اسپیکرهای میان رده محبوب بازار

اسپیکرهای میان رده محبوب بازار

5,0 rating based on 1,234 ratings

اگر بخواهیم اسپیکرهای  میان رده محبوب بازار را برسی کنیم باید نکاتی را توجه داشته باشیم .امروزه اسپیکرهای خیلی خوبی داخل بازار است. دسته بندی به نوع کاربرد و جایی که شما می خواهید از آن استفاده کنید بستگی دارد.

وقتی می خواهیم یک اسپیکر خوب بخریم باید بدانیم که برای چه کاری می خواهیم از آن استفاده کنیم.این که بخواهیم برای اتاق خودمان آن را تهیه کنیم یا برای یک جمع چند نفره وضعیت کامل فرق می کند.

دومین چیزی که باید به آن اهمیت بدهیم نگهداری شارژ آن است.خیلی از اسپیکر ها در روی جعبه عددی را می نویسند اما در واقع با زیاد شدن صدا به آن عدد نمی رسیم. این دو نکته به نظر نویسنده جزء اصلی ترین نکات برای خرید یک اسپیکر خوب است.

کاربران حرفه ای تر عامل های دیگری چون کیفیت صدا و ضد آب بودن را نیز عوامل مهم دیگری در انتخاب اسپیکر می دانند.در بعضی از اسپیکرها  وقتی صدا را از یک حد زیادتر می کنید صدا به هم می ریزد و کیفیت آن مناسب نیست.

علاوه بر این شما هزینه ای پرداخت می کنید پس قاعدتا زیبایی هم برای شما اهمیت دارد.ما در این جا تمام عوامل مهم در انتخاب یک اسپیکر میان رده را مورد بررسی قرار دادیم ، امیدواریم که شما انتخاب درستی انجام دهید.

برندهای اسپیکرهای میان رده محبوب بازار

در دنیا ما با برندهای زیادی طرف هستیم که اگر سایت های خارجی و داخلی را بررسی کنید،به چهار نام می رسید.

اولین برند مورد بررسی “جی بی ال” است،که اسپیکرهای زیادی در بازه های قیمتی متفاوتی تولید می کند.مورد بعدی “آلتیمیت” است که این برند هم جزء برترین برند های دنیا است و محصولات زیبایی را تولید کرده است.

سونی” دیگر برند محبوب و پرطرفدار دنیای اسپیکرها است که برندی قابل احترام است.

در انتها اسپیکری که شاید کم تر نام آن را شنیده باشید “انکر” است.

اسپیکرهای میان رده محبوب بازار اسپیکرهایی با قیمت یک تا دو میلیون هستند.این اسپیکرها اسپیکرهای چند نفره هستند البته کسانی هم هستند که در اتاق خود از این اسپیکرها استفاده می کنند.

نکات مهم دیگر خرید در اسپیکرهای میان رده

با فرض این که شما این اسپیکرها را در جمع چند نفره استفاده خواهید کرد ، نکات مهم دیگری را به اصول اولیه ی خرید اسپیکر اضافه می کنیم.اولین نکته ای که باید در هنگام خرید اسپیکر به آن توجه کنید 360 درجه بودن آن است.زیرا می خواهیم صدا را در تمام فضا داشته باشیم.

نکته دوم این است که توان حداقلی این اسپیکرها باید از ده وات به بالا باشد تا قدرت صدای خروجی بیشتر شود.البته این نکته را در نظر داشته باشید که هرچه قدرت اسپیکر زیاد شود ،انرژی بیشتری هم مصرف می کند پس باید باتری قوی تری در داخل آن باشد.

می دانیم که در فضای باز هستیم و به شارژ هم دسترسی نداریم پس اسپیکر مورد نظر باید شارژدهی خوبی نیز داشته باشد اگر چه که امروزه با وجود پاور بانک این مسئله مهم به خوبی حل شده است.

نکته ی مهم دیگر نسبت سیگنال به نویز است که کیفیت صدا را در افزایش ولوم دچار مشکل می کند.

مدل های اسپیکر میان رده محبوب بازار

در این بخش از نوشته سراغ برترین اسپیکر های میان رده بازار خواهیم رفت ، اسپیکر هایی که در بازار ایران و دنیا دارای محبوبیت بالایی هستند.

1-Jbl flip 4

Jbl

باز هم با برند محبوب جی بی ال در محبوب ترین اسپیکر های میان رده طرف هستیم .اسپیکر Jbl flip 4 تقریبا دارای قدرت و کیفیت خوبی است و از پس نیازهای شما به خوبی بر می آید.

اگر بخواهیم از ویژگی های این اسپیکر نام ببریم باید به قابلیت بلوتوثی آن و وجود باتری 3000 میلی آمپری آن اشاره کنیم که قابلیت پخش 12 ساعت صدا را با کیفیت عالی برای شما دارد.توان خروجی این اسپیکر 16 وات ذکر شده است.

مهمترین ویژگی Jbl flip 4

  • پخش 12 ساعت صدا
  • قابلیت بلوتوث
  • قابل حمل بودن
  • ضدآب بودن

2- wonder boom

اسپیکر Wonder boom

در مطلب قبلی که درباره ارزان ترین اسپیکرهای بازار نوشته بودیم ، جای آلتیمیت خیلی خالی بود که در این جا به یکی از دوست داشتنی ترین اسپیکرها در دنیا اشاره می کنیم.

