بازیگران زنی که باید فیلم های بعدی آن ها را ببینیم

بازیگران زنی که باید فیلم های بعدی آن ها را ببینیم

5,0 rating based on 1,234 ratings

بازیگران زیادی در دنیا به بازی پرداخته اند و به بازی هم خواهند پرداخت.پس بازیگران زنی که باید فیلم های بعدی آن ها را ببینیم موضوعی جدید به حساب نمی آید.

بعضی از بازی ها در خاطر ما سالیان سال می ماند و ما از آن ها صحبت به میان خواهیم آورد.فیلم هایی که با بازی یک بازیگر کاملا به چشم می آید.

نظر شما بازیگران زنی که باید فیلم های بعدی آن ها را ببینیم چیست؟

ما تمام سعی مان را کرده ایم تا بهترین ها را به شما معرفی کنیم شما هم اگر نظر خاصی دارید می توانید نظر خود را ثبت کنید.

1-مارتین کوتیار

مارتین کوتیار سخنگوی سازمان صلح سبز جزء بازیگران هالیوودی به حساب می آید که با بازیگران و کارگردانان بزرگی همکاری داشته است.

او فقط به خاطر بازی در یک نقش توانست چهار جایزه اسکار،بفتا،سزارو گلدن گلوپ را از آن خود کند.

او فیلم کمدی “تاکسی” رادر سال 1998 بازی کردو سپس در فیلم 2010 “کریستوفر نولانگ یعنی “تلقین” به بازی پرداخت.اما این پایان همکاری او و “نولان” نبود و در فیلم “شوالیه تاریکی بر می خیزد” این دو همکاری جدیدی راشکل دادند.

از دیگر فیلم های این بازیگر توانمند باید به بازی در کنار “مت دیمون” و” کیت وینسلت” در فیلم” شیوع “اشاره کرد.مارتین کوتیار فیلم”دشمنان ملت” را در کنار” جانی دپ” به بازی پرداخت و “یک سال خوب” را  در کنار “راسل کرو ” بازی کرد.

2-اسکارلت جوهانسون

اسکارلت جوهانسون بازیگر گرانقیمت هالیوود که جزء بازیگرانی به حساب می آید که دارای آثار متعدد و تحسین برانگیز سینمای هالیوود است.

بازیگر فیلم” انتقام جویان “در فیلم درام “داستان ازدواج” نیز به بازی پرداخته است.اگر بخواهیم از دیگر فیلم های او نام ببریم باید به فیلم او و بازی در کنار” واکین فینیکس” و “ایمی آدامز” اشاره کنیم.

دیگر اثر جوهانسون بازی در فیلم “پرستیژ” به کار گردانی “نولان” و هنرمندی” کریستین بل” است.صداپیشه ی “میندی”،در فیلم “لوسی” نیز به هنرنمایی پرداخته است.

3-آنجلینا جولی

آجلینا جولی

آنجلینا جولی همسر سابق “برد پیت” ،که به فرزند” جان ویت” معروف است، جزء بازیگران لیست بازیگران زنی که باید فیلم های بعدی آن ها را ببینیم است.

اوکه به خاطر فیلم “دختر از هم گسیخته”تنها اسکارش را گرفته است،”آقا و خانم اسمیتگ رادر سال 2005 در کنار “برد پیت” بازی کرد.

او صدا پیشه ی انیمیشن “پاندای کونگ فو کار “،بازیگر فیلم های “تحت تعقیب”،”سالت” ،”سرقت در 60 ثانیه” و “توریست” است.

4-کیت بلانشت

کیت بلانشت دبل کننده ی اسکار جزء بازیگران پرکار و توانمند سینمای هالیوود به حساب می آید که در فیلم های مارتین اسکو سیزی (هوانورد) و وودی آلن (یاسمن آبی) و “دیوید فینچر “و” پیتر جکسون “و” اسپیلبرگ “حضور داشته است.

با 51 سال سن تقریبا با تمام بزرگان سینمای هالیوود کار کرده است.در فیلم “ارباب حلقه ها “حتما او را دیده اید و بازی اورادر” مورد عجیب بنجامین باتن” به یاد دارید.

5-ایمی آدامز

ایمی آدامز

ایمی آدامز بازیگر توانمند سینمای دی سی جزء ستارگان محبوب و ثروتمند سینمای هالیوود است که متولد ایتالیا است.

