ارزانترین اسپیکرهای محبوب بازار

ارزانترین اسپیکرهای محبوب بازار

5,0 rating based on 1,234 ratings

ارزانترین اسپیکرهای محبوب بازار

اگر بخواهیم ارزانترین اسپیکرهای محبوب بازاررا برسی کنیم باید نکاتی را توجه داشته باشیم .امروزه اسپیکرهای خیلی خوبی داخل بازار است.

دسته بندی  به نوع کاربردوجایی که شما می خواهید ازآن استفاده کنید بستگی دارد. وقتی می خواهیم یک اسپیکر خوب بخریم باید بدانیم که برای چه کاری می خواهیم از آن استفاده کنیم.این که بخواهیم برای اتاق خودمان آن را تهیه کنیم یا برای یک جمع چند نفره وضعیت کامل فرق می کند.

دومین چیزی که باید به آن اهمیت بدهیم نگهداری شارژ آن است.خیلی از اسپیکر ها در روی جعبه عددی را می نویسند اما با زیاد شدن صدا ما به آن عدد نمی رسیم. این دونکته به نظر نویسنده جزءاصلی ترین نکات برای خرید یک اسپیکر خوب است.

دوستان حرفه ای تر عامل های دیگری چون کیفیت صدا و ضد آب بودن آن را نیز عامل مهم دیگری در انتخاب اسپیکر می دانند.شما وقتی صدارا از یک حد زیاد می کنید در بعضی از اسپیکرها صدا به هم می ریزدو کیفیت آن مناسب نیست.

خوب شما دارید هزینه ای را پرداخت می کنید پس قاعدتا زیبایی هم برای شما اهمیت دارد.ما در این جا تمام عامل های مهم را بررسی کردیم امیدواریم که شما انتخاب درستی را انجام دهید.

برندهای ارزانترین اسپیکرهای محبوب بازاردنیای دیجیتال که مهم هستند

ما با برندهای زیادی در دنیا طرف هستیم که اگر سایت های خارجی و چه سایت های داخلی رابررسی کنید،به چهار نام می رسید.اولین برند مورد بررسی جی بی ال می باشد،که اسپیکرهای زیادی در بازه های قیمتی متفاوتی تولید می کند.

مورد بعدی آلتیمیت می باشد که این برند هم جزءبرترین برند های دنیا می باشدو محصولات زیبایی را دارا است.سونی هم دیگر برند محبوب و پرطرفدار دنیای اسپیکرها می باشدکه برندی قابل احترام است.اما اسپیکری که شاید کم تر نام آن را شنیده باشید انکر است.ودر انتها شیاِومی آخرین برند مورد بررسی می باشد.

بهترین اسپیکر های خانگی

بهترین اسپیکر خانگی اسپیکری می باشد که هم کیفیت مناسب و هم قیمت خوبی داشته باشد.مسلما در ایران اسپیکرهایی با قیمت دویست هزار تومان در بازار موجود است اما همگی خوب نیستند.زیرا مدت زمان پخش صدا و کیفیت آن بر قیمت آن تاثیر گزار می باشد.تمتم برندهای نام برده شده دریک رنج قیمتی است.اگر برای اتاقتان یک اسپیکر جمع وجور می خواهید با ما همراه باشید.

1-Jbl go 2

 

این اسپیکر باکیفیت جزء ارزانترین اسپیکرهای برند جی بی ال است و از قضا بهترین اسپیکر با رنج قیمتی پایین در بازار است.این اسپیکر باارزش مدت زمان 5 ساعت آهنگ را برای شما پخش می کندو دارای توان سه وات می باشد.این اسپیکر را شما در رنگ های متفاوتی می توانید در بازار پیداکنید.

2-Anker mini

 

از دیگر اسپیکرهای ارزان قیمت بازار انکر مینی می باشد.اسپیکرهای انکر شاید دربازار ایران کم تر شناخته شده باشد ،اما یک برند جهانی و محبوب می باشد. کافی است نظرات استفاده کنندگان از آن را در سایت های خارجی بررسی کنید.

3-Sony xb 01

 

همانند گوشی های موبایل که برندهای مطرح دنیا یک گوشی میان رده و یک گوشی بالارده معرفی می کنند در حوزه اسپیکر هم همین اتفاق رخ می دهد.برند مطرح و سرشناس سونی هم یک اسپیکر محبوب و جمع وجور در رنج قیمتی پایین وارد بازار کرده است.

اسپیکر اکس بی از پس نیازهای خانگی شما به خوبی بر می آیدو شما را راضی خواهد کرد.این اسپیکر در حال حاضر یکی از ارزان ترین اسپیکر های سونی است.

4-Xiomi mi compact

 

ارزانترین اسپیکر لیست ما از برند محبوب این روزهای بازار است.کم تر کسی است که از محصولات باکیفیت شیاومی استفاده نکرده باشد.خوب اگر چندان راضی به هزینه نیستید با هزینه ای کم می توانید این اسپیکر را تهیه کنید.

5-Xiaomi millet

آخرین اسپیکر که جز ارزانترین ها نیز است  به شیاومی تعلق دارد.اگر mini compact رانمی پسندید گزینه ی دیگر که شما در برند شیاومی طرف هستید این اسپیکر می باشد.معمولا این اسپیکرها تفاوت زیادی باهم ندارند چرا که اگر داشتند قیمت بالاتری پیدا می کردند.

بیشتر بخوانید : اسپیکرهای میان رده محبوب بازار

سخن آخر

قبل از خرید یک اسپیکر خوب ابتدا نیاز خودرا دریابید و سپس اقدام به خریدکنید.زیرا ارزانترین اسپیکرهای محبوب بازار مناسب فضای باز نمی باشند و اگر درست دارید اسپیکری با کیفیت دار داشته باشید .حتما با مقاله های بعدی ماهمراه باشید.در مقاله های بعدی مااز اسپیکرهایی با برد بالاتر صحبت خواهیم کرد.

Bestwiki وب‌سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.