خرید و سفارش دستبند مروارید و آشنایی با مدل های دستبند طلا

خرید و سفارش دستبند مروارید و آشنایی با مدل های دستبند طلا

5,0 rating based on 1,234 ratings

استفاده از رج به جای زنجیر در ساخت کارهای طلا و جواهر، بسیار خاص و زیبا است. مزیت استفاده از طلای رجی این است که قیمت کار کاهش پیدا می کند. رج دستبند مروارید را به صورت تکی و چندتایی به کارهای طلا می بندند. سنگ های استفاده شده در رج ها عقیق ارغوانی، انیکس و مروارید است. سفارش طلا از گالری هایی که دارای کارگاه هستند سبب می شود که شما نوع سنگ را به دلخواه انتخاب کنید.

شما هم دستبند و هم گردنبند را به صورت رجی می توانید سفارش دهید. معمولا اگر طراحی اسم با طلا داشته باشید، می توانید آن را به صورت تک رج در گردنبند خود داشته باشید. در این مقاله با انواع کارهایی که با طلای رجی می توان ساخت آشنا می شوید.

کارهایی که می توان به صورت رجی سفارش داد

طراحی اسم با طلا

طراحی اسم با طلا، دارای سبک و روش های متفاوتی است.  طراحی اسم با طلا را می توان به صورت های  گوناگون سفارش داد. اسم طراحی شده با طلا را می توان به صورت دستبند یا گردنبند رج کرد. سنگ را هم شما با سلیقه خودتان می توانید انتخاب کنید. طراحی اسم با طلا، یکی از شیرین ترین هدیه هایی است که ما در روز تولد می توانیم آن را تقدیم عزیزانمان کنیم. البته این کار جزء کار های زمان بر به حساب می آید.

اشعار

استفاده از اشعار را در ساخت دستبند طلا و گوشواره طلا دیدیم. در طلای رجی نیز می توان از اشعار استفاده کرد. اتفاقا اگر قصد سفارش طلای رجی را دارید، توصیه نویسنده به شما خرید این نوع کار های زیبا و با ارزش است.

علت کاملا واضح است، زیرا هم یک کار طلا را سفارش داده اید و هم به یک کار زیبا رسیده اید. طلای رجی دارای زیبایی خاصی است که به منحصربفرد شدن شما کمک زیادی می کند. اشعاری که در ساخت طلای رجی به کار می رود بسیار پر مفهوم است. شما می توانید  این اشعار زیبا را در دستبند مروارید داشته باشید.

ماه تولد

همان طور که می توان کارهای ماه تولد را با زنجیر طلا سفارش داد، سفارش این نوع کارها با رج نیز امکان پذیر است. انتخاب رج کاملا به سلیقه و انتخاب مشتری بستگی دارد. معمولا کارهای ماه تولد برای هدیه دادن به عزیزانمان در روز تولد استفاده می شود.

معرفی چند نمونه دستبند رجی که می توان آنها را سفارش داد.

1-خدای دل و جان من تویی مادر

یکی از زیباترین کارهای زرنه در سال 1400، دستبند (خدای دل و جان من تویی مادر) است. گالری زرنه، کارهای زیبایی را برای کالکشن روز مادر در سال 1400 تدارک دید که یکی از کارهای آن دستبند مروارید (خدای دل و جان من تویی مادر) است. البته این دستبند زیبا را به بهانه های مختلف و تولد مادرمان می توانیم به عنوان هدیه ای گرانبها تقدیم آن ها کنیم. وزن تقریبی دستبند مروارید خدای دل و جان من تویی مادر برابر با 2 گرم و قیمت تقریبی آن سه میلیون و خرده ای است.

خرید و سفارش دستبند مروارید و آشنایی با مدل های دستبند طلا

2-دستبند لوله فرفورژه

دستبند لوله فرفورژه دارای وزن  5 گرم و قیمتی در حدود نه میلیون تومان است. لوله فرفورژه یکی از کارهای منحصر بفرد و تک گالری زرنه است. این کار دارای نمای بسیار زیبایی بر روی دستان شما است. البته این دستبند را با سنگ های  عقیق ارغوانی و انیکس نیز می توان سفارش داد. این کار، از جمله کارهایی است که در ساخت آن از طرح های زیبا استفاده شده است و شامل جملات زیبا و قطعات ادبی نیست.

خرید و سفارش دستبند مروارید و آشنایی با مدل های دستبند طلا

3-قطره تویی، بحر تویی

به یکی از شیک ترین و خاص ترین دستبند مروارید از گالری زرنه، یعنی قطره تویی، بحر تویی، می رسیم. شعر زیبا و طراحی زیبایی که در این کار استفاده شده است، شما را به خرید این کار جذاب و دوست داشتنی ترغیب می کند. قطعا با خرید این کار جذاب و عالی، عاشق آن خواهید شد. برای ساخت و رج کردن این دستبند مروارید زحمت زیادی کشیده می شود. وزن تقریبی دستبند در حدود هفت و نیم گرم و قیمت آن در حدود سیزده میلیون تومان است.

4-تو شب یلدای منی

گالری زرنه برای مناسبت های مختلف و ایام سال کارهای زیبایی را طراحی می کند. فرقی نمی کند که شما در چه زمانی قصد خرید هدیه را دارید، چه شب یلدا، چه روز مادر، چه روز مرد، حتما برای خرید و سفارش طلای خود به گالری زرنه سر بزنید. گالری برای شب یلدا، دستبند مروارید (تو شب یلدای منی) را طراحی کرده است. وزن تقریبی کار بین یک تا یک و نیم گرم است و قیمت آن در حدود دو میلیون تومان است.

