آشنایی با عطرهای مورد علاقه بازیگران زن سینمای هالیوود و آشنایی با رایحه های آن ها

آشنایی با عطرهای مورد علاقه بازیگران زن سینمای هالیوود و آشنایی با رایحه های آن ها

5,0 rating based on 1,234 ratings

بازیگران هم مثل سایر افراد جامعه برای خوشبو به نظر رسیدن از عطر های مختلفی استفاده می کنند. عطرهای مورد علاقه بازیگران زن هالیوود هم از برند های گران قیمت و هم از برندهای با قیمت مناسب است.

شاید به طور دقیق نتوان گفت که واقعا بازیگران نامبرده شده دقیقا از فلان عطر خاص استفاده می کنند زیرا خیلی از آن ها در اصل دارند یک برند را تبلیغ می کنند.  اما این موضوع هم دلیلی شد تا ما به بعضی از عطر ها و فیلم های بازیگران نیز اشاره کنیم. خوب در این مقاله هم به بررسی عطرهای مورد علاقه بازیگران زن سینمای هالیوود خواهیم پرداخت.

1-اما استون

به معرفی عطرهای مورد علاقه بازیگران زن سینمای هالیوود می پردازیم.  “اما استون “بازیگر توانمند و مشهور سینمای هالیوود است، او سابقه ی بازی در فیلم های “لا لا لند” و” مرد عنکبوتی” را دارد.

عطر مورد علاقه” اما استون” عطر گاردنیا از عطر شنل است. برند شنل از معتبرترین و شناخته شده ترین برندهای جهان است که طرفداران بسیاری  دارد.

2-جی جی حدید

بازیگر دیگری که می خواهیم در مورد عطر مورد علاقه او صحبت کنیم کسی نیست جز” جی جی حدید” که باید او را یک مدل آمریکایی به حساب آورد.

او که سابقه همکاری با برند های “ورساچه” و “تامی هیلفیگر” را دارد، از عطر The girl استفاده می کند. این عطر جز عطر های گرین و چوبی به حساب می آید که طرفداران زیادی ندارد.

3-گوئینت پالترو

برنده ی اسکار بهترین بازیگر نقش اول زن در سال 1998 که از بازیگران فیلم” انتقام جویان” نیز به حساب می آید از علاقه مندان  عطر تام فورد است.

او از عطر محبوب “بلک ارکید” برای خوشبو به نظر رسیدن استفاده می کند . بلک ارکید یک عطر گرم با پخش و ماندگاری عالی است. در این عطر لوکس زنانه  رایحه های وانیل و شکلات و رایحه های دودی مشخص است، از نعناع و ترافل و ارکیده می توان به عنوان دیگر نت های آن اشاره کرد.

4-تیلور سوئیفت

تیلور سوئیفت نیز در لیست مقاله ما که به بررسی عطر مورد علاقه بازیگران زن هالیوود می پردازد جای دارد.

این خواننده و هنرپیشه ی آمریکایی از عطر Escada Moon sparkle  استفاده میکند.

5-بلیک لایولی

خوب به بازیگر سریال “دختر سخن چین” می رسیم که در فیلم “گرین لنترن “نیز به ایفای نقش پرداخته است.

عطر مورد علاقه “بلیک لایولی “یک عطر با رایحه چای و مشک به نام Burberry the beat eau است.

6- مارگو رابی

یکی از معروفترین و با استعداد ترین بازیگران زن سینمای هالیوود یعنی دکتر هارلی کویین از برند Calvin Klein عطر مورد علاقه خود را انتخاب کرده است.

عطر مورد علاقه “مارگو رابی” Deep Euphoria  است،این عطر طرفداران زیادی دارد اما محبوبیت آن نسبت به دیگر عطرها کم تر است. خوب یکی دیگر از عطرهای مورد علاقه بازیگران زن هالیوود را بررسی کردیم.

7-امبر هرد

همسر سابق” جانی دپ “که حاشیه های زیادی را با خود دنبال می کند و فیلم های زیادی را در پرونده کاری خود می بیند از عطر Guess girl برای خوشبو به نظر رسیدن استفاده می کند.

او بازیگر فیلم های مهمی چون “آکوا”و “لیگ عدالت” بوده است.

8-اسکارلت جوهانسون

 

بازیگر سینمای مارول که اکنون  بالاترین دستمزدها را در هالیوود میگیرد و ما او را به عنوان” بیوه ی سیاه” می شناسیم، از عطر The one  برای خوشبو به نظر رسیدن استفاده می کند.

9- سلنا گومز

سلنا گومز یکی از محبوب ترین چهره ها در اینستاگرام است که دارای محبوبیت فوق العاده ای است. او با وجود سن کم در آثار زیادی به بازی پرداخته است، مثل هر انسان دیگری برای خوشبو به نظر رسیدن از عطر استفاده می کند.

عطر مورد علاقه” سلنا گومز” که در سه گانه ی انیمیشن “هتل ترانسیلوانیا حضور داشته است عطر Daisy  eau fresh از برند  marc Jacob است.

این عطر که یک کار گلی و میوه ای به حساب می آید طرفداران خوبی دارد و امتیاز قابل قبولی در سایت های خارجی دارد.

10-جنیفر لوپز

آخرین نفری که می خواهیم در لیست عطرهای مورد علاقه بازیگران زن هالیوود قرار دهیم کسی جز جنیفر لوپز نیست.

او بازیگر فیلم های” زندگی ناتمام” و” نقش دوم” است. جنیفر لوپز از  عطر های خودش بیشتر استفاده میکند، که می توان عطر Glow by Jennifer Lopez  را نام برد.

سخن پایانی

عطرهای  مورد علاقه بازیگران زن  سینمای هالیوود را مورد بررسی قرار دادیم.  همان طور که در ابتدای مطلب هم گفتم خیلی از این بازیگران به خاطر تبلیغ از یک عطر استفاده می کنند.

خود ماهم در کلکسیون خود چندین عطر داریم و اشتباه است که فکر کنیم که این بازیگران تنها از یک عطر برای خوشبو به نظر رسیدن استفاده می کنند.

Bestwiki وب‌سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.