ایمی آدامز در فیلم “اگه می تونی منو بگیر “مقابل “دی کاپریو “به بازی پرداخت و در فیلم “جولی و جولیا “با “مریل استریپ” هم بازی بود.فیلم “مشت زن “تنها فیلمی نبود که با “کریستین بل” همبازی شد و او در فیلم “حقه باز آمریکایی” بار دیگر با بتمن همبازی شد.

از فیلم های کمدی که او بازی کرده است باید به فیلم “شب در موزه(2)” اشاره کنیم.ایمی آدامز از سال 2015 به بعد بیشتر در فیلم های سینمای دی سی هم چون “مرد پولادین” ،”بتمن در برابر سوپر من” به بازی پرداخته است.

بیشتر بخوانید : بازیگران سینمای دی سی

6-زوئی سالدانیا

زوئی سالدانیا

زوئی سالدانیا فیلم “ترمینال “را در کنار” تام هنکس” بازی کردو سپس فیلم “خارج از کوره”را در کنار “کریسین بل”و “فارست ویتاکر “به بازی پرداخت.

بازیگر سینمای مارول که او را با نقش گامورا در” نگهبانان کهکشان” می شناسیم، جزء بازیگران مطرح هالیوود به حساب می آید.

او که در اسکار به حق خودش نرسیده است و در فیلم”دزدان دریایی کارئیب” در کنار “جانی دپ “به نقش آفرینی پرداخته است،به دنبال ماجراجویی در فیلم “آواتار” است.

7-هلنا بونهام

هلنا بونهام

هفتمین فرد لیست بازیگران زنی که دوست داریم فیلم های بعدی آن ها راببینیم کسی جز هلنا بونهام بازیگر فیلم “باشگاه مشت زنی ” نیست.

هلنا بونهام که همسر سابق “تیم برتون” است تقریبا در بیشتر آثار “جانی دپ” حضور داشته است.بازیگر بهترین فیلم اسکار در سال 2011 یعنی” سخنرانی پادشاه “در فیلم” هشت یار اوشن” نیز سابقه ی بازی دارد.

از بازیگر هری پاتر در سال 2007 باید انتظار بازی در نقش “تناردیه” را در فیلم” بینوایان” در کنار” راسل کرو “و” ان هتوی” داشته باشیم.

8-ناتالی پورتمن

ناتالی پورتمن

ناتالی پورتمن بازیگر سینمای مارول که در فیلم های رمانتیک “نیویورک دوستت دارم “و “شب های بلوبری من” به بازی پرداخته است،از بازیگران فیلم “ثور” نیز به حساب می آید.

او که در سه قسمت اول “جنگ ستارگان” به هنرنمایی پرداخته است،در سال 1995 در فیلم زیبا و تماشایی” مخمصه” در کنار “دنیرو” و “آل پاچینو” بازی کرد.

او که سه بار نامزد اسکار شده است ،در سال 2011 به خاطر بازی در فیلم” قوی سیاه” برنده ی اسکار بهترین بازیگر نقش اول زن شده است.

9- مارگو رابی

مارگو رابی

دکتر هارلی کویین ،سینمای دی سی همسر “دی کاپریو” در “گرگ وال استریت” به کارگردانی “مارتین اسکور سیزی” بود.

مارگو رابی در فیلم” روزی روزگاری در هالیوود “در کنار”برد پیت “و گدی کاپریو” به کارگردانی “تارانتینو “به بازی پرداخت.

صدا پیشه ی “پیتر خرگوشه” در فیلم “ترمینالگ و عاشقانه” زمان” به بازی پرداخته است.

10- گل گدوت

 

گل گدوتگل گدوت که فیلم” مجرم” را در کنار” رایان رینولدز” در سال 2016 بازی کرد واندروومن داستان مانیز خواهدبود.

او را که بیشتر در آثار سینمای دی سی دیده ایم ،در ” هشت یار اوشن” نیز به هنرنمایی پرداخته است.

او در آثار زیادی به صدا پیشگی پرداخته است که از مهم ترین آن ها بایدبه” لگو” ،”رالف اینترنت را خراب می کند” و “چگونه اژدهای خودرا تربیت کنیم “نام ببریم.

پس آخرین فرد لیست بازیگران زنی که دوست داریم فیلم های بعدی آن ها راببینیم یک صدا پیشه است.

Bestwiki وب‌سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.