5-دستبند حروف

برای خرید هدیه تولد، یکی از بهترین کارها، دستبند های حروف است دستبندهای حروف را هم به صورت تک رج و هم چند رج می توان سفارش داد. قیمت دستبندها بسته به وزن کار و تعداد رج ها متفاوت خواهد بود. اگر قصد خرید دستبند سه رج حروف زرنه را دارید، می توانید این کار را با وزن حدود 2 گرم و قیمت حدود چهار میلیون سفارش داد.

خرید و سفارش دستبند مروارید و آشنایی با مدل های دستبند طلا

6-جز یاد تو از خاطر من نگذرد

ششمین کاری که ما برای شما در این لیست قرار داده ایم کار زیبای (جز یاد تو از خاطر من نگذرد) است. این کار زیبا را می توان در مناسبت های مختلف از جمله روز ولنتاین به عزیزان خود تقدیم کنید. وزن تقریبی این دستبند زیبا برابر با 2 گرم و قیمت چهار میلیون تومان است. البته این کار را به صوت دستبند مروارید می توان سفارش داد.

خرید و سفارش دستبند مروارید و آشنایی با مدل های دستبند طلا

7-دستبند مروارید پروانه

یکی از مزیت هایی که خرید از گالری زرنه برای شما عزیزان می تواند داشته باشد، بازه های قیمتی متفاوت است. دستبند پروانه دارای وزن تقریبی 3 گرم و قیمت حدود هفت میلیون تومانی است. در طراحی دستبند مروارید پروانه، شاهد طراحی زیبا از جملات زیبا و طرح زیبای پروانه هستیم. تنوع و زیبایی مدل های گالری به دلیل طراحی و ساخت توسط خود گالری است.

خرید و سفارش دستبند مروارید و آشنایی با مدل های دستبند طلا

8-ای مهر و ماه تو جان بخواه

به معرفی هشتمین کار ساخته شده توسط گالری خواهیم پرداخت. در ساخت این کار زیبا و دوست داشتنی از جمله ی زیبای ( ای مهر و ماه تو جان بخواه ) استفاده شده است. وزن تقریبی کار در حدود 4 گرم و قیمت کار در حدود هشت میلیون تومان است. البته خودتان بهتر میدانید که به دلیل تغییر لحظه ای نرخ دلار قیمت ها حدودی است و برای سفارش حتما با گالری در ارتباط باشید.

خرید و سفارش دستبند مروارید و آشنایی با مدل های دستبند طلا

9-جانی و دلی

به یکی از زیباترین و پرفروشترین کارهای لیست خرید دستبند طلا از گالری می رسیم. نمای زیبا و در عین حال طراحی زیبای کار ( جانی و دلی) شما را به خرید و داشتن چنین دستبندی ترغیب خواهد کرد. این کار زیبا را به صورت انگشتر و گردنبند هم می توان سفارش داد. وزن حدودی دستبند مروارید جانی و دلی در حدود 3 گرم و قیمتی بین شش تا هفت میلیون تومان دارد.

خرید و سفارش دستبند مروارید و آشنایی با مدل های دستبند طلا

10-تو یار و تمنا منی

آخرین کاری که قصد داریم مشخصات و ویژگی های آن را برای شما در این جا قرار دهیم دستبند تمنا است. امیدواریم که این دستبند را هم با سنگ های دیگر امتحان کنید. وزن تقریبی این کار برابر با 4 گرم و قیمت آن در حدود هشت میلیون تومان است.

خرید و سفارش دستبند مروارید و آشنایی با مدل های دستبند طلا

مزیت خرید دستبند مروارید از گالری زرنه چیست؟

علت این که ما کارهای گالری زرنه را برای شما در لیست کارهایمان قرار دادیم، دارای چندین دلیل است. اولین و مهم ترین ویژگی کارهای ساخته شده توسط گالری این است که شما بسته به نوع و سلیقه خود می توانید وزن و سنگ به کار رفته در کارها را تغییر بدهید. تمام این دستبندها را با سنگ های اونیکس و عقیق ارغوانی، علاوه بر مروارید می توان سفارش داد. البته وزن کارها را تا حدودی که به زیبایی و طراحی آن آسیب نزند می توانید تغییر دهید. دومین دلیل که خیلی مهم است، مسئله نقدینگی است. شما علاوه بر خرید دستبند مروارید، می توانید سرویس این کارها را هم داشته باشید. شما در آینده و با توجه به نقدینگی خود می توانید انگشتر و گردنبند تمام این کار ها را سفارش دهید. پس به مرور زمان می توانید یک سرویس زیبا و دوست داشتنی را از گالری خریده باشید.

 اطمینان از خرید، دیگر مزیت مهم گالری است. گالری هم برای کارگاه و هم برای مغازه خود از اتحادیه طلا و جواهرات خود دارای نشان استاندارد (T1790) و 750 است که در تمام کارهای گالری حک می شود. مزیت دیگر خرید از گالری زرنه، سفارش خرید به صورت غیر حضوری است. شما برای خرید حضوری باید به مرکز خرید اپال واقع در سعادت آباد مراجعه کنید. گالری در طبقه دوم و واحد 277 است. شماره تماس گالری 26350768 است. آدرس پیج اینستاگرام گالری zarnehgallery  است.

Bestwiki وب‌سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.