نام این برند را در دنیای اسپیکر زیاد می شنوید و با جستجویی کوتاه در سایت های خارجی به محبوبیت این برند پی خواهید برد.

wonder boom یکی دیگر از اسپیکر های میان رده محبوب بازار است . البته شاید خیلی ها این اسپیکر را مناسب فضای باز ندانند اما رنج قیمتی که ما بررسی می کنیم امری مهم است.این اسپیکر به مدت 10 ساعت توانایی پخش صدا را دارد و دارای زیبایی خاصی نیز هست.

مهمترین ویژگی های اسپیکر wonder boom

  • پخش 10 ساعت صدا
  • قابلیت بلوتوث
  • قابل حمل بودن
  • ضدآب بودن

3- Sony srs-xb31

Sony srs-xb31

در هر حوزه ای در دنیای دیجیتال که بخواهیم لب به سخن بگشاییم حتما باید از سونی نامی به میان بیاوریم.کارهای با کیفیت و پرفروش آن چیزی است که ما از سونی توقع داریم.

اسپیکر srs-xb31 یک اسپیکر شیک و باکلاس است که بازده 24 ساعتی را برای پخش موزیک آن ذکر کرده اند.

از دیگر ویژگی های آن می توان به قابلیت بلوتوثی ان اشاره کرد.البته قیمت این اسپیکر در سایت های خارجی نسبت به دو اسپیکر بالایی اندکی بالاتر است اما در سایت های داخلی تقریبا دارای قیمتی یکسان است.

نورهای چند رنگی از دیگر ویژگی های این اسپیکر دوست داشتنی است،که باعث متمایز شدن آن شده است.

مهمترین ویژگی Sony srs-xb31

  • پخش 24 ساعت صدا
  • قابلیت بلوتوث
  • قابل حمل بودن
  • ضد آب بودن

4-Flare plus

Anker

یکی دیگر اسپیکرهای  میان رده محبوب بازار متعلق به انکر است. البته این که من همیشه انکر را در بالای لیست نمی نویسم دلیل بر ضعیف بودن آن نیست و باید همه ی این محصولات را امتحان کنید.

Flare plus انکر قیمت یکسانی با اسپیکرهای گفته شده دارد.این اسپیکر زیبا قابلیت پخش صدا تا 20 ساعت را دارد، از طریق بلوتوث می توان به آن وصل شد و توان 25 واتی را برای آن در نظر گرفت.

مهمترین ویژگی Flare plus

  • پخش 20 ساعت صدا
  • قابلیت بلوتوث
  • قابل حمل بودن
  • ضد آب بودن

5- Sony srs-xb32

Sony srs-xb32

اسپیکر Sony srs-xb32 نیز تقریبا در یک رنج قیمتی با دیگر اسپیکر های مورد بررسی قرار دارد.اگر بخواهیم از ویژگی های این اسپیکر نام ببریم باید به عمر باتری 24 ساعته و کیفیت صدای خوب آن اشاره کنیم.

اسپیکر xb32 نسبت به دیگر اسپیکر مورد بررسی یعنی xb31 دارای طراحی زیباتری است و باس مناسب تری دارد اما در گاه شارَژ هردو دستگاه  usb A است.

شما می توانید حالت های مختلف نوری را داشته باشیدو همه ی این موارد از طریق برنامه ی سونی امکانپذیراست.از دیگر ویژگی های این اسپیکر می توان به قابلیت پاور بانک شدن آن اشاره کرد.

مهمترین ویژگی srs-xb32

  • پخش 24 ساعت صدا
  • قابلیت بلوتوثی
  • قابل حمل بودن
  • ضدآب بودن

6- jbl flip 5

Flip5

آخرین اسپیکر مورد بررسی در لیست محبوبترین اسپیکر های میان رده اختصاص به اسپیکر jbl flip 5 دارد.

این اسپیکر که دارای طراحی شبیه دیگر اسپیکرهای جی بی ال است تقریبا دارای ویژگی های دیگر این لیست است.توان این اسپیکر 20 وات است و تفاوت این اسپیکر با مدل قبلی آن مدت زمان شارژ کم تراست.

مهمترین ویژگی jbl flip 5

  • پخش 12 ساعت صدا
  • قابلیت بلوتوثی
  • قابل حمل بودن
  • ضدآب بودن

 

مقایسه اسپیکر های سونی و جی بی ال

درست است که اسپیکرهای سونی مدت زمان پخش صدای بیشتری را دارا هستند اما بنا به گفته منابع خارجی زمانی که حالت نوری اسپیکرها را روشن و یا دکمه ی باس اضافی آن ها را روشن می کنید مدت زمان شارژ به 14  ساعت و حتی زمان پایین تری می رسد.

تفاوت دیگر این اسپیکرها سبک تر بودن اسپیکرهای جی بی ال نسبت به سونی است و تقریبا 500 گرم تفاوت وزنی دارند.

اسپیکرهای سونی دارای قابلیت NFC هستند که اسپیکرهای جی بی ال این مزیت را ندارند.

سخن پایانی

در این نوشته به بررسی محبوب ترین اسپیکرهای میان رده بازار پرداختیم .طبقه بندی براساس قیمت روز اسپیکر بوده است.

در زمان نگارش اولیه مقاله اسپیکرهای xb31 سونی و flip 4 جی بی ال و flare plus  انکر و boom 2 آلتیمیت تقریبا دارا یک قیمت بودند .به ناچار و براساس تغییر قیمت مقاله هم تغییر کرد.

Bestwiki وب‌سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.