری آن 4000 میلی آمپر است،صفحه ی نمایش 6.4 اینچی آن هم از نوع super amoled است.

10-Galaxy z flip

باتری Galaxy Z Flip

باتری z flip چندان قوی نیست اما جزء گو شی های جدید سامسونگ به حساب می آید.

ظرفیت باتری این گوشی 3300 میلی آمپر می باشد و اندازه ی صفحه ی نمایش آن 6.7 اینچ است.

Galaxy z flip در حال حاضر یکی از جدیدترین محصولات سامسونگ است.

بیشتر بخوانید: برترین گوشی شیائومی از نظر باتری

سخن آخر

ما در این مقاله برترین گوشی های سامسونگ از لحاظ باتری رابررسی کردیم .

به طور کلی زمانی که می‌خواهید گوشی خرید کنید ابتدا ببینید که برای چه کاری می خواهید استفاده کنید.به طور مثال apple 11 pro  دارای قوی ترین عملکرد نرم افزاری و گوشی p40 pro  دارای بهترین دوربین بازار می باشد .و گوشی mo to g7  برند موتورلا دارای بهترین باتری می باشد.

Bestwiki وب‌سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.