بهترین گوشی های آیفون از لحاظ باتری

بهترین گوشی های آیفون از لحاظ باتری

5,0 rating based on 1,234 ratings

گوشی های موبایل را معمولا از جهات مختلفی بررسی میکنند که یکی از مهم ترین ان ها عملکرد باتری آن ها میباشد زیرا تا انرژی در کار نباشد چیز دیگری هم وجود نخواهد داشت.

شاید به جرات هم بتوان گفت که باتری مهم ترین قسمت یک موبایل میباشد این را زمانی خواهیم فهمید که به خاطر یک در صد شارژ کم تر یک تماس اساسی را از دست بدهید.

 وب سایت های مختلفی عملکرد موبایل را مورد بررسی قرار میدهند که از مهم ترین ان ها gsm  وphone arena است.

 بدون یک مرجع معتبر بررسی کردن گوشی کار اشتباهی است.

 معمولا وقتی می خواهند مدت زمان نگه داری شارز یک گوشی رابسنجند با ان در مدت زمان معین در شبکه های اجتماعی به جستجو می پردازند و مدت زمانی را با ان صحبت میکنند و یک ساعت هم با ان به بازی می پردازند و یک ساعت هم با ان به تماشای ویدیو با کیفیت بالا می نشینندو مجموع این ها عملکرد گوشی را نشان میدهد.

این که ظرفیت باتری هرچه بالاتر باشد مدت زمان نگه داری شارژ ان بیشتر است حرفی اشتباه میباشد زیرا عملکرد باتری به سایر عوامل چون صفحه ی نمایش و کیفیت ان و پردازشگر و سیستم عامل و رزولیشن ان بستگی دارد. اگر دوام باتری برای شما خیلی مهم می باشد با این مقاله با ما همراه باشید.

بهترین گوشی های آیفون ازلحاظ باتری کدام اند؟

 نتایج براساس سایت phone arena است اما از داده های سایت  gsm نیز استفاده شده است.

گوشی های برند اپل جز پرفروشترین و بهترین گوشی های حال حاضر دنیا می باشدکه طرفداران بسیاری را دارا است. ارزش این برند بر همگان آشکار شده است و نیازی به توضیح خاص در این مورد نیست.

1-apple iphone 11

iPhone 11

برترین عملکرد در زمینه باتری متعلق به گوشی iphone 11  میباشد.که خیلی ها در حال حاضر آن را بهترین گوشی این برند نیز می دانند .

صفحه ی نمایش آن تقریبا شش اینچ می باشد. که تراکم پیکسلی آن 326 میباشد و نوع صفحه ی نمایش ان لمسی خازنی است .

ظرفیت باتری آن 3110 میلی آمپر می باشدکه بنا به نتایج فون آرنا دوام باتری آن 13:29میباشد در زمینه شارژ شدن معمولا گوشی های آیفون بیشتر از یک ساعت ونیم زمان را طی خواهند کرد تا شارژشوند.

 

2-iphone 11 pro max

Pro max 11

دومین عملکرد که کلا عملکردی عالی به حساب می اید متعلق بهiphone 11 pro max از برند دوست داشتنی اپل می باشد این گوشی نیم ساعت کم تراز گوشی دیگر گفته شده شارژ را نگاه می دارد.

 پرچم دار حال حاضر apple دارای باتری 3669 میلی امپری می باشد صفحه ی نمایش ان لمسی خازنی از جدیدترین نوع ان می باشد که 6.5 اینچ اندازه ان می باشد سریع ترین زمان شارژ را بین گوشی های اپل با زمان 102 دقیقه دارا می باشد.

3-apple iphone XR

iPhone XR

گوشی های این سری ایفون هم عملکرد خیلی خوبی در زمینه نگهداری شارژ از خود نشان داده اند این گوشی که دارای باتری 2942 میلی امپری است. 

یک زمانی با بهترین موبایل بازار به مقایسه گذاشته می شد دارای یک صفحه ی نمایش تقریبا شش اینچی می باشد که نوع صفحه ی نمایش ان از نوع ips lcd می باشد.عدد بدست آمده برای این گوشی 11 ساعت می باشد.

 

4-apple iphone 11pro

iPhone 11 pro

گزینه های سه و چهار ما زیاد با هم تفاوتی ندارند و تقریبا عملکرد یکسانی از خود به نمایش گذاشته اند.

گوشی apple iphone pro دارای بانری 3046 میلی امپری می باشد که اندازه ی صفحه ی نمایش ان 5.8 با وضوح پیکسلی 458 می باشد.

5-apple iphone xs max

تمام گوشی های گفته شده دارای عملکرد عالی در زمینه نگهداری شارژ هستند اما از این به بعد با گوشی هایی با عملکرد خوب روبرو میشویم. باتری گوشی xs max 3174 میلی امپری می باشد که مدت زمان 9:34 را می توانید روی ان حساب کنید صفحه ی نمایش ان کیفیت خوبی را دارا میباشد که اندازه ی ان 6.5 اینچ با تراکم 450پیکسل می باشد.

6-apple iphone 6s plus

iPhone 6s plus

اندازه ی صفحه نمایش آن 5.5  اینچ می باشد که تراکم پیکسلی ان 401 می باشد با این که گوشی متلق به سال 2015 می باشد اما در زمان عرضه ی خود جز بهترین ها به حساب ما امد ظرفیت باتری آن 2750میلی امپر میباشد که 9:15 عدد بدست آمده برای آن می باشد.

7- apple I phone x

iPhone x

گوشی iphone X که مانند دیگر گوشی های آیفون دارای طراحی زیبایی می باشد عمر باتری آن 8:40 می باشد صفحه ی نمایش آن 5.8 می باشد که دارای تراکم پیکسلی 458 میباشد صفحه ی نمایشی که برای این گوشی هوشمند استفاده شده است super amoled می باشد ظرفیت باتری که در داده های این گوشی ثبت شده است عدد 2716 می باشد.

8- apple iphone 8

iPhone 8

گوشی آیفون هشت جز بهترین گوشی های سال 2017 می باشد ظرفیت باتری آن 1821 میلی امپر می باشد که عدد بزرگی نمی باشد.

 اما قدرت اعجاب آوری می باشد که شما را به به این نتیجه می رساندکه به اعداد چندان بسنده نکنید عدد بدست امده برای این گوشی براساس سایت phone arena 8:37عدد می باشد که عدد قابل ملاحظه ای است اندازه ی صفحه نمایش آن 4.7 اینچ است

8- apple iphone 8

iPhone 8

گوشی آیفون هشت جز بهترین گوشی های سال 2017 می باشد ظرفیت باتری آن 1821 میلی امپر می باشد که عدد بزرگی نمی باشد.

 اما قدرت اعجاب آوری می باشد که شما را به به این نتیجه می رساندکه به اعداد چندان بسنده نکنید عدد بدست امده برای این گوشی براساس سایت phone arena 8:37عدد می باشد که عدد قابل ملاحظه ای است اندازه ی صفحه نمایش آن 4.7 اینچ است

9-iphone XS

iPhone Xs

باتری 2658 میلی امپری ان هشت ونیم ساعت در استفاده مداوم برای شما شارژ نگه خواهد داشت که می توان کلمه ی خوب را برای این گوشی به کاربرد.

 اندازه ی صفحه ی نمایش آن 5.8 با ترکم پیکسلی 458 می باشد کلا گوشی های آیفون چون سیتم عامل قوی دارا میباشند اعداد بدست امده برای ان جای تعجبی را باقی نخواهد گذاشت.

10-apple iphone 6s

پایین ترین زمان شارژ را باید به این گوشی باعملکردی متوسط داد. که دارای باتری به ظرفیت 1715 میلی آمپری می باشد.

 مدت زمان شارژ دهی آن 8:15 تخمین زده شده است که باز هم عدد بالایی به حساب می آید. خوب خیلی دیگر از این گوشی ها در بازار به راحتی پیدا نمیشوند. صفحه ی نمایش آن 4.7 اینچ گفته شده است.

خوب به بررسی بهترین  گوشی های آیفون از لحاظ باتری پرداختیم و می توانیم گوشی های قدیمی خودرا با جدیدترین مدل های آیفون برسی کنیم و تفاوت و پیشرفت را ببینیم.خیلی از گوشی های گفته شده در حال حاضر امکان دسترسی به آن ها به راحتی نمی باشد. حداقل نمی توان مدلی نو راخرید اما می توانیم بگوییم که گوشی های ایفون که از سیتم عامل قوی بهره جسته است .یکی از بهترین گوشی ها ار لحاظ عملکرد در حوزه باتری است.

Bestwiki وب‌